Heel handig dat ik dit even weet! Meteen maar een reminder op mijn telefoon instellen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:00 schreef boneyard het volgende:
vandaag dus eindelijk weer een nieuwe aflevering van medium
vrijdag 1 september 2006, 20:30-21:25, net5
s02e05 sweet dreams
Allison heeft dromen over een oude schoolvriendin en besluit haar op te zoeken. Een man vraagt om hulp wanneer zijn dochter langer dan een week vermist wordt.
bron: tvgids.nl
shit, gemistquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:00 schreef boneyard het volgende:
vandaag dus eindelijk weer een nieuwe aflevering van medium
vrijdag 1 september 2006, 20:30-21:25, net5
s02e05 sweet dreams
Allison heeft dromen over een oude schoolvriendin en besluit haar op te zoeken. Een man vraagt om hulp wanneer zijn dochter langer dan een week vermist wordt.
bron: tvgids.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, ik dacht dat het een nieuwe wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:34 schreef Elvi het volgende:
Gister was weer een herhaling... Word echt tijd dat ze weer nieuwe afleveringen gaan uitzenden zeg!
dat vind ik nou ook!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:34 schreef Elvi het volgende:
Gister was weer een herhaling... Word echt tijd dat ze weer nieuwe afleveringen gaan uitzenden zeg!
Ik ook, zo lekker verstroiid en vol ergenis, of heel verbaasd, heerlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef Nuna het volgende:
Ik vind die Brigette echt zo gaaf heHoe ze soms kan kijken
aflevering 3 van seizoen 3.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:14 schreef Remidepemi het volgende:
Vrijdag was aflevering 3 van seizoen 2.. Maar vlgs mij hebben ze aflevering 1 en 2 daarvan nog niet uitgezonden of wel?
Ah want bij de beschrijving van de aflevering van vrijdag stond op tvgids.nl inderdaad iets over een spokende ex! Vond het al zo raar dat het een totaal andere aflevering was.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef Remidepemi het volgende:
Is een dubbele aflevering waarin een ex van Allison komt spoken ofzoiets.. Zou goed kunnen dat net 5 gewoon weer s in de war is..
dat was bij ghostwisperer volgens mijquote:Op maandag 5 maart 2007 10:03 schreef Feya het volgende:
die met die spokende ex is ook toch al geweest... of was dat nou bijGhostwhisperer
Oei, kan me die aflevering niet herinneren, was dat in dit nieuwe seizoen?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:45 schreef Coam het volgende:
Nee hoor, ook bij Medium. De fotograferende ex, met zijn motor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Four dreams (2) season 3, ep 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op net 5 staat dat ze as vrijdag bovenstaande aflevering uitzenden.. Maar ergens ging dus iets mis, want afgelopen vrijdag hebben we afl 3 van season 3 gezien. Rare jongens daar, bij net 5
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
Ik weet het niet.. ik volg de amerikaanse uitzendingenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:09 schreef Fuente het volgende:
[..]
Oei, kan me die aflevering niet herinneren, was dat in dit nieuwe seizoen?
Dan is-ie op Net5 dus nog niet geweest, dat was de vraag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:19 schreef Coam het volgende:
Ik weet het niet.. ik volg de amerikaanse uitzendingen![]()
Op bol.com staat 3 mei 2007 als verschijningsdatumquote:Op maandag 5 maart 2007 19:02 schreef Laniboekje het volgende:
Heeft iemand al enig idee wanneer seizoen 2 van Medium op DVDbox verschijnt?
Die was dus afgelopen vrijdagquote:Op maandag 5 maart 2007 14:45 schreef Coam het volgende:
Nee hoor, ook bij Medium. De fotograferende ex, met zijn motor.![]()
16 augustus ondertussen alweer...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:44 schreef Mryc het volgende:
[..]
Op bol.com staat 3 mei 2007 als verschijningsdatum
Ik gelijk de torrents checken, heb je het over seizoen 4 op de Nederlandse tvquote:Op zondag 28 september 2008 18:59 schreef Seriefreaker het volgende:
Beetje een bump, maar het is weer bezigVanavond weer een nieuwe aflevering. Vorige week eindigde het met een open einde ( to be continued ) dus ben heel benieuwd! Ook Ghost Whisperer met nieuwe episode dus ik zit vanaf half 9 gebakken!
Op NL TV? Kan het nergens in de gids vinden namelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef emss het volgende:
JAAAAAAAA, vanavond!!!!!
preview:
http://www.nbc.com/Medium(...)oul-survivor/969361/
Nee, in de VSquote:Op maandag 2 februari 2009 17:16 schreef Fuente het volgende:
[..]
Op NL TV? Kan het nergens in de gids vinden namelijk
Die kende ik nog niet. Dat kan ook. Ik ga altijd naar mininova.com.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef emss het volgende:
of je kunt gewoon naar www.surfthechannel.com, daar staat ie morgen vast ook op.
Ja, maar daar moet je downloaden... Hier kan je gewoon rechtstreeks kijken...quote:Op maandag 2 februari 2009 18:13 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. Dat kan ook. Ik ga altijd naar mininova.com.
Net5 loopt achter. Seizoen 5 zal ongetwijfeld pas in september of nog veel later op de Nederlandse tv komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:39 schreef Ceehaa het volgende:
Goede serie! Ik vond ep. 13, 14 en 15 van s05 erg spannend. Heb ik het nou gewoon gemist, of zijn deze niet uitgezonden op Net5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |