Als de jongsten opeens plat gaan is dat ook een meldingquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
en jij hebt vast geen kleine kinderhandjes of staarten van katten/honden die aan het venster van de kachel kunnen plakken
Maar serieus, een brandmelder en een CO melder zijn een must bij een gaskachel.
( CO melder op niet hoger dan 1 meter hangen, het bouwt namelijk vanaf de grond op en het gaat heel snel)
of als de kat of hond omvaltquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als de jongsten opeens plat gaan is dat ook een melding![]()
Pcies!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef nokwanda het volgende:
Welnee, Als vamp zegt dat het ochtend is, is het ochtend
nee daar ben ik te hard voorquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef nokwanda het volgende:
heb je medelijden?
quote:women rule
Dat is geen grapje ... dat is de ( voor jullie misschien bittere...) waarheid!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee daar ben ik te hard voor
[..]
grapjas
Ow.... snoepjes kopen!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:16 schreef draculettetje het volgende:
hallo allemaal!
Errug late reactie maar allemaal nog het beste enzo (mag toch nog tot de 6de???)
Mom i'd like to fuckquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
effe iets anders... wat betekent milf nou eigenlijk?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mom i'd like to fuck
Ofwel: huismoeders die geil eruit zien
Heb je dat onlangs te horen gekregen ofzoquote:
Ja, laatst een kee. Ik wist wel dat het sloeg op een kind hebben en er smakelijk genoeg uitzien maar ik wist niet precies hoe en wat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb je dat onlangs te horen gekregen ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, laatst een kee. Ik wist wel dat het sloeg op een kind hebben en er smakelijk genoeg uitzien maar ik wist niet precies hoe en wat.
En je was weer zo blij met je dinnetje!!quote:
jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En je was weer zo blij met je dinnetje!!
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |