Ha ha die twee duimen tegenover elkaar.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef visvogel het volgende:
Hiervoor hebben we een algemeen topic:
Het medium Robbert van den Broeke (deel 13)
dit is wel een interessant punt thoughquote:Als geesten zich op een fotocamera kunnen manifesteren, kunnen ze dat ook op de filmcamera van de cameraman of gewoon direct op de TV. Waarom alleen op de camera van Robbert?
er al eens aan gedacht dat een camera gebruik van lichtprint maakt en ogen gefilterd worden door de hersennen aangezien je juist met je hersennen ziet , of je ogen nu iets opvangen of niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef Micheleangelo het volgende:
Wat er bij mij niet in wil met die geesenfoto's van van den Broeke is het volgende:
Bijna ALLES wat je fotograferen kunt, kun je ook zien met het blote oog.
Als Robert echt geesten 'ziet', en volgens mij kan dat best wel, dan ziet hij ze niet met zijn ogen maar op een paranormale (mentale) wijze. Anders zagen anderen ze ook wel. Maar in dat geval kun je ze niet fotograferen!
Een fotocamera is geen magische machine, wat Robbert misschien denkt, maar een gewoon 'oog'. Ik denk dus echt dat zijn foto's nep zijn. En zo zien ze er ook uit.
Als geesten zich op een fotocamera kunnen manifesteren, kunnen ze dat ook op de filmcamera van de cameraman of gewoon direct op de TV. Waarom alleen op de camera van Robbert?
Jammer dat jullie niet gewoon in het centrale topic meepraten. Deze bijdragen zijn daar ook relevant.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:03 schreef ee-04 het volgende:
Waarom wilde hij zo graag dat de camera even naar de muur keek toen hij de foto van de muur had gemaakt? Pas toen de camera even weg had gekeken liet hij de foto zien, dat vond ik wel een beetje verdacht?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |