Nou ik niet een beetje hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 22:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja man
en stiekem is iedereen wel een beetje homo
in zekere zin klopt dat toch ook?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:37 schreef SCH het volgende:
Geaardheid - dat klinkt altijd alsof ik een soort stekkerdoos ben
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
in zekere zin klopt dat toch ook?![]()
Mannen zullen daarin wel anders zijn dan (bijv; bijna alle mannen dromen van trio's met 2 vrouwen)quote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hetero vrouwen vallen op mannen en vinden het niet (over het algemeen) opwindend om homo-seks te bekijken.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef Herald het volgende:
ik was me dus een beetje aan het afrukken in de auto, komt er ineens een vent naar me toe zegt ie dat ik mijn lichten nog aan heb
Ik denk ook dat mannen anders erin zijn als vrouwen, maar ik vind het gewoon een kut argument.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:38 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mannen zullen daarin wel anders zijn dan (bijv; bijna alle mannen dromen van trio's met 2 vrouwen)
Ja laten we ipv de homo's lekker de EO-jongerendag bezoekertjes gaan afzeiken alsof dat zo stoer is.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:32 schreef Netflier het volgende:
Getuige van al die homofobe posts hier in dit topic zijn er toch opvallend veel christenen hier op FOK!
Hoe was het bij de EO-jongerendag? Hebben jullie tussen het bidden door een supergaaf feest gehad?![]()
We kunnen ook proberen om niemand af te zeikenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja laten we ipv de homo's lekker de EO-jongerendag bezoekertjes gaan afzeiken alsof dat zo stoer is.
Mensen kunnen niet kiezen wat hun geaardheid is, maar wel of ze een religie willen volgen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:48 schreef ThE_ED het volgende:
Ja laten we ipv de homo's lekker de EO-jongerendag bezoekertjes gaan afzeiken alsof dat zo stoer is.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:51 schreef Netflier het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet kiezen wat hun geaardheid is, maar wel of ze een religie willen volgen.![]()
Laten we lekker alls sociale aspecten negeren zoals anderen ook de aard van de mens vergeten als ze homo's aanvallen. Wat een lekkere relnicht ben je toch ook.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:51 schreef Netflier het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet kiezen wat hun geaardheid is, maar wel of ze een religie willen volgen.![]()
Waar zit het probleem in zn reply? als je homo bent ben je homo, als je Atheïst bent kun je gelovig worden en andersom.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Laten we lekker alls sociale aspecten negeren zoals anderen ook de aard van de mens vergeten als ze homo's aanvallen. Wat een lekkere relnicht ben je toch ook.
Niet mee eens. Als atheïst kun je wel voordoen als een gelovige, net als een homo zich als hetero voor kan doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waar zit het probleem in zn reply? als je homo bent ben je homo, als je Atheïst bent kun je gelovig worden en andersom.
'Homofobe, laagopgeleide kutpuber' (het klinkt goed, dus ik blijf het gebruiken), het is NIET normaal om haatgevoelens jegens een groep te hebben die jou geen kwaad doet.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:10 schreef Afwazig het volgende:
Iedereen die het met TS eensch is, is een al dan niet verkapte heaumeau!
Je voordoen als Hetero is logisch, Homos worden nog steeds niet volledig geaccepteerd (scroll maar terug), maar om nou de gelovige te spelen terwijl je Atheïst bent is compleet nutteloos.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als atheïst kun je wel voordoen als een gelovige, net als een homo zich als hetero voor kan doen.
Net alsof iedereen zo tollerant is tov gelovigen. Kijk maar naar de gristen/moslim bash topics hier op fok.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je voordoen als Hetero is logisch, Homos worden nog steeds niet volledig geaccepteerd (scroll maar terug), maar om nou de gelovige te spelen terwijl je Atheïst bent is compleet nutteloos.
maar daar ging het om...als je homo bent ben je dat (en kun je dat niet veranderen) en als je atheïst bent kun je het ook niet (zomaar) veranderen.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je voordoen als Hetero is logisch, Homos worden nog steeds niet volledig geaccepteerd (scroll maar terug), maar om nou de gelovige te spelen terwijl je Atheïst bent is compleet nutteloos.
Preciesquote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Net alsof iedereen zo tollerant is tov gelovigen. Kijk maar naar de gristen/moslim bash topics hier op fok.
Als jij op een feestje bent oid en er wordt spot gedreven met het geloof, zal niet iedere gelovige zeggen 'hey houden jullie eens op ik geloof heel sterk in God hoor'.
dan zou ik om bewijs vragen.. en bewijs voor geloof is er niet.. dat is nou juist gelovenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Net alsof iedereen zo tollerant is tov gelovigen. Kijk maar naar de gristen/moslim bash topics hier op fok.
Als jij op een feestje bent oid en er wordt spot gedreven met het geloof, zal niet iedere gelovige zeggen 'hey houden jullie eens op ik geloof heel sterk in God hoor'.
Het is ook onomstotelijk dat iemand wel of niet geloofd...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan zou ik om bewijs vragen.. en bewijs voor geloof is er niet.. dat is nou juist geloven
bij homo's is het echter onomstotelijk..
maar toch twijfel ik aan iemand zijn geloof en bijna nooit aan iemands geaardheid..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is ook onomstotelijk dat iemand wel of niet geloofd...
jaja ik ga al.. maar ik heb niemand om me in te zepenquote:
Als iemand zegt dat ie gelovig is dan twijfel ik er niet aan of dat ook zo is...in wat hij gelooft kun je wel afvragen of dat wel of niet waar zou zijn. Maar dat doet niks er aan af dat sommige gelovigen het er moeilijk mee hebben om in sommige groepen duidelijk te maken dat zei gelovig zijn, net als sommige homo's het in sommige groepen niet durven te vertellen. De vergelijken gelovigen en homo's gaat in dat geval dus goed op, en het zijn beide dingen die niet of nauwelijks te veranderen zijn (een homo zal niet snel hetero worden en een diep gelovige zal niet snel atheïst worden, uitzonderingen in beide gevallen buiten beschouwing gelaten).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar toch twijfel ik aan iemand zijn geloof en bijna nooit aan iemands geaardheid..
want ik kan het ene wel begrijpen, het ander niet.
in dat geval wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat ie gelovig is dan twijfel ik er niet aan of dat ook zo is...in wat hij gelooft kun je wel afvragen of dat wel of niet waar zou zijn. Maar dat doet niks er aan af dat sommige gelovigen het er moeilijk mee hebben om in sommige groepen duidelijk te maken dat zei gelovig zijn, net als sommige homo's het in sommige groepen niet durven te vertellen. De vergelijken gelovigen en homo's gaat in dat geval dus goed op![]()
Tsjongejonge.. sta je soms in je nakie aan het typen ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
in dat geval wel.
maar in de verdediging van je geloof sta je zwakker en zonder bewijzen
en dat is een groot verschil, zeker op fok/ in een discussie
Er is een heel groot verschil tussen een gevoel naar bepaalde affectie tot andere personen dan een idee wat bij je ingepraat is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
maar daar ging het om...als je homo bent ben je dat (en kun je dat niet veranderen) en als je atheïst bent kun je het ook niet (zomaar) veranderen.
Mooi zo, ik heb ook hekel aan die gore heteros die zomaar in openbaar arm in arm lopen en lopen te bekken. Ook vind ik die stereotype heteros met hun bikkenberg shirtjes absoluut fout, ik heb ook helemaal niets tegen heteros, zolang ze maar niet continue naar me zus kijken. Sterker nog ik heb een collega die hetero is, en die is best ok!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik denk dat men niet zo erg aan homo's stoort maar meer aan het nichterige gedrag, persoonlijk vind ik het wel ranzig om 2 mannen te zien kussen, dat je het doet kan me geen flikker schelen, maar zien hoef ik het zeker niet.
De meeste heteros die dat roepen zijn meestal oerlelijke nerds, wees maar niet bang dat een homo het maar in ze hoofd haalt om jou een blik waardig te keuren.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:37 schreef Z het volgende:
Ik heb niks tegen homo's zolang ze maar van m'n kont afblijven.
Als het moet naai ik je vrouwtje in 1 keer zwanger, zal ik gelijk bewijzen dat homos net zo makkelijk kunnen voortplanten als een ander, bovendien zijn homos de evolutie ver vooruit, wij hebben geen vrouwelijke partner nodig om kinderen te krijgen. Daarnaast toont onderzoek aan dat homos slimmer, succesvoller en inventiever zijn dan heteros, you are absolete.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef Neuralnet het volgende:
De natuur wil dat we de evolutie steunen en ons voortplanten. Logisch dat veel mensen walgen van homoseksualiteit.
Jij bent androgeen ofzo? Fuck als ik zo een kop was had ik me allang uit de genenpoel gegooid.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:44 schreef iDex het volgende:
ergste van homo's vind ik dat ze denken dat ze kunnen zien wie er homo is.
-Edit: niet doen...-quote:Op maandag 2 januari 2006 20:13 schreef iDex het volgende:
mgoed ik ben pleite uit dit flikketopicje, kheb mijn zegje gedaan over wat de staat allemaal betaald aan voorzieningen voor homo's
doei
Voorlopig betaal ik dik belasting, en jij waarschijnlijk nihil, iets meer respect voor een belastingbetaler mag je wel opbrengen fucking nerd.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:24 schreef iDex het volgende:
[..]
ben je nou echt dom?
tuurlijk betalen wij als belasting betalers wat aan subsidies voor homo sites, homo praatgroepen, gay parade, COC, etc
Hehe he , dude jij bent gay, lol of je ziet er in ieder geval als een nicht uitquote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een pot die nog in de kast zit, want tuinbroekvrouwen geven altijd af op 2 mooie heterovrouwen die met elkaar zoenen om het aanwezige heteromanvolk op te zwepen.
Weer zo'n zielige gozer. Ik ben geen homo. Maar ben liever een homo dan een zielig jongetje zoals jijquote:
Jij en ik weten allebei dat die zin niet op die manier bedoeld wasquote:Op maandag 2 januari 2006 17:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die opmerking is erg fout in dit topic.
Naja, je kunt het toch accepteren dat sommige mensen homofiel zijn...? Dat betekent toch niet gelijk dat je niet schuwt voor een ruige orgie met alleen mannen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:06 schreef Halldar het volgende:
Grappig toch hoe sommige mensen durven te beweren niks tegen homo's te hebben tenzij ze het ook uiten, dat is dan opeens weer heel erg vies.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:30 schreef Neuralnet het volgende:
Goorlap. Poep hoort in de toilet, niet aan je jongeheer.
Zouden ze er achtergekomen zijn wie nou die knoflook had gegeten?quote:
En waarom? Heteros gedragen zich over algemeen veel lomper, ooit rellen gezien tijdens een gayparade of in een nichtenclub? Ze zouden al die gore hetero's moeten afschieten, inferieur vol is het.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:05 schreef Ciurlizza het volgende:homo's
Dat mensen de homo willen uithangen moeten ze zelf weten, maar dan wel in hun eigen huis. Niet de hele wereld hoeft er mee geconfrontreerd te worden.
Dat zeggen homo's altijd als ze willen rellenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mooi zo, ik heb ook hekel aan die gore heteros die zomaar in openbaar arm in arm lopen en lopen te bekken. Ook vind ik die stereotype heteros met hun bikkenberg shirtjes absoluut fout, ik heb ook helemaal niets tegen heteros, zolang ze maar niet continue naar me zus kijken. Sterker nog ik heb een collega die hetero is, en die is best ok!
[..]
De meeste heteros die dat roepen zijn meestal oerlelijke nerds, wees maar niet bang dat een homo het maar in ze hoofd haalt om jou een blik waardig te keuren.
[..]
Als het moet naai ik je vrouwtje in 1 keer zwanger, zal ik gelijk bewijzen dat homos net zo makkelijk kunnen voortplanten als een ander, bovendien zijn homos de evolutie ver vooruit, wij hebben geen vrouwelijke partner nodig om kinderen te krijgen. Daarnaast toont onderzoek aan dat homos slimmer, succesvoller en inventiever zijn dan heteros, you are absolete.
[..]
Jij bent androgeen ofzo? Fuck als ik zo een kop was had ik me allang uit de genenpoel gegooid.
[..]
-Edit: niet doen...-
[..]
Voorlopig betaal ik dik belasting, en jij waarschijnlijk nihil, iets meer respect voor een belastingbetaler mag je wel opbrengen fucking nerd.
[..]
Hehe he , dude jij bent gay, lol of je ziet er in ieder geval als een nicht uit
Ik als hetero vrouw kijk liever naar twee mannen die met elkaar aan het bekken zijn dan twee vrouwen die dat doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hetero vrouwen vallen op mannen en vinden het niet (over het algemeen) opwindend om homo-seks te bekijken.
Dat wil ik wel eens zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom? Heteros gedragen zich over algemeen veel lomper, ooit rellen gezien tijdens een gayparade of in een nichtenclub? Ze zouden al die gore hetero's moeten afschieten, inferieur vol is het.
Apart, alle meisjes die ik heb gesproken afschuwen 2 zoenende mannen net zo hard als ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik als hetero vrouw kijk liever naar twee mannen die met elkaar aan het bekken zijn dan twee vrouwen die dat doen.
Oh.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Apart, alle meisjes die ik heb gesproken afschuwen 2 zoenende mannen net zo hard als ik.
Goh, je zegt nu wel echt iets orgineels, kep deze mening nog niet in dit topic voorbij zien komen..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:05 schreef Ciurlizza het volgende:homo's
Dat mensen de homo willen uithangen moeten ze zelf weten, maar dan wel in hun eigen huis. Niet de hele wereld hoeft er mee geconfrontreerd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |