Zeker.. met die stompjes enzoquote:Op zondag 1 januari 2006 23:03 schreef tho_Omas het volgende:
Je trekt nu eenmaal veel bekijks.
Zoeen gast die in veldwezelt woont en heeft zoeen staartquote:
Of je bent dikquote:Op zondag 1 januari 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
ik zag ook mensen in AH steeds naar me kijken
mischien users uit fok maar ze zeggen niks ze lopen door
misschien moet je je eens scheren en dat witte gewaad uittrekken!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
ik zag ook mensen in AH steeds naar me kijken
mischien users uit fok maar ze zeggen niks ze lopen door
Hij mag dat niet, daar zit varkensvlees inquote:Op zondag 1 januari 2006 23:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mênnus dellekes in z'n laadklep, die Meki.![]()
jij zit zeker weer aant frituur?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, voor deze opmerking krijg je dus een beuk de volgende keer als ik je tegenkom....En ook dan zal ik geen woord zeggenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoeen gast die in veldwezelt woont en heeft zoeen staart
Hier maakte hij een post
[GEZ] Minimaal Pentium 3 766 Mhz voor MAX 120 euro
Wow, maar waarom zei je niets ? je keek ff, en lachte tegen die vriendquote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, voor deze opmerking krijg je dus een beuk de volgende keer als ik je tegenkom....En ook dan zal ik geen woord zeggen![]()
Filmpjesquote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, voor deze opmerking krijg je dus een beuk de volgende keer als ik je tegenkom....En ook dan zal ik geen woord zeggen![]()
ook geen baard en ik ben geschorenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien moet je je eens scheren en dat witte gewaad uittrekken!
Ik was je uit aan het lachen deus....quote:Op zondag 1 januari 2006 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wow, maar waarom zei je niets ? je keek ff, en lachte tegen die vriendik denk, je zegt altijd zoveel op het forum dus kon je ook wel ff wat zeggen
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:25 schreef DeeCruise het volgende:
Je krijgt ook de groeten van riesj (mede fokmember) Hij heeft je ook gezien en komt er dagelijks...Ook van deze kun je verwachten dat je binnenkort het druivenrek ingetrapt wordt....
mennus en dellekes wat is datquote:Op zondag 1 januari 2006 23:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Komt voor elkaar, heb de cam al klaarliggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |