abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33614158
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:40 schreef PIT2 het volgende:
Misschien doen geesten wel, net als op aarde, de kleren aan waar ze zich het best bij voelen.
Of waar de ander zich het best bij voelt.
De entiteiten die ik meestal in dromen tegenkom hebben kleren aan die een bepaalde betekenis hebben. Zo verschijnt Michaël in een blauw gewaad in mijn dromen.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33614185
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:45 schreef Stenny het volgende:

[..]

Wie is die hitsige man?
Een pater in de kledingdracht van die tijd.
.
pi_33614192
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:46 schreef Tulio het volgende:

[..]

De entiteiten die ik meestal in dromen tegenkom hebben kleren aan die een bepaalde betekenis hebben. Zo verschijnt Michaël in een blauw gewaad in mijn dromen.

Tulio.
Wat ik concludeer dat er vele dimensies zijn en dat mensen de dingen zien zoals dat in hun wereldbeeld past. Ze leven als het ware in het plaatje dat bij ze past.

Een heel ander verhaal is het manipuleren van bewijsmateriaal...
pi_33614292
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:47 schreef Stenny het volgende:

[..]

Wat ik concludeer dat er vele dimensies zijn en dat mensen de dingen zien zoals dat in hun wereldbeeld past. Ze leven als het ware in het plaatje dat bij ze past.

Een heel ander verhaal is het manipuleren van bewijsmateriaal...
Ja Sten dit klopt, soms verschijnen entiteiten en ook engelen met een boodschap, maar dan hebben ze de gedaante van een bekende omdat dit zo vertrouwd is. Ook een engel heeft het nodig om jouw vertrouwen te winnen anders komt de boodschap niet goed over.

.
pi_33614372
ja maar.eh...ik durf het bijna niet te zeggen, maar kan het niet zo zijn dat juist dat alles terug te vinden is op internet een bewijs is van zijn gelijk?
dat er dus de andere kant op gedacht moet worden?
niet van hij leest op internet en leert het uit zijn hoofd, maar hij krijgt het door en juist omdat het te checken is heeft hij gelijk??
ik geloof nog steeds niet dat de hele robbert nep is, dat merk je wel.
ik ben stevig aan het twijfelen, maar ik bedoel, die poolse naam ( tenzij je die naar het nederlands kan vergelijken als jan smit, een veel voorkomende naam, maar dan nog) en die foto's in een schoenendoos met elastiekjes, is wel gedetailleerd, of niet?
pi_33614409
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:55 schreef kleinetrom het volgende:
ja maar.eh...ik durf het bijna niet te zeggen, maar kan het niet zo zijn dat juist dat alles terug te vinden is op internet een bewijs is van zijn gelijk?
dat er dus de andere kant op gedacht moet worden?
niet van hij leest op internet en leert het uit zijn hoofd, maar hij krijgt het door en juist omdat het te checken is heeft hij gelijk??
ik geloof nog steeds niet dat de hele robbert nep is, dat merk je wel.
ik ben stevig aan het twijfelen, maar ik bedoel, die poolse naam ( tenzij je die naar het nederlands kan vergelijken als jan smit, een veel voorkomende naam, maar dan nog) en die foto's in een schoenendoos met elastiekjes, is wel gedetailleerd, of niet?
Dat over die Pool heb ik gemist, maar dat van die schoenendoos vind ik juist bewijs van cold reading. Bijna iedereen heeft een schoenendoos met foto's daarin. Wat betreft die elastiekjes; dat heeft die vrouw helemaal niet bevestigd.
Priesters zalven en beloven
maar ik kan het niet geloven.
Neen, er is geen wenden aan
als je dood bent is 't gedaan. - Willem Elsschot
  Moderator / Miss SHO zondag 1 januari 2006 @ 23:58:23 #132
22592 crew  Ole
pi_33614422
Je zou hem eigenlijk met een blinddoek ergens naar zo'n plek ver weg moeten brengen. In Rusland of China of zo. Door mensen die hem niet kennen.

Kijken of ie het dan ook zo goed weet.

Zo'n soort test is weleens bij Discovery geweest. Geen enkele 'paragnost' zat goed..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_33614486
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:58 schreef Ole het volgende:
Je zou hem eigenlijk met een blinddoek ergens naar zo'n plek ver weg moeten brengen. In Rusland of China of zo. Door mensen die hem niet kennen.

Zo'n soort test is weleens bij Discovery geweest. Geen enkele 'paragnost' zat goed..
Whehe. Dan krijg je zo'n geval als uit die reclame: "Hold on, he's putting me through to another father."
Spel-, grammatica- en overige fouten in de bovenstaande tekst voorbehouden
pi_33614501
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:58 schreef Ole het volgende:

Goed idee. Ik zou het naar rtl4 mailen. Niet dat ze er wat mee doen, maar goed.
  Moderator / Miss SHO maandag 2 januari 2006 @ 00:02:17 #135
22592 crew  Ole
pi_33614522
En dan meteen Char ook even uitdagen

En hem een nieuwe, lege camera geven
en hem nieuwe kleding geven
En dit allemaal door een onafhankelijke groep mensen, liefst vanuit meerdere achtergronden..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 2 januari 2006 @ 00:07:10 #136
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33614641
ik heb drie dozijn sites afgelopen die foto's tonen met geesten erop (waaronder een tiental wereldberoemde) maar geen één heeft de foto van de SS'er met een stuk uit het been, waarover eerder werd gesproken, helaas.
misschien wil iemand anders het nog proberen?

die Robbert ook, namen komen met moeite per letter door en hij moet zelfs vragen of de persoon nog in leven is of niet. pas wanneer hij de naam weet en of de persoon nog leeft of niet, kan hij ineens boodschappen doorgeven, zelfs in hele zinnen.

net wat Stenny zegt, ze kunnen die readings beter in een andere omgeving houden, een rustig parkje of desnoods in een studio. je ziet die Robbert gewoon loeren naar foto's en andere 'aanwijzingen'.
hij was wederom niet overtuigend, behalve die vreemde poolse naam die hij noemde. dat was wel een knappe gok dan, mocht het een gok wezen. dus als het nep is, moet dit ook wel voorkennis wezen. en anders heeft hij misschien een kleine, onontwikkelde gave die hij flink, maar dan ook flink moet aandikken?
pi_33614696
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:02 schreef Ole het volgende:
En dan meteen Char ook even uitdagen

En hem een nieuwe, lege camera geven
en hem nieuwe kleding geven
En dit allemaal door een onafhankelijke groep mensen, liefst vanuit meerdere achtergronden..
Wat zullen we hem eens aantrekken? Ik vind een zwarte cape wel wat voor hem. Daaronder een wit overhemd met een strikje. En hij moet zijn haar natuurlijk een beetje laten groeien. En iemand van de crew moet dan de hele tijd met een windmachine naast hem gaan staan. Is meteen een kledingstijl die meer bij zijn beroep past: goochelaar.
pi_33614749
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:07 schreef Sh0g het volgende:
ik heb drie dozijn sites afgelopen die foto's tonen met geesten erop (waaronder een tiental wereldberoemde) maar geen één heeft de foto van de SS'er met een stuk uit het been, waarover eerder werd gesproken, helaas.
misschien wil iemand anders het nog proberen?

die Robbert ook, namen komen met moeite per letter door en hij moet zelfs vragen of de persoon nog in leven is of niet. pas wanneer hij de naam weet en of de persoon nog leeft of niet, kan hij ineens boodschappen doorgeven, zelfs in hele zinnen.

net wat Stenny zegt, ze kunnen die readings beter in een andere omgeving houden, een rustig parkje of desnoods in een studio. je ziet die Robbert gewoon loeren naar foto's en andere 'aanwijzingen'.
hij was wederom niet overtuigend, behalve die vreemde poolse naam die hij noemde. dat was wel een knappe gok dan, mocht het een gok wezen. dus als het nep is, moet dit ook wel voorkennis wezen. en anders heeft hij misschien een kleine, onontwikkelde gave die hij flink, maar dan ook flink moet aandikken?
Ik kan me hier alleen maar helemaal bij aansluiten. Helaas heb ik dat stukje over die Pool gemist en daar begin ik ondertussen een beetje van te balen. Als ik het nou had gezien, had ik het misschien nog kunnen verklaren, maar helaas.

Zijn jullie ook zo'n fan van Darren Brown?
pi_33614823
Ik vond het weer een mooie uitzending, jammer dat het de laatste was.
maar Irene zei, "voorlopig laatste" maar of ze dan de volgende keer ook weer mer Robbert gaat uitzenden?
Ik hoop van wel, want ik wil nog zoveel meer zien van deze jongen!
Wat mij betreft is het wel echt wat hij doet, je kunt overal wel wat achter gaan zoeken, ik vind het dan ook jammer dat dat hier constant over gaat.
het is nep! hij is gestoord, hij is dit hij is dat.....nee stel je voor dat het echt is...wat dan????
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_33614899
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:57 schreef Lindangel het volgende:

[..]

Dat over die Pool heb ik gemist, maar dat van die schoenendoos vind ik juist bewijs van cold reading. Bijna iedereen heeft een schoenendoos met foto's daarin. Wat betreft die elastiekjes; dat heeft die vrouw helemaal niet bevestigd.
juist die schoenendoos, ik heb ze niet!!! niet in een schoenedoos en meerdere mensen niet aan wie ik het gevraagd heb trouwens...
maar goed, ik wil wel dat hij hier komt en dan verteld wat de bijnaam die mijn vader voor mij "gereserveerd"had, ben benieuwd!
ik sta eigenlijk nog steeds wel achter hem, hoewel ik dan wel heb gevpel heb meteen voor naief te worden versleten hier.
maar als ik je nu vertel dat een vriendin van me ook paarden in carre zag met een man erop en meer dingen die ze eigenlijk tegelijk met hem zag?
dus ja...ik denk nog steeds dat het kan
pi_33614902
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:15 schreef Peekaboo het volgende:
Ik vond het weer een mooie uitzending, jammer dat het de laatste was.
maar Irene zei, "voorlopig laatste" maar of ze dan de volgende keer ook weer mer Robbert gaat uitzenden?
Ik hoop van wel, want ik wil nog zoveel meer zien van deze jongen!
Wat mij betreft is het wel echt wat hij doet, je kunt overal wel wat achter gaan zoeken, ik vind het dan ook jammer dat dat hier constant over gaat.
het is nep! hij is gestoord, hij is dit hij is dat.....nee stel je voor dat het echt is...wat dan????
Stel je voor dat konijnen kunnen vliegen, of dat straatlantaarns bewustzijn hebben, of dat je huisdier 's nachts verandert in een aap. Ja, stel je voor.
pi_33614963
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:20 schreef Lindangel het volgende:

[..]

Stel je voor dat konijnen kunnen vliegen, of dat straatlantaarns bewustzijn hebben, of dat je huisdier 's nachts verandert in een aap. Ja, stel je voor.
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_33614989
darren brown is goed!!!!
jammer datie zo weggestopt is op de zondagmiddag...
pi_33615042
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:36 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Het merendeel van de geesten die ik tijdens uittredingen 's nachts zie, ken ik niet van de aarde.
Ik kom al heel lang hier maar mijn wachtwoord vergeten en mn mail adres bestaat niet meer, ik vond alleeen lezen genoeg maar toch maar een nieuwe naam genomen want in heb een brandende vraag voor jou. Om bij Robert te beginnen ja ik geloof in hem maar er word denk ik meer van hem verwacht dan hij waar kan maken.Maar mijn of topic vraag Wat ervaar je precies met uittreden ? Wij hebben een badkamerspook (deur gaat open voordat ik hem open doe, zet de temp op warm en krijg koud water, handoeken worden na gebruik weer keurig netjes in de kast gelegt enz enz.) Ik ben een nuchter mens maar het gebeurt echt , als je uitreed kun je dan ook in contact komen met je huisgeest? En is uittreden te leren? heel veel of topic vragen en ik weet niet of dat mag anders haal alles maar weg modjes
pi_33615131
tsja.. moeilijk om te zeggen of ie het nou speelt of niet.. het lijken wel allemaal open deuren..
  maandag 2 januari 2006 @ 00:33:13 #146
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33615150
Tsja irene heb die afleveringen aan rlt verkocht waarschijnelijk maar 4 om te kijken of het een succes word maar ik denk niet dat hier een vervolg komt...hij heeft met die genever toch wel een dure fout gemaakt en zal ook wel veel worden afgeschilderd als een oplichter....zeker na een beetje onderzoek is die erg nep..maar goed wie gelooft hier nu ook in als het nooit wetenschappelijk is bewezen.

al had k die gave dan waren die geesten mij 4e hulplijjn bij weekend millioners bedoel er zitten wel is van die vragen tussen van dichters uit 1800 ofzo altijd handig
pi_33615241
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:33 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Tsja irene heb die afleveringen aan rlt verkocht waarschijnelijk maar 4 om te kijken of het een succes word maar ik denk niet dat hier een vervolg komt...hij heeft met die genever toch wel een dure fout gemaakt en zal ook wel veel worden afgeschilderd als een oplichter....zeker na een beetje onderzoek is die erg nep..maar goed wie gelooft hier nu ook in als het nooit wetenschappelijk is bewezen.

al had k die gave dan waren die geesten mij 4e hulplijjn bij weekend millioners bedoel er zitten wel is van die vragen tussen van dichters uit 1800 ofzo altijd handig
haha dat was handig ja
.
pi_33615579
@Stenny,

Gezien jij de mogelijkheid beschikt uit te treden, zou je de entiteiten kunnen vragen wie of wat deze Robbert nu is?

Benieuwd naar 't antwoord..
pi_33616337
Op deze site nog wat foto's van begijnen (oftewel nonnen):

http://www.hoogstraeten.be/beeldbank/portrettenvanbegijnen.php

Grappig dat veel nonnen in dezelfde houding staan als de non die Robbert gefotografeerd heeft!!
Zal wel toeval zijn

Nee, van die Robbert van den Broeke, daar horen en zien we nooit meer wat van terug.

[ Bericht 4% gewijzigd door Liefsten op 02-01-2006 01:56:03 ]
  maandag 2 januari 2006 @ 08:19:45 #150
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33618581
quote:
Op maandag 2 januari 2006 01:30 schreef Liefsten het volgende:
Nee, van die Robbert van den Broeke, daar horen en zien we nooit meer wat van terug.
dat is nog maar afwachten natuurlijk.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')