Gisteren de waterfall grot gehaald.... die vis verslagen.... ik moet zeggen dat dit spel moeilijker is dan andere RPG's. Ik moest voor deze baas echt even levellen. Ik stierf 2xquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:29 schreef H.Flick het volgende:
DMC3 moet ik ook nog uitspelen... nooit meer de tijd voor genomen. Maar eerst DQ8! Ben vanavond weer een flink stuk verder gekomen. Het wordt steeds beter!
En dan komt morgen ook nog Skies of Arcadia. Dat de winter nog maar lang mag duren.
Over het algemeen is het allemaal goed te doen, maar er zijn af en toe inderdaad wel momenten dat je echt even moet levellen om verder te kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren de waterfall grot gehaald.... die vis verslagen.... ik moet zeggen dat dit spel moeilijker is dan andere RPG's. Ik moest voor deze baas echt even levellen. Ik stierf 2x
Fijn,... als het maar niet onmogelijk is want dat vind ik altijd erg vervelend.... DQVIII is tot nu toe fantastisch... ben nu op weg naar het eerste checkpoint ofzo... heel klein dorpje met een mansion op een heuvel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Over het algemeen is het allemaal goed te doen, maar er zijn af en toe inderdaad wel momenten dat je echt even moet levellen om verder te kunnen.
Burnout 3, Tekken 5, Singstar, Eyetoy, Dance Dance Revolutionquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef Pracissor het volgende:
Wat zijn nou leuke twee-speler games voor de Playstation 2? Maakt niet uit wat voor genre.
Op de PS2?! Ik heb speciaal voor deze game ooit een Xbox gekocht. Je gaat me toch niet vertellen dat het niet nodig was?quote:
http://ps2.ign.com/articles/427/427229p1.htmlquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef Pracissor het volgende:
Wat zijn nou leuke twee-speler games voor de Playstation 2? Maakt niet uit wat voor genre.
Games na juli 2003 worden hier alleen niet in meegenomen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:09 schreef Chocobo het volgende:
http://ps2.ign.com/articles/427/427229p1.html
Ja maar ik moet mijn IGN award wel waardig houden !quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Games na juli 2003 worden hier alleen niet in meegenomen...
Die was een hele tijd later toch nog voor de PS2 uitgekomen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Op de PS2?! Ik heb speciaal voor deze game ooit een Xbox gekocht. Je gaat me toch niet vertellen dat het niet nodig was?
Komt in maart uit... zit ik zwaaar aan de Olbivionquote:
Niemand is perfectquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:18 schreef Chocobo het volgende:
Komt in maart uit... zit ik zwaaar aan de Olbivion
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://ps2.ign.com/articles/427/427229p1.html
Godver, ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt in maart uit... zit ik zwaaar aan de Olbivion
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Egamer het volgende:
DMC SE screenshots, voor de fans.![]()
Gaat trouwens 20 dollar kosten, érg interessant.
Even over Okami, dat spel wordt idd zéér goed.
Als ik mijn xbox nog had, had ik die al lang in huis gehaaldquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb toch een hoog meeeeeeeeuuuuuhhhh gevoel bij die screenshots van DMC3.
Dan haal ik denk ik liever NG Black.
Maar die heb ik al eens gespeeld Gijs... ik speel liever een nieuwe game dan.... helemaal een met erg goede reviews !! En helemaal voor 14 euroquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb toch een hoog meeeeeeeeuuuuuhhhh gevoel bij die screenshots van DMC3.
Dan haal ik denk ik liever NG Black.
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:43 schreef Chocobo het volgende:
Maar die heb ik al eens gespeeld Gijs... ik speel liever een nieuwe game dan.... helemaal een met erg goede reviews !! En helemaal voor 14 euro
De PS2 zakt pas in prijs als 'ie een serieuze concurrent krijgt... en zelfs de xbox 360 is dat nog niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 06:54 schreef Campina het volgende:
Vraagje; ik zat te hopen dat de Playstation 2 misschien nog in prijs zou zakken (naar het niveau van de Gamecube bv) in verband met de recente launch van de X-box 360 enzo... 150 euro is niet -zo- veel, maar ik vind het toch aardig wat eurotjes voor een 6 jaar oude console. Weet iemand dat misschien heel toevallig?
Ze zijn 2e hands best wel goedkoop te krijgen (100 euro) maar ik hoor dat die dingen eeuwig en altijd stukgaan... dus ben daar een beetje huiverig voor.
Het is waar. Ik heb mijn Xbox360 al een paar dagen niet meer aangeraakt omdat ik weer helemaal verslaafd ben aan Dragon Questquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
De PS2 zakt pas in prijs als 'ie een serieuze concurrent krijgt... en zelfs de xbox 360 is dat nog niet.
Ok ik zal je eens hypen Gijs.... DMC3 is de best scorende DMC en volgens diverse sites een van de redenen waarom je een PS2 hebt gehaald. Nu zitten er in de special edition zoveel extra dat het dat alleen nog maar beter maakt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 07:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.Hype me Gijs!
Ik ook, moet ook Grandia III nog bestellen. Maar ze sucken een beetje wat dat betreft, gelukkig zijn ze wel de goedkoopste, en dat vind ik eigenlijk het belangrijkstquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik refresh elke dag totdat dvdboxoffice een pre-order heeft staan
Grandia III lijkt me geweldig !quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook, moet ook Grandia III nog bestellen. Maar ze sucken een beetje wat dat betreft, gelukkig zijn ze wel de goedkoopste, en dat vind ik eigenlijk het belangrijkst
Tevreden met VG+ trouwens Gijs? Je moet wel betalen geloof ik voor shipping toch? Ik wil daar namelijk Grandia III en DMC3 halen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
*overtuigd is*
Ik ga hem proberen!Even VG+ in de gaten houden.
![]()
Heel tevreden. Ze sturen het snel op en het komt in een keurige envelope aan. Bij Dvdboxoffice duurt het altijd een eeuwigheid voordat ze shippen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef Chocobo het volgende:
Tevreden met VG+ trouwens Gijs? Je moet wel betalen geloof ik voor shipping toch? Ik wil daar namelijk Grandia III en DMC3 halen.
Ik zou nog even wachten met G3 als ik jou was, wat ik erover hoor ik verre van positief. Zo is de game erg kort en ontbreekt ieder sidequest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil daar namelijk Grandia III en DMC3 halen.
Ja maar de famitsu review was positief en ik heb nog geen US reviews gezien !quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met G3 als ik jou was, wat ik erover hoor ik verre van positief. Zo is de game erg kort en ontbreekt ieder sidequest.
Famitsu gaf een 40 aan nintendogs, ik zou er dus niet te zwaar aan tillenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar de famitsu review was positief en ik heb nog geen US reviews gezien !
Rogue Galaxy idd..... die komt ook nogquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Famitsu gaf een 40 aan nintendogs, ik zou er dus niet te zwaar aan tillen
Maar je moet het natuurlijk zelf weten, ikzelf zie meer in Rogue Galaxy die ook rond die tijd moet verschijnen.
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
En natuurlijk Tales of Fokking Legendia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |