Die gaat ongetwijfeld gepost wordenquote:Op maandag 2 januari 2006 07:26 schreef StefanP het volgende:
* wacht op de Thijs Bosma foto...
Gast, ik heb echt 20 seconden dubbel gelegen om jouw usericon, dankjewelquote:Op maandag 2 januari 2006 07:58 schreef Bendeleider het volgende:
<========== ik heerste vroeger over den straeten.
Een chocoladesigaret, die ik nog over had van sinterklaasquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 09:26 schreef t0y het volgende:
[..]
Een chocoladesigaret, die ik nog over had van sinterklaas![]()
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de TT zagquote:Op maandag 2 januari 2006 07:26 schreef StefanP het volgende:
* wacht op de Thijs Bosma foto...
Jij bent gewoon lekkerquote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
en [afbeelding] natuurlijk
![]()
De leukste gangsta-chick die ik ken.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
![]()
Uhuh...jou wil ik niet* tegenkomen in een donker steegje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Verkapte "Zie mij eens heel neukbaar zijn" postquote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh...jou wil ik niet* tegenkomen in een donker steegje.ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus jij wilt haar daadwerkelijk niet tegenkomen?quote:
Nouuu beetje dan..maar ik heb niet echt gangster foto'squote:Op maandag 2 januari 2006 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja nu jullie gangster foto's he
tis geen Yasha si teh gangster topique
quote:
HELD HELDquote:Op maandag 2 januari 2006 20:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Sjek deze dope gangsta![]()
Wat heb jij een duitse plofbroek aan zeg.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
![]()
We zijn idd intellectueel bezig ja.quote:
Dan kan ie beter ruikenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:17 schreef poepschaap het volgende:
maikul wat heb je toch een waanzinige neuz
Ik een meisjequote:Op maandag 2 januari 2006 19:51 schreef Janetje het volgende:
[..]Jij bent een meisje! Dat moet!
I'm confused...
Junk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:19 schreef dikkedoelie het volgende:
soms komen er stinkende brokjes uit mijn keel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |