Ik had TS al gevraagd of er misschien een combi gemnaakt kon worden van zijn OP en de mijne (zie boven). Daarin staat ook de gehele loting van de eerste ronde en wat voorbeschouwingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:38 schreef sr_firewire het volgende:
Misschien kan die ook in de openingspost gezet worden als loting. Dat stuk wat er nu in staat is gewoon een speelschema.
Maar bij jou zie je niet de volgende rondes en wie wie kan bestrijden :Squote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had TS al gevraagd of er misschien een combi gemnaakt kon worden van zijn OP en de mijne (zie boven). Daarin staat ook de gehele loting van de eerste ronde en wat voorbeschouwingen.
was ook een beetje een zeikerige post van me...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar over kunt discusseren, maar oke je hebt gelijk de Dutch Open is ook heel belangrijk!
Idd, maar ik vrees ervoor.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:35 schreef Bartoli het volgende:
there is only one andy fordham...........................dat de viking het maar weer goed gaat doen
Neuh, Adams zeker niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:13 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Martin Adams dit jaar de titel pakt.
[afbeelding]
Idd...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:35 schreef Bartoli het volgende:
there is only one andy fordham...........................dat de viking het maar weer goed gaat doen
quote:
Whtilock deed het vorig jaar al verrassend goed natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef Hork het volgende:
Voor mij zijn Hankey en King favoriet en Whitlock zou verassend ver kunnen komen.
Waar is Tony David eigenljk ?
Toch wel opvallend voor een oud winnaar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef -J-D- het volgende:
Tony David lag er al snel uit in de kwalificatie. Hij had ook simpelweg niet genoeg punten verzameld om rechtstreeks mee te mogen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |