Ik heb hem gezien, was weer behoorlijk spannend!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:
Kick
De nieuwe afleveringen zijn weer begonnen
wie/wat/waar/wanneer?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:
Kick
De nieuwe afleveringen zijn weer begonnen
Dat is die blonde chick toch? Niceeeeeeeee!quote:Op donderdag 25 september 2008 07:29 schreef BlueCurl het volgende:
AJ Cook heeft leven gegeven aan een gezonde baby anderhalve week gelede... Voor de gene die er in geintresseerd zijn
Volgens mij ook. Vorige week een gigantische cliffhanger.... En gisteren weer een aflevering met Gideon.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:09 schreef Manu82 het volgende:
Zijn de afleveringen alweer op ofzo?
Heb de aflevering van gister al 3 keer gezien
Is te vergelijken met Profiler, en echt een geweldige serie. Ik volg dezelfde series als jij, en deze dus ook. Het kan er zeker wel bij. Stap nu anders in, de herhalingen zijn nu toch gaande in NL. Veel plezier!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:42 schreef Franktastic het volgende:
Kan iemand mij zeggen of en waarom deze serie de moeite waard is om te gaan volgen?
Ik volg al Prison Break, CSI Miami en CSi NY. Waar is het mee vergelijkbaar?
Ik heb maar een aflevering van Profiler gezien, en vond er werkelijk geen hol aan. Maar mijn vrouw is gek van die serie, en zegt dat ze op elkaar lijken....quote:Op maandag 5 januari 2009 11:04 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb juist geen profiler gekeken omdat ik het niet echt goed vond eigenlijk...
ik keek ook csi mia en ny totdat ik CM ontdekteOmdat die serie gewoon veel beter was dan de CSI's in mijn ogen. Terwijl ik enorm csi:mia fan was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog altijd een trouw fan. Maar omdat Veronica zo zit te kloten met die afleveringen download ik het al een tijdjequote:Op maandag 13 december 2010 14:56 schreef MelR het volgende:
hey kijkt er niemand meer naar Criminal Minds?...
ik ben pas begonnen en vind het een super serie!..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |