quote:Singer Blunt 'irritates public'
Singer James Blunt is more irritating than traffic wardens, noisy neighbours and estate agents, according to a poll ranking the UK's most annoying things.
The man behind hits such as You're Beautiful came fourth in the survey of 2,000 people, beaten only by cold callers, caravans and queue-jumpers.
Blunt has sold five million albums and won two Brit awards, but has faced a backlash from those who are not fans.
Big Brother's Chantelle and Preston were eighth in the poll by Lactofree.
The couple met on the most recent celebrity version of the Channel 4 show, with Chantelle being planted as a "non-celebrity" alongside stars including Ordinary Boys singer Preston.
Other entertainment figures in the survey included Countdown co-presenter Carol Vorderman at number 12, who was deemed more annoying than paper cuts, rude shop assistants and junk mail.
Former Celebrity Love Island star Abi Titmuss ranked at 18, with illusionist David Blaine and newsreader Natasha Kaplinsky further down the list.
Blunt's debut album Back to Bedlam earned him the best pop act and best male solo artist categories at this year's Brit awards.
However, he was removed from one radio station's playlist after what it claimed was listener pressure.
The former soldier defended his music by telling his critics to switch over if they didn't like his songs.
UK'S MOST IRRITATING THINGS
1. Cold callers
2. Caravans
3. Queue-jumpers
4. James Blunt
5. Traffic wardens
6. People who tailgate
7. Brown-nosers
8. Chantelle and Preston from Big Brother
9. Ex-smokers
10. Noisy neighbours
Source: Survey by Lactofree
concert idd jaquote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef mark_03 het volgende:
Net Chasing Time maar weer eens gedraaid ... haalt allemaal weer herinneringen op (nu al). Fijne cd (heb 'm alleen nog niet origineel).
Hoe is die dvd trouwens? Wat staat erop? Compleet concert?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:12 schreef francis997 het volgende:
sommige liedjes zijn echt leuk, zoals three wisemen..die vind ik veruit de beste..de andere zijn flutnummers
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef DeSiever het volgende:
Deze cd's zijn allemaal in goede staat en bij deze te koop aangeboden. Ik hoop dat ik mensen blij kan maken met deze slachtoffers van mijn afroom-operatie. Ik zet er prijzen bij, dat zijn dus richtprijzen. Je mag combineren en onder de prijs bieden, maar wees wel redelijk.![]()
Reageer in het topic of mail me op desieverfok@hotmail.com
-James Blunt - Back To Bedlam 7 euro
-James Blunt - Chasing Time: The Bedlam Sessions (Live-CD + DVD) 9 euro
Luisteren naar dat nummer zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:55 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Toen het uitging met mijn toenmalige vriendin hebben we samen zitten janke terwijl dat nummer aan stondwas wel een speciaal moment voor mij
Net als schaatsen kijken voor Raymi Sambo in All Stars, toen ie Ricky Koole bezig zag in die auto.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:05 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Luisteren naar dat nummer zal nooit meer hetzelfde zijn.
Haar beste acteerwerk. "Lang, lang!"quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Net als schaatsen kijken voor Raymi Sambo in All Stars, toen ie Ricky Koole bezig zag in die auto.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Net als schaatsen kijken voor Raymi Sambo in All Stars, toen ie Ricky Koole bezig zag in die auto.
Als ik moet kiezen tussen die nummers kies ik toch maar Fall at your Feet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is je favoriete James Blunt song?
» Goodbye My Lover
» Wisemen
» You\'re Beautiful
» Alright Tonight
» Fall At Your Feet
» Billy
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Dat had ik met 'Hart van een winnaar' van Marco Borsato. Ik draaide het eerst veel, omdat ik het een mooi liedje vond, maar daarna werd het te persoonlijk, omdat m'n toenmalige vriendin vreemdging.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:06 schreef vencodark het volgende:
Ach, kort samengevat dan:
Toen het nummer uitkwam ging het niet zo lekker tussen mijn toenmalige vriend en mij. Als het uit zou gaan, sloeg het (bijna) helemaal op ons. Het ging half juni uit en ik draaide het nummer juist niet omdat ik de tekst alleen al niet kon hebben. Laat staan het nummer zelf.
Dus het nummer herinnerd me altijd aan die periode.
Kom nog eens terug als je uit de puberteit bent.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:12 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG te GAY gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
*Wel goeie muziek een goed geneesmiddel als je last hebt van obstipatie![]()
Dude als je uit de pupertijd moet komen om volgens jou jb te waarderen dan blijf ik altijd puber.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kom nog eens terug als je uit de puberteit bent.
Het gaat om de manier waarop je je punt duidelijk maakt. Na twee posts gelezen te hebben wil ik ook graag je spellende vermogens toevoegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dude als je uit de pupertijd moet komen om volgens jou jb te waarderen dan blijf ik altijd puber.
![]()
Het lijkt me sowieso vreselijk om U2 of Robbie Williams geweldig te vinden, maar dat is weer een ander verhaal. Maar... it's true.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het lijkt me vreselijk als je U2 of Robbie Williams gewelig vindt en zoveel moeite moet doen voor kaarten.
Voorspelbaar..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso vreselijk om U2 of Robbie Williams geweldig te vinden, maar dat is weer een ander verhaal. Maar... it's true.
NOFI hoor maar jb is imho gewoon te erg.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:06 schreef Tazmaniac het volgende:
dudes.. chill.. ieder zijn smaakmaar k vind ook dat allsystemsnogwat of normaal moet reageren of gewoon niet!
Ja en? We weten het nu welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:01 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
NOFI hoor maar jb is imho gewoon te erg.....
Ik waardeer en James Blunt en Robbie Williamsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop je je punt duidelijk maakt. Na twee posts gelezen te hebben wil ik ook graag je spellende vermogens toevoegen.
Ik ben alleen maar blij dat niet iedereen Blunt waardeert. Het lijkt me vreselijk als je U2 of Robbie Williams geweldig vindt en zoveel moeite moet doen voor kaarten.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Het zegt voldoende dat een ventje met een zeurstem, een onderdanig mannetje naar vrouwen toe, een nep-romanticus opeens heel populair wordt.... Sign of the times
quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:08 schreef blaise het volgende:
James Blunt is een QT.
who the fuck is james morrison?quote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
James Morrison is de nieuwe en verbeterde versie van James Blunt???
Ik denk dat hij de man is die de hype rond Blunt definitief de kop indrukt.quote:Op zondag 17 september 2006 10:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
who the fuck is james morrison?
moet k morgen maarus ff gaan downloaden danquote:Op zondag 17 september 2006 11:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de man is die de hype rond Blunt definitief de kop indrukt.
In dit topic voor 7 euro: [TK] cd collectie (deel 2)quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:09 schreef vencodark het volgende:
Maybe dat ik overstap op het album, ligt eraan voor hoeveel die ligt.
sodeju! lang niet meer in dit topic gekeken, excuses! Ja het e-mail adres is nog actueel dus stuur maar een mailtje als je tijd hebt. Thanks in advance!quote:Op zondag 17 september 2006 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Taz, is je emailadres in je profiel nog actueel??
Dan mail ik wel even wat..
ja hoorde laatst ook al iemand zeggen dat die dat op zijn begrafenis wouquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Goodbye My Love' is het populairste nummer op begrafenissen.. het was tot voor kort 'Angels' van Robbie Williams..
quote:JAMES BLUNT has vowed to become even more annoying so he can score higher on an unusual British opinion poll.
The YOU'RE BEAUTIFUL singer has suffered a backlash of criticism in the wake of the success of his debut album BACK TO BEDLAM, which has sold more than 10 million copies worldwide.
He was recently voted fourth in a poll of the Most Irritating Things in Britain, above everyday annoyances like noisy neighbours and traffic wardens, but he insists he can improve on this placing next year (07).
He says, "When I heard about the poll I was devastated because I just thought fourth was really unfair.
"Who on earth beat me? I thought I should have been number one. Next year I'm going to do better than that - I'm going to go for at least top three."
10 miljoen albums verkopen zegt natuurlijk ook genoeg over zijn zogenaamde irritantheidquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef DeSiever het volgende:
De enige manier om met zielige meelopers om te gaan. Klasse, James!
quote:De britse zanger James Blunt heeft weer genoeg reden voor het maken van trieste liedjes, want zijn schatje, het Tjechische model Petra Nemcova heeft hem gedumpt. Meneer had er nog al op los gefeest op Ibiza en ging vreemd bij de vleet. Toen Petra deze verhalen kreeg te horen trok zij dat uiteraard niet en zette hem uit haar leven. James, we laten ons verrassen door je nieuwe lovesongs!
Tja, waarom verkiest Hugh Grant een straatmadelief boven Liz Hurley?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef DeSiever het volgende:
Dit laat je toch niet lopen voor een shemale op Ibiza.. ongelooflijk..
[afbeelding]
degene met de 300e post EINS!!11!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie gaat deel 3 maken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |