abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34304112
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tja als je Niedzielan in 4-3-3 aan de buitenkant neerzet scoort hij weinig, hij is geknipt voor 442 en als hij nu eens fit zou blijven dan schiet hij er zo een hoop in.
Ze hopen natuurlijk dat hij vanaf de buitenkant naar binnen komt met die sterke linker. Maar als spits lijkt hij me ook waardevoller. Maar goed, je hebt van die trainers. Als je toch ziet dat vorig seizoen en dit seizoen spelers als Rosenberg, Babel, Knopper, Hersi, Hoogendorp en Samaras ook op de flanken hebben gestaan om maar 4-3-3 te kunnen spelen....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34313245
Stort de boel in na het opstappen van Boekhoorn?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34313386
Marcel blijft betrokken bij NEC. Hij blijft de salarissen van een aantal spelers doorbetalen. Zijn geld blijft beschikbaar voor kleinere projecten voor het komende jaar, en voor een mogelijke grote aankoop over meer dan een jaar.
Hij wil alleen qua naam niet meer verbonden zijn aan de club. Hij zal in de anonimiteit treden. Dit omdat hij, sinds hij in de top zoveel staat van Quote en bij NEC betrokken is, lastig wordt gevallen met bedreigingen. Voorlopig lijkt dit niet vanuit voetbalsupporters te gebeuren. Er werd gedreigd dat zijn kinderen ontvoerd zouden worden en dergelijke. Om de kans hierop te verkleinen, treedt hij in de anonimiteit, maar hij verlaat NEC niet.

Zoals je weet, bevindt mijn bronnen zich binnen NEC. Aangezien ik er zelf ook gewerkt heb, heb ik de contacten nog.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_34313396
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stort de boel in na het opstappen van Boekhoorn?
Lijkt me niet. Stadion is nog niet zo oud...
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:37:05 #281
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34313548
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:32 schreef gras het volgende:

[..]

Maar ik vind het erg klote voor boekhoorn dat hij zich door bedreigingen terug moet trekken, als vitessenaar lijkt het natuurlijk goed nieuws (sportief opzicht), maar dit is echt zwaar triest gewoon!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:37:45 #282
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_34313568
quote:

[..]

- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_34313576
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:37 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Maar ik vind het erg klote voor boekhoorn dat hij zich door bedreigingen terug moet trekken, als vitessenaar lijkt het natuurlijk goed nieuws (sportief opzicht), maar dit is echt zwaar triest gewoon!
Zijn geld blijft gewoon beschikbaar, dus volgens mij zal er weinig veranderen bij NEC.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34313578
quote:

[..]

Humor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 januari 2006 @ 16:44:09 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34313776
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:31 schreef -J-D- het volgende:
Marcel blijft betrokken bij NEC. Hij blijft de salarissen van een aantal spelers doorbetalen. Zijn geld blijft beschikbaar voor kleinere projecten voor het komende jaar, en voor een mogelijke grote aankoop over meer dan een jaar.
Hij wil alleen qua naam niet meer verbonden zijn aan de club. Hij zal in de anonimiteit treden. Dit omdat hij, sinds hij in de top zoveel staat van Quote en bij NEC betrokken is, lastig wordt gevallen met bedreigingen. Voorlopig lijkt dit niet vanuit voetbalsupporters te gebeuren. Er werd gedreigd dat zijn kinderen ontvoerd zouden worden en dergelijke. Om de kans hierop te verkleinen, treedt hij in de anonimiteit, maar hij verlaat NEC niet.

Zoals je weet, bevindt mijn bronnen zich binnen NEC. Aangezien ik er zelf ook gewerkt heb, heb ik de contacten nog.
hij kan het wel via zn bv's sluizen maar zn naam zal altijd blijven rondzoemen bij grotere transfers . Voorzitter zal hij iig de komende 10 jaar niet worden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:56:51 #286
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34314164
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zijn geld blijft gewoon beschikbaar, dus volgens mij zal er weinig veranderen bij NEC.
Misschien moet je dat dan maar even tegen de voorzitter zeggen...
quote:
Van Delft geeft wel aan dat het aantrekkken van spelers van meer dan een miljoen euro niet haalbaar is. Al sluit hij niet geheel uit dat Boekhoorn nieuwe investeringen zal doen: "Zeg nooit nooit, maar op dit moment niet."
Vamos el TRI!
pi_34314199
Volgend jaar komt er weer een grote aankoop. Ik denk niet dat Boekhoorn er helemaal geen cent meer in zal steken.
pi_34315039
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgend jaar komt er weer een grote aankoop. Ik denk niet dat Boekhoorn er helemaal geen cent meer in zal steken.
Volgend jaar nog niet. Hooguit een "kleinere" speler.
Het seizoen 2007-2008 zal het eerste seizoen zijn waarin Boekhoorn interesse heeft in een goede aankoop.
pi_34337030
Uit het Nijmegen-topic:
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:51 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het schijnt dat Ado-supporters vanavond Goffertzicht gesloopt hebben...
Zou er iets van waar zijn?
pi_34337665
www.eniesee.nl
quote:
RARE JONGENS
Wij vinden ze best leuk die fans van ADO. Leuk taaltje, orginele stadionsongs, en die matjes vroeger was helemaal grappig. Maar het zijn ook wel eens rare jongens. Zaterdagavond stonden er ineens zo'n dertig bij een Nijmeegs cafe. Ze zochten NEKKERS en vroegen waar die waren. Behalve een paar onschuldige darters waren er echter geen bezoekers. De barkeeper vertelde de Hagenezen dat het bij dit soort uitstapjes naar andere steden toch echt min of meer gebruikelijk is om je komst dan wel aanwezigheid op een gegeven ogenblik even telefonisch te melden. Zonder uitnodiging weet niemand dat er een feestje is tenslotte. Dat erkenden de Hagenezen vervolgens ook waarna ze weer vertrokken...
  zondag 22 januari 2006 @ 11:46:09 #291
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34337996
Hahahaha, wat lief!
  zondag 22 januari 2006 @ 14:22:26 #292
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_34342965
Ik kwam er ook enkele tegen in de stad .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 16:01:17 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34346073
tis prijsschieten vanmiddag
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34346248
4-0 Feli jongens!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 22 januari 2006 @ 16:11:51 #295
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34346414
volgens mij is die jones wel aardig
Vamos el TRI!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 16:14:20 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34346488
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef Elvislives het volgende:
volgens mij is die jones wel aardig
volgens mij is dat een sterke aanwinst
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 22 januari 2006 @ 16:15:22 #297
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_34346523
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

volgens mij is dat een sterke aanwinst
volgens mij heb je daar helemaal gelijk in
Vamos el TRI!
pi_34346673
5! En uitgerekend dit weekend zit mijn NEC-maat niet in het stadion !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 16:19:58 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34346689
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:15 schreef Elvislives het volgende:

[..]

volgens mij heb je daar helemaal gelijk in
en nu hopen voor NEC dat ze hem langer kunnen houden dan een half jaar.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34347208
Dat was genieten.
De eerste helft was niet goed, maar na de 1-0 was het snel gedaan.
5-0, kan me niet herinneren wanneer we voor het laatst zo wonnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')