Ja en toen gaf ze zo'n Marokkaan de schuld die vervolgens flipte ofzoquote:Op zondag 1 januari 2006 20:41 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
nee zn oma had haar eigen ruiten ingegooid
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef Skazminko het volgende:
Plaats eens een foto van je nichtje.
Prima.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef Camplo het volgende:
Filmpje ook goed?
Je ziet er niet uit in t echt.....quote:Op zondag 1 januari 2006 23:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ken ook iemand van probleemwijken die niet voor zichzelf instaat. Het is : De Bonte Hond
Maarja wtf, waarom ga je niet gewoon vuurwerk kijke
Heb ik DeeCruise gezien in de C1000 ?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je ziet er niet uit in t echt.....![]()
In t andere topic heb je toch niet zon grote mond, net als in real life overigens....quote:Op zondag 1 januari 2006 23:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb ik DeeCruise gezien in de C1000 ?
Hoer
Had ik het tegen jou? Nee? Goed zo, stil dan!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:15 schreef mazaru het volgende:
Ga dan naar bed, de fabeltjeskrant is allang afgelopen
edit' oh dat was die al![]()
je hebt geen vriendin?quote:Op maandag 2 januari 2006 10:45 schreef sr_firewire het volgende:
Je gooit je eigen ruiten in jongeman.... om half 2 naar bed gaan op nieuwjaarsnacht is zo 1993.....
.... en je zat met je zusje in de auto en je logeerde bij je oma ? En je neukt met je vriendin bij je oma, waar je zusje bij is ?quote:
Het is idd vervelend om mensen te incorrect te zien vloeken.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:29 schreef stukovich het volgende:
Trouwens, het is for fuck's sake, want het stamt af van for god's sake
Nee klaasvaak. Me vriendin zat zeer veel noordelijker maar om die tijd probeer je wel te bellen ya know.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
.... en je zat met je zusje in de auto en je logeerde bij je oma ? En je neukt met je vriendin bij je oma, waar je zusje bij is ?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef Seneca het volgende:
Ik denk dat als er een God bestaat, hij jouw bestaan op zich al dramatisch genoeg vindt om je niet nog meer drama te laten meemaken.
Dank je. Jouw sarcasme mag er ook wezenquote:
Friesland ligt dan alsnog noordelijker dan brabant (om maar even iets te noemen)quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:45 schreef sr_firewire het volgende:
Ok sorry maar ik snap er nog steeds niks van
Jij woont toch in Brabant he meen ik opgevangen te hebben ooit eens. In je verhaal staat dat je in Schinnen was of langsreed. Je vriendin woont Noordelijker, terwijl Schinnen zuidelijker is dan Brabant.
En snap niet wat jou stuk met bellen toevoegt aan mijn vraag die je quote....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |