DRUMSTEL!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef Razor21 het volgende:
Links achter mij zit er eentje![]()
![]()
Post 5000 van Razor21
[afbeelding]
![]()
![]()
eigenlijk wel jaquote:Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
heb je wat tegen gothics ofzo??
de geschiedenis herhaalt zichquote:Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
gothic hater haters threads zijn zooooo 1945
je doelt toch niet op dat ene topicquote:
Daar doe ik het voor.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:36 schreef tonks het volgende:
Er zitten ook gothics op fok hoor, hij komt zo hierheen zeggen dat we allemaal zielig zijn en vooral tonks! hij heet offsprngr
ah een boomknuffelaarquote:Op maandag 2 januari 2006 15:38 schreef survivor het volgende:
Ik haat niemand want dat kost me teveel energie die ik beter voor wat anders kan gebruiken.![]()
Nope.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
volgens mij is ts een gothic, die vinden het leuk om afgezeken te worden
maar dan hebben we het over een andere (tevens afzichtelijke) subcultuur.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Spelfout! het is:
HatUhhH = VerLAtuhhh!
Verkapt ik-wil-interessant-reageren-maar-ik-weet-niks-te-bedenken-reactie.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:42 schreef Roltrapfee het volgende:
Verkapt ik-wil-gothic-worden-maar-ik-wil-eerst-kijken-hoe-de-mensen-erop-reageren-topic.![]()
Verkapte kut-ik-ben-betrapt-postquote:Op maandag 2 januari 2006 15:44 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
Verkapt ik-wil-interessant-reageren-maar-ik-weet-niks-te-bedenken-reactie.![]()
Wat dan eigenlijk?, vraag het me altijd af, want Goth-bashers komen nooit verder dan "ze zien er niet uit" en "ze stinken", dus wat is jou reden dan?quote:
Verkapt ik-knuffel-met-HIV-besmette-gothics-reactiequote:Op maandag 2 januari 2006 15:45 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Verkapte kut-ik-ben-betrapt-post
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:46 schreef Suphafly het volgende:
Ik vind dat iedereen die muziek luistert ebola in zijn linkeroog moet krijgen..
Da's eigenlijk voldoende...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat dan eigenlijk?, vraag het me altijd af, want Goth-bashers komen nooit verder dan "ze zien er niet uit" en "ze stinken", dus wat is jou reden dan?
emoe (de ~ (m.), ~s)quote:Op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Volgens mij zijn tonks en .Tarzan. Emo's.
Als je het IQ van een fishstick hebt wellicht wel, maar nu een echte reden, ik ben namelijk echt benieuwd.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Da's eigenlijk voldoende...![]()
emo'squote:Op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Ow my GAWD, You did not just call me thatquote:Op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef OFfSprngr het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
emoe (de ~ (m.), ~s)
1 drietenige struisvogel in Australië![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |