+10 inzichtsvol.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Chocobo het volgende:
We raken wat offtopic maar ik vond het een vreselijke chaotische battle engine en een trieste SNES worldmap... verhaal boeide me niet dus hield het snel op.
Jezus, die PS2 is te goed, ik ga maar langer wachten op de 360.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:24 schreef H.Flick het volgende:
Goed nieuws voor alle PAL-gamers. SotC komt 17 februari.
En tegelijk komt ook ICO opnieuw uit!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:24 schreef H.Flick het volgende:
Goed nieuws voor alle PAL-gamers. SotC komt 17 februari.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En tegelijk komt ook ICO opnieuw uit!
Februari US ergensquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar waar blijft Kingdom Hearts 2!
whaha! Voor welke games ga je dat nou weer gebruiken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:45 schreef seto het volgende:
Mijn nieuwe speeltje is binnen![]()
[afbeelding]
Fighting natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef menesis het volgende:
[..]
whaha! Voor welke games ga je dat nou weer gebruiken?
Dat ding is gigantisch!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:45 schreef seto het volgende:
Mijn nieuwe speeltje is binnen![]()
[afbeelding]
Wat hij vraagt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef menesis het volgende:
whaha! Voor welke games ga je dat nou weer gebruiken?
Ik kan me niet voorstellen dat een spel als Soul Calibur III fijner speelt met zo'n stick dan met de controller. Maarja dat zal wel een kwestie van wennen zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:52 schreef seto het volgende:
Hij is inderdaad groot, groter dan de PS2 zelf.
Hij is wel heel stevig en speelt daardoor heel fijn, echte aanrader als je ook van fighting-games houdt (en gewend bent aan een stick)
Dat klopt wel ja. Ook kan ik me voorstellen dat je reactievermogen sneller is, aangezien je meer vingers kunt gebruiken voor die grote knoppen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:23 schreef seto het volgende:
Sommige moves/combos/supercancels zijn gewoon niet uit te voeren op een normale controller en met een stick wel...
quote:zie www.ign.com.
Perhaps most significant to gamers is the revelation that Grand Theft Auto: Liberty City Stories will come to PlayStation 2 after enjoying its initial life on the PSP. The PS2 version is expected in the company's second quarter, which covers February through April.
Ach... Rockstar vindt dat ze niet genoeg verdienen aan de PSP-versie alleen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:45 schreef 24Logica het volgende:
Grand theft auto: Liberty City Stories komt naar de ps2!!!
Hoe paradoxaal!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Ben een beetje klaar met GTA,... wacht wel op de next gen GTA
Nee,... genoeg GTA's nu gespeeld. Over 2 jaar misschien weer zin in maar dan wel next gen...quote:
Deze haal ik nog welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Ben een beetje klaar met GTA,... wacht wel op de next gen GTA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Chaooootisch ??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga ook weer door met DQ! Gisteravond even Skies gespeeld en tot nu toe valt het me vies tegen. Ik wist niet dat turn-based RPG's ook chaotische battles konden hebben. Waarschijnlijk moet ik even doorzetten, want verder dan 10 minuten ben ik niet gekomen
.
Ik had zo ook mijn bedenkingen over het gevechtssysteem.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga ook weer door met DQ! Gisteravond even Skies gespeeld en tot nu toe valt het me vies tegen. Ik wist niet dat turn-based RPG's ook chaotische battles konden hebben. Waarschijnlijk moet ik even doorzetten, want verder dan 10 minuten ben ik niet gekomen
.
Waar zijn Yangus' materia's gebleven??!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:27 schreef H.Flick het volgende:
2 RPG's door elkaar spelen werkt niet.
Het is gewoon turnbased maar ze gaan bij de character staan die ze moeten aanvallen..... het is echt heel simpelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:27 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga er binnenkort wel even goed voor zitten, maar tijdens het eerste gevecht zag ik iedereen als doldwazen door elkaar heen lopen en was ik de draad volledig kwijt.
Eerst DQ maar en dan Skies. 2 RPG's door elkaar spelen werkt niet.
Ja. Cool hè?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:57 schreef Chocobo het volgende:
Wat krijgt Japan toch geil spul.... FFXII Special Edition
[afbeelding]
Dan zal een Europese releasedatum gewoon nog niet bekend zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:09 schreef jimjim1983 het volgende:
wanneer komt Kingdom Hearts 2 in europa uit? in dat IGN artikel staan alleen een japanse en amerikaanse releasedatum![]()
bahquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan zal een Europese releasedatum gewoon nog niet bekend zijn lijkt me.
Ja,... jammer dat die alleen in het FF topic stondquote:
Blijft altijd moeilijk... in welke topic je die FF-gerelateerde nieuwtjes toch moet plaatsen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:22 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... jammer dat die alleen in het FF topic stond
Ja ik begrijp je dilemma,... een PS2 console met een FF plaatjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Blijft altijd moeilijk... in welke topic je die FF-gerelateerde nieuwtjes toch moet plaatsen?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:28 schreef Chocobo het volgende:
...maar hij mag hier ook wel vind je niet
Het is verdomme een PS2 consolequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:33 schreef H.Flick het volgende:
Dit is natuurlijk ook een RPG topic, dus hier hoort-ie ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |