dat heb ik ook een aantal keer gehad.. met lijken erin enzoquote:Op maandag 2 januari 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
Hooooi!
Ik heb over een eng huis gedroomd en zo... maar alleen van de buitenkant. Niet over Stephen (he, verdorie).
Gisteren Rose Red gekeken, vandaarquote:Op maandag 2 januari 2006 16:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat heb ik ook een aantal keer gehad.. met lijken erin enzovan mensen die ik ken(de)..
hooooiquote:Op maandag 2 januari 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
Hooooi!
Ik heb over een eng huis gedroomd en zo... maar alleen van de buitenkant. Niet over Stephen (he, verdorie).
Why thank you!quote:
Yepquote:
ok doeiquote:Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
YepEn daar ben ik heel blij mee.
En nu ga ik douchen en dan stomme formulieren invullen
paupertjequote:Op maandag 2 januari 2006 16:55 schreef TehRockstar het volgende:
Geen geld voor de trein.
Ik kréég geen geld voor de trein.quote:
maar je hèbt het zèlf ook nietquote:Op maandag 2 januari 2006 16:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kréég geen geld voor de trein..
dat zeg ik... pauperquote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb dan ook zelf geen geld.
Another heap of US papers?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
YepEn daar ben ik heel blij mee.
En nu ga ik douchen en dan stomme formulieren invullen
pijp je toch iemand op het station, er is vast wel een of andere viezerik die zijn pik in je bek wil leeg spuiten, leer maar eens werken voor je geldquote:Op maandag 2 januari 2006 16:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kréég geen geld voor de trein..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |