abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2006 @ 14:02:15 #76
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33624249
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:57 schreef R@b het volgende:

[..]

Zou lijden aan schizofrene aanvallen is nu inees al lijdt?

Wellicht is uit onderzoek gebleken dat hij daar helemaal niet aan lijdt. Maar dat lezen we eind januari wel als de rechtszaak dient.
Mooi, komen we er dan hier weer op terug...Benieuwd of je je standpunt herziet als hij wel schizofreen blijkt te zijn..
quote:
De ophef over de politie die (overigens terecht) Marokkaan Driss Arbib neerknalde is 1.000 maal groter dan als een Marokkaan een onschuldige Nederlander neersteekt kennelijk. Die conclusie valt te trekken.
Bron? Aangezien dat hele voorval bij mij niet bekend is neem ik aan dat t wel meevalt?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 2 januari 2006 @ 14:02:47 #77
272 R@b
No-nonsens
pi_33624268
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:00 schreef Insertusername. het volgende:

[..]

Als je ervan op de hoogte bent, waarom vermeld je het dan niet in de OP?
Omdat ik daar niet van de hoogte was. Staat namelijk niet in het AD-stuk, en ik heb het er dus ook niet weggelaten.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_33624327
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Meer rechtse media oprichten?
Wat heet, een station motten we hebben!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33624330
R@b heeft overigens wel een punt.
  maandag 2 januari 2006 @ 14:04:30 #80
137793 Insertusername.
Insert ondertitel.
pi_33624332
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef R@b het volgende:

[..]

Omdat ik daar niet van de hoogte was. Staat namelijk niet in het AD-stuk, en ik heb het er dus ook niet weggelaten.
Allicht is het dan een goed idee dat je je de volgende keer wat beter inleest over zaken voordat je je conclusies (die uiteraard geheel in lijn waren met de verwachtingen) alweer klaar hebt. Zomaar een idee hoor.
Insert signature.
pi_33624376
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:04 schreef Monidique het volgende:
R@b heeft overigens wel een punt.
Maar die manier waarop he?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 2 januari 2006 @ 14:05:56 #82
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33624386
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:57 schreef R@b het volgende:
Zou lijden aan schizofrene aanvallen is nu inees al lijdt?

Wellicht is uit onderzoek gebleken dat hij daar helemaal niet aan lijdt. Maar dat lezen we eind januari wel als de rechtszaak dient.
Goed, komen we er dan op terug.
quote:
De ophef over de politie die (overigens terecht) Marokkaan Driss Arbib neerknalde is 1.000 maal groter dan als een Marokkaan een onschuldige Nederlander neersteekt kennelijk. Die conclusie valt te trekken.
Ja goh, vreemd, natuurlijk is er ophef over de politie, niet zozeer omdat ze een Marokkaan neerschieten maar sowieso omdat ze iemand neerschieten, in dit land is het nu eenmaal usance om de politie te verguizen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 2 januari 2006 @ 14:06:14 #83
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_33624396
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:26 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zo waar, maar ook zo vertrouwd.
Niets zo haatzaaiend als de politiek correcte brigade die bij elk nieuwsbericht waar een allochtoon betrokken is over "haatzaaien" beginnen te fulmineren.
Dat is dertig jaar lang gebeurd in Nederland en heeft ook niet geholpen, duidelijk.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_33624405
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat heet, een station motten we hebben!
Station Westerbork
  maandag 2 januari 2006 @ 14:07:34 #85
272 R@b
No-nonsens
pi_33624442
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:04 schreef Insertusername. het volgende:

[..]

Allicht is het dan een goed idee dat je je de volgende keer wat beter inleest over zaken voordat je je conclusies (die uiteraard geheel in lijn waren met de verwachtingen) alweer klaar hebt. Zomaar een idee hoor.
Dat die gast wel of niet een beetje gek in het hoofd is doet er niet toe. Het verbaast me dat wanneer een allochtoon wordt neergestoken/geschoten door een Nederlander allerhande organisaties er bovenop springen om moord en brand te schreeuwen (voorbeelden te over, maar dan moet je wel het nieuws volgen) terwijl dat omgekeerd niet of nauwelijks gebeurt. Dat is de discussie.
pi_33624462
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Maar die manier waarop he?
Het "de linkse media demoniseren de hollanders"-gevoel druipt er wel een beetje vanaf, zoals jij ook al zei.
pi_33624480
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:07 schreef R@b het volgende:

[..]

Dat die gast wel of niet een beetje gek in het hoofd is doet er niet toe. Het verbaast me dat wanneer een allochtoon wordt neergestoken/geschoten door een Nederlander allerhande organisaties er bovenop springen om moord en brand te schreeuwen (voorbeelden te over, maar dan moet je wel het nieuws volgen) terwijl dat omgekeerd niet of nauwelijks gebeurt. Dat is de discussie.
Dat weten we nu wel. Je hoeft je zogenaamde discussiepunt niet tig keer te herhalen.
  maandag 2 januari 2006 @ 14:09:10 #88
137793 Insertusername.
Insert ondertitel.
pi_33624496
quote:
Dat is de discussie.
Ah oke, dat was me even ontgaan, aangezien dit topic wel degelijk in NWS staat is dat een ietwat rare discussie-stelling. Maargoed deze discussie boeit me werkelijk geen moer. Adieu!
Insert signature.
pi_33624533
Ik wil die voorbeelden wel eens zien. En R@b heeft ook nog niet echt verklaard waarom we nu pas horen over dit incident. Komt het omdat de dader een Marokkaan is, of omdat de vrouw gewoon geen aandacht wilde?
pi_33624562
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:09 schreef Insertusername. het volgende:

[..]

Ah oke, schrijf dat dan wat duidelijker in de OP zeg! Wat die discussie boeit me werkelijk geen moer. Adieu!
Misschien moet jij dan eens wat beter leren lezen?
pi_33624576
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat weten we nu wel. Je hoeft je zogenaamde discussiepunt niet tig keer te herhalen.
Omgekeerd gebeurt het trouwens ook, maar dan moet je wel het nieuws objectief volgen...
  maandag 2 januari 2006 @ 14:11:23 #92
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33624582
quote:

[..]

Ook wanneer blijkt dat die (nederlandse) persoon schizofreen blijkt te zijn? Of een ontsnapte tbs'er? I think not, dan volgt er een hoop gezanik over de overheid en het te voeren beleid...Diegenen die er wel over doorzaniken zijn dan mensen als jou; mensen die altijd dingen maar van 1 kant willen zien, en overal proberen hun gelijk uit te halen, al moeten ze er het verhaal voor verdraaien.....
pi_33624634
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:11 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ook wanneer blijkt dat die (nederlandse) persoon schizofreen blijkt te zijn? Of een ontsnapte tbs'er? I think not, dan volgt er een hoop gezanik over de overheid en het te voeren beleid...Diegenen die er wel over doorzaniken zijn dan mensen als jou; mensen die altijd dingen maar van 1 kant willen zien, en overal proberen hun gelijk uit te halen, al moeten ze er het verhaal voor verdraaien.....
Wie is er nu bevooroordeeld?
  maandag 2 januari 2006 @ 14:16:13 #94
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33624745
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:12 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ik niet....ik denk dat er inderdaad wel een rel zou uitbreken in het begin als de situatie omgekeerd was, maar dat er zodra er blijk van ziekte o.i.d. zou zijn, de meerderheid zou gaan zaniken over de overheid, en dat die kleine groep die wel zou blijven zeiken over het feit DAT het een nederlander is die een allochtoon overhoop steekt hetzelfde soort lui zijn als de TS. Mensen die continu zaken vanuit hun eigen punt willen zien, en anderen hiervan willen overtuigen...

Moeilijk he, een post lezen en die op de juiste manier te interpreteren?
pi_33624747
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:12 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

De Paus
pi_33624748
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Station Westerbork
Nou nou nou...
  maandag 2 januari 2006 @ 14:20:20 #97
272 R@b
No-nonsens
pi_33624879
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:10 schreef Monidique het volgende:
Ik wil die voorbeelden wel eens zien.
Die voorbeelden kun je zelf vinden als je de berichten terugzoekt over de veronwaardiging in Marokkaanse kring na het doodknallen van politiebedreiger Driss Arbib, de landelijke ophef over het in brand steken van een islamitische school door Lonsdalepubers, het gevangenzetten van een 14-jarige puber wegens het beledigen van twee dode Turken, en de toestanden die aan de hand werden gehaald om de Turkse gemeenschap in bedwang te houden, de ophef over het doodrijden van een Marokkaanse tasjesdief. Alsmede de jaarrapporten van anti-racisme bureaus over Lonsdale-jeugd en de rumoer in anti-racisme-kring over het neerschieten van Marokkanen door Lonsdaler Rick van V. uit Muiderberg.

Omgekeerd hoor je deze anti-racisme gasten echter nóóóóit.
pi_33624882
Ach, je kan die allochtonen maar beter te vriend houden.

Nederland gaat naar 16,5 miljoen inwoners
JJ72 - Heat
pi_33624884
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:10 schreef Monidique het volgende:
Ik wil die voorbeelden wel eens zien. En R@b heeft ook nog niet echt verklaard waarom we nu pas horen over dit incident. Komt het omdat de dader een Marokkaan is, of omdat de vrouw gewoon geen aandacht wilde?
Dat laatste denk ik. Maar dat is natuurlijk omdat zij een nuchtere Hollandsche is en geen stereotype schreeuwmarokkaan.
pi_33624962
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik. Maar dat is natuurlijk omdat zij een nuchtere Hollandsche is en geen stereotype schreeuwmarokkaan.
Dat zei ik ook al, maar R@B reageert er maar niet op. Blijkbaar staat meneer gewoon helemaal niet open voor discussie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')