Hm, ik dacht dat het een nieuwe wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:34 schreef Elvi het volgende:
Gister was weer een herhaling... Word echt tijd dat ze weer nieuwe afleveringen gaan uitzenden zeg!
dat vind ik nou ook!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:34 schreef Elvi het volgende:
Gister was weer een herhaling... Word echt tijd dat ze weer nieuwe afleveringen gaan uitzenden zeg!
Ik ook, zo lekker verstroiid en vol ergenis, of heel verbaasd, heerlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef Nuna het volgende:
Ik vind die Brigette echt zo gaaf heHoe ze soms kan kijken
aflevering 3 van seizoen 3.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:14 schreef Remidepemi het volgende:
Vrijdag was aflevering 3 van seizoen 2.. Maar vlgs mij hebben ze aflevering 1 en 2 daarvan nog niet uitgezonden of wel?
Ah want bij de beschrijving van de aflevering van vrijdag stond op tvgids.nl inderdaad iets over een spokende ex! Vond het al zo raar dat het een totaal andere aflevering was.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef Remidepemi het volgende:
Is een dubbele aflevering waarin een ex van Allison komt spoken ofzoiets.. Zou goed kunnen dat net 5 gewoon weer s in de war is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |