abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33609621
Ik vind sommige users echt irritant. Er zijn veel users die op elkaar lijken, van die mensen die vinden die verwachten dat fok op een bepaalde manier moet worden ingevuld in plaats van dat het gewoon een jongereforum is met verschillende users. Daar irriteer ik me best aan. Het is soms gewoon zo voorspelbaar. Er mag gewoon niet zo veel. Ik ben meer van gewoon relaxed doen en niet al te serieus doen. Als je een beetje iets verkeerdgeplaatste reactie geeft, dan ben je gelijk dit en dat. De die-hard-fokkers moeten fok wat minder serieus nemen, t is gewoon een forum! Dat is wat ik kut vind aan fok
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_33609636
Mja... vervelende users...
  Donald Duck held zondag 1 januari 2006 @ 20:58:19 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33609646
users die alleen maar negatief kunnen doen en zeiken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33609697
mensen die ubderhaupt een topic gaan openen over wat ze kut vinden aan fok
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_33609706
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
ja dat bedoel ik zo een beetje, je verpest het gewoon een beetje. Ik bedoel als je elke keer chagrijnig ben als je op fok komt, waar is de gezelligheid dan. Ik bedoel als je op een forum komt, dan gaat het toch voor een groot deel om samen met andere users te communiceren. Het is een beetje ieder voor zichzelf, verdedige en aanvalle
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  zondag 1 januari 2006 @ 21:01:10 #6
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33609711
Ik vind jouw moeder kut.
pi_33609722
Wat mag er niet dan?
Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Waar is je vrijheid zo ernstig beperkt?
pi_33609734
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mensen die ubderhaupt een topic gaan openen over wat ze kut vinden aan fok
Dat bedoel ik, je moet gewoon elkaar een beetje ruimte geve, wat is er grappig aan deze reactie en wat voor opgefokte sfeer geeft dit als je gelijk veroordeelt word omdat je niet precies post zoals iemand anders, omdat ik zin had om dit topic te openen gekk, kijke of er mensen zijn die dezelfde mening hebben als ik
pi_33609756
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
Wat mag er niet dan?
Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Waar is je vrijheid zo ernstig beperkt?
Door de users.
Je moet je een beetje houde aan het fokuniform dat je opgedrukt krijgt door de -standaard-users.
  zondag 1 januari 2006 @ 21:03:57 #10
3767 Herald
Come get some
pi_33609768
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:57 schreef amornl87 het volgende:
Het is soms gewoon zo voorspelbaar.
Hoe bedoel je? Voor mij komen die 20 schaamhaartopics dit jaar als complete verrassing!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_33609770
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef BrauN het volgende:
Ik vind jouw moeder kut.
Ik de jouwe vaginistisch
Live it!
pi_33609774
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef BrauN het volgende:
Ik vind jouw moeder kut.
En ik vind jou een zielige kutnerd die geen leven heeft. En je bent TE voorspelbaar
pi_33609778
Kliekjes.
pi_33609789
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:03 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Door de users.
Je moet je een beetje houde aan het fokuniform dat je opgedrukt krijgt door de -standaard-users.
Herkennen mensen zich hier niet in?
pi_33609801
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef karoltje het volgende:
Kliekjes.
Ja he, dat is klote
pi_33609806
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, je moet gewoon elkaar een beetje ruimte geve, wat is er grappig aan deze reactie en wat voor opgefokte sfeer geeft dit als je gelijk veroordeelt word omdat je niet precies post zoals iemand anders, omdat ik zin had om dit topic te openen gekk, kijke of er mensen zijn die dezelfde mening hebben als ik
kijk dat jij je hier druk om maakt is al best zielig
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_33609810
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:03 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Door de users.
Kan me er nog niet zoveel bij voorstellen!
Voorbeelden? Welk subfora? Welk topic is verneukt?
Of zijn het alleen die standaard baggeraars?
  zondag 1 januari 2006 @ 21:06:02 #18
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33609822
Onnuttige slowchatreeksen
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_33609828
quote:

[..]

ik erger me ook al jaren aan een hele zooi 'die-hard' fokkers die echt denken dat alles wat zij zeggen en doen goed/leuk is... dus ik ben het helemaal met je eens en ik vind dit een geweldig topic!!!
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
  zondag 1 januari 2006 @ 21:06:36 #20
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_33609835
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom heb jij een hekel aan nederlanders?
pi_33609846
quote:
Er mag gewoon niet zo veel.
Er mag redelijk veel lijkt mij (in vergelijking met andere sites). Tis alleen zo dat je hier redelijk snel commentaar krijgt van users, maar er mag redelijk veel.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_33609860
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

kijk dat jij je hier druk om maakt is al best zielig
Kerel, het is gewoon zo een voorspelbare reactie. Ik moest et gewoon ff aanwijze om te late zien wat ik bedoel. En natuurlijk vind ik het kut, daarom open ik dit topic
En ik hoef niet te rade of jij een users van de "diehard ouwegarde" bent of een user die hier niet zo veel post,
  zondag 1 januari 2006 @ 21:08:44 #23
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33609879
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef amornl87 het volgende:

[..]

En ik vind jou een zielige kutnerd die geen leven heeft. En je bent TE voorspelbaar
.
pi_33609885
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:07 schreef Lucille het volgende:

[..]

Er mag redelijk veel lijkt mij (in vergelijking met andere sites). Tis alleen zo dat je hier redelijk snel commentaar krijgt van users, maar er mag redelijk veel.
True, maar het is idd een feit dat deze eeuwige stroom van commentaar vanuit een bepaalde kliek vaste users het er voor newbies vaakt niet leuker maakt hier op Fok!
Live it!
pi_33609929
De ban voor maikuuul.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_33609931
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

True, maar het is idd een feit dat deze eeuwige stroom van commentaar vanuit een bepaalde kliek vaste users het er voor newbies vaakt niet leuker maakt hier op Fok!
Het ligt er ook wel heel erg aan waar je komt.
Ik denk dat je de meeste in ONZ, FB en GC tegen komt.

Daar buiten is het al een stuk makkelijker. Maar daar kan het inderdaad wel is knokken zijn.
pi_33609953
Kutusers, kliekjes en zeikcrew.

Oh, en Breuls die juist mij banned omdat ik Maikuuul doodwenste. Like somebody never done that before.

.
pi_33609980
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:07 schreef Lucille het volgende:

[..]

t heeft niks te make met de leiding, maar met de vaste kern users. Voor mij is fok gewoon een gedeelte van me leven, niet het grootste gedeelte van me leven zoals ik bij sommige mense de indruk heb. Dat maakt het forum ook wat minder interessant, als je als weet van tevore hoe kribbig andere mensen zich gedrage
pi_33610026
quote:

[..]

Het gaat niet om newbies, want ik weet best wel een beetje hoe fok in elkaar steekt, maar dinge zoals slowchat en de users van het forum, dat ken ik niet. Maar het moet gewoon een forum voor jongeren, dus relaxed, iets diepgaander dan andere forums maar dat is leuk.
pi_33610053
klagen op fok over fok..

Ga dan gewoon ergens anders heen
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_33610054
Lijkt wel alsof alleen maar een BEPAALD soort mensen hier op fok zit, terwijl iedereen anders is toch?
pi_33610061
quote:

[..]

Dat klopt. Gelukkig zit die vaste kliek ook maar op een zeer beperkte plek zodat je er in principe weinig last van hoeft te hebben. Zoiets als genitale wratten. Vrij vervelend en ze komen telkens terug, maar als je weet waar ze zitten dan heb je weinig last als je buurman/vrouw ze heeft.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_33610086
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef Kluupkluup het volgende:
klagen op fok over fok..

Ga dan gewoon ergens anders heen
T lijkt wel alsof ik tegen een robot zit te prate in plaats van een mens achter de pc
pi_33610095
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:12 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Voor mij is fok gewoon een gedeelte van me leven,
Dit vind ik anders ook al behoorlijk triest klinken
Voor mij kan fok me gestolen worden en is t meer tijdverdrijf als er niks op tv is..
pi_33610114
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dat klopt. Gelukkig zit die vaste kliek ook maar op een zeer beperkte plek zodat je er in principe weinig last van hoeft te hebben.
Dit is absoluuut niet waar, ze zijn overal wel
pi_33610145
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:17 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Dit vind ik anders ook al behoorlijk triest klinken
Voor mij kan fok me gestolen worden en is t meer tijdverdrijf als er niks op tv is..
Betekent dat fok je eigelikk niet zo heel veel doet. Ik vind fok echt leuk en interessant
pi_33610157
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:17 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Dit is absoluuut niet waar, ze zijn overal wel
waarom wil je ze weg hebben?
ik stoor me niet aan die lui en post overal een beetje mee..
kwestie van persoonlijke mening of je diegene mag of niet.. maar t zou vrij zijn als iedereen t met elkaar eens zou zijn, denk je niet?
  zondag 1 januari 2006 @ 21:20:16 #38
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33610178
ik vind de standaart reactie's in de klb zo schijtirrtant, dan komt iemand met een probleem/ergenis

"me fiets is gejat"

waarop iemand anders gaat antwoorden

"omfg was dan gaan lopen kneus!"
verder beginnen de standaart "ik zuip bier dus ik ben cool" een beetje te vervelen. (ja, ik drink bier maar nee ik doe het niet om stoer te zijn)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_33610184
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:18 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Betekent dat fok je eigelikk niet zo heel veel doet. Ik vind fok echt leuk en interessant
Jij wil zeggen dat je een emotionele band hebt opgebouwd met een website?
  FOK!fossiel zondag 1 januari 2006 @ 21:20:46 #40
8443 cptmarco
it's captain...
pi_33610190
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:12 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Voor mij is fok gewoon een gedeelte van me leven....
Sterkte....
pi_33610195
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

waarom wil je ze weg hebben?
ik stoor me niet aan die lui en post overal een beetje mee..
kwestie van persoonlijke mening of je diegene mag of niet.. maar t zou vrij zijn als iedereen t met elkaar eens zou zijn, denk je niet?
Ik wil ze niet weghebben. Ik zei alleen dat ze bijna in elk subforum wel zitten.
pi_33610223
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef cptmarco het volgende:

[..]

Sterkte....
een van de vele gedeeltes
pi_33610239
Anti-Moslims
  zondag 1 januari 2006 @ 21:22:56 #44
3767 Herald
Come get some
pi_33610249
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef amornl87 het volgende:
Lijkt wel alsof alleen maar een BEPAALD soort mensen hier op fok zit, terwijl iedereen anders is toch?
hier zit ook een bepaald soort mensen, het soort dat van zichzelf vindt helemaal anders te zijn en uniek, het liefste andere mensen afzeikt omdat ze niet zoals hen zijn, en niet doorheeft dat iedereen op Fok! hetzelfde denkt als hen omdat ze helemaal opgaan in met zijn allen een andere doelgroep afkraken omdat dát kuddedieren en onzeker zijn.
  FOK!fossiel zondag 1 januari 2006 @ 21:22:59 #45
8443 cptmarco
it's captain...
pi_33610251
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:21 schreef amornl87 het volgende:

[..]

een van de vele gedeeltes
Zit je ook huilend achter je pc als Fok! down is???
  Donald Duck held zondag 1 januari 2006 @ 21:23:10 #46
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33610258
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
verder beginnen de standaart "ik zuip bier dus ik ben cool" een beetje te vervelen. (ja, ik drink bier maar nee ik doe het niet om stoer te zijn)
Dat is ook wel een irritants iets.
één iemand roept zomaar in een topic 'Bier!', dan volgen een paar reacties et voila, zie daar een verpest topic.
Enige tijd gelden kwam dat zo echt heel vaak voor, gewoon irritant.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33610260
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef Kluupkluup het volgende:

[..

Jij wil zeggen dat je een emotionele band hebt opgebouwd met een website?
]

Nee, dat wil zegge dat ik fok echt leuk vind om te doen en dat ik nooit dinge doe die ik eigelijk niet zo leuk vind, ik verveel me nooit.
pi_33610269
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
ik vind de standaart reactie's in de klb zo schijtirrtant, dan komt iemand met een probleem/ergenis

"me fiets is gejat"

waarop iemand anders gaat antwoorden

"omfg was dan gaan lopen kneus!"
Dat vind ik wel een beetje kut ja. Maar ach daar lees ik meestal wel gelijk overheen.
pi_33610296
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:22 schreef cptmarco het volgende:

[..]

Zit je ook huilend achter je pc als Fok! down is???
Nee dat laat ik over aan de diehard nerds
pi_33610305
-Er zijn heel veel domme users met hele domme meningen en napraterij is niet van de lucht. Maar in dat opzicht is Fok wel een goede afspiegeling van de samenleving.
-De frontpage, niet alleen vanwege de als eerste genoemde reden.
-Users die in een minuut vaker posten dan dat ze in- en uitademen en daarmee pronken in topics waarin ze melden hoeveel onbenullige posts ze hebben waardoor ze weer meer posts aan hun toch al hoge aantal onbenullige posts toe kunnen voegen, en daar nog trots op zijn ook.
-De frustrerende heersende koppigheid, naïviteit maar vooral het gebrek aan (zelf)kritiek in het TRU-forum.

Maar ik ben blij dat deze negatieve zaken er zijn, hoor. Anders heb je niets om over te zeuren, en daar zit ook geen lol in.
pi_33610336
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:24 schreef Croupouque het volgende:
-De frustrerende heersende koppigheid, naïviteit maar vooral het gebrek aan (zelf)kritiek in het TRU-forum.
Zeker niet alleen in TRU hoor .
  zondag 1 januari 2006 @ 21:25:58 #52
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33610346
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is ook wel een irritants iets.
één iemand roept zomaar in een topic 'Bier!!', dan volgen een paar reacties et voila, zie daar een verpest topic.
Enige tijd gelden kwam dat zo echt heel vaak voor, gewoon irritant.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_33610348
Ik vind de TS een domme lul, bij iedereen in fotoboeken reageren over hoe ze vroeger gepest zijn,en hoe ze zich nu voelen... Pleur een eind op ofzo, kutnerd
† The 3 Kings †
pi_33610373
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:22 schreef Herald het volgende:

[..]

hier zit ook een bepaald soort mensen, het soort dat van zichzelf vindt helemaal anders te zijn en uniek, het liefste andere mensen afzeikt omdat ze niet zoals hen zijn, en niet doorheeft dat iedereen op Fok! hetzelfde denkt als hen omdat ze helemaal opgaan in met zijn allen een andere doelgroep afkraken omdat dát kuddedieren en onzeker zijn.
precies
  FOK!fossiel zondag 1 januari 2006 @ 21:27:10 #55
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 1 januari 2006 @ 21:29:12 #56
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33610435
TS je zeurt een beetje. Plaats gewoon een topicreport wanneer iets je niet bevalt. Die knop is speciaal voor mensen zoals jou daarvoor uitgevonden
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 1 januari 2006 @ 21:29:49 #57
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33610449
trouwens, ik word er ook gek van dat er totaal GEEN beeld van perfectie van een fok!ker is, je mag helemaal niets, watn dan ben je meteen een pauper, de een zeikt dat je teveel bier zuipt, en dat je een boer bent. de andere vind weer dat bier zuipen juist vet tof is. ook ben je als je vuurwerk afsteekt met een kamper/pauper. dat er nou mensen zijn die het wel leuk vinden om met hun vrienden vuurwerk af te steken (wij hadden stuk of 20 pijlen, 100 rotjes grondbloemen en een sierpakket) dat is lekker je eigen probleem, maar ga dan niet iedereen uitschelden voor kamper.
pi_33610456
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vind de TS een domme lul, bij iedereen in fotoboeken reageren over hoe ze vroeger gepest zijn,en hoe ze zich nu voelen... Pleur een eind op ofzo, kutnerd
kerel, heb je me fotoboek lope uitmeste hahahahaha, dat was van een jaar gelede en die gozer die ontkende het nog ook. Ik bepaal zelf wel welke reacties ik geef, ik hoef me niet aan die SCHIJTREGELS te houde van fok, ik heb schijt aan die kutregeltjes, ik was gewoon benieuwd
  zondag 1 januari 2006 @ 21:31:08 #59
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33610488
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:30 schreef amornl87 het volgende:

[..]

kerel, heb je me fotoboek lope uitmeste hahahahaha, dat was van een jaar gelede en die gozer die ontkende het nog ook. Ik bepaal zelf wel welke reacties ik geef, ik hoef me niet aan die SCHIJTREGELS te houde van fok, ik heb schijt aan die kutregeltjes
De users, waarover jij het hebt ook! Probleem opgelost !
pi_33610514
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:30 schreef amornl87 het volgende:

[..]
ik hoef me niet aan die SCHIJTREGELS te houde van fok, ik heb schijt aan die kutregeltjes
Rebelse puber .
pi_33610546
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
trouwens, ik word er ook gek van dat er totaal GEEN beeld van perfectie van een fok!ker is, je mag helemaal niets, watn dan ben je meteen een pauper, de een zeikt dat je teveel bier zuipt, en dat je een boer bent. de andere vind weer dat bier zuipen juist vet tof is. ook ben je als je vuurwerk afsteekt met een kamper/pauper. dat er nou mensen zijn die het wel leuk vinden om met hun vrienden vuurwerk af te steken (wij hadden stuk of 20 pijlen, 100 rotjes grondbloemen en een sierpakket) dat is lekker je eigen probleem, maar ga dan niet iedereen uitschelden voor kamper.
Ja, kijk mij ik luister naar de betere muziek en vuurwerk afsteke is voor paupers(KUTWOORD), ik plan om mn 25ste zo muzikaal ontwikkeld te zijn dat ik dan naar beethoven luister
pi_33610570
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Rebelse puber .
hehe kwam verkeerd over vond ik zelf ook
pi_33610578
@TT.

Het verkeerde mod-beleid. Er wordt voornamelijk gekeken naar begrippen (Nazie, Kanker etc). Men zou echter moeten kijken naar de boodschap van bepaalde posts. Begrippen zijn slechts het medium, de boodschap doet ertoe.

Of ik nou zeg:

Je moet niet zo sneu doen door anderen een ban aan te smeren

of:

vuile kanker nsber

daar zou geen verschil in mogen zitten, komt op hetzelfde neer.
pi_33610585
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef amornl87 het volgende:

[..]

hehe kwam verkeerd over vond ik zelf ook
naja schijt
  zondag 1 januari 2006 @ 21:36:14 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33610633
ook het eeuwige gothic/alto bashen is irritant, als ik naar metal en rock wil luisteren doe ik dat, en probeer het maar eens te stoppen! ook hardcore/hardstyle is niet verkeerd, maar welke muziek is wel goed voor de doorsneeallesafzeikfok!ker?
en als hun een alto willen zijn, laat ze lekker. een hele hoop vrienden van me zijn alto/punker, en omdat ik op fok zit zou ik dan niet meer met ze om moeten gaan, omdat ik dan niet stoer ben
pi_33610664
Maar ff serieus me commentaar is echt terecht. Fok is meer een patroon dan een echte jongerensite, het hoort voortdurend in beweging te zijn dr hoort gewoon niet zo veel vast staan soms lijkt het net of je meer met robots same zit dan een mens achter de pc
pi_33610672
Ow beste Fokkers,

Kane bashen is ook not done vandaag de dag.

pi_33610684
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:24 schreef Croupouque het volgende:

juist door je nogal sterke en duidelijke localisatie van het 'probleem' doet vermoeden dat je van mening bent dat koppigheid en gebrek aan (zelf-)kritiek buiten het TRU forum niet voorkomt ....

de meeste doorgedraaide manische paranoide schizofrieden dààr hebben een geestelijke aandoening als excuus, erger zijn die gevallen daarbuiten die geen enkele hoop op succesvol aanslaande medicatie hebben (en dar mag je wmb mijzelf ook prima onder scharen)
persoonlijk heb ik nog wel het vermoeden dat die gevallen die hun medicatie met enige regelmaat innemen in TRU posten, diegenen die dat niet doen, posten dan in R&P of in FB ...

Verder ... mensen die roepen om 'minder regeltjes' en 'meer vrijheid' bedoelen daar meestal mee, dat ze zichzelf aan minder regeltjes willen houden en meer vrijheid nodig denken te hebben en zijn veelal prima bereid om de vrijheid van anderen daar voor op te offereren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 1 januari 2006 @ 21:38:57 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33610697
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:34 schreef Tobbes het volgende:
@TT.

Het verkeerde mod-beleid. Er wordt voornamelijk gekeken naar begrippen (Nazie, Kanker etc). Men zou echter moeten kijken naar de boodschap van bepaalde posts. Begrippen zijn slechts het medium, de boodschap doet ertoe.

Of ik nou zeg:

Je moet niet zo sneu doen door anderen een ban aan te smeren

of:

vuile kanker nsber

daar zou geen verschil in mogen zitten, komt op hetzelfde neer.
nouja, op zich wel. je kan met woorden als kanker en nsber mensen echt kwetsen. persoonlijk heb ik met beide woorden geen relatie (mijn opa was een hoge pief in het verzet, maar daar weet ik niets van want hij praate er nooit over) dus mischien dat als iemand kutnsber zegt dat ik me lichtelijk aangesproken voel.
  zondag 1 januari 2006 @ 21:40:56 #70
137079 Chowi
Lonerism.
pi_33610746
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Yesh, BrauN is gepwned.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_33610798
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:38 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Verder ... mensen die roepen om 'minder regeltjes' en 'meer vrijheid' bedoelen daar meestal mee, dat ze zichzelf aan minder regeltjes willen houden en meer vrijheid nodig denken te hebben en zijn veelal prima bereid om de vrijheid van anderen daar voor op te offereren.
klopt maar dat zijn de regels van de users en niet van de crew laat de crew het fokforum zo in bane leide dat het forum een forum wordt wat zich vooral richt op mensen tot de dertig jaar voornamelijk ik zie bijvoorbeeld bijna geen urban staan bij muziek terwijl de meeste jongere dat toch wel een beetje luistere het is gewoon geen vertegenwoordiging van de maatschappij maar van bepaalde users en zo kan het natuurlijk geen kleurrijk forum worden
sorry voor het type me toetsebord doet raar
pi_33610818
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:43 schreef amornl87 het volgende:

[..]

klopt maar dat zijn de regels van de users en niet van de crew laat de crew het fokforum zo in bane leide dat het forum een forum wordt wat zich vooral richt op mensen tot de dertig jaar voornamelijk ik zie bijvoorbeeld bijna geen urban staan bij muziek terwijl de meeste jongere dat toch wel een beetje luistere het is gewoon geen vertegenwoordiging van de maatschappij maar van bepaalde users en zo kan het natuurlijk geen kleurrijk forum worden
sorry voor het type me toetsebord doet raar
Niemand heeft je tegen gehouden om topics te openen over urban?
Doe er dan wat aan! Maakt het forum zelf leuk. Open interessante topics.
pi_33610861
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:44 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Niemand heeft je tegen gehouden om topics te openen over urban?
Doe er dan wat aan! Maakt het forum zelf leuk. Open interessante topics.
een persoon kan geen forum veranderen en ik zei niet dat ik een enorme liefhebber was van urban maar de leiding moet het fok forum in betere bane leide zodat het een frisser forum kan worde
ik zit al te wachte op mensen in de klaagbaak die over mij gaan klage maar goed
pi_33610887
ik heb het gevoel dat ik behoorlijk zeikerig overkom ik hou TOTAAL niet van zeike ik ben alleen benieuwd wie er het met me eens is kijke waar dit naar toe leidt
pi_33610914
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:46 schreef amornl87 het volgende:

[..]

een persoon kan geen forum veranderen en ik zei niet dat ik een enorme liefhebber was van urban maar de leiding moet het fok forum in betere bane leide zodat het een frisser forum kan worde
ik zit al te wachte op mensen in de klaagbaak die over mij gaan klage maar goed
Wat een zwaktebod om te zeggen dat 1 user het forum niet kan veranderen.
Goed voorbeeld doet goed volgen. Er zijn een aantal users/kloon die elke keer een vermakelijk topic weten neer te zetten. Die zijn dan ook binnen de korste keren bekend en iedereen volgt het met plezier.

Als je zelf niks onderneemt en alleen gaat klagen dan zal er inderdaad nooit wat gebeuren

[ Bericht 0% gewijzigd door Godtje op 01-01-2006 21:55:31 (tik fouten) ]
pi_33610930
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:43 schreef amornl87 het volgende:

... laat de crew het fokforum zo in bane leide ...
newsflash ... de crew leid eigenlijk niks, het crewwerk, zeker wat betreft het forum, is hoofdzakelijk huishoudelijk werk..
af-en-toe een post weghalen, of een serie flames als het werkelijk de spuigaten uitloopt..., maar ook dat is dan 'achteraf' werk.
de crew kan weinig direkts doen om de 'stemming' op het forum te bepalen, en zeer geen 'regeltjes' opstellen om de 'stemming' te verbeteren.

Wa betreft gespreksonderwerpen, is het toch echter de userbase zelf die de sfeer, de onderwerpen en het 'sociaal aspect' bepaalt ...
als jij dingen niet durft te bespreken omdat je bang bent voor kritiek, of misschien een negatief oordeel van iemand anders ... zegt het voornamelijk veel over jezelf en minder over het forum of de 'regels'...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33610965
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:48 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Wat een zwaktebod om te zeggen dat 1 user het forum niet kan veranderen.
Goed voorbeeld doet goed volgen. Er zijn een aantal users/kloon die elke keer een vermakelijk topic weten neer te zetten. Die zijn dan ook binnen de korste keren bekend en diedereen volget het met plezier.

Als je zelf niks onderneemt en alleen gaat klagen dan zal er inderdaad nooit wat gebeuren
mjoah je zou wel gelijk kunne hebben
pi_33610977
in dit topic staan al een aantal posts waar ik me in het algemeen aan stoor
je hebt ze zelf al aangegeven

goed topic
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_33610983
Dat de helft van de crew naaktfoto's van zich zelf heeft.

onee wacht dat is gewoon lachwekkend
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zondag 1 januari 2006 @ 21:52:18 #80
3767 Herald
Come get some
pi_33610995
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:51 schreef Jett het volgende:

jouw kut wil ik anders best vinden op Fok!
pi_33611006
quote:

lekker ding
pi_33611009
quote:

Ik dacht dat jij ging antwoorden: dat er te weinig negers op fok zitten!
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_33611015
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:51 schreef Aarde het volgende:
in dit topic staan al een aantal posts waar ik me in het algemeen aan stoor
je hebt ze zelf al aangegeven

goed topic
grappig dat je jezelf Aarde noemt
pi_33611027
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:53 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Nee dat zou te voorspelbaar zijn, dan kreeg ik TS op mijn dak.

MIJ HOU JE NIET ZOMAAR VOOR DE LAPJE!
pi_33611028
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:53 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

en jij woont in zoetermeer
  zondag 1 januari 2006 @ 21:54:33 #86
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33611046
kutposts zonder inhoud waar alleen wat instaat wat iedereen al weet, die zijn pas kut!
pi_33611051
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:54 schreef Jett het volgende:

[..]

NEE OKAY.

Da's wel stoer, onvoorspelbaarheid.
Nu niet gaan zeggen "Ik ben stoer", dat is voorspelbaar.
pi_33611055
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:54 schreef amornl87 het volgende:

[..]

en jij woont in zoetermeer
Ja klopt, hoi.
pi_33611069
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:54 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

NEE OKAY.

Da's wel stoer, onvoorspelbaarheid.
Nu niet gaan zeggen "Ik ben stoer", dat is voorspelbaar.
Jett is een baass.
pi_33611071
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:54 schreef Jett het volgende:

[..]

mijn haar is negerig ik heb een afro gehad ben ik nu leuk
pi_33611074
Zoetermeer

Het is in de stadslijn altijd wel duidelijk welke paupers er naar Zoetermeer moeten en welke Naar Leidschendam/Voorburg/Den Haag

Ongelofelijk wat een volk daar
pi_33611077
mensen zonder humor die toch denken dat ze grappig zijn in de Klaagbaak.

en het hele onzin forum.
pi_33611081
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:52 schreef amornl87 het volgende:

[..]

lekker ding
Ben jij een neger?
pi_33611084
gooi gewoon neer waar je je aan stoort
pi_33611086
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:56 schreef Tobbes het volgende:
Zoetermeer

Het is in de stadslijn altijd wel duidelijk welke paupers er naar Zoetermeer moeten en welke Naar Leidschendam/Voorburg/Den Haag

Mond dicht, tuig.
pi_33611098
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:56 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Mond dicht, tuig.
He,

Maar ik ben Ferrel Williems!
pi_33611100
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:56 schreef Tobbes het volgende:
Zoetermeer

Den Haag
pi_33611124
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:56 schreef Jett het volgende:

[..]

Ben jij een neger?
nee maar me haar wel
pi_33611125
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:57 schreef Jett het volgende:

[..]

Den Haag
Scheveningen

Maar Den Haag is ook erg tof. Geen gezeik, goeie sfeer, leuke direct mensen.
pi_33611127
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:57 schreef Tobbes het volgende:

[..]

He,

Maar ik ben Ferrel Williems!
Guess again. Je bent een vadsige kerel die graag topics opent met camshots van zichzelf.
  zondag 1 januari 2006 @ 21:59:08 #101
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33611148
ik erger me aan jett
pi_33611153
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:58 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Scheveningen

Maar Den Haag is ook erg tof. Geen gezeik, goeie sfeer, leuke direct mensen.
ik woon vlakbij scheveningen! kijkduin STOERHEID HEERSCHT
pi_33611156
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:58 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Guess again. Je bent een vadsige kerel die graag topics opent met camshots van zichzelf.

Dat zeg ik
pi_33611170
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
ik erger me aan jett
voorspelbaarheid
pi_33611174
en niet het woord pauper gebruiken in mijn topic he

pi_33611184
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:59 schreef Jett het volgende:

[..]

Kijkduin vind ik dan weer minder

Dat is ook echt vanaf hier aan de andere kant van Den Haag. Uur fietsen als je naar het strand wilt; en dan ook nog die klote heuvel op
  zondag 1 januari 2006 @ 22:01:08 #107
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33611197
quote:

[..]

voorspelbaarheid
ik weet het, ik zeg pas wat als minimaal 100 andere coolle fokkers dat vinden
pi_33611199
quote:

[..]

Kijkduin, serieus! .
In zo'n mooi appartement met die uberbalkons aan zee?
Of in zo'n pauperhuis daarachter?
pi_33611200
den haag is voor zoetermeerders klerestad toch??
  zondag 1 januari 2006 @ 22:01:23 #110
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33611204
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:01 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

ik weet het, ik zeg pas wat als minimaal 100 andere coolle fokkers dat vinden
pi_33611207
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:01 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Kijkduin, serieus! .
Zoetermeer bedoel je?
pi_33611208
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:00 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Kijkduin vind ik dan weer minder

Dat is ook echt vanaf hier aan de andere kant van Den Haag. Uur fietsen als je naar het strand wilt; en dan ook nog die klote heuvel op
jaa! die heuvel, ik woon 3x struiklelen van die heuvel vandaan.
pi_33611218
quote:

[..]

Nou, wat denk je .
pi_33611237
quote:

[..]

pauper
pi_33611245
quote:

[..]

Kijkduin, serieus! .
bij kijkduin zijn geen pauperhuizen hoor.. teminste niet richting de stad, richting hoek v. holland wel
pi_33611248
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Nou, wat denk je .
M'n goede voornemen was wat minder te vooroordelen, dus ik dacht.. vraag het maar even. Wel zo beleefd.
pi_33611270
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:03 schreef Jett het volgende:

[..]

bij kijkduin zijn geen pauperhuizen hoor.. teminste niet richting de stad, richting hoek v. holland wel
Ja, als je met je neus naar zee staat en naar links loopt idd. Daar verloedert steeds meer. .
pi_33611275
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:53 schreef amornl87 het volgende:

[..]

grappig dat je jezelf Aarde noemt
je moet wat he

pi_33611285
Hij komt zeker nooit in de KLB.
JOHNNY HEITINGA
pi_33611295
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:03 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

M'n goede voornemen was wat minder te vooroordelen, dus ik dacht.. vraag het maar even. Wel zo beleefd.
waar woon jij in zoetermeer
pi_33611306
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:04 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ja, als je met je neus naar zee staat en naar links loopt idd. Daar verloedert steeds meer. .
ja nou ik woon aan de rechterkant, hoe meer je naar rechts loopt hoe mooier het wordt
pi_33611310
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:03 schreef Jett het volgende:

[..]

Ik denk altijd met veel weemoed terug aan kijkduin. Toen ik nog in Schipluiden woonde gingen we vaak fietsen naar Kijkduin met mooi weer. En dan ging ik die vuurtoren inklimmen (of wat het ook mag zijn ). En 1 keer moest ik naar het ziekenhuis toen ik hard naar beneden was gepleurd van bovenaf .

En je hebt daar ook zo'n super pannekoekenhuis en een bakker op de hoek in dat winkelstraatje met een heel leuk meisje achter de toonbank

Duinenmars..ook dat nog
pi_33611333
Zeg, het gaat over wat je kut vindt aan Fok, niet over jullie dorpje .
  zondag 1 januari 2006 @ 22:07:15 #124
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33611348
je zegt het zelf al , het is een forum, no way dat jij ooit een forum krijg tmet alleen positieve, super optimistische en leuke mensen. Je hebt ze er altijd tussen zitten, en daar kun je dan ook vrij weinig aan doen, zelfs zo'n topic openen helpt niet .

Ik vind zelf weinig kut aan FOK, k ben zelf mss ook wel eens irritant, maarja wie is dat op zijn tijd nou niet. Sommige dingen als die snelle reacties die nergens op slaan, zijn soms ook wel erg grappig hoor.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_33611367
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeg, het gaat over wat je kut vindt aan Fok, niet over jullie dorpje .

Eeeeejjjj man,

Relax.....

Tyfus zwartjoekel, bemoei je er niet mee. Als die gast wat te zeiken heeft moet ie hier niet blijven en terug naar zijn eigen land!

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2006 22:10:30 ]
  zondag 1 januari 2006 @ 22:08:42 #126
3767 Herald
Come get some
pi_33611380
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:05 schreef Jett het volgende:
ja nou ik woon aan de rechterkant, hoe meer je naar rechts loopt hoe mooier het wordt
bizar, dat zei een neger laatst ook over jou "hoe meer je naar beneden gaat, hoe mooier het wordt "
pi_33611389
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:08 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Moet je de discussie weer verpesten?

Dit is een kut-topic. Als je Fok kut vindt, moet je ergens anders op internet je leven zoeken.
HE! je hebt het wel tegen een neger he
  zondag 1 januari 2006 @ 22:09:28 #128
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33611400
quote:

[..]

Dit is een kut-topic. Als je Fok kut vindt, moet je ergens anders op internet je leven zoeken.
Waar slaat dat nou weer op, die gast mag toch gewoon vragen? er word niet gezegt dat fok kut is er worden dingen gezegd die op fok kut zijn. Dus niet FOK in het algemeen. Als jij iets aan je vriendin irritant vind, en de rest leuk, dan zeg je toch ook niet opdonderen ik vind jou kk irritant?
pi_33611403
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:08 schreef Jett het volgende:

[..]

HE! je hebt het wel tegen een neger he
Ow..zie edit.
pi_33611446
quote:

[..]

Jij vindt dit een kut-topic dus vind je Fok! kut en moet jij dus ergens anders op internet je leven zoeken.

Of, dat is wat jij beweert tenminste.
pi_33611452
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:09 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op, die gast mag toch gewoon vragen? er word niet gezegt dat fok kut is er worden dingen gezegd die op fok kut zijn. Dus niet FOK in het algemeen. Als jij iets aan je vriendin irritant vind, en de rest leuk, dan zeg je toch ook niet opdonderen ik vind jou kk irritant?
Maar mijn vriendin is perfect. Dus ik kan daar geen antwoord op geven
pi_33611473
quote:
Ik vind sommige users echt irritant. Er zijn veel users die op elkaar lijken, van die mensen die vinden die verwachten dat fok op een bepaalde manier moet worden ingevuld in plaats van dat het gewoon een jongereforum is met verschillende users. Daar irriteer ik me best aan. Het is soms gewoon zo voorspelbaar. Er mag gewoon niet zo veel. Ik ben meer van gewoon relaxed doen en niet al te serieus doen. Als je een beetje iets verkeerdgeplaatste reactie geeft, dan ben je gelijk dit en dat. De die-hard-fokkers moeten fok wat minder serieus nemen, t is gewoon een forum! Dat is wat ik kut vind aan fok
Ieder zijn eigen mening...
En soms vind ik dat je serieus moet reageren en soms niet..je kan ook te relaxed willen doen

als je zo relaxed ben..neem dan ook de irritante reactie's minder serieus
Salsa Española
pi_33611476
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef Tobbes het volgende:

[..]

mijn vriendin

'Nuff said.
pi_33611484
pi_33611489
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:09 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

juistem
  zondag 1 januari 2006 @ 22:13:35 #136
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33611516
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Maar mijn vriendin is perfect. Dus ik kan daar geen antwoord op geven
Denk dat zij anders over jou denkt, met zo'n kortzichtige afsluiting
pi_33611523
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:07 schreef boem-dikkie het volgende:
je zegt het zelf al , het is een forum, no way dat jij ooit een forum krijg tmet alleen positieve, super optimistische en leuke mensen. Je hebt ze er altijd tussen zitten, en daar kun je dan ook vrij weinig aan doen, zelfs zo'n topic openen helpt niet .

Ik vind zelf weinig kut aan FOK, k ben zelf mss ook wel eens irritant, maarja wie is dat op zijn tijd nou niet. Sommige dingen als die snelle reacties die nergens op slaan, zijn soms ook wel erg grappig hoor.
klopt klopt het is tenslotte ook internet maar goed ik hou niet van negativiteit dus
pi_33611545
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:13 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Denk dat zij anders over jou denkt, met zo'n kortzichtige afsluiting
Ik ben verre van perfect. Maar daar heb ik verder geen last van
pi_33611554
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:11 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Ieder zijn eigen mening...
En soms vind ik dat je serieus moet reageren en soms niet..je kan ook te relaxed willen doen

als je zo relaxed ben..neem dan ook de irritante reactie's minder serieus
doe ik ook wel een beetje, maar na een jaar is het wel vervelend
pi_33611592
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:14 schreef amornl87 het volgende:

[..]

doe ik ook wel een beetje, maar na een jaar is het wel vervelend
ze verpesten soms hele topics

dat is spijtig

zondag 1 januari 2006 @ 22:17:28 #141
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33611618
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:16 schreef Aarde het volgende:

[..]

ze verpesten soms hele topics

dat is spijtig
tsjah, moeilijk tegen tehouden

horaaaaaay voor de mods
pi_33611630
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:17 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

horaaaaaay voor de mods
hahaha
pi_33611636
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:17 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

horaaaaaay voor de mods
mods verpesten ook nog wel eens een topic

vooral de onzin/topic mots

je kunt je natuurlijk afvragen inwelke mate daar iets verpest kan worden maar toch

pi_33611662
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:18 schreef Aarde het volgende:

[..]

mods verpesten ook nog wel eens een topic

vooral de onzin/topic mots

je kunt je natuurlijk afvragen inwelke mate daar iets verpest kan worden maar toch
man, ik neem geen 1 moddereter meer serieus. ik bedoel hoe kan ik iemand serieus nemen waarvan ik de tieten en alles heb gezien terwijl ik dat niet wilde?
KAN TOCH NIET
pi_33611676
vandaag trouwens slechte ervaringen opgedaan in de PUBerteit slowchat

ik heb echt het gevoel alsof ik overkom als een heel zeikerig klagerig persoon, niet de bedoeling!
pi_33611679
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:19 schreef Jett het volgende:

[..]

man, ik neem geen 1 moddereter meer serieus. ik bedoel hoe kan ik iemand serieus nemen waarvan ik de tieten en alles heb gezien terwijl ik dat niet wilde?
KAN TOCH NIET
waren het mooie tieten?
pi_33611689
De zoekfunctie doet het nog steeds niet zoals ie het vroeger deed...
pi_33611703
quote:

[..]

KAN TOCH NIET
tieteeeeee? meisjes bedoel je?
pi_33611710
quote:

[..]

KAN TOCH NIET
onder dwang moeten kijken?

pi_33611711
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
De zoekfunctie doet het nog steeds niet...
ja en dat google.fok.nl werkt ook voor geen ene kut.
pi_33611722
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:21 schreef amornl87 het volgende:

[..]

tieteeeeee? meisjes bedoel je?
eeuh...daar zitten ook tieten aan hoor
pi_33611729
huh wat bedoelt ze nou
pi_33611731
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:21 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja en dat google.fok.nl werkt ook voor geen ene kut.
Nee, maar er schijnt aan gewerkt te worden de komende jaren...
pi_33611742
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:22 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

de noord-zuidlijn komt nog eerder af
pi_33611747
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:21 schreef Aarde het volgende:

[..]

onder dwang moeten kijken?
ik neem even een voorbeeld; lupa_solarita or whatever..
ik denk leuk een sex-mod, wie weet een geil wijf, wie weet ben ik wel bisexueel.
wat zie ik; EEN GEDROCHT, een wit varken met te weinig kleren aan in een BOS
pi_33611760
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:22 schreef Jett het volgende:

[..]

ik denk leuk een sex-mod, wie weet een geil wijf, wie weet ben ik wel bisexueel.
geen mooie tieten dus?
pi_33611772
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

geen mooie tieten dus?
nope
pi_33611775
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:22 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

pi_33611783
dat er zoveel gepost wordt dat ik er uren voer doe om bij te lurken als ik weg ben geweest
pi_33611794
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:23 schreef Jett het volgende:

[..]

nope
damn.
de andere mods ook niet?
pi_33611803
quote:

[..]

zow heej

daar zit wat frustratie zo te horen

pi_33611804
quote:

[..]

whahhaha hebbe geile mods jou toegevoegd om zich "bloot te geve" whuawhua
pi_33611830
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:24 schreef amornl87 het volgende:

[..]

whahhaha hebbe geile mods jou toegevoegd om zich "bloot te geve" whuawhua
fotoboek
pi_33611858
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:22 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

de noord-zuidlijn komt nog eerder af
Welke lijn?
Ik ken alleen de Betuwelijn en secondelijm...
pi_33611864
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef Jett het volgende:

[..]

fotoboek
het gaat wat verder dan het jouwe inderdaad

pi_33611889
af en toe zie je wel een leuke chick hier ben alleen de name vergete...
pi_33611917
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:27 schreef Aarde het volgende:

[..]

verder? EXTREEM VERDER EN SMERIGER EN VIEZER!

Fotoboek van Lupa_Solitaria
pi_33611932
Watskeburrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt in de Fok
pi_33611954
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:27 schreef Aarde het volgende:

[..]

Jett is kankah lekkah!

pi_33611967
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:26 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Welke lijn?
Ik ken alleen de Betuwelijn en secondelijm...
nieuwe Amsterdamse metrolijn
pi_33611973
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:29 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Jett is kankah lekkah!

pics
pi_33611987
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:28 schreef Jett het volgende:

[..]

waarom zo'n heftige reactie? je HOEFT er niet nog eens naar te kijken toch

pi_33611992
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

pics
Fotoboek

Ik neem aan dat dat Jett is
pi_33612005
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:31 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Fotoboek

ik zie geen billen
pi_33612007
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:28 schreef Jett het volgende:

[..]

whuawhuawhuahwua
pi_33612010
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nieuwe Amsterdamse metrolijn
O, ik dacht dat die lijn in Den Haag lag...
pi_33612025
kan je een leuk liedje op make : in het bos, in het bos...
pi_33612033
Ik heb gisteren nog 3 lijnen genomen...
pi_33612039
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:31 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Fotoboek

zaterdag 29 januari 2005 @ 15:17
gezien de posts en de registratiedatum gok ik op een relkloon

pi_33612063
Mooie stad achter de bossen, ik heb altijd wel een keertje in het bos wille wonûh...
pi_33612067
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:32 schreef Aarde het volgende:

[..]

ehm argh
niks gezegd

pi_33612068
Ow

Naja, dan ruk ik op een relkloon
pi_33612073
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:32 schreef Aarde het volgende:

[..]

ach joh lekker wijf niet moeilijk doen
pi_33612087
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:32 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

O, ik dacht dat die lijn in Den Haag lag...
Den Haag
"lekkah"
pi_33612088
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:33 schreef Tobbes het volgende:
Ow

Naja, dan ruk ik op een relkloon
ontopic

sommige users geven meer info zomaar uit het niets zonder dat ik het wilde weten

pi_33612093
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:31 schreef Aarde het volgende:

[..]

waarom zo'n heftige reactie? je HOEFT er niet nog eens naar te kijken toch
ja hoe kan ik weten dat ik een trauma voor het leven krijg door het bekijken van haar foto's
pi_33612126
nou nou rustig maar ik vond de eerste foto eigelijk best wel lachwekkend eigelijk
pi_33612131
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:34 schreef Jett het volgende:

[..]

ja hoe kan ik weten dat ik een trauma voor het leven krijg door het bekijken van haar foto's
hier joh kun je je ei kwijt: Relaties & Psychologie

pi_33612135

pi_33612152
ik heb die foto's van Lupa ook gekeken en leef nog hoor en heb ook geen trauma
pi_33612156
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:34 schreef Jett het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven

Voor een vrouw van 60 ziet ze dr oikee uit.

Ze is niet perfect, oke, maar niet iedereen is dat Jett
pi_33612162
MIJN OGEN
pi_33612169
berichje
quote:
shit, weer zo'n kleremarokkaan op Fok.

Kun je niet ff opbokken, zielige kneus?
ik word gehaat
pi_33612172
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:36 schreef ilona-scuderia het volgende:

[afbeelding]
Deze vind ik trouwens wel echt mooi.
pi_33612185
ZO BLEEK
pi_33612193
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:37 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ja, ze heeft wel iets "bosserigs"
pi_33612203
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:37 schreef amornl87 het volgende:

[..]

ik word gehaat
ben je marokkaan?
pi_33612205
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:37 schreef Tobbes het volgende:

[..]

beauty is in the eye of the beholder
ofzo

pi_33612210
maar volgens mij is ze wel heel aardig
pi_33612229
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:38 schreef Jett het volgende:

[..]

ben je marokkaan?
nee het is wartaal.
pi_33612240
ja dat zeggen ze ook over dikke mensen dat ze aardig zijn. ik geloof er niks van
pi_33612244
Weet je wat ik ook kut vind aan Fok?
Dat users zich voordoen als vrouw maar dat ze dat dus eigenlijk helemaal niet zijn, dat vind ik nou echt kut!
pi_33612254
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:38 schreef Jett het volgende:

[..]

ben je marokkaan?
nee
pi_33612263
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:40 schreef amornl87 het volgende:

[..]

nee
wat dan?
pi_33612268
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:39 schreef Jett het volgende:
ja dat zeggen ze ook over dikke mensen dat ze aardig zijn. ik geloof er niks van
dat is waar.

dikke mensen
pi_33612274
quote:
jezus christus doe ff normaal
pi_33612285
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:40 schreef Jett het volgende:

[..]

wat dan?
halfbloedig nederlands tunesisch
pi_33612293
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:40 schreef amornl87 het volgende:

[..]

jezus christus doe ff normaal
ze kunnen echt niet ALLEMAAL aardig zijn hoor
pi_33612300
quote:
waarom zou je je druk maken om iets wat je niet bevalt
negeer het

pi_33612306
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:39 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee het is wartaal.
Willie

pi_33612320
quote:
Ik ben aardig hoor
pi_33612331
Over Haagse BreezerHoeren zeggen ze overigens niet dat ze aardig zijn
pi_33612332
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:41 schreef amornl87 het volgende:

[..]

halfbloedig nederlands tunesisch
en nu?
pi_33612345
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:43 schreef amornl87 het volgende:

[..]

en nu?
De helft retour!
pi_33612366
ik zeg niet dat ik het met alle stellingen eens ben

maar wel leuk leestopic

pi_33612438
keep on posting

jettje? tobbes?amor?

pi_33612446
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:46 schreef Aarde het volgende:
keep on posting

jettje? tobbes?amor?
Jett is me aant pijpen.
pi_33612465
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:43 schreef Tobbes het volgende:
Over Haagse BreezerHoeren zeggen ze overigens niet dat ze aardig zijn
als het maar geil is
pi_33612470
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:46 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Jett is me aant pijpen.
dat lijkt me geen reden om niet te kunnen typen zeg maar

pi_33612472
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:46 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Jett is me aant pijpen.
pics
pi_33612482
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:47 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

als het maar geil is
Mjah, dat wel. Je moet alleen niet naast ze wakker worden want vaak hebben ze zo'n ochtendmeur uit hun bek
pi_33612488
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:47 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Mjah, dat wel. Je moet alleen niet naast ze wakker worden want vaak hebben ze zo'n ochtendmeur uit hun bek
dan stop je daar toch gewoon iets in
pi_33612489
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:47 schreef Aarde het volgende:

[..]

dat lijkt me geen reden om niet te kunnen typen zeg maar
Voor Jett wordt het lastig hoor
pi_33612506
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:43 schreef Tobbes het volgende:

[..]

De helft retour!
Kerel, fuck off gek ik ben hier geboren en getogen en je weet niks over me vader te zeggen. Je mag blij zijn dat ik hier ben.
pi_33612525
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:48 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Kerel, fuck off gek ik ben hier geboren en getogen en je weet niks over me vader te zeggen. Je mag blij zijn dat ik hier ben.
Ga er nou niet serieus op in...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2006 22:49:59 ]
pi_33612539
Blij zijn we niet met je kuttopic... Beetje stoerder voordoen dan dat je bent op een online internet forum
† The 3 Kings †
pi_33612545
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:48 schreef amornl87 het volgende:

[..]

waarom zouden wij blij zijn dat jij hier bent?
pi_33612552
Mensen die vinden dat ze zelfs op FOK! een imago hoog te houden hebben.
pi_33612571
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:49 schreef Tobbes het volgende:
SPOILER
dan kan het dus nog steeds.
pi_33612580
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

waarom zouden wij blij zijn dat jij hier bent?
En hij durft nog te klagen ook
pi_33612617
hoe grappig het ook bedoeld is

dit soort opmerkingen vallen voor mij in de categorie die hier on-topic is

pi_33612651
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:50 schreef TheSorrow het volgende:
Blij zijn we niet met je kuttopic... Beetje stoerder voordoen dan dat je bent op een online internet forum
kerel, het was gewoon een serieus topic en naderhand als er lompe reacties volgen moet ik me af en toe wel een beetje verdedige he, en ik verdedig , jij gaat reacties lope plaatse dat is nog veel erger. En als ik zo overkom, ja daar kan ik dan niets aan doen
pi_33612661
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:52 schreef Aarde het volgende:
hoe grappig het ook bedoeld is

dit soort opmerkingen vallen voor mij in de categorie die hier on-topic is
Pik, volgens mij postte je die post in het verkeerde topic
pi_33612681
weet je dat je jezelf lichtelijk tegenspreekt in je OP?
pi_33612688
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:54 schreef amornl87 het volgende:

[..]

kerel, het was gewoon een serieus topic en naderhand als er lompe reacties volgen moet ik me af en toe wel een beetje verdedige he, en ik verdedig , jij gaat reacties lope plaatse dat is nog veel erger. En als ik zo overkom, ja daar kan ik dan niets aan doen
Het is toch de bedoeling dat ik een reactie plaats? Als niemand dat zou doen, zit jij hier in je eentje met je kuttopic, en ga je waarschijnlijk nog janken ook omdat er niemand reageert... Ik heb zo het gevoel dat je niet erg slim bent, of ligt dat aan mij?
† The 3 Kings †
pi_33612698
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Pik, volgens mij postte je die post in het verkeerde topic
ik ben er vrij zeker van dat het het goede topic is

pi_33612705
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:56 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Het is toch de bedoeling dat ik een reactie plaats? Als niemand dat zou doen, zit jij hier in je eentje met je kuttopic, en ga je waarschijnlijk nog janken ook omdat er niemand reageert... Ik heb zo het gevoel dat je niet erg slim bent, of ligt dat aan mij?
!
pi_33612715
quote:

[..]

pi_33612718
Hee psst, je kan niet eens voor de helt retour want dan bloed je dood!

wat bedoel je hiermee?/
pi_33612732
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:57 schreef amornl87 het volgende:

wat bedoel je hiermee?/

pi_33612736
quote:

wat bedoel je hiermee?/
ik leg het wel uit:

als jij doormidden bent, gezaagd of wat dan ook. dan komt er allemaal bloed uit je en ga je dood.
pi_33612764
quote:

wat bedoel je hiermee?/
wat 'ne josti!
† The 3 Kings †
pi_33612765
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:56 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

kerel rot op zeg, ik ga me niet de hele tijd verdedige
pi_33612805
de reacties hier geven wel aardig aan wat er kut is op fok

pi_33612820
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef amornl87 het volgende:

[..]

kerel rot op zeg, ik ga me niet de hele tijd verdedige
Loop maar weer weg.

Typisch
pi_33612835
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik leg het wel uit:

als jij doormidden bent, gezaagd of wat dan ook. dan komt er allemaal bloed uit je en ga je dood.
Thanks voor de back-up
pi_33612843
kerel ga weg uit me topic ik ga me niet verdedige
pi_33612845
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Loop maar weer weg.

Typisch
altijd met die buitenlanders
pi_33612858
Ahaha je bent echt treurig Je ownt jezelf steeds meer vriend.... Doe jezelf een plezier! http://forum.fok.nl/user/logout
† The 3 Kings †
pi_33612906
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:01 schreef amornl87 het volgende:
kerel ga weg uit me topic ik ga me niet verdedige
!@$%^&*QEWRTYUERYETRE!@#!@$%U^%!@$%^&@*(I*$&%^#%@$!%! ;D !@#$%^&*^%!$%!@^^$#!@&&#@!^!#@$!#@%^&##%@$#!&%*$(%@^*$&^Q#
!@$%^&*QEWRTYUERYETRE!@#!@$%U^%!@$%^&@*(I*$&%^#%@$!%! ;D !@#$%^&*^%!$%!@^^$#!@&&#@!^!#@$!#@%^&##%@$#!&%*$(%@^*$&^Q#
!@$%^&*QEWRTYUERYETRE!@#!@$%U^%!@$%^&@*(I*$&%^#%@$!%! ;D !@#$%^&*^%!$%!@^^$#!@&&#@!^!#@$!#@%^&##%@$#!&%*$(%@^*$&^Q# ONE!!!!! ;')
pi_33612951
† The 3 Kings †
pi_33613005
ik heb ff gekeke sinds ik verteld heb dat ik halfbloedig tunesisch ben, word ik hier aangevalle
pi_33613023
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:06 schreef amornl87 het volgende:
ik heb ff gekeke sinds ik heb verteld dat ik halfbloedig tunesisch ben, word ik hier aangevalle
De slachtofferrol op je nemen...typisch.
pi_33613051
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:06 schreef amornl87 het volgende:
ik heb ff gekeke sinds ik verteld heb dat ik halfbloedig tunesisch ben, word ik hier aangevalle
vind je het gek als je niet eens weet dat je sterft als je doormidden bent
pi_33613052
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:20 schreef amornl87 het volgende:
vandaag trouwens slechte ervaringen opgedaan in de PUBerteit slowchat

ik heb echt het gevoel alsof ik overkom als een heel zeikerig klagerig persoon, niet de bedoeling!
Het was maar een grapje
pi_33613074
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:07 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Het was maar een grapje
Aaaawh...lief
pi_33613093
quote:

[..]

Het was maar een grapje
hoe oud ben jij?
pi_33613099
Kijk eens wie we daar hebben...slutty.nl
Ga nou niet de zielige auslander uithangen Amor, je hebt jezelf zo diep in de stront gegraven, zoek er ook maar weer een weg uit
† The 3 Kings †
pi_33613105
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hoe oud ben jij?
Niet doen...
pi_33613120
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hoe oud ben jij?
14
pi_33613165

Gaan we voor een #2 of een #1/2 trouwens?
pi_33613167
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kutusers, kliekjes en zeikcrew.

Oh, en Breuls die juist mij banned omdat ik Maikuuul doodwenste. Like somebody never done that before.

.
wat die neger zegt
pi_33613168
pikgedrag van mense op fok vind ik ook kut
pi_33613203
quote:

[..]

Het was maar een grapje
begreep et ff niet dan blijkbaar
pi_33613209
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:11 schreef amornl87 het volgende:
pikgedrag van mense op fok vind ik ook kut
ik hou sowieso niet zo van piemels
pi_33613213
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef TheSorrow het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben...slutty.nl
Ga nou niet de zielige auslander uithangen Amor, je hebt jezelf zo diep in de stront gegraven, zoek er ook maar weer een weg uit

pi_33613233
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef amornl87 het volgende:

[..]

begreep et ff niet dan blijkbaar
Als je je gewoon had voorgesteld had ik je niet kutn00bie genoemd
pi_33613244
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik hou sowieso niet zo van piemels
weet je dat zeker jongeman
pi_33613253
Bij mij kwam er een MaRySe popup toen ik erheen ging Hij is waarschijnlijk gehackt ofzo
† The 3 Kings †
pi_33613260
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:13 schreef MaRySe het volgende:

[..]

welk topic ?

pi_33613264
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:13 schreef MaRySe het volgende:

[..]

o sorry het spijt me, ik had me trouwes al voorgesteld
pi_33613275
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:14 schreef TheSorrow het volgende:
Bij mij kwam er een MaRySe popup toen ik erheen ging Hij is waarschijnlijk gehackt ofzo
Omgggggg jij bent ZOOO grappig
mag ik je knuffelen
pi_33613285
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:14 schreef amornl87 het volgende:

[..]

weet je dat zeker jongeman
yep. jij ook? hoor vaak vreemde verhalen over tunesiers
pi_33613296
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:14 schreef amornl87 het volgende:

[..]

o sorry het spijt me, ik had me trouwes al voorgesteld
ok ok ok

maar je was gewoon ook aan t zeuren
kater of zo?
pi_33613300
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:14 schreef TheSorrow het volgende:

Mensen doen ook alles om MaRyse.rar in handen te krijgen

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2006 23:16:30 ]
pi_33613312
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef MaRySe het volgende:

[..]

mag ik je knuffelen
pi_33613320
vervelende modjes
pi_33613333
voor maryse.zip kan je me ook gewoon mailen
pi_33613334
quote:

[..]

ok ok ok

kater of zo?

pi_33613345
quote:

[..]

mag ik je knuffelen
Ik geef mn geslachtsdeel niet vrij voor heel FOK!, jij doet dat maar al te graag volgens mij
† The 3 Kings †
pi_33613377
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ik geef mn geslachtsdeel niet vrij voor heel FOK!, jij doet dat maar al te graag volgens mij
leg eens uit
wat heb ik gemist?
pi_33613389
Ze was de hoer van FOK hoorde ik renz0r vertellen En dat blijkt ook wel als je zo eens door haar posthistory heenbladert
† The 3 Kings †
pi_33613405
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Nee ik geef jouw geslachtsdeel niet graag vrij voor heel fok
pi_33613407
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:19 schreef TheSorrow het volgende:
Ze was de hoer van FOK hoorde ik renz0r vertellen
nee joh, je haalt ze door elkaar
of niet?
pi_33613423
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:19 schreef TheSorrow het volgende:
Ze was de hoer van FOK hoorde ik renz0r vertellen En dat blijkt ook wel als je zo eens door haar posthistory heenbladert
O van horen zeggen?

En hoer.. dat is zo een chick die neukt voor geld wist je nog?
pi_33613432
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:20 schreef MaRySe het volgende:

[..]

O van horen zeggen?

En hoer.. dat is zo een chick die neukt voor geld wist je nog?
hoeveel?
pi_33613435
JIj zou t zo doen, gratis nog wel denk ik Aandachts trutje
† The 3 Kings †
pi_33613471
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:20 schreef TheSorrow het volgende:
JIj zou t zo doen, gratis nog wel denk ik Aandachts trutje
Jij bent hier de gene die de hele tijd mijn aandacht aan 't trekken is
pi_33613476
quote:

[..]

ok ok ok

kater of zo?
nee het was meer mezelf zijn en vrage hoe het hier werkte, hoef me van mezelf niet te gedrage als een echte fokker dat behoort
pi_33613521
quote:
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:41 schreef Aarde het volgende:

[..]

waarom zou je je druk dik maken om iets wat je niet bevalt
negeer het
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_33613522
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

yep. jij ook? hoor vaak vreemde verhalen over tunesiers
ja..
pi_33613563
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef MaRySe het volgende:
voor maryse.zip kan je me ook gewoon mailen
* Tobbes wacht vol verwachting af

Hier verder zometeen?

Nieuwjaarsbullshit....

pi_33613642
Dicht, kuttopic
† The 3 Kings †
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties