Ik de serie gedownload, een dag na de originele uitending in de VS en daarna de Canvas versie bekeken.En er is mij/ons nog niet een keer opgevallen dat er iets gekuist wasquote:Op maandag 2 januari 2006 22:47 schreef CryARiver het volgende:
De VRT/Canvas, zend wél de gekuiste versie uit van de BBC. SBS zend de ongecencueerde uit, maar dan met een paar frames weggeknipt inverband met de kijkwijer waar men zich aan moet houden.
Bedankt voor deze informatieve post.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:44 schreef SunChaser het volgende:
Nude on CABLE
*"Carnivale," HBO, Feb. 27: Cynthia Ettinger topless.
*"The Comeback," HBO, July 31: Dee Dee Rescher topless.
*"Deadwood," HBO, March 6: Molly Parker topless.
*"Nip/Tuck," FX, Oct. 4: Kelly Carlson in a foursome.
*"Comedy Central Roast of Pam Anderson," Comedy Central, Aug. 14: Pam Anderson in see-through top.
*"Sleeper Cell," Showtime, Dec. 4: Melissa Sagemiller in sex scene.
*"Weeds," Showtime, Sept. 19: Clare Carey in sex scene.
*"Masters of Horror," Showtime, Nov. 25: Lucie Laurier topless.
*"Rome," HBO, Aug. 28: Kerry Condon naked; Polly Walker's sex scene and hot tub lounging.
*"The L Word," Showtime, May 8: Mia Kirshner performing naked on stage.
Screens.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:44 schreef SunChaser het volgende:
Nude on CABLE
*"Carnivale," HBO, Feb. 27: Cynthia Ettinger topless.
*"The Comeback," HBO, July 31: Dee Dee Rescher topless.
*"Deadwood," HBO, March 6: Molly Parker topless.
*"Nip/Tuck," FX, Oct. 4: Kelly Carlson in a foursome.
*"Comedy Central Roast of Pam Anderson," Comedy Central, Aug. 14: Pam Anderson in see-through top.
*"Sleeper Cell," Showtime, Dec. 4: Melissa Sagemiller in sex scene.
*"Weeds," Showtime, Sept. 19: Clare Carey in sex scene.
*"Masters of Horror," Showtime, Nov. 25: Lucie Laurier topless.
*"Rome," HBO, Aug. 28: Kerry Condon naked; Polly Walker's sex scene and hot tub lounging.
*"The L Word," Showtime, May 8: Mia Kirshner performing naked on stage.
lezenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:45 schreef SunChaser het volgende:
Hier kun je alle naaktscenes in Rome nog eens teruglezen trouwens:
http://www.cndb.com/movie.html?title=Rome+(2005)
ditto en ik heb er 2 uur van genoten.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb hem op dvd opgenomen en vandaag nog een keertje bekeken.
Net wat ik dacht, een heleboel mensen kletsen hier maar weer een eind raak. Canvas dus niet gecensureerd, SBS wel. Maar goed er zullen wel weer een aantal mensen zijn die het blijven volhouden.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef ixio het volgende:
Canvas kiest voor de HBO-variant, de BBC matigt zich. SBS6, die op 1 januari met de uitzendingen begint, gaat met het oog op het vroege tijdstip (20.00u.) ook de BBC-versie gebruiken.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Net wat ik dacht, een heleboel mensen kletsen hier maar weer een eind raak.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef Steeven het volgende:
De BBC heeft conversaties eruit geknipt, omdat het publiek meer actie en seks wilde.
Sorry, je hebt de incest scene van vandaag gemist.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:59 schreef SunChaser het volgende:
Is het nu op Canvas?
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:58 schreef ixio het volgende:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt gelezen wat je nu gequote hebt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:20 schreef CryARiver het volgende:
Canvas gebruikt óók een gekuiste versie. Misschien anders dan die van de BBC, maar meer gekuist in ieder geval, dan die van SBS.
Je kijkt zelf niet naar Canvas, maar je denkt het toch beter te weten dan iemand die vanaf het begin al kijkt op Canvas?quote:Maar goed er zullen wel weer een aantal mensen zijn die het blijven volhouden.
Prachtig als iemand niet meer inhoudelijk kan reagerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Steek het persbericht maar in je hol.![]()
Ik heb anders nog geen antwoord gezien: Heb jij persoonlijke, niet iemand anders, gekeken naar de afleveringen op Canvas?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:36 schreef CryARiver het volgende:
Prachtig als iemand niet meer inhoudelijk kan reageren
Hij heeft wel gelijk, wat zegt een persbericht nou? Dit persbericht ging over Wilko Terwijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:36 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Prachtig als iemand niet meer inhoudelijk kan reageren
quote:Terwijn blikt keihard terug op 2005
Stand-up comedian Wilko Terwijn blikt op satirische wijze terug op het afgelopen jaar. Onderwerpen die voorbijkomen zijn onder meer het overlijden van Paus Johannes Paulus II en de uitverkiezing van de Duitse Paus Ratzinger, de golf van liquidaties die Nederland overspoelde, de soap rond het aantreden van Frans Bauer bij Talpa, de ophef rond de Hofstadgroep en de geboorte van prinsesje Alexia. Ook dit jaar geen liedjes en politiek geneuzel. Bij de oudejaars stand up draait het alleen om een hoge grapdichtheid, vanuit Terwijns soms bizarre visie op het afgelopen jaar.
Wilko Terwijn is nog sneller en harder dan de vorige edities. Wilko Terwijn: "Ik wil nu echt bedreigd worden." Het jaar 2005 wordt dan ook geheel in stijl met de talloze liquidaties volledig afgemaakt. De verwachtingen zijn hooggespannen, want Wilko's visie op de actualiteit heeft hem inmiddels een groot publiek van liefhebbers en bewonderaars opgeleverd. Zij kennen Wilko niet alleen van zijn theatershow 'Upgraded' maar ook van zijn wekelijkse bijdrage aan het radioprogramma van Giel Beelen en zijn maandoverzicht bij Rob Stenders.
Wilko Terwijn behoort al jaren tot de top van de Nederlandse stand up comedy. Actualiteiten spelen een grote rol in zijn optredens en samen met zijn aparte kijk op alledaagse zaken levert dat bizarre theorieën op. Nietsontziend fileert hij, waar gefileerd moet worden. Niet bang voor afwijkende meningen of absurdistische wendingen, geeft hij alles en iedereen er in 2005 ongenadig van langs. Ook achter de schermen is Wilko Terwijn zeer actief. Hij schreef teksten voor onder meer 'Vara Laat', 'Raymann is Laat', 'Ook Dat Nog' en de 'Sinterklaas Conferences' van Javier Guzman.
Stand up 2005: Wilko Terwijn, RTL 5, 21:30 uur
Kortom je lult maar uit je nek, je hebt nooit naar Canvas gekeken. Welnu ik heb vanaf aflevering 1 gekeken naar Canvas, en ik kan je vertellen de Nederlandse versie is gecensureerd ten opzichte van de Canvas versie. Tevens waarom zou men meteen de VRT op hun dak krijgen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:46 schreef CryARiver het volgende:
Een persbericht wordt zo'n 10x nagekeken voor verzenden, + men de VRT meteen op hun dak zou krijgen, + uit een paar andere reacties ik opmaak dat het klopt. Een persbericht wordt niet zomaar verzonden. En Belgie heeft een strengere Televisie wet dan Nederland.
IK LUL UIT MIJN NEK? Ik heb solid prove.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kortom je lult maar uit je nek, je hebt nooit naar Canvas gekeken. Welnu ik heb vanaf aflevering 1 gekeken naar Canvas, en ik kan je vertellen de Nederlandse versie is gecensureerd ten opzichte van de Canvas versie. Tevens waarom zou men meteen de VRT op hun dak krijgen?
Nee, je hebt de meningen van anderen. Zelf heb je nog nooit gekeken naar "Rome" op Canvas.quote:IK LUL UIT MIJN NEK? Ik heb solid prove.
Er was geen leugen in een persbericht, men was alleen maar kwaad dat men kijkers afsnoepte.quote:Als je een leugen via een PERS-bericht uitbrengt, krijg je daar geheid problemen mee. De VRT reageerde ook op het persbericht van SBS toen der tijd met DH, dat men het niet netjes vond dat de VRT het uitzenden terwijl SBS de rechten hadden voor het hele Nederlandse net.
Wie moet ik eerder geloven men eigen ogen, of jouw instanties?quote:Alleen omdat ik het niet heb gezien op Canvas, maar omdat allerlei instanties het zeggen, lul ik uit mijn nek.
Dat is precies wat er mis is met je reacties, je bent hier om te winnen, ook al weet je dat er wel eens een kans is dat je ongelijk hebt.quote:Ik ben er klaar mee. Want als je zó "discussieert", heb ik zoiezo al gewonnen.
Maar heb je het ook op SBS gezien? Het gaat er niet om dat er sex en naakt en geweld te zien is maar hoeveel. Is SBS meer of minder dan VRT.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:49 schreef Jackass_ het volgende:
Ik kijk op canvas, en dat is niet gecensureerd volges mij, er is gewoon naakt, sex en geweld te zien.
En SBS zelf zegt meer. Niet dat het mij iets boeit hoor, ik vind het prima zo, vind er nu al veel (te veel?) seks inzitten.quote:
De scene met de koe duurde korter bij SBS6, toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:41 schreef Jackass_ het volgende:
ik heb net episode 1 van de hbo versie gedownload en vergeleken met men opgenomen canvas versie. Ik heb doorgespoeld naar de naaktscène van atia, en de scène waarin ze die koe de keel oversnijden, en die 2 zijn gewoon exact hetzelfde.
nog iemand die het niet geloofd?
Boeie of het nu Canvas of SBS is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:41 schreef Jackass_ het volgende:
ik heb net episode 1 van de hbo versie gedownload en vergeleken met men opgenomen canvas versie. Ik heb doorgespoeld naar de naaktscène van atia, en de scène waarin ze die koe de keel oversnijden, en die 2 zijn gewoon exact hetzelfde.
nog iemand die het niet geloofd?
Wat verwacht je dan? Dat ze Latijn gaan praten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:01 schreef LG_Konjo het volgende:
Ik vond de eerste 2 afleveringen zo tegenvallen dat ik zeker weten de rest ook niet leuk ga vinden. Het bloot is leuk allemaal enzo, maar romeinen die op zo'n populaire manier engels praten zetten voor mij niet alleen een erg onrealistisch plaatje neer, maar irriteren me vooral eigenlijk. Ik weet niet of het doel van de serie is een zeker benadering proberen te zijn van hoe het er toen aan toe ging of dat dat ik het meer als een hedendaagse klucht met een romeins tintje moet zien, in beide gevallen spreekt het me niet aan.
marc antony![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |