meer wat betreft fransozen, en franse regelgeving en franse bureaucratiequote:Op zaterdag 31 december 2005 16:58 schreef BoJo het volgende:
Alfa heeft zelf kennis wat betreft de Dakar![]()
![]()
Noteren: 155 Q4 voor ome Alfistiquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zorg na vanavond voor bojo's zijn V6 24v transfer en mukie der mr2 turbo.
en de rest kan nog verzoekjes sturen
1.6 16v + tb's aub.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
* BoJo kust Baracudas voetenquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
ipv van die M5..quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat een filmpje gek![]()
![]()
prrrrrrrrrrrr prut prut prut prrrrrrrrrrr brrrroooeeemmmm![]()
![]()
Lancia Delta HPE 2.0 HF Turbo.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
de kans dat je het krijgt is dan veule malen groterquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:07 schreef BaraCuda het volgende:
blijft leuk hoe bescheiden iedereen is hier
Ferrari F355 en anders een hele ouwe rolsquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
ben hem ff aan het uppenquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Zodra ik gas ga geven lijkt het nog wel wat
als de inhoud van m'n vitirine kast een teken zou zijn dat ik het lot win, moet ik snel ff zo'n lot halen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:11 schreef BaraCuda het volgende:
Tot nu toe heb ik alle auto's gekocht die in mijn modelauto vitrine staan
Golf Cabrio een Golf en er staat een BMW e36 325 tussen die ik van plan was te kopen
Maar er staat ook een Ferrari 360 porsche 996 turbo en een lambo
Dat is gewoon een teken![]()
Nee maar die cabrio had ik al voordat ik wist dat ik hem zou kopen enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:12 schreef M5 het volgende:
[..]
als de inhoud van m'n vitirine kast een teken zou zijn dat ik het lot win, moet ik snel ff zo'n lot halen...![]()
euh.. Porsche Carrera GT, 996 Carrera4; Lambo Gallardo, Murcielago; Ferrari F40, F50, F360 CS, F430, 550; Mclaren F1, Merc. SLR; Dodge Viper, BMW Z8quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:13 schreef BazzoS het volgende:
Dan zou ik een blauwe Bugatti EB110 krijgen
Jij zet te hoog inquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:15 schreef M5 het volgende:
[..]
euh.. Porsche Carrera GT, 996 Carrera4; Lambo Gallardo, Murcielago; Ferrari F40, F50, F360 CS, F430, 550; Mclaren F1, Merc. SLR; Dodge Viper, BMW Z8Kassa eeh
<Insert ouderwets kassageluid>quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:15 schreef M5 het volgende:
[..]
euh.. Porsche Carrera GT, 996 Carrera4; Lambo Gallardo, Murcielago; Ferrari F40, F50, F360 CS, F430, 550; Mclaren F1, Merc. SLR; Dodge Viper, BMW Z8Kassa eeh
Kerst is al geweest hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
Mariah Carey - All I want for christmas
Goed spul man![]()
Nee toen was mariah carey nog lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Kerst is al geweest hoor
En de muziek vind ik weinig aan
Maar als jij d'r blij mee bent [afbeelding]
amenquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee toen was mariah carey nog lekker
oh zo. jah. gaat wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee toen was mariah carey nog lekker
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:28 schreef BoJo het volgende:
Filmpje van Bas zijn 106 Rallye (30 MB)
Hier in de polder hoor of zie je helemaal geen vuurwerkquote:
hier al aantal dagenquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier in de polder hoor of zie je helemaal geen vuurwerk
Tis dat mijn computer 31-12-05 aangeeft
ff gerekend voor de gein, in NL zo'n 5,2 miljoen euro incl. BTW,BPM als je naar de nieuwprijs kijkt.quote:
mooi werkquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
hier al aantal dagen![]()
net een hele grote onder een tunneltje![]()
dan hou je nog genoeg over johquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef M5 het volgende:
[..]
ff gerekend voor de gein, in NL zo'n 5,2 miljoen euro incl. BTW,BPM als je naar de nieuwprijs kijkt.
kom maar op met die 20 milj.
Die heb ik vaker gehoord.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:33 schreef Alfisti het volgende:
bazzos > je uitlaat lek?
idd, kun je nog een relaxed huisje van bouwen en inrichten, met ruime garage, wat beveiliging en nog een brandstof depot d'r naastquote:
jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
keertje in de achteruit en die maat van me schrikt zich lam
hahahaquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
ik verstond trouwens geen moer van jullie![]()
had je hem eerst niet lekker warm kunnen rijden?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hahahaDie andere maat van me, KOUD HÈ?!
't was echt fucking koudquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
had je hem eerst niet lekker warm kunnen rijden?![]()
Ja toen ik die witte rookpluim zag dacht ik ook van aiquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
had je hem eerst niet lekker warm kunnen rijden?![]()
Nee, een aangepaste originele luchtfilterbakquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
whehe grappig filmpje
duidelijk een open luchtfilter aanwezig toch?
hij was nog wel een beetje warm, maar 't was toen gewoon -5 hier ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja toen ik die witte rookpluim zag dacht ik ook van ai
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:40 schreef BoJo het volgende:
* BoJo wil ook een goed filmpje opnemen![]()
veulste verquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]! kom hierheen, leen ik die camera van die maat van me ff
net iets verder dan doetinchem, kan je gelijk een artc-er meeten met een rode alfa 155 V6 met dezelfde velgen als Peuquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:41 schreef Alfisti het volgende:
hmm........ keertje een camera meenemen van het werk Bo ?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:43 schreef BoJo het volgende:
Voor de stationwagon liefhebbers.
de 155 sportswagon !
[afbeelding]
[afbeelding]
schaamteloos uit een topic van het artc.nl forum gepikt.![]()
beter dan de 33 sportswagonquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:43 schreef BoJo het volgende:
Voor de stationwagon liefhebbers.
de 155 sportswagon !
[afbeelding]
[afbeelding]
schaamteloos uit een topic van het artc.nl forum gepikt.![]()
* Alfisti neemt wel een JVC cam mee, met harde schijf erin ( scheelt weer geklier met capturen enzo )quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..], Hugo heeft ook een camera maar die spreek ik nooit.. die zal wel flink aan het feesten zijn
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti neemt wel een JVC cam mee, met harde schijf erin ( scheelt weer geklier met capturen enzo )
Ik weet hier ook wel een rustig weggetje, lijkt me ook een mooie actie-foto locatiequote:Op zaterdag 31 december 2005 17:47 schreef BoJo het volgende:
[..]DEAL !
![]()
nu nog een relaxte weg vinden... ken wel een rustige, lege weg bij het westelijkhaven gebied... alleen omdat motorrijders daar ook altijd los gaan willen ze daar regelmatig controleren![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik weet hier ook wel een rustig weggetje, lijkt me ook een mooie actie-foto locatie
Zal ik na het eten ff in me haynes manual opzoekenquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:46 schreef Fwnk het volgende:
Baracuda, kan jij me de specs van je wagen geven?
PK
Vermogen bij x rpm
bak-verhoudingen
dan fix ik er zoeen in live for speed
Op dat strand toch?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:55 schreef Mukie het volgende:
ff een vraagje: Bij Stalingrad zit je in een boot met bommerwerpers om je heen in COD 1. WTF moet je daar doen om niet elke keer direct te worden neergeschoten? Aangezien je niet je wapen kunt trekken
nee man dat is al heeeeel ver terugquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Op dat strand toch?
Gewoon achter een steen gaan zitten
Je krijgt vanzelf aanwijzingene nzo
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:54 schreef Mukie het volgende:
Oe mijn oude zelfmaakmodelauto
[afbeelding]
Het zijn de 80-er jaren he, dus niet zeiken over mn hairdo
Ow, dan weet ik het niet, maar er liggen ws wel ergens wapens...quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee man dat is al heeeeel ver terug
Is bijna bij het einde
- Board the German battleship Tirpitz.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:03 schreef Mukie het volgende:
Toch niet bij het einde, is missie 14 pas
Die heb ik al gedaan, het is die erna, met de sovjetsquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
- Board the German battleship Tirpitz.
- Locate the ship's armoury.
- Retrieve the explosives from the armoury.
- Plant the explosives on the ship's boilers. [4]
- Destroy the Anti-Aircraft radar electronics near the bridge. [3]
- Retrieve the naval patrol logs.
- Return to Sgt Waters at the supply boat.
Ik ben er al achterquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die heb ik al gedaan, het is die erna, met de sovjets
had hem bij ign gevonden....quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die heb ik al gedaan, het is die erna, met de sovjets
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn de 80-er jaren he, dus niet zeiken over mn hairdo
Toch is het iets met die Italianen en de Duitsers... ik weet niet wat het is...quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:21 schreef ThaFreak het volgende:
schnitzel met duitse harde broodjes op heeft![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch is het iets met die Italianen en de Duitsers... ik weet niet wat het is...
226pk bij 5280 rpm koppel 300nmquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:46 schreef Fwnk het volgende:
Baracuda, kan jij me de specs van je wagen geven?
PK
Vermogen bij x rpm
bak-verhoudingen
dan fix ik er zoeen in live for speed
ik was daar 10 of 12 ofzo?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een meisje van die leeftijd die lacht bij een ferrari F40
![]()
wij gaan strakkies uitgebreid etenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:21 schreef ThaFreak het volgende:
schnitzel met duitse harde broodjes op heeft![]()
Dacht ik ook aan, is wel geinigquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een meisje van die leeftijd die lacht bij een ferrari F40
![]()
en dat noemt zich een kerelquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:21 schreef hermandeperman het volgende:
Puike kerel
Mooie afsluiting van 2005!
maakt niet uit, het roelt gewoon als je ooit met een Alfa bouwdoos lachend op de foto staat sleep ik je direct naar het altaar om te trouwenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik was daar 10 of 12 ofzo?
damn dat is al 16-18 jaar geleden
geinig?quote:
die heb ik nooit gehad, die bestonden toen ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maakt niet uit, het roelt gewoon als je ooit met een Alfa bouwdoos lachend op de foto staat sleep ik je direct naar het altaar om te trouwen![]()
gaat niet lukken, ben zo alweer wegquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Altijd leuk, ruziend het nieuwe jaar ingaan
Kutquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gaat niet lukken, ben zo alweer weg![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
die heb ik nooit gehad, die bestonden toen ook niet
Nu wel dan?
ook zuipen, vreten, feestvierenquote:
maar ik wil nog niet trouwenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en ik wens je hetzelfde terug.....quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:29 schreef Mukie het volgende:
Nou voordat jullie al pleite zijn wens ik jullie al allemaal een geweldig fantatisch en vooral fenomenaal nieuwjaar toe
Ik wens jou ook alle goeds!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:29 schreef Mukie het volgende:
Nou voordat jullie al pleite zijn wens ik jullie al allemaal een geweldig fantatisch en vooral fenomenaal nieuwjaar toe
fapfapfapquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uiteraardquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ook zuipen, vreten, feestvieren![]()
trek jij nu op alles wat 4 wielen heeft of maar 2 paar benen?quote:
zo kassaquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard
Wat moet je anders op de 31e?
Vanmiddag voor ¤300 boodschappen gedaan
300quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard
Wat moet je anders op de 31e?
Vanmiddag voor ¤300 boodschappen gedaan
Als het het waard is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
trek jij nu op alles wat 4 wielen heeft of maar 2 paar benen?
Als jij Alfa bouwdozen hebt heb je gewoon geen keuzequote:
klinkt bekend......quote:Alhoewel, ik heb met een vriend van me afgesproken dat ik met hem ga trouwen als ik op mn 30e nog vrijgezel ben. Das nog maar 1j en 3 maanden
quote:Bo says:
waarvandaan probeer je hem te wissen dan?
natasja says:
bij software
Bo says:
heb je al een keer herstart?
natasja says:
ja
natasja says:
hij wilt niet
natasja says:
echt raar
Bo says:
en 7.5 installeren gaat dat?
natasja says:
nee want dan zegd tie dat ik al een msn heb]
natasja says:
heel vreemd ach ik moet niet zo klote met me pc
natasja says:
ach ik kijk morgen wel of ik het verhelpen kan anders heb ik pech dan haal ik me pc leeg
natasja says:
hihihih nee hoor dat kan ik niet
natasja says:
hoe moet dat eigenlijk pc leeg halen?
Bo says:
zeg ik lekker niet
natasja says:
hahhaha
Bier, wijn, champagne, en etenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
zo kassa
wat heb je dan gehaald man?
Je redt het ook vast welquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
300![]()
een maat van me heeft vandaag alle de inkopen gedaan, straks de rekening eens bekijken![]()
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Ik ben arjan....13jaar (lijk wel iets ouders hoor)
ik heb meegedaan met idols............ben (raar maar waar) niet doorgekomen in de voorrondes en ben niet uitgezonden op tv, zeer spijtig allemaal.
daarom heb ik een clipje opgenomen......tis nog heel amateuristisch ensjow en de beat is ook van iemand anders maar dit geeft gewoon een beel van wie ik ben en wat ik kan.
tis ook een beetje grappig en luchtig gemaakt, want zoals andre van duin altijd zei " wat niet goed is moet grappig en luchtig zijn "
ik zeg hierbij ook dat ik geen wereldster ben en dat ik gewoon hou van wat ik doe en andere mensen daar gelukkig mee wilt maken.
ik ben pas 13 jaar maar ik lijk veel ouder en ben best dik ik wordt hier soms mee gepest. maar...
ik vond dat ik na me idols avontuur dat ik dit moest delen en sowieso zou iedereen aan idols meedoen ookal weer de jury echt 3 x niks.
en ik wil ook gewoon me gelijk halen dat ik WEL op de televisi had gemoetuh.
ze kan me watquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat jij het voor haar komt doen Bo
vorige keer hele zondag bezig geweest die pc netjes opnieuw helemaal voor haar op te zetten. alles geinstalleerd wat ze gebruikt alle meuk aangesloten etc.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
vorige keer hele zondag bezig geweest die pc netjes opnieuw helemaal voor haar op te zetten. alles geinstalleerd wat ze gebruikt alle meuk aangesloten etc.
Volgende dag een sms: "shit ik heb de antivirus er per ongeluk afgehaalt, nu is hij weer helemaal traag?? Wanneer kom je?"
ze kan me wat, oprotten
Laat maarquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
vorige keer hele zondag bezig geweest die pc netjes opnieuw helemaal voor haar op te zetten. alles geinstalleerd wat ze gebruikt alle meuk aangesloten etc.
Volgende dag een sms: "shit ik heb de antivirus er per ongeluk afgehaalt, nu is hij weer helemaal traag?? Wanneer kom je?"
ze kan me wat, oprotten
ik raak die pc niet meer aan, als ik er ben dan loop ik niet eens die kamer meer in waar ie staat. Ik weiger het.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt je het gewoon zat ja, ook heel herkenbaar
hij zou dit jaar op de kleintjes letten......quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je redt het ook vast wel
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik raak die pc niet meer aan, als ik er ben dan loop ik niet eens die kamer meer in waar ie staat. Ik weiger het.![]()
ik ben zo'n lul die het gewoon weigert hoe boos ze ook op me worden omdat ze het zelf niet kunnen maar wel weten dat het eigenlijk een eitje voor mij isquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Ik ben zo'n lul dat ik dat niet kan
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij zou dit jaar op de kleintjes letten......
vorig jaar had die alles het duurste van het duurste gehaald![]()
fles hennessy van 100 euro, fles champagne van 50 (terwijl niemand die zooi zuipt)![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:45 schreef BoJo het volgende:
want ze begon eerst al over de sms vanavond, van kom je vanavond en wanneer kom je.. dus ik stuur terug "wat heb je nou weer gesloopt?"![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben zo'n lul die het gewoon weigert hoe boos ze ook op me worden omdat ze het zelf niet kunnen maar wel weten dat het eigenlijk een eitje voor mij is![]()
er is een grens![]()
beetje erg overdreven idd....quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven ja
Ik heb gewoon aan m'n pa gevraagd welke supermarkt champagne een beeeetje te zuipen was en die heb ik gehaaldVoor de rest natuurlijk ook aardig wat BIERRRRRRRR
veel plezierquote:
Wát een kneusquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=5099arjanrap.wmv
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
beetje erg overdreven idd....
gewoon zonde want die fles champagne is praktisch geheel door de goot gespoeldde whiskey was daarintegen wel geheel op
![]()
mjah was ook nog eens de eerste hitquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=QoS&meta=
quote:Quality of Service (QoS) refers to the capability of a network to provide better service to selected network traffic over various technologies, including Frame Relay, Asynchronous Transfer Mode (ATM), Ethernet and 802.1 networks, SONET, and IP-routed networks that may use any or all of these underlying technologies. The primary goal of QoS is to provide priority including dedicated bandwidth, controlled jitter and latency (required by some real-time and interactive traffic), and improved loss characteristics. Also important is making sure that providing priority for one or more flows does not make other flows fail. QoS technologies provide the elemental building blocks that will be used for future business applications in campus, WAN, and service provider networks.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
BARBAREN!
We hebben een doosje champagne gehaald, een doosje rode wijn en een doosje rosé, en nog 4 kratten bier en nog wat sterk, maar dat komt allemaal wel op
En door de goot spoelen gebeurt niet
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
goedkope duitse sekt van 3 euro smaakte nog beter![]()
NFSU:MW-zequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:57 schreef BazzoS het volgende:
ik ga even racen in mijn Clio V6, Lancer Evo of BenzLuxeprobleem
Duitse kwaliteit man!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
!
Weer dat Duitse spul eh
At its root, a primary goal of QoS is to allow a call over an IP network to be indistinguishable from a call over the public switched telephone networkquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar heeft het nog enig nut?
* Alfisti heeft DVD van de zaak meegenomenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:00 schreef BoJo het volgende:
* BoJo gaat zo deze maar eens opzetten Najib Amhali - Most Wanted
Wheehe, ik luister gewoon zanger Bob nog een keerquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:00 schreef BoJo het volgende:
* BoJo gaat zo deze maar eens opzetten Najib Amhali - Most Wanted
Ik betaal zelf wel voor m'n Type-R engine swap, ITB's en een complete Mugen of Spoon overhaul...quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
ik daag je uit de titel en artiesten neer te zettenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft DVD van de zaak meegenomen
geloof alleen niet dat het Bo's goedkeuring kreeg
Ik heb het maar uitgezetquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
At its root, a primary goal of QoS is to allow a call over an IP network to be indistinguishable from a call over the public switched telephone network
![]()
Geen pr0n zeker?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft DVD van de zaak meegenomen
geloof alleen niet dat het Bo's goedkeuring kreeg
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
!
Weer dat Duitse spul eh
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik daag je uit de titel en artiesten neer te zetten![]()
![]()
GEEEEEYY!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[afbeelding]
Over de vloer
Artiest: Gordon, Gerard Joling
EAN: 0094634619592
Referentienummer: 857841
Soort Drager: DVD
Genre: comedy vision
Release datum: 14-11-2005
ik sloop die letters gewoon uit me toetsenbordquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[afbeelding]
Over de vloer
Artiest: Gordon, Gerard Joling
EAN: 0094634619592
Referentienummer: 857841
Soort Drager: DVD
Genre: comedy vision
Release datum: 14-11-2005
Whehehehehequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik sloop die letters gewoon uit me toetsenbord![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik heb Digitenne......... 24/7 p0rn
neej heb het al een hele tijd niet meer gespeeldquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga nog effe voor een potje Live for Speed
TF, ben je nou inmiddels S2 Licensed?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehe
AUFMACHEN, WAFFEN SS!![]()
jawelquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kabel is ook niet mogelijk??X
Kost geen tyfus meer en net zoveel kanalen...?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawelmaar die hoeven we niet.
vertel?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:58 schreef BoJo het volgende:
Alfa heeft zelf kennis wat betreft de Dakar![]()
![]()
Zondequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej heb het al een hele tijd niet meer gespeeld![]()
geen tijd voor eigelijk![]()
mèn jij bent echt stokoud hequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
maar ik wil nog niet trouwen
Alhoewel, ik heb met een vriend van me afgesproken dat ik met hem ga trouwen als ik op mn 30e nog vrijgezel ben. Das nog maar 1j en 3 maanden
nee... monopolie van UPC hierquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kost geen tyfus meer en net zoveel kanalen...?
Ben benieuwd naar de perstaties van de Landwinds dit jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ze bij de eerste heuvel uit elkaar flikkeren
Ja en? Rotterdam ook...quote:
Een Niva is oke!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de perstaties van de Landwinds dit jaarMaar ach, de Dakar is al een gewonnen door een E-Kadett, en eens door een Lada Niva...
ik wil ooit eens zo'n ding bezittenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een Niva is oke!
Ik wil ooit nog eens zo'n ding rijden
geen idee... maar KPN had ons toegezegd dat mensen die Telefoon en ADSL van KPN hebben, eind december een aanbieding zouden krijgen om er voor een appel en een ei (pakketprijs) digitale TV bij te krijgen.. maar die aanbieding hebben ze nog niet gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja en? Rotterdam ook...
Wat is er mis met UPC dan behalve dat het internet en de digitale telefonie kut zijn?
Wat kost Digitenne dan? Ik meen dat UPC digital 17.99 kost en gewone UPC kabel 15eu ofzo...
Vanavond flinke duiten te winnen, dus kan nog geheel goed komen..quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil ooit eens zo'n ding bezittendus wie weet
Mjah, maar een voorschot op je spaarbedrag is ook niet mis natuurlijk..quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Het lijkt me echt veel toffer om door prestaties te leveren rijk te worden dan door een groot bedrag te winnen he
Prettig uiteinde TF
things happen mate..quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Omrop Fryslân is uit de luchtnou ja, ik kan ze niet via internet luisteren meer
En zonet mn slechtse topic aller tijden gekickt
Je hebt echt geen leven ehquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen idee wat ik vanavond ga kijken.. zal bar weinig zijn aangezien de tante van m'n vriendin op bezoek komt met 2 nogal drukke koters.. Die ik straks om 8 uur op kan gaan halen...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil ooit eens zo'n ding bezittendus wie weet
Ik denk dat je kunt wachten tot je een spreekwoordelijk onsje weegt...quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee... maar KPN had ons toegezegd dat mensen die Telefoon en ADSL van KPN hebben, eind december een aanbieding zouden krijgen om er voor een appel en een ei (pakketprijs) digitale TV bij te krijgen.. maar die aanbieding hebben ze nog niet gedaan
Veel plezierquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:38 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak weg is, mensen nog veel plezier![]()
Potdomme wat een verstandige uitspraak van je Alexxxquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Het lijkt me echt veel toffer om door prestaties te leveren rijk te worden dan door een groot bedrag te winnen he
Prettig uiteinde TF
m'n leven is op vakantie... zoals velen rondom me.. kut wintersport ook altijd..quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt echt geen leven eh
[..]
!
[..]
Ik denk dat je kunt wachten tot je een spreekwoordelijk onsje weegt...
[..]
Veel plezier![]()
![]()
[..]
Potdomme wat een verstandige uitspraak van je Alexxx![]()
![]()
![]()
Niets voor jou![]()
Ja hej, succes hequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
hmm bijna kwart voor.. alvast schoenen aantrekken of toch nog maar even wat dingen nalezen...
Je werk is je leven?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
m'n leven is op vakantie... zoals velen rondom me.. kut wintersport ook altijd..
ik wil nog vanalles doen, maar ik moet eerst even de tijd ervoor plannen..quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je werk is je leven?
En wintersport![]()
Mooi voornemen [14.gif]quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik wil nog vanalles doen, maar ik moet eerst even de tijd ervoor plannen..
Ik ben er bang voor jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
..]
Ik denk dat je kunt wachten tot je een spreekwoordelijk onsje weegt...
Ik word volwassen of zoquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
Potdomme wat een verstandige uitspraak van je Alexxx![]()
![]()
![]()
Niets voor jou![]()
Dat word genieten jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
20:50 - 21:30
De Lama's
Nederland 2 Waarschuw mij voor dit programma Voeg toe aan je persoonlijke tv-gids
21:30 - 22:35
Koefnoen
Nederland 2
ben jij de ontvangende partij, of is hij dat?quote:
Jezus man straks worden we nog vriendenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben jij de ontvangende partij, of is hij dat?
ook_gek, dat wij het nog een seens mogen worden, zo op het eind van het jaar [afbeelding]
Dat ik dit nog mee mag makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus man straks worden we nog vrienden![]()
nu draaf je doorquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus man straks worden we nog vrienden![]()
Hij was de ontvangende partijquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben jij de ontvangende partij, of is hij dat?
ook_gek, dat wij het nog een seens mogen worden, zo op het eind van het jaar [afbeelding]
Iets te vaak gezien. Sandra is daar nogal fan vanquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:38 schreef ook_gek het volgende:
kijk dan naar river dance. Dat is indrukwekkend![]()
Jij ook, poepie!quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:33 schreef ook_gek het volgende:
ik heb al 10 euro gewonnen met mijn lot
Maar goed mensen allemaal een prettige jaarwisseling![]()
Engeltje schatje van mequote:
Geen zin in...quote:
ik wilde net naar beneden gaan. Maar jij er nu bent blijf ik nog evenquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen zin in...![]()
Zometeen aankleden, kind wakker schudden en naar buiten...![]()
Wat ga jij doen?
Oh, gezellig met mams op stap...quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wilde net naar beneden gaan. Maar jij er nu bent blijf ik nog even
Ik ben gewoon thuis met mijn papa en mama. Straks naar buiten en dan ga ik met mijn moeder een ronde scheveningen doen en in elke kroeg effe zuipen![]()
En dan eindigen we in een kroeg van een kennis van ons waar een gesloten feest is. Maar heeeej als je de eigenaar kent is er niks gesloten![]()
Komt mijn moeder ook eens buiten en ziet ze ook eens wat er gebeurd in de nachtelijke uurtjes![]()
Tjha mijn vader vind het allemaal niks en gaat snel weer naar bed en ik sleep mijn moeder wel mee langs allemaal bekendequote:Op zaterdag 31 december 2005 23:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, gezellig met mams op stap...![]()
Mijn moeder is vrij makkelijk. En we komen in kroegen waar mensen komen die boodscappen doen bij mijn ouders in de zaak. Dus dat is alleen maar gezelligquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:Met je moeder een kroegentocht
Euhm....
Apart.
Maar ik ken je meoder niet, dus zal er niet over oordelen.
Ik zal heeel voor zichtig zijn Mama Obliquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:07 schreef Oblivion het volgende:
Fwnk, Alexxxxx en ook_gek....
Een hele fijn jaarswisseling en wees voorzichtig!![]()
![]()
![]()
is mijn vriendinnetjequote:Op zaterdag 31 december 2005 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij ook een gelukkig nieuw jaar mevrowu met de mooie naam
VEULS te gevaarlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ook sociaal doen
Gelukkig nieuw jaar iedereen![]()
[afbeelding]
Myea, had niet zoveel zin nog uit te gaan, en het was ook niet de meest leuke oud en nieuw ooitquote:
Ahh, how come?quote:Op zondag 1 januari 2006 01:45 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Myea, had niet zoveel zin nog uit te gaan, en het was ook niet de meest leuke oud en nieuw ooit
Me opa is pasgeleden overleden (week voor de kerst) en zeker op dit soort avonden mis je em bestwelquote:Op zondag 1 januari 2006 01:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahh, how come?
Ik had het ook iets liever anders gehad, maar hij was wel okay!
Ahh, dat is waar..quote:Op zondag 1 januari 2006 01:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Me opa is pasgeleden overleden (week voor de kerst) en zeker op dit soort avonden mis je em bestwel
De mijne was ook OK hoor, verder![]()
Jahoorquote:Op zondag 1 januari 2006 01:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahh, dat is waar..
Je hebt je oma (?) wel goed gezelschap gehouden?
Ik had ook een gemaakt maar weet niet precies meetr waarover.(ging per ongeluk, vergissing enzo)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |