ja dat bedoel ik zo een beetje, je verpest het gewoon een beetje. Ik bedoel als je elke keer chagrijnig ben als je op fok komt, waar is de gezelligheid dan. Ik bedoel als je op een forum komt, dan gaat het toch voor een groot deel om samen met andere users te communiceren. Het is een beetje ieder voor zichzelf, verdedige en aanvallequote:Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
users die alleen maar negatief kunnen doen en zeiken
Dat bedoel ik, je moet gewoon elkaar een beetje ruimte geve, wat is er grappig aan deze reactie en wat voor opgefokte sfeer geeft dit als je gelijk veroordeelt word omdat je niet precies post zoals iemand anders, omdat ik zin had om dit topic te openen gekk, kijke of er mensen zijn die dezelfde mening hebben als ikquote:Op zondag 1 januari 2006 21:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mensen die ubderhaupt een topic gaan openen over wat ze kut vinden aan fok
Door de users.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
Wat mag er niet dan?
Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Waar is je vrijheid zo ernstig beperkt?
Hoe bedoel je? Voor mij komen die 20 schaamhaartopics dit jaar als complete verrassing!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:57 schreef amornl87 het volgende:
Het is soms gewoon zo voorspelbaar.
Ik de jouwe vaginistischquote:Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef BrauN het volgende:
Ik vind jouw moeder kut.
En ik vind jou een zielige kutnerd die geen leven heeft. En je bent TE voorspelbaarquote:Op zondag 1 januari 2006 21:01 schreef BrauN het volgende:
Ik vind jouw moeder kut.
Herkennen mensen zich hier niet in?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:03 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Door de users.
Je moet je een beetje houde aan het fokuniform dat je opgedrukt krijgt door de -standaard-users.
Ja he, dat is klotequote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef karoltje het volgende:
Kliekjes.
kijk dat jij je hier druk om maakt is al best zieligquote:Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je moet gewoon elkaar een beetje ruimte geve, wat is er grappig aan deze reactie en wat voor opgefokte sfeer geeft dit als je gelijk veroordeelt word omdat je niet precies post zoals iemand anders, omdat ik zin had om dit topic te openen gekk, kijke of er mensen zijn die dezelfde mening hebben als ik
Kan me er nog niet zoveel bij voorstellen!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:03 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Door de users.
Je moet je een beetje houde aan het fokuniform dat je opgedrukt krijgt door de -standaard-users.
ik erger me ook al jaren aan een hele zooi 'die-hard' fokkers die echt denken dat alles wat zij zeggen en doen goed/leuk is... dus ik ben het helemaal met je eens en ik vind dit een geweldig topic!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:02 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je moet gewoon elkaar een beetje ruimte geve, wat is er grappig aan deze reactie en wat voor opgefokte sfeer geeft dit als je gelijk veroordeelt word omdat je niet precies post zoals iemand anders, omdat ik zin had om dit topic te openen gekk, kijke of er mensen zijn die dezelfde mening hebben als ik
waarom heb jij een hekel aan nederlanders?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
users die alleen maar negatief kunnen doen en zeiken
Er mag redelijk veel lijkt mij (in vergelijking met andere sites). Tis alleen zo dat je hier redelijk snel commentaar krijgt van users, maar er mag redelijk veel.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:57 schreef amornl87 het volgende:
Er mag gewoon niet zo veel.
Kerel, het is gewoon zo een voorspelbare reactie. Ik moest et gewoon ff aanwijze om te late zien wat ik bedoel. En natuurlijk vind ik het kut, daarom open ik dit topicquote:Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
kijk dat jij je hier druk om maakt is al best zielig![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef amornl87 het volgende:
[..]
En ik vind jou een zielige kutnerd die geen leven heeft. En je bent TE voorspelbaar
True, maar het is idd een feit dat deze eeuwige stroom van commentaar vanuit een bepaalde kliek vaste users het er voor newbies vaakt niet leuker maakt hier op Fok!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Er mag redelijk veel lijkt mij (in vergelijking met andere sites). Tis alleen zo dat je hier redelijk snel commentaar krijgt van users, maar er mag redelijk veel.
Het ligt er ook wel heel erg aan waar je komt.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
True, maar het is idd een feit dat deze eeuwige stroom van commentaar vanuit een bepaalde kliek vaste users het er voor newbies vaakt niet leuker maakt hier op Fok!
t heeft niks te make met de leiding, maar met de vaste kern users. Voor mij is fok gewoon een gedeelte van me leven, niet het grootste gedeelte van me leven zoals ik bij sommige mense de indruk heb. Dat maakt het forum ook wat minder interessant, als je als weet van tevore hoe kribbig andere mensen zich gedragequote:Op zondag 1 januari 2006 21:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Er mag redelijk veel lijkt mij (in vergelijking met andere sites). Tis alleen zo dat je hier redelijk snel commentaar krijgt van users, maar er mag redelijk veel.
Het gaat niet om newbies, want ik weet best wel een beetje hoe fok in elkaar steekt, maar dinge zoals slowchat en de users van het forum, dat ken ik niet. Maar het moet gewoon een forum voor jongeren, dus relaxed, iets diepgaander dan andere forums maar dat is leuk.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
True, maar het is idd een feit dat deze eeuwige stroom van commentaar vanuit een bepaalde kliek vaste users het er voor newbies vaakt niet leuker maakt hier op Fok!
Dat klopt. Gelukkig zit die vaste kliek ook maar op een zeer beperkte plek zodat je er in principe weinig last van hoeft te hebben. Zoiets als genitale wratten. Vrij vervelend en ze komen telkens terug, maar als je weet waar ze zitten dan heb je weinig last als je buurman/vrouw ze heeft.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
T lijkt wel alsof ik tegen een robot zit te prate in plaats van een mens achter de pcquote:Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef Kluupkluup het volgende:
klagen op fok over fok..
Ga dan gewoon ergens anders heen
Dit vind ik anders ook al behoorlijk triest klinkenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:12 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Voor mij is fok gewoon een gedeelte van me leven,
Dit is absoluuut niet waar, ze zijn overal welquote:Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat klopt. Gelukkig zit die vaste kliek ook maar op een zeer beperkte plek zodat je er in principe weinig last van hoeft te hebben.
Betekent dat fok je eigelikk niet zo heel veel doet. Ik vind fok echt leuk en interessantquote:Op zondag 1 januari 2006 21:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dit vind ik anders ook al behoorlijk triest klinken
Voor mij kan fok me gestolen worden en is t meer tijdverdrijf als er niks op tv is..
waarom wil je ze weg hebben?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:17 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Dit is absoluuut niet waar, ze zijn overal wel
Jij wil zeggen dat je een emotionele band hebt opgebouwd met een website?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:18 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Betekent dat fok je eigelikk niet zo heel veel doet. Ik vind fok echt leuk en interessant
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:12 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Voor mij is fok gewoon een gedeelte van me leven....
Ik wil ze niet weghebben. Ik zei alleen dat ze bijna in elk subforum wel zitten.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
waarom wil je ze weg hebben?
ik stoor me niet aan die lui en post overal een beetje mee..
kwestie van persoonlijke mening of je diegene mag of niet.. maar t zou vrij zijn als iedereen t met elkaar eens zou zijn, denk je niet?
een van de vele gedeeltesquote:
hier zit ook een bepaald soort mensen, het soort dat van zichzelf vindt helemaal anders te zijn en uniek, het liefste andere mensen afzeikt omdat ze niet zoals hen zijn, en niet doorheeft dat iedereen op Fok! hetzelfde denkt als hen omdat ze helemaal opgaan in met zijn allen een andere doelgroep afkraken omdat dát kuddedieren en onzeker zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef amornl87 het volgende:
Lijkt wel alsof alleen maar een BEPAALD soort mensen hier op fok zit, terwijl iedereen anders is toch?
Dat is ook wel een irritants iets.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
verder beginnen de standaart "ik zuip bier dus ik ben cool" een beetje te vervelen. (ja, ik drink bier maar nee ik doe het niet om stoer te zijn)
]quote:Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef Kluupkluup het volgende:
[..
Jij wil zeggen dat je een emotionele band hebt opgebouwd met een website?
Dat vind ik wel een beetje kut ja. Maar ach daar lees ik meestal wel gelijk overheen.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
ik vind de standaart reactie's in de klb zo schijtirrtant, dan komt iemand met een probleem/ergenis
"me fiets is gejat"
waarop iemand anders gaat antwoorden
"omfg was dan gaan lopen kneus!"
Nee dat laat ik over aan de diehard nerdsquote:Op zondag 1 januari 2006 21:22 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Zit je ook huilend achter je pc als Fok! down is???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |