Dago, wil je mijn topic in FB over de FP negerin voor me sluiten?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef Dagonet het volgende:
21:30
Tuukquote:Op zondag 8 januari 2006 22:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dago, wil je mijn topic in FB over de FP negerin voor me sluiten?
Dat doet geen zender meer tegenwoordig.quote:
Ik weiger dan ook series te volgen op zenders die ze onderbreken voor reclamequote:Op zondag 8 januari 2006 22:39 schreef melvinkef het volgende:
Tjeemp wat kort zeg, en de eerste reclame begon al na 5 minuten, en die duurde ook nog eens 10 minuten. Ik vind het echt klote worden zo.
Een derde, in C&H is een topic voor de historische fouten en feiten. Waar je er wat dieper op in kan gaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef SlimShady het volgende:
Een tweede topic openen is overdreven zie ik zelf in.
Ik vond hem juist wat minder.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:45 schreef JelleS het volgende:
Deze aflevering was wel een stuk beter dan de 1e.
Op diverse plaatsen op internet welquote:Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef Rahl het volgende:
kut ik heb het gemist
komt er ook een herhaling?
past wel in jouw Utopia he?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vond het wel grappig toen die ene Romeinse soldaat zomaar een voorbij komend meisje van de weg afplukte: "hey, kom jij maar even op mijn paard zitten." Hehe.
Ja, natuurlijk is het zielig, maar het is maar gespeeld hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 00:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
past wel in jouw Utopia he?
toen ze dat geboeide meisje lieten zien, achter de kar, voelde ik me pas naar.
echt zielig.
Ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef One_conundrum het volgende:
dat was toch hetzelfde meisje...
Euhm..................................................................quote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze praten dus Amerikaans en niet Engels.
Nooit "The Passion of The Christ" gezien ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Dat ze Latijn gaan praten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |