in je mail staat het geloof ik, maar als het half illegaal is weet ik van niks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Heeft iemand even een directe link naar een dmg van Frontrow?
(half illegaal, ik weet het...)
Dank jequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:05 schreef XL het volgende:
[..]
in je mail staat het geloof ik, maar als het half illegaal is weet ik van niks.
Is er al een wikipedia-topic/slowchat?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zal ik stiekem de posts verwijderen voor hij komt?![]()
Zelfs professionele UNICES zijn erg hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef Tijn het volgende:
Wat is dat toch met die open-source lui dat alles wat ze maken zo extreem lelijk is?
Nog een paar dagen, dan maakt Steve de nieuwe iBooks bekend. Wie weet, gaan ze de iPod achternaquote:
Ik denk niet dat er al intels komen, dus ook nog geen nieuw ontwerp iBook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nog een paar dagen, dan maakt Steve de nieuwe iBooks bekend. Wie weet, gaan ze de iPod achterna
Nou ja, uberl33t... de hoogtijdagen van SGI zijn wel een beetje voorbij hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelfs professionele UNICES zijn erg hoor. Dit gedrocht gebruik je als Terminal op een SGI (je weet wel! Zo'n uberl33t3 3D bak).
[afbeelding]
Let ook op de MOTD:
- Welke idioot er vrijwillig een Gopherd daemon runt moet afgeschoten worden.
- The ROUND button on the SGI Indy is the powr button and will shut off the machine if you press it. Don't.
Ik hoop wel dat die 13.3" breedbeeld-versie doorgaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er al intels komen, dus ook nog geen nieuw ontwerp iBook.
Uit bestellingen van Asustek werd opgemaakt dat ze die in November 2005 al hadden kunnen leveren. Die zitten er dus wel aan te komen, alleen dateren die berichten uit de tijd dat het ook gonste van de Powerbook G5 en heb ik er daarna, namens Asus nooit meer iets van gehoord.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat die 13.3" breedbeeld-versie doorgaat.
Van firewire stappen ze nooit meer af hoor. De iPod wel, maar in de filmwereld blijft het dus moet Apple het wel houden. Firewire is natuurlijk ook het kindje van Apple.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:12 schreef Tijn het volgende:
Als die 13.3" breedbeeld-versie er komt en nog steeds firewire heeft, ga ik 'em zo snel mogelijk aan m'n zusje aansmeren
Weer een Windows-bak het huis uit
Dat is niet wat de geruchten zeggen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:14 schreef XL het volgende:
[..]
Van firewire stappen ze nooit meer af hoor. De iPod wel, maar in de filmwereld blijft het dus moet Apple het wel houden. Firewire is natuurlijk ook het kindje van Apple.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |