quote:Op maandag 2 januari 2006 21:52 schreef Andiyan het volgende:
Gaan ze volgende liveshow nu allemaal een paar seconden langer optreden?![]()
Nou ja, daar zit wat in.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
I-JayEen collega van mij vind hem gewoon goed. Zegt-ie: tjah je moet van zijn stem houden
![]()
Ben benieuwd wat hij donderdag zegt over I-Jay (dan zie ik die collega weer). Ben wel heel erg benieuwd wat hij van zijn optreden vondquote:Op maandag 2 januari 2006 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, daar zit wat in.. Maar wat I-Jay heeft durf ik echt geen stem te noemen hoor.
.
ga jij eens gewoon werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jerney wordt gewoon NAT van negers
Ze hebben nog nooit zoiets vreemds gehoord en zijn daardoor in de war, de realiteitszin komt nog wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:44 schreef BVO het volgende:
Ik snap gewoon echt die positiviteit van de jury over hem niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit zoiets vreemds gehoord en zijn daardoor in de war, de realiteitszin komt nog wel.
ik zet hem wel aan de tv..... ik kijk half dus....quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef BVO het volgende:
Herhalinmg is vanavond.
Ik ga wel kijken, heb het zaterdag niet echt goed kunnen zien.
\Backstage word niet herhaaldquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zet hem wel aan de tv..... ik kijk half dus....
Weet iemand of ze Backstage ook herhalen? Want dta heb ikniet gezien...
nou jaaaaaaaaaaaah! Slaat nergens op! Grrrrrrrrrr ik wil backstage zien!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
\Backstage word niet herhaald![]()
Khoor morgen of k kaartjes heb..quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou jaaaaaaaaaaaah! Slaat nergens op! Grrrrrrrrrr ik wil backstage zien!![]()
Vorige keer werd dat toch wel herhaald?
btw CDP ga je zaterdag nog?
volgens mij wel hoor.... weet het alleen niet meer zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:07 schreef BVO het volgende:
Vorige keer werd het toch ook nooit herhaald?
Ok dan hoor ik het wel weer van jou...... i hope so!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Khoor morgen of k kaartjes heb..
en denk dat t niet HH word omdat t deze week zo lang was ofzo=
Ik laat t je morgen wetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dan hoor ik het wel weer van jou...... i hope so!
Jammer dat het niet herhaald wordt, vorig jaar was het toch welzo??? Weet jij dat nog?
nee die opblaassterren zijn leukerquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..jammer dat ze de sjaaltjes van vorig jaar hebben geditched voor die opblaassterren
Ja, waardeloos.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens..jammer dat ze de sjaaltjes van vorig jaar hebben geditched voor die opblaassterren
Dan kijk je de clips op internet even, heb je de optredens toch gezien.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb geen RTL7 op deze TV.. Eerste aflevering die ik dus niet helemaal kan zien. Kreeg met O&N alleen maar kleine stukjes mee tussen het zuipen en feesten door.
Maar ik had me er juist zo op verheugd om lekker de hele show te zien inc commentaar. Ik heb het einde nl ook gemist, weet datquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan kijk je de clips op internet even, heb je de optredens toch gezien.
Maar dat zul je zelf wel al bedacht hebben.![]()
de uitslag staat ook op www.idols.nlquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ik had me er juist zo op verheugd om lekker de hele show te zien inc commentaar. Ik heb het einde nl ook gemist, weet datenske en Ariël er uit zijn, maar wil zo graag zien hoe het allemaal gebeurde enzo. Boehoe.
.
Je bent niet de enige...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Ellen in de re-run gezien... ik lig weer in katzwijm
Ik zal wel poep in mn ogen hebben, maar ik kan alleen op kandidaat zoeken in de videolounge.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de uitslag staat ook op www.idols.nl
ik denk dat je inderdaad poep in je ogen heb danquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal wel poep in mn ogen hebben, maar ik kan alleen op kandidaat zoeken in de videolounge..
Ik was weer eens te ongeduldig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat je inderdaad poep in je ogen heb dan
Ga naar Idols.nl
Klik op liveshows
Onder show: Idols: De Uitslag
Of klik gewoon op onderstaande link
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Inso, het bankengedoe is nu bezig. Renske zit nu op de bank, en na de reclame komt de rest.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ik had me er juist zo op verheugd om lekker de hele show te zien inc commentaar. Ik heb het einde nl ook gemist, weet datenske en Ariël er uit zijn, maar wil zo graag zien hoe het allemaal gebeurde enzo. Boehoe.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |