Jammer dat we hem zo weinig te zien krijgen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:35 schreef Khadgar het volgende:
*pimpt z'n nieuwe icon*
Goedemorgen.quote:Op zondag 1 januari 2006 03:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen.
ik ook?quote:Op zondag 1 januari 2006 11:08 schreef Tomasso het volgende:
Iedereen ook nog een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen
ahquote:
quote:
Awwwquote:Kloteverkoudheid
Erg herkenbaar. Ik ben ook verschikkelijk verkouden.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:38 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter ik voel me baggerKloteverkoudheid
quote:
Is een kamer in een van de Selwerdflats ook goed?quote:Kamer Gezocht In Groningen!! | Kamer Gezocht In Groningen!! | Kamer Gezocht In Groningen!! | Kamer Gezocht In Groningen!! | Kamer Gezocht In Groningen!! |
Ja waarom nietquote:Op zondag 1 januari 2006 14:54 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
[..]
Is een kamer in een van de Selwerdflats ook goed?![]()
newsflashquote:Op zondag 1 januari 2006 17:46 schreef Gamedemon het volgende:
[12] Kankerkachel meet geslaagd! Kees is een toffe losbol!
Kees meet
Tsjquote:Op zondag 1 januari 2006 14:11 schreef =HellFire= het volgende:
Allemaal geen weerstand he, matig. Vaker buiten komen dus.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
TsjOf je hebt verkouden nichtjes die nog niet weten dat je je hand voor je mond houdt als je hoest en dus gezellig je gezicht in hoesten waardoor je zelf ook verkouden wordt
![]()
Maar gewoon een goede GAM rel zou wel leuk zijn. Of een beetje fanboy geflame....quote:Op zondag 1 januari 2006 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
Het is rustig omdat er niet gebaggerd word
Sharkdoggie beeldjes zuigenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar gewoon een goede GAM rel zou wel leuk zijn. Of een beetje fanboy geflame....
Ik heb geen Xbox 360, wel een GC.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
XBOX 360 TEH SUXOR, BAH RESETTEN ZE ALLE SCORES WAS GODVERDOMME NET NR1 VAN DE WERELD MET PGR 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo goed?
Gadver Bustes zuigen, wie zet er nou een stenen hoofd in zijn kastquote:Op maandag 2 januari 2006 00:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb geen Xbox 360, wel een GC.Probeer het nog eens.
kheb de dvd box van deel 1 en 2 bij elkaarquote:
Niet!quote:
Waar gekocht ?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb de dvd box van deel 1 en 2 bij elkaar
Moet je ook niet mee gaan gillen als ze gillende keukenmeiden afsteken met oud en nieuwquote:Op maandag 2 januari 2006 09:05 schreef Doppertje het volgende:
Ik heb alleen beetje last van keelpijn
Dankquote:Op maandag 2 januari 2006 09:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Moet je ook niet mee gaan gillen als ze gillende keukenmeiden afsteken met oud en nieuw![]()
Nee hoor, beterschap ermee!![]()
Dankjewel Royquote:Op maandag 2 januari 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halloooooooooooooooooooo SC'ers! Gelukkig Nieuwjaar!![]()
(voor zover ik dat nog niet gedaan had
)
Ik ben weer op mn vertrouwde kamertje in DelftZometeen mn nieuwe burostoel in elkaar zetten en dan kan ik weer fatsoenlijk studeren.
Ik studeer niksquote:Op maandag 2 januari 2006 10:47 schreef Laniboekje het volgende:
Jah Bernie, ik leef ook nog. Heerlijk weekend gehad
Roy! Jij ook nog de beste wensen he, ik had dat iedereen natuurlijk al gewenst. Maar bij deze nog een keer. Succes met je bureaustoel in elkaar flansen!
Ik studeer altijd op de grond. Hehe, leg ik al de benodigdheden op de grond, ga ik er half bij liggen en dan studeren (erm.. slapen) maar!
Dank jequote:Op maandag 2 januari 2006 10:47 schreef Laniboekje het volgende:
Roy! Jij ook nog de beste wensen he, ik had dat iedereen natuurlijk al gewenst. Maar bij deze nog een keer. Succes met je bureaustoel in elkaar flansen!
Ik studeer altijd op de grond. Hehe, leg ik al de benodigdheden op de grond, ga ik er half bij liggen en dan studeren (erm.. slapen) maar!
Nieuwe spellingquote:Op maandag 2 januari 2006 10:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankjewel Roy![]()
Het is trouwens bureaustoel![]()
![]()
En NU ga jij mij eens vertellen wat er nou op 2 januari staat te gebeuren? Ik WIL (correctie: MOET) het weten.quote:
Ze gaan lijnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En NU ga jij mij eens vertellen wat er nou op 2 januari staat te gebeuren? Ik WIL (correctie: MOET) het weten.
HIj moet welquote:Op maandag 2 januari 2006 11:08 schreef mordradead het volgende:
ja, 2 januari wat een feest
Roy doet stiekem ook mee hoor
Ik ben met Kerst al begonnen. Effect was echter negatief toenquote:
ik doe meequote:Op maandag 2 januari 2006 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga vanaf nu lekker stoppen met roken. Heel makkelijk, ben er namelijk ook nooit aan begonnen.
OMG - hahahahaha![]()
Sorry, moest even..
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga vanaf nu lekker stoppen met roken. Heel makkelijk, ben er namelijk ook nooit aan begonnen.
OMG - hahahahaha![]()
Sorry, moest even..
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
OMG - hahahahaha![]()
Sorry, moest even..
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
![]()
Geen handleiding bij mn burostoel
Als echte Mario, weet jij toch wel hoe je zoiets in elkaar zet .. zonder handleiding!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
![]()
Geen handleiding bij mn burostoel
Is die linkse geen eend?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:38 schreef Laniboekje het volgende:
Je gaat toch niet Kirby neerschieten he?! Het is geen duckhunt!
Mag je schieten op blobjesquote:Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk geeneens wat het is .. een .. een .. ik noem het een blobje.
Ik geloof dat ze een bedreigd blob-soort zijn. Ik zie er namelijk geen in mijn directe omgeving, eigenlijk nooit gezien. Dus ik neem aan dat ze enorm zeldzaam zijn en dus na deze analyse.. lijkt het me niet verstandig om er op te schieten.quote:
Kut!! Waar mag ik dan wel op schieten?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een bedreigd blob-soort zijn. Ik zie er namelijk geen in mijn directe omgeving, eigenlijk nooit gezien. Dus ik neem aan dat ze enorm zeldzaam zijn en dus na deze analyse.. lijkt het me niet verstandig om er op te schieten.
Op musjes!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kut!! Waar mag ik dan wel op schieten?
Dat doe ik alleen als jullie beloven me niet met de dood te bedreigen.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Op musjes!![]()
Ik geef toe, ik ben flauw bezig vandaag..
Op ratjesquote:Op maandag 2 januari 2006 11:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kut!! Waar mag ik dan wel op schieten?
dat doen alleen wij hier in Leeuwarden zodat paupers uit Rotterdam de dode musjes voor veel geld kunnen kopenquote:Op maandag 2 januari 2006 11:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Op musjes!![]()
Ik geef toe, ik ben flauw bezig vandaag..
Niet op ratjes! Alhoewel, ik heb er wel 1 in de aanbieding die wel even wat lood mag hebben. Stomme dier heeft vannacht een ander ratje aangevallen toen deze lag te slapen. Het arme dier helemaal in shock.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mn stoel zit in elkaar, maar ik heb 4 schroefjes over en dat plastic uitschuifding dat om de stang moet ben ik vergeten. Nu krijg ik de stand niet meer uit de zitting
Volgens mij ljik je meer op Luigiquote:Op maandag 2 januari 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mn stoel zit in elkaar, maar ik heb 4 schroefjes over en dat plastic uitschuifding dat om de stang moet ben ik vergeten. Nu krijg ik de stand niet meer uit de zitting
diertjesquote:Op maandag 2 januari 2006 12:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook 3 cavia's gehad. Nu heb ik nog 1 konijn, 3 ratten en een parkiet. Ik wil er trouwens weer een Beo bij, dat zijn zulke toffe vogels. Wij hebben er ooit 1 gehad en die was gewoon TE lomp voor woorden, schitterend dier met zijn praatjes
![]()
Misschien wil hij mijn award wel hebbenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:03 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Volgens mij ljik je meer op Luigi
Kunnen jullie ruilen.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien wil hij mijn award wel hebben
Ja, nou, het is niet leuk iigquote:
Ahhhh, moet ik dat nou zielig vinden??quote:Op maandag 2 januari 2006 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, nou, het is niet leuk iig
Ja, ga aan het werk!quote:Op maandag 2 januari 2006 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ahhhh, moet ik dat nou zielig vinden??![]()
Sorry, moet er echt eens mee kappen. Duizendmaal excuses!![]()
![]()
![]()
En nu ga ik aan de slag met werk etc.
eeeeeh... geil.....quote:Op maandag 2 januari 2006 13:17 schreef Chanty87 het volgende:
Joh?
Bleeeh ik ben ziekKutwinter. Typisch zo'n verkoudheid waarbij al je spieren zeer doen, je hoofdpijn hebt, je keel raar aanvoelt en je constant een loopneus hebt.
Zometeen maar eens een kop soep maken.
Schrijf je dan in op in-groningen en dan heb je er zo een, niemand wil daar namelijk zittenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:38 schreef MMaRsu het volgende:
Iedereen gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
![]()
[..]
Ja waarom niet
hui-liequote:Op maandag 2 januari 2006 13:17 schreef Chanty87 het volgende:
Joh?
Bleeeh ik ben ziekKutwinter. Typisch zo'n verkoudheid waarbij al je spieren zeer doen, je hoofdpijn hebt, je keel raar aanvoelt en je constant een loopneus hebt.
---> kater.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:17 schreef Chanty87 het volgende:
Joh?
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Schrijf je dan in op in-groningen en dan heb je er zo een, niemand wil daar namelijk zitten![]()
Sorry, ik was er nietquote:Op maandag 2 januari 2006 14:53 schreef Chanty87 het volgende:
Wat zijn we weer medelevend en vriendelijk tegen mij![]()
Zal ik een kopje kruidenthee met honing voor je maken? Lekker beschuitje erbij? Daar knap je van opquote:Op maandag 2 januari 2006 14:53 schreef Chanty87 het volgende:
Wat zijn we weer medelevend en vriendelijk tegen mij![]()
Kiiiijjjjk, zo moet hetquote:Op maandag 2 januari 2006 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zal ik een kopje kruidenthee met honing voor je maken? Lekker beschuitje erbij? Daar knap je van op
Wil je dan ook nog warme chocolademelk met slagroom erbij? Voor na de thee.quote:
Ik denk dat het tijd wordt voor een "Roy zoekt vrouw" topic.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:27 schreef pkwarts het volgende:
Ik ga geen dingen beloven die ik toch niet ga doen, wat voor man ben je dan Roy
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt voor een "Roy zoekt vrouw" topic.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd wordt voor een "Roy zoekt vrouw" topic.
Dat heeft je nog nooit eerder tegengehouden.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil wel zon topic maken voor Roy maarja, ik ben mod dus ik mag niet baggeren![]()
en toch smileyposts....quote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil wel zon topic maken voor Roy maarja, ik ben mod dus ik mag niet baggeren![]()
You just wanna get me firedquote:Op maandag 2 januari 2006 16:10 schreef peristilius het volgende:
Open er een in onzin MMaRsu, niemand die je tegenhoudt.
Volgens mij begrijp jij ONZ niet, das geen plek waar je legaal mag baggeren, dat mag nergens op FOK!.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:10 schreef peristilius het volgende:
Open er een in onzin MMaRsu, niemand die je tegenhoudt.
Wie heeft het over baggeren? Een vrouw zoeken voor Roy is een goed doel.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij ONZ niet, das geen plek waar je legaal mag baggeren, dat mag nergens op FOK!.
En bovendien, ik heb geen GAM SC users nodig om voor mij een vrouw te zoeken hoorIk denk dat het gros hier eerst zelf maar eens een vrouw moet gaan aanraken voordat ze zich gaan drukmaken over mij
Neen.quote:
I am pimp, because pimpin is in my blood.quote:
wheremybitchesquote:Op maandag 2 januari 2006 17:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
I am pimp, because pimpin is in my blood.
My daddy was a pimp, my grand daddy was a pimp, my great grand daddy was a pimp...
I've been pimpin since pimpin since pimpin since PIMPIN!
Now wheremybitches.![]()
Men, jij suckt, ga eens How high kijken voor je zulke uitspraken doet.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:28 schreef Tomasso het volgende:
Dat was mijn MMaRsu imitatie. Nog mensen die mijn peristilius imitatie willen horen
Ik zei ook niet dat ik goed was...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Men, jij suckt, ga eens How high kijken voor je zulke uitspraken doet.
Yup, heel veel negers.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik goed was...
Is dat een negerfilm?
Ja en peristilius ook. Samen zitten ze altijd stoned op de bank naar dikke bonkende negers te kijken... ofzo...quote:
We zijn gewoon twee oerhollandse jongens die meegaan met de neger hype.quote:
Idd negers zijn de bomquote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
We zijn gewoon twee oerhollandse jongens die meegaan met de neger hype.
jaquote:Op maandag 2 januari 2006 19:31 schreef Yildiz het volgende:
Even een vraagje tussendoor, de savefiles van Need For Speed Underground 1, die staat toch niet in 'Mijn Documenten / Need For Speed Underground Saved Files' ofzo hé?
Want ik denk dat ik ze dan kwijt ben,...
Roflquote:Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried.
Kut, dan ga ik maar n nieuwe NFS kopen denk, geen zin om opnieuw die saaie kutdrifts te doen om een beetje auto te krijgen.quote:
Ja tof hequote:
Doe je deuren dan op slot als je gaat slapen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denk je, he lekker, dagje vrij, lekker uitslapen. Wordt je uit je bed geboord door de buurman
Scherp!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Doe je deuren dan op slot als je gaat slapen!
![]()
Goeiemorgenquote:
Je kan tóch vergelijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:56 schreef Doppertje het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik geen van mijn antwoorden van de kerstprijsvraag heb ingestuurd
Hotmail deed 't namelijk laatst even niet.
En wat is de moraal van dit verhaal?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:00 schreef capibar het volgende:
hehehe, k zo gisteren naar rockstah, wij even kijken of het ijs al loopbaar is, vergeet die sjaak een sleutel, wij zo proberen op het dak te klimmen via een kliko, lukt niet.
toen gingen we een ladder halen bij zo' n bouwterrein, lukt ook niet.
rond 4 uur deed zijn moeder eindelijk open.
Vergeet nooit je sleutel!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En wat is de moraal van dit verhaal?
Vriendelijk van jequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je kan tóch vergelijken.
Kerstprijsvraag: De Antwoorden!
Nou nou, het zit zoquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou nou, het zit zo
gistern ben ik naar zwolle geweest om onder andere wat kleren te halen
en toen
toen
TOEN HEB IK 'S AVONDS BIJ DE MAC GEGETEN![]()
![]()
![]()
En, en![]()
Ik zou 's avonds gaan fitnissen
MAAR DAT HEB IK NIET GEDAAN OMDAT IK NAAR ZWOLLE WAS GEWEEST![]()
![]()
Dus toen zijn we een film gaan kijken
EN DAAR HEB IK POPCORN BIJ GEGETEN, VETTE ZOETE!!!![]()
MIJN DIEET WAT DOE JE![]()
![]()
Vergeef je het me
Ik ga nu donderdag fitnissen ipv gisteravond
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En wat is de moraal van dit verhaal?
helemaal niet, een bakje ijs maar gehad ik had er ook 2 kunnen nemen !!11!1!!1!11!!!!! en 's avonds heb ik mijzelf niet al die lekkere hapjes aan laten smeren die mijn ouwelui aan het eten waren dus ik ben trots op mezelfquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:21 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge! Mordra en Bernie.. gewoon al de goede voornemens in de verdoemenis geholpen! Ik ben teleurgesteld!
*kuch* Ehm, nu moet ik zelf eens aan mijn goede voornemens gaan werken.. Ik ga aan de studie!
Gelukkig, verder heb ik niks gegeten die dag hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:21 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge! Mordra en Bernie.. gewoon al de goede voornemens in de verdoemenis geholpen! Ik ben teleurgesteld!
*kuch* Ehm, nu moet ik zelf eens aan mijn goede voornemens gaan werken.. Ik ga aan de studie!
Maar je bent niet boos op mequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
helemaal niet, een bakje ijs maar gehad ik had er ook 2 kunnen nemen !!11!1!!1!11!!!!! en 's avonds heb ik mijzelf niet al die lekkere hapjes aan laten smeren die mijn ouwelui aan het eten waren dus ik ben trots op mezelf
bier is goed he
iddquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:27 schreef mordradead het volgende:
je moet natuurlijk wel lekker blijven eten
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:33 schreef Thomper het volgende:
Ik weeg 50 kilo. Ik mag alles eten wat ik wil.
Nu overigens 53 kilo. Een man van 1 meter 86.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
50 kilo! En je bent een man? Damn, hoe klein ben je? Of ben je gewoon zo ontzettend mager van nature?
Jezusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nu overigens 53 kilo. Een man van 1 meter 86.
Serieus?! Je bent toch niet stiekem mijn broer he? Die is ook zo qua lichaamsbouw en zeikt mij overigens ook altijd afquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je lijkt wel op een familielid, en woont ook in Breda.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Serieus?! Je bent toch niet stiekem mijn broer he? Die is ook zo qua lichaamsbouw en zeikt mij overigens ook altijd af![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:44 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je lijkt wel op een familielid, en woont ook in Breda.
damn, een BMI van 14.7 , dat is zwaar ondergewichtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
Oeiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:50 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mijn halve familie woont in Breda, en de andere helft woont er omheen.
Broodje Unox \o/quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oei![]()
* Laniboekje voelt de adem van Thompers familie in haar nek..
ik mag ook 100 wegen, en ik weeg 86 kiloquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:54 schreef pkwarts het volgende:
Ik mag 100 kilo wegen en ik ben 96 kilo, dus kom niet met paars aanzetten
geen idee, maar er zou wel een BMI schema moeten zijn voor mannen en vrouwen, mannen zijn over het algemeen iets breder gebouwd dan vrouwen, wat uiteraard resulteerd in een hoger BMIquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:58 schreef Laniboekje het volgende:
Geldt het schema ook voor vrouwen? Of is deze voor de mannen onder ons?
Was jij niet brak?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:01 schreef capibar het volgende:
[..]
geen idee, maar er zou wel een BMI schema moeten zijn voor mannen en vrouwen, mannen zijn over het algemeen iets breder gebouwd dan vrouwen, wat uiteraard resulteerd in een hoger BMI![]()
Daarom juist en ik heb dus net de site bezocht waar het schema vandaan komt en daar hebben ze dus alleen deze. Volgens mij zijn er altijd 2 verschillenden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:01 schreef capibar het volgende:
[..]
geen idee, maar er zou wel een BMI schema moeten zijn voor mannen en vrouwen, mannen zijn over het algemeen iets breder gebouwd dan vrouwen, wat uiteraard resulteerd in een hoger BMI![]()
Ben jij OOK al zo lang?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef capibar het volgende:
[..]
ik mag ook 100 wegen, en ik weeg 86 kilo![]()
http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.htmlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daarom juist en ik heb dus net de site bezocht waar het schema vandaan komt en daar hebben ze dus alleen deze. Volgens mij zijn er altijd 2 verschillenden.
dat heb ik met mensen die vlees snijden waarbij ze het verzuimen op te letten of het mes-wat doorgaans in de rechterhand gestationeert is- het bord niet raakt, wat resulteerd in een hoog piepgeluid wat ik, en vele met mij als een akilge gewaarwording beschouwen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:04 schreef Laniboekje het volgende:
Argh.. gaat een collega hier het stoepje voor het kantoor vegen. Maar ik kan absoluut niet tegen het geluid van een bezem op stenenIk krijg er de kriebels van..
Volgens mij ben ik ook zo lang ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben jij OOK al zo lang?Damn, ik voel me echt kort met mn 1.75m
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:07 schreef Thomper het volgende:
[..]
http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
Feest.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jeej, ik heb dus een gezond gewicht. Hoe kan het ook anders
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef pkwarts het volgende:
Mijn tomaat met mozzarella quiche wil niet ontdooien
Je voelt je niet alleen klein, je bent ook nog eensquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben jij OOK al zo lang?Damn, ik voel me echt kort met mn 1.75m
Dat vind ik nou wel een toffe negertquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:07 schreef MMaRsu het volgende:
I Yelled to the cabbie, yo homes smell ya later
ik zit altijd op jet-xxx.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:18 schreef HomerJ het volgende:
Mijn ouders denken nog steeds dat ik alleen op Jetix.nl zit
Will Smith is zo blank als Tiger Woodsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat vind ik nou wel een toffe negert
Inderdaad, MMarSu en ik zijn meer neger dan Will Smithquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Will Smith is zo blank als Tiger Woods
Daarom vind ik hem ook zo tof denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, MMarSu en ik zijn meer neger dan Will Smith
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |