abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 december 2006 @ 18:14:06 #201
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_44308966
Tnx.

Midway-stop.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45385548
vandaag gaat veronica verder, met de eerste aflevering van seizoen 2 om 21:35.

eindelijk zien hoe deze aflevering afloopt
pi_45385848
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:44 schreef boneyard het volgende:
vandaag gaat veronica verder, met de eerste aflevering van seizoen 2 om 21:35.

eindelijk zien hoe deze aflevering afloopt
Goede aflevering. Vond het alleen wel vreselijk stom dat Veronica in hun aankondiging voor seizoen twee gruwelijk gespoilered heeft. Zal niet zeggen wat, maar als USA kijker viel het me meteen op.

Veel plezier met het kijken. Wordt nog spannend!!
pi_46250754
beetje suf vandaag dat ze elle dit laten doen terwijl ze daarvoor zich nog zo duidelijk afvragen of ze wel weer in orde is.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:30:15 #205
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_48483123
Hm, heeft Veronica nou lopen knippen in de aflevering van vanavond?
pi_48494394
Volgens mij ook, het was zo plotseling afgelopen zonder bericht of to be continued of wat dan ook
Het leven is veel te kort
  donderdag 19 april 2007 @ 11:22:03 #207
119202 arise
mag ik even?
pi_48495841
Vond het ook al zo raar.
Lag dus niet aan mij...
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:34:41 #208
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_51549203
No meeting of 'Minds': Patinkin exits series
By Nellie Andreeva

July 17, 2007
quote:
Mandy Patinkin and the producers of "Criminal Minds" confirmed Monday that the actor is leaving the CBS drama after two years.

ABC Studios and CBS Paramount Network Television and Patinkin issued statements Monday confirming that he has exited the series (HR 7/13).

"Last week, Mandy Patinkin asked to be released from his role on 'Criminal Minds,' " the studios said in a joint statement. "We have honored this request, which was not in any way connected to contract renegotiations or salary issues. His departure from the series will be explained to audiences in an episode to be filmed in the near future and broadcast early next season."

The statement issued on Patinkin's behalf said that his departure was because of creative differences. Rumors about Patinkin's imminent departure began circulating last week when he didn't show up for a table read and when it became clear that he was lightly featured in the show's third-season opener.

It's not the first time Patinkin has departed a successful show early on. He also left his Emmy-winning role on CBS' "Chicago Hope" during its second season, reportedly to spend more time with his family.

The studios added that a new character will be added to "Minds" for next season but didn't provide further details.

Patinkin's statement also noted his appreciation to the studios and network for releasing him from "Minds" and said that he "looks forward to continuing to work with the Disney and CBS companies in other capacities in the future."
BRON

Gideon
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:57:33 #209
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51553009
Wel een van de onbetwiste hoofdrolspelers daar
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:16:10 #210
11449 Ash
pi_52239442
Harvey Keitel Joining Criminal Minds
Source: The Hollywood Reporter
August 9, 2007
quote:
Harvey Keitel is in talks to join the cast of the CBS drama "Criminal Minds." He'll be replacing Mandy Patinkin, who quit abruptly last month because of what he termed "creative differences."

Following Patinkin's exit, the show's producers launched an exhaustive search for a big-name actor to play a new central character. "Minds," revolving around the FBI Behavioral Analysis Unit, returns for a third season in the fall.

On the big screen, Keitel next reprises his role in the sequel National Treasure: Book of Secrets.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_52246437
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:16 schreef Ash het volgende:
Harvey Keitel Joining Criminal Minds
Source: The Hollywood Reporter
August 9, 2007

[..]
Heel erg gaaf nieuws. Harvey Keitel
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:01:40 #212
11449 Ash
pi_52312507
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:25 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Heel erg gaaf nieuws. Harvey Keitel
Helaas gaat het feest niet door

Mantegna, Not Keitel, Boards Criminal Minds
Source: Criminal Minds Fantatic Blog
August 12, 2007
quote:
"Criminal Minds" executive producer Ed Bernero revealed on the Criminal Minds Fanatic Blog that Joe Mantegna will be replacing Mandy Patinkin on the CBS drama.

"We are very excited to tell you all that Joe Mantegna is officially joining the cast of 'Criminal Minds.' Thanks for hanging with us, everyone," he said.

It was previously reported that Harvey Keitel was in talks to join the cast, but those talks fell through. Patinkin quit abruptly last month because of what he termed "creative differences."

"Minds," revolving around the FBI Behavioral Analysis Unit, returns for a third season in the fall.
BRON
My DVD Collection
pi_52316190
Joe Mantegna. Doe me een lol zeg, na jaren Fat Tony in The Simpsons en 25x The Godfather part III gaat het me denk ik niet lukken om Joe serieus te nemen.
pi_52525118
Damnit, ik had echt zin in Harvey
  Redactie Frontpage maandag 12 november 2007 @ 14:46:27 #215
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_54551275
En woensdag gaat Veronica eindelijk weer verder waar we zijn gebleven! Episode 21 van seizoen twee, 'Open season' genaamd. De HDD-recorder staat al geprogrammeerd!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_54553946
Hey Djeez, gij ook hier. Ik volg het tegenwoordig maar gewoon via de 'interwebz', had genoeg van de re-runs op Veronica. De finale van s2 is iig erg tof!

Vind dit sowieso echt een bijzondere serie. Er zijn zat series over FBI/andere federal agents, maar dat lijkt toch allemaal wel op elkaar. Deze serie is toch anders, gaat verder dan simpele moordzaken en zo, altijd wel een of andere psychopaat, maakt het IMO een stuk spannender.
  zondag 18 november 2007 @ 10:56:03 #217
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_54689733
Dat was wel even schrikken zeg.
A.F.C. Ajax
pi_58534866
iemand enig idee wanneer het in nederland op de buis word uitgezonden?
pi_58543032
Oké, dit einde zag ik AB-SO-LUUT niet aankomen! Gadverdamme zeg!
pi_58543511
aah het is op veronica op de woensdag avond! met nieuwe afleveringen

volgende week vervolg op dit einde... Garcia is tof!
pi_58543552
En goeie tieten!

Maar ja, ik zag die kerel in de eerste minuut voorbij komen, en kon me meteen de leaders weer herinneren...
  Redactie Frontpage woensdag 7 mei 2008 @ 23:03:07 #222
3926 crew  Djeez
pi_58543608
Echt totaal onverwacht dit einde. Ik wist wel dat die gast iets slechts van plan was, en dacht dat hij haar op het eind zou uitschakelen met een taser. Maar neerschieten, nee...
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_58729781
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 23:03 schreef Djeez het volgende:
Echt totaal onverwacht dit einde. Ik wist wel dat die gast iets slechts van plan was, en dacht dat hij haar op het eind zou uitschakelen met een taser. Maar neerschieten, nee...
Ik volg het de laatste tijd ook, maar heb de laatste aflevering niet gezien en ook niet opgenomen.
Hoe is het afgelopen met die Garcia?
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  Redactie Frontpage zaterdag 17 mei 2008 @ 19:04:20 #224
3926 crew  Djeez
pi_58730368
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:16 schreef LeNeHe het volgende:

[..]

Ik volg het de laatste tijd ook, maar heb de laatste aflevering niet gezien en ook niet opgenomen.
Hoe is het afgelopen met die Garcia?
Ze heeft het uiteraard overleefd. Die vent die haar neerschoot, bleek een foute FBI-agent te zijn. Nu bloeit er een relatie op tussen haar en een andere computernerd die daar bij BAU werkt.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 21:23:16 #225
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61741366
Kick
De nieuwe afleveringen zijn weer begonnen
Some memories are best forgotten
Room 23
  Redactie Frontpage vrijdag 19 september 2008 @ 23:19:57 #226
3926 crew  Djeez
pi_61772066
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:
Kick
Ik heb hem gezien, was weer behoorlijk spannend!
pi_61774689
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:
Kick
wie/wat/waar/wanneer?
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  † In Memoriam † zaterdag 20 september 2008 @ 05:59:58 #228
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61774959
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 03:20 schreef Kinz het volgende:

[..]

wie/wat/waar/wanneer?
Criminal Minds, zie OP en om 21:30 uur op Veronica
Room 23
pi_61895981
AJ Cook heeft leven gegeven aan een gezonde baby anderhalve week gelede... Voor de gene die er in geintresseerd zijn
  Redactie Frontpage donderdag 25 september 2008 @ 11:23:17 #230
3926 crew  Djeez
pi_61899609
quote:
Op donderdag 25 september 2008 07:29 schreef BlueCurl het volgende:
AJ Cook heeft leven gegeven aan een gezonde baby anderhalve week gelede... Voor de gene die er in geintresseerd zijn
Dat is die blonde chick toch? Niceeeeeeeee!
pi_62055165
jep das die blonde... JJ, Jennifer Jereau... Vanavond weer hier in NL op de buis!
  † In Memoriam † donderdag 27 november 2008 @ 09:09:18 #232
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63557322
Zijn de afleveringen alweer op ofzo?
Heb de aflevering van gister al 3 keer gezien
Room 23
pi_63558556
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:09 schreef Manu82 het volgende:
Zijn de afleveringen alweer op ofzo?
Heb de aflevering van gister al 3 keer gezien
Volgens mij ook. Vorige week een gigantische cliffhanger.... En gisteren weer een aflevering met Gideon.
pi_64115880
Volgende week op Veronica, 24/12/2008, 20:30
Criminal Minds, afl 2.21 Open Season (herhaling)

he BAU is called to investigate after the bodies of missing people are discovered in a remote region of the Idaho wilderness. The gruesome find also leads the team to determine the unsubs have been hunting humans for sport.

Written by: Erica Messer & Debra J. Fisher

Director: Felix Enriquez Alcalá

Stars:
Shemar Moore (Supervisory Special Agent Derek Morgan)
A.J. Cook (Supervisory Special Agent Jennifer 'JJ' Jareau)
Kirsten Vangsness (Analyst Penelope Garcia)
Mandy Patinkin (Senior Supervisory Special Agent Jason Gideon)
Matthew Gray Gubler (Supervisory Special Agent Dr. Spencer Reid)
Thomas Gibson (Unit Chief Aaron Hotchner)
Paget Brewster (Supervisory Special Agent Emily Prentiss)

Guest Star:
Larry Sullivan (Sheriff Raymond Schaeffer)
Richard Kuegeman (Brad)
Gareth Williams (Tim Harrison)
Kelly Overton (Ranger Lizzie Evans)
Lorna Scott (Kathy Gardner)
Jim Parrack (Paul Mulford)
Jake Richardson (Johnny Mulford)
Danny McCarthy (IV) (Young Man)
Heidi McNeil (Lynn Baird)
Kristin Alcala (Heather Hamilton)
Scott Allen Rinker (Luke Hamilton)
Laura Allen (Bobbi Baird)

-----

Dit is mijn meest favoriete aflevering! En de twee schrijvers... deb en erica zijn echt supertof! Met de meest geweldige afleveringen altijd!
pi_64331478
Kan iemand mij zeggen of en waarom deze serie de moeite waard is om te gaan volgen?

Ik volg al Prison Break, CSI Miami en CSi NY. Waar is het mee vergelijkbaar?
  Redactie Frontpage woensdag 24 december 2008 @ 19:03:00 #236
3926 crew  Djeez
pi_64334092
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:42 schreef Franktastic het volgende:
Kan iemand mij zeggen of en waarom deze serie de moeite waard is om te gaan volgen?

Ik volg al Prison Break, CSI Miami en CSi NY. Waar is het mee vergelijkbaar?
Is te vergelijken met Profiler, en echt een geweldige serie. Ik volg dezelfde series als jij, en deze dus ook. Het kan er zeker wel bij. Stap nu anders in, de herhalingen zijn nu toch gaande in NL. Veel plezier!
pi_64678915
ik heb juist geen profiler gekeken omdat ik het niet echt goed vond eigenlijk...

ik keek ook csi mia en ny totdat ik CM ontdekte Omdat die serie gewoon veel beter was dan de CSI's in mijn ogen. Terwijl ik enorm csi:mia fan was
  Redactie Frontpage maandag 5 januari 2009 @ 11:23:49 #238
3926 crew  Djeez
pi_64679448
quote:
Op maandag 5 januari 2009 11:04 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb juist geen profiler gekeken omdat ik het niet echt goed vond eigenlijk...

ik keek ook csi mia en ny totdat ik CM ontdekte Omdat die serie gewoon veel beter was dan de CSI's in mijn ogen. Terwijl ik enorm csi:mia fan was
Ik heb maar een aflevering van Profiler gezien, en vond er werkelijk geen hol aan. Maar mijn vrouw is gek van die serie, en zegt dat ze op elkaar lijken....
pi_66852440
Voor degene die geintresseerd zijn in een chat met de schrijver andrew wilder en de acteur Thomas Gibson (Hotchner).. op 19 maart 3 uur sochtends onze tijd is dat mogelijk... Criminal Minds Fanatic Blog en Criminal Minds Fanatic webpage organiseerd de chat.. en zoals je kan zien op de weblog zijn er een aantal van die website pas op de set geweest!

http://criminalmindsfanat(...)break-from-trip.html

Binnenkort meer informatie op de weblog als het goed is
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:04:15 #240
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_67202305
Ha Omnivore was weer een geweldige aflevering met een flink aantal momenten waarop ik op het puntje van m'n stoel zat en een verrassend niet standaard einde.

Major spoilers alert:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 maart 2009 @ 12:20:56 #241
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_67202791
Slashdotter je zit in het verkeerde topic Dit is het topic voor de afleveringen die hier in Nederland uitgezonden worden.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_67203312
Die gast gisteren was toch van Beverly Hills 90210?
pi_67263172
Deze aflevering bevat een gastrol van Luke Perry, meest bekend uit Beverly Hills 90210. Voor degene die ook Dharma & Greg hebben gekeken zullen een bekende tegenkomen en de broer van een real life BAU FBI Agent Jim Clemente heeft een rol in deze aflevering. Jim Clemente heeft ook een aflevering uit seizoen geschreven voor Criminal Minds.

pi_67328055
Super serie.... Was een goeie aflevering met Luke Perry, had m al gezien....
pi_67914064
door budget cuts zijn er al 5 schrijvers ontslagen en het is bijna zeker dat Thomas Gibson ook na het einde van dit seizoen niet meer terug komt....al is dat nog niet officieel bekend gemaakt... We zijn een enorme petitie aan het houden:

http://criminalmindsfanat(...)na-tassler-what.html

deze blog heeft daardwerkelijk contact met de cast en crew van de serie...ik ben er zelf een moderator... zojuist een chat met matthew gray gubler (dr spencer reid) achter de rug... Ik heb ook al wat meer inside info die ik helaas niet kan bekend maken omdat ik aan die blog en de mensen die alles organiseren vast zit met de beloftes die er zijn gemaakt naar de Criminal Minds studio toe... Maar het oogt niet goed...

als je zin hebt om mee te doen... graag! post zoveel mogelijk berichten met een andere inhoud, blijf netjes en laat een naam achter!

mijn dank is alvast enorm groot!

[ Bericht 15% gewijzigd door BlueCurl op 10-04-2009 23:54:40 ]
pi_89874787
hey kijkt er niemand meer naar Criminal Minds?...
ik ben pas begonnen en vind het een super serie!..
pi_89982753
Eh ok, wat gebeurde er nou op 't laatst? :{
  Redactie Frontpage woensdag 15 december 2010 @ 23:20:36 #248
3926 crew  Djeez
pi_89982858
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:56 schreef MelR het volgende:
hey kijkt er niemand meer naar Criminal Minds?...
ik ben pas begonnen en vind het een super serie!..
Ik ben nog altijd een trouw fan. Maar omdat Veronica zo zit te kloten met die afleveringen download ik het al een tijdje
pi_89983460
Ja maar, ja maar, kan iemand me nou vertellen wtf happened? :o :o
pi_89990154
Hotch word door iemand opgewacht in zn huis, er word een pistool op hem gericht en de insluiper zegt: je had een deal moeten maken. en toen: einde...
volgens mij einde van t seizoen?..
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:00:48 #251
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_92965682
Kende de serie niet, ik kijk nooit naar commerciele TV maar de Aldi had de eerste 3 seizoenen voor 6 euro in de aanbieding. Gekocht en zit ze nu te kijken. Aangename kauwgom voor de ogen, maar niet iets waar je ook maar bij hoeft na te denken.
Vroegah toen Piet een Pietertje was had je Columbo die in iedere aflevering een moord oploste met de informatie die jij ook als kijker had, je kon meepuzzelen je wist vaak meer dan Columbo, wie de dader was bijvoorbeeld, maar hoe kreeg hij het voor elkaar de dader te vinden. Dit is eigenlijk nog erger dan Murder she wrote, die altijd bij de oplossing komt met items die jij als kijker helemaal niet wist.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')