DRUMSTEL!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef Razor21 het volgende:
Links achter mij zit er eentje![]()
![]()
Post 5000 van Razor21
[afbeelding]
![]()
![]()
eigenlijk wel jaquote:Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
heb je wat tegen gothics ofzo??
de geschiedenis herhaalt zichquote:Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
gothic hater haters threads zijn zooooo 1945
je doelt toch niet op dat ene topicquote:
Daar doe ik het voor.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:36 schreef tonks het volgende:
Er zitten ook gothics op fok hoor, hij komt zo hierheen zeggen dat we allemaal zielig zijn en vooral tonks! hij heet offsprngr
ah een boomknuffelaarquote:Op maandag 2 januari 2006 15:38 schreef survivor het volgende:
Ik haat niemand want dat kost me teveel energie die ik beter voor wat anders kan gebruiken.![]()
Nope.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
volgens mij is ts een gothic, die vinden het leuk om afgezeken te worden
maar dan hebben we het over een andere (tevens afzichtelijke) subcultuur.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Spelfout! het is:
HatUhhH = VerLAtuhhh!
Verkapt ik-wil-interessant-reageren-maar-ik-weet-niks-te-bedenken-reactie.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:42 schreef Roltrapfee het volgende:
Verkapt ik-wil-gothic-worden-maar-ik-wil-eerst-kijken-hoe-de-mensen-erop-reageren-topic.![]()
Verkapte kut-ik-ben-betrapt-postquote:Op maandag 2 januari 2006 15:44 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
Verkapt ik-wil-interessant-reageren-maar-ik-weet-niks-te-bedenken-reactie.![]()
Wat dan eigenlijk?, vraag het me altijd af, want Goth-bashers komen nooit verder dan "ze zien er niet uit" en "ze stinken", dus wat is jou reden dan?quote:
Verkapt ik-knuffel-met-HIV-besmette-gothics-reactiequote:Op maandag 2 januari 2006 15:45 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Verkapte kut-ik-ben-betrapt-post
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:46 schreef Suphafly het volgende:
Ik vind dat iedereen die muziek luistert ebola in zijn linkeroog moet krijgen..
Da's eigenlijk voldoende...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat dan eigenlijk?, vraag het me altijd af, want Goth-bashers komen nooit verder dan "ze zien er niet uit" en "ze stinken", dus wat is jou reden dan?
emoe (de ~ (m.), ~s)quote:Op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Volgens mij zijn tonks en .Tarzan. Emo's.
Als je het IQ van een fishstick hebt wellicht wel, maar nu een echte reden, ik ben namelijk echt benieuwd.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Da's eigenlijk voldoende...![]()
emo'squote:Op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Ow my GAWD, You did not just call me thatquote:Op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef OFfSprngr het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
emoe (de ~ (m.), ~s)
1 drietenige struisvogel in Australië![]()
"Ze zien er niet uit" en "ze stinken" zijn beide legitieme redenen. Dat jij het nu nog niet snapt en daarom naar andere redenen vraagt, toont aan dat juist jij een Iglo-IQ hebt, waar je anderen van beschuldigt.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je het IQ van een fishstick hebt wellicht wel, maar nu een echte reden, ik ben namelijk echt benieuwd.
Nee, volgens mij ben jij een gothic.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Die poste ik net ook alquote:Op maandag 2 januari 2006 15:53 schreef Razor21 het volgende:
http://www.zippyvideos.com/3551143681244776/finished_emo_video/![]()
![]()
![]()
Ik ben een Punker, probeer het nog eens.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ben jij een gothic.![]()
open je eigen topicquote:
Ja nog steedsquote:Op maandag 2 januari 2006 15:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
je doelt toch niet op dat ene topic![]()
Yups..hondsdolheid komt ook bij vleermuizen voorquote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Gothics... die worden toch preventief geruimd dit jaar?
je bent pas een echte punker als je een punx.nl account hebtquote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ben een Punker, probeer het nog eens.![]()
Moest dat vrouwtje nog terugmailen om haar teleur te stellen helemaal vergetenquote:
Punkers, gothics, gabbers, geschiedenisleraren allemaal één pot nat.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Moest dat vrouwtje nog terugmailen om haar teleur te stellen helemaal vergeten![]()
![]()
Bij mij is het niet omdat ze "stinken" of wat dan ook, ik vind ze gewoon een beetje raar en aanstellerig en ik ken zat gothics en sommige zullen ook best aardig zijn daar niet van.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Als je het IQ van een fishstick hebt wellicht wel, maar nu een echte reden, ik ben namelijk echt benieuwd.
Heb ik, maar kom er nooit, beetje loos forum.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent pas een echte punker als je een punx.nl account hebt, heb je die?
Die zou ik best wel eens willen palen.quote:
Dan valt je lul eraf.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die zou ik best wel eens willen palen.
Gothic of geen Gothic, mijn pik discrimineerd geen vrouwelijk schoon!
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef Razor21 het volgende:
Rutger leert stappen Aflevering 08: Gothic
![]()
De rechter lijkt héél erg op een gozer die ik altijd in de stad rond zie wandelen, en die is ook gay.quote:
rutgerquote:Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef Razor21 het volgende:
![]()
Was anders best leuk optreden.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef Razor21 het volgende:
![]()
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Het zag er ook zo gezellig uit allemaal, het leek wel een fucking begrafenis
En jij bent daar geweest
Dan ben je vast ook een naar vis stinkende, doodwens-hebbende gothic?
Blinde aap.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Maar je gaat wel naar gothicfeestjes, dus ben je alsnog een doodwens-hebbend persoonquote:
quote:
Mijn enige doodswens gaat uit naar personen als Bush en de paus. (maar dat is weer een compleet ander verhaal).quote:Op maandag 2 januari 2006 16:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar je gaat wel naar gothicfeestjes, dus ben je alsnog een doodwens-hebbend persoon![]()
Leve de anarchie. Punkers.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mijn enige doodswens gaat uit naar personen als Bush en de paus.
Och Bush huiliesquote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mijn enige doodswens gaat uit naar personen als Bush en de paus.
Sluit hem opquote:
Anarchisme is anders een uiterst goede 'staats'vorm, is het niet dat de mensheid hier te slecht voor is.quote:
Ik zou zo graag een Emo-bash topic willen zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef RM-rf het volgende:
Ah, het traditionele tweemaandelijkse 'bash-hier-gothics'-topic ...
nu moet ik wel opmerken, ik heb wel eens leukere en vooral creatievere 'inhakken-op-die-panda's' topics gezien ....
Dit blijft een beetje rondhangen in nikszeggen wat bekende eigenschapjes opnoemen (ja, witte geplamuurde gezichten, *kras*, druk-in-hun-groep-afgeven-op-groepsgedrag ...etc. etc.)
Ik vrees dat de Gothic-bashes gewoon een beetje over hun hoogtepunt zijn, opeens heel erg 2005 aandoen ...
Is er nog ergens een marrokanen-bash-topic te vinden? die blijven tenminste leuk en 'spicy'...
dat is maar een momentopnamequote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef RM-rf het volgende:
Ik vrees dat de Gothic-bashes gewoon een beetje over hun hoogtepunt zijn, opeens heel erg 2005 aandoen ...
maak er eenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een Emo-bash topic willen zien.
Nichterige PMS-Punkers die mislukt zijn als Goths.
klopt, lijkt me idd wel leuk, van die 'fight the system' wannabe krakertjes, die streetlife voornamelijk kennen van het dagelijks spelen van Tony Hawk's Pro Skater op hun Playstation 2 of Xboxquote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat missen Emo's zelfs, waarom vechten tegen een systeem als je jezelf een Hitler haarstijl kunt aanmeten en gedichten gaan schrijven terwijl je naar My Chemical Romance luisterd terwijl je in het weekend weer een van je vrienden hebt lopen tongen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt, lijkt me idd wel leuk, van die 'fight the system' wannabe krakertjes, die streetlife voornamelijk kennen van het dagelijks spelen van Tony Hawk's Pro Skater op hun Playstation 2 of Xbox
Een hele topic over je zelf. Doe je niet zo veel eer aan.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een Emo-bash topic willen zien.
fuck, ik begin een zekere afstand te voelen tot de jeugdcultuur ... zal je zien dat over 5 jaar als mn dochter die regionen betreed ik een vastgeroeste oude lul geworden ben die niks begrijpt van de vreemde kleding die zn eigen dochter aantrekt en dat hele gedrag maar vreemd gaat vinden en er verkeerd op reageert (je moet als 'pa' natuurlijk gaan meedoen, als zijn dan zaterdagavond met wit gezicht en zwarte soepjurk naar beneden komt, dat je zelf in Marilyn Manson korset dr naar de jeugddisco rijdt)...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat missen Emo's zelfs, waarom vechten tegen een systeem als je jezelf een Hitler haarstijl kunt aanmeten en gedichten gaan schrijven terwijl je naar My Chemical Romance luisterd terwijl je in het weekend weer een van je vrienden hebt lopen tongen.
Amenquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:20 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Amen![]()
Wat heeft het voor nut voor jullie om gothics te HATEN ?
Ze kleden zich inderdaad opvallend en meestal in het zwart..
Ikzelf vind het geen mooie stijl om tegenaan te kijken, mij gaat het net iets te ver![]()
Maar ze haten? Komop zeg.... iemand haten om zijn uiterlijk?
Vallen ze mensen lastig met hun stijl van leven en kleden?
Hoe vaak hoor je nou dat gothics iemand kwaad gedaan hebben?
Ikzelf kan geen voorbeeld aanhalen.. gewoon niet!
Zoek een leven, en ga niet dat van andere verzieken als je te stom bent om te gaan werken aan het verbeteren van je eigen leven...![]()
![]()
Die wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |