Goede aflevering. Vond het alleen wel vreselijk stom dat Veronica in hun aankondiging voor seizoen twee gruwelijk gespoilered heeft. Zal niet zeggen wat, maar als USA kijker viel het me meteen op.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:44 schreef boneyard het volgende:
vandaag gaat veronica verder, met de eerste aflevering van seizoen 2 om 21:35.
eindelijk zien hoe deze aflevering afloopt
BRONquote:Mandy Patinkin and the producers of "Criminal Minds" confirmed Monday that the actor is leaving the CBS drama after two years.
ABC Studios and CBS Paramount Network Television and Patinkin issued statements Monday confirming that he has exited the series (HR 7/13).
"Last week, Mandy Patinkin asked to be released from his role on 'Criminal Minds,' " the studios said in a joint statement. "We have honored this request, which was not in any way connected to contract renegotiations or salary issues. His departure from the series will be explained to audiences in an episode to be filmed in the near future and broadcast early next season."
The statement issued on Patinkin's behalf said that his departure was because of creative differences. Rumors about Patinkin's imminent departure began circulating last week when he didn't show up for a table read and when it became clear that he was lightly featured in the show's third-season opener.
It's not the first time Patinkin has departed a successful show early on. He also left his Emmy-winning role on CBS' "Chicago Hope" during its second season, reportedly to spend more time with his family.
The studios added that a new character will be added to "Minds" for next season but didn't provide further details.
Patinkin's statement also noted his appreciation to the studios and network for releasing him from "Minds" and said that he "looks forward to continuing to work with the Disney and CBS companies in other capacities in the future."
quote:Harvey Keitel is in talks to join the cast of the CBS drama "Criminal Minds." He'll be replacing Mandy Patinkin, who quit abruptly last month because of what he termed "creative differences."
Following Patinkin's exit, the show's producers launched an exhaustive search for a big-name actor to play a new central character. "Minds," revolving around the FBI Behavioral Analysis Unit, returns for a third season in the fall.
On the big screen, Keitel next reprises his role in the sequel National Treasure: Book of Secrets.
Heel erg gaaf nieuws. Harvey Keitelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:16 schreef Ash het volgende:
Harvey Keitel Joining Criminal Minds
Source: The Hollywood Reporter
August 9, 2007
[..]
Helaas gaat het feest niet doorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:25 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Heel erg gaaf nieuws. Harvey Keitel
BRONquote:"Criminal Minds" executive producer Ed Bernero revealed on the Criminal Minds Fanatic Blog that Joe Mantegna will be replacing Mandy Patinkin on the CBS drama.
"We are very excited to tell you all that Joe Mantegna is officially joining the cast of 'Criminal Minds.' Thanks for hanging with us, everyone," he said.
It was previously reported that Harvey Keitel was in talks to join the cast, but those talks fell through. Patinkin quit abruptly last month because of what he termed "creative differences."
"Minds," revolving around the FBI Behavioral Analysis Unit, returns for a third season in the fall.
Ik volg het de laatste tijd ook, maar heb de laatste aflevering niet gezien en ook niet opgenomen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:03 schreef Djeez het volgende:
Echt totaal onverwacht dit einde. Ik wist wel dat die gast iets slechts van plan was, en dacht dat hij haar op het eind zou uitschakelen met een taser. Maar neerschieten, nee...
Ze heeft het uiteraard overleefd. Die vent die haar neerschoot, bleek een foute FBI-agent te zijn. Nu bloeit er een relatie op tussen haar en een andere computernerd die daar bij BAU werkt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:16 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Ik volg het de laatste tijd ook, maar heb de laatste aflevering niet gezien en ook niet opgenomen.
Hoe is het afgelopen met die Garcia?
Ik heb hem gezien, was weer behoorlijk spannend!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:
Kick
De nieuwe afleveringen zijn weer begonnen
wie/wat/waar/wanneer?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:
Kick
De nieuwe afleveringen zijn weer begonnen
Dat is die blonde chick toch? Niceeeeeeeee!quote:Op donderdag 25 september 2008 07:29 schreef BlueCurl het volgende:
AJ Cook heeft leven gegeven aan een gezonde baby anderhalve week gelede... Voor de gene die er in geintresseerd zijn
Volgens mij ook. Vorige week een gigantische cliffhanger.... En gisteren weer een aflevering met Gideon.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:09 schreef Manu82 het volgende:
Zijn de afleveringen alweer op ofzo?
Heb de aflevering van gister al 3 keer gezien
Is te vergelijken met Profiler, en echt een geweldige serie. Ik volg dezelfde series als jij, en deze dus ook. Het kan er zeker wel bij. Stap nu anders in, de herhalingen zijn nu toch gaande in NL. Veel plezier!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:42 schreef Franktastic het volgende:
Kan iemand mij zeggen of en waarom deze serie de moeite waard is om te gaan volgen?
Ik volg al Prison Break, CSI Miami en CSi NY. Waar is het mee vergelijkbaar?
Ik heb maar een aflevering van Profiler gezien, en vond er werkelijk geen hol aan. Maar mijn vrouw is gek van die serie, en zegt dat ze op elkaar lijken....quote:Op maandag 5 januari 2009 11:04 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb juist geen profiler gekeken omdat ik het niet echt goed vond eigenlijk...
ik keek ook csi mia en ny totdat ik CM ontdekteOmdat die serie gewoon veel beter was dan de CSI's in mijn ogen. Terwijl ik enorm csi:mia fan was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog altijd een trouw fan. Maar omdat Veronica zo zit te kloten met die afleveringen download ik het al een tijdjequote:Op maandag 13 december 2010 14:56 schreef MelR het volgende:
hey kijkt er niemand meer naar Criminal Minds?...
ik ben pas begonnen en vind het een super serie!..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |