abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33620467
Wat er bij mij niet in wil met die geesenfoto's van van den Broeke is het volgende:

Bijna ALLES wat je fotograferen kunt, kun je ook zien met het blote oog.

Als Robert echt geesten 'ziet', en volgens mij kan dat best wel, dan ziet hij ze niet met zijn ogen maar op een paranormale (mentale) wijze. Anders zagen anderen ze ook wel. Maar in dat geval kun je ze niet fotograferen!

Een fotocamera is geen magische machine, wat Robbert misschien denkt, maar een gewoon 'oog'. Ik denk dus echt dat zijn foto's nep zijn. En zo zien ze er ook uit.

Als geesten zich op een fotocamera kunnen manifesteren, kunnen ze dat ook op de filmcamera van de cameraman of gewoon direct op de TV. Waarom alleen op de camera van Robbert?
pi_33620698
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef visvogel het volgende:
Hiervoor hebben we een algemeen topic:

Het medium Robbert van den Broeke (deel 13)
Ha ha die twee duimen tegenover elkaar.
  maandag 2 januari 2006 @ 16:23:22 #4
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33629063
kijk eens naar het infraroodbolletje op je afstandsbediening terwijl je een zender aan het zoeken bent. Je ziet helemaal niets. Film vervolgens datzelfde bolletje en bekijk de opnames, je ziet opeens dat er wel licht uit komt. Niet alles wat een camera kan fotograferen/filmen kunnen wij zien.
quote:
Als geesten zich op een fotocamera kunnen manifesteren, kunnen ze dat ook op de filmcamera van de cameraman of gewoon direct op de TV. Waarom alleen op de camera van Robbert?
dit is wel een interessant punt though
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33629815
Wat mij opviel was dat hij heel graag wilde dat de camera eventjes naar de muur keek en hij pas daarna de foto (met daarop de afbeelding van de non) liet zien. Totdat die camera even van hem weg was geweest liet hij niets zien, waarom was die foto niet gelijk klaar?! Was gewoon een digi cam
pi_33629907
Kan het niet zo zijn, dat hij een aantal standaardfoto's of figuren heeft opgeslagen op zijn fotocamera, en dat hij die figuren door een paar drukken op de knop kan plaatsen in de foto die hij maakt van de omgeving?

Ik ben niet zo goed met fotocamera's, dus ik weet niet of dit mogelijk is
pi_33630004
Dat er nog mensen zijn die ondanks alles toch graag willen dat het wel mogenlijk is.
Geesten zien is tot daar aan toe, maar ze fotograferen daar geloof ik niet in.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 2 januari 2006 @ 17:31:10 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33631115
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef Micheleangelo het volgende:
Wat er bij mij niet in wil met die geesenfoto's van van den Broeke is het volgende:

Bijna ALLES wat je fotograferen kunt, kun je ook zien met het blote oog.

Als Robert echt geesten 'ziet', en volgens mij kan dat best wel, dan ziet hij ze niet met zijn ogen maar op een paranormale (mentale) wijze. Anders zagen anderen ze ook wel. Maar in dat geval kun je ze niet fotograferen!

Een fotocamera is geen magische machine, wat Robbert misschien denkt, maar een gewoon 'oog'. Ik denk dus echt dat zijn foto's nep zijn. En zo zien ze er ook uit.

er al eens aan gedacht dat een camera gebruik van lichtprint maakt en ogen gefilterd worden door de hersennen aangezien je juist met je hersennen ziet , of je ogen nu iets opvangen of niet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_33631971
Waarom wilde hij zo graag dat de camera even naar de muur keek toen hij de foto van de muur had gemaakt? Pas toen de camera even weg had gekeken liet hij de foto zien, dat vond ik wel een beetje verdacht?!
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_33632476
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:03 schreef ee-04 het volgende:
Waarom wilde hij zo graag dat de camera even naar de muur keek toen hij de foto van de muur had gemaakt? Pas toen de camera even weg had gekeken liet hij de foto zien, dat vond ik wel een beetje verdacht?!
Jammer dat jullie niet gewoon in het centrale topic meepraten. Deze bijdragen zijn daar ook relevant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')