het lijkt hier wel een oorlogsgebiedquote:Op zondag 1 januari 2006 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wens iedereen een liefdevol 2006, een jaar waarin al je verlangens uit mogen komen voor jou en je dierbaren![]()
Nuenen schud op zijn grondvesten, Nederland stuurt weer 35 miljoen euro de lucht in...![]()
Vraag me af hoeoorlogsvluchtelingen dit ervaren...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het lijkt hier wel een oorlogsgebied
mijn poezen zijn er niet zo blij mee
Spreekwoord is toch van ongelukkig in het spel, maar gelukkig in de liefdequote:Op zondag 1 januari 2006 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn motto, je moet gokken in het leven anders blijf je altijd een loser, ging dit jaar weer heerlijk op.
WEER niets gewonnen bij de staatsloterij, en dat met 3 loten, terwijl 1 op de 3 iets zou winnen
Ja dat ook allemaal voor dreamsearcherquote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef dreamsearcher het volgende:
heej mensen allemaal een kei gaaf 2006 met heel veel FOK FORUM posts, liefde, geluk en gezondheid
Ik zal me best doen Stroekiequote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat ook allemaal voor dreamsearcher![]()
Flikker alsjeblieft op met je onzin.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
dit is dus jouw goed voornemen voor 2006quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
En ook in 2006 geldt:
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
en nachtenquote:Op zondag 1 januari 2006 02:59 schreef wonderer het volgende:
Jij ook peetje. Dat je nog maar veel gelukkige dagen met wizje kan doorbrengen
Vooral nachtenquote:
En voor Wizzarddragon een heel stout 2006quote:Op zondag 1 januari 2006 03:05 schreef wizarddragon het volgende:
Iedereen een stoute 2006 toegewenst met veel snoepjes enzovoorts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |