Mijn tip is om het bovenste deel van de foto af te snijden, tot net onder het rood, zodat je een liggende foto overhoudt. En die vind ik dan wel heel goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:48 schreef Jelleee het volgende:
Geprobeerd om het met een tekst te maken, zo van.. ''Balance'' ofzo, iemand tips?
[afbeelding]
ik neem aan dat je bedoeld dat je de kleuren flets vindquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef Quinazoline het volgende:
[afbeelding]
Ik ben nog niet helemaal tevreden over deze foto. Ik vind de kleuren onder andere wat mat. Wat zou ik daar aan kunnen doen? Of zijn er nog andere tips?
Ik vind dit een leuke foto, voor bijvoorbeeld een artikel of paper over kliko's of afval. Voor een foto zonder zo'n "doel" vind ik het onderwerp niet interssant genoeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:01 schreef Quinazoline het volgende:
En dan heb ik er nog 1. Eigenlijk vind ik die wel leuk, maar ik vroeg me af wat anderen er van vinden.
[afbeelding]
Ze krijgt iets heel Aliens over zich nu. Ik kan niet zeggen dat ik het standpunt erg flatteus vind voor d'r maar het is zeker een aparte foto. Je hebt mooi gebruik gemaakt van scherptedieptequote:Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef Kleintje het volgende:
Wees niet te hard voor me
Ben nog maar een newbie.
Goed.... komt ie:
[afbeelding]
Mijn paard Treasure, eens een keer vanuit een ander oogpunt op de foto.
Kom maar op met het commentaar...
leuke verrassende fotoquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef Kleintje het volgende:
Ben nog maar een newbie.
Goed.... komt ie:
[afbeelding]
Apart, bijzonder, niet de manier waarop je normaal tegen paarden aankijkt. Echt mooi vind ik het camerastandpunt niet, maar dat weet je pas als je t geprobeerd hebt. De compositie vind ik wel goed, en kan nog iets beter met de tip van Rubberduckey. Die kunstmaitge scherptediepte zou ik niet gedaan hebben. Je leert er niets van en het is verrekte moeilijk om het onzichtbaar te doen (de rand van de neus ziet er nu niet echt lekker uit). Het licht is lekker, paard komt goed los van de achtergrond. Het zwart loopt op 1 plek wat dicht, maar ik denk dat je te dichtbij was voor een mooi flistresultaat. Een reflectieschermpje had gekund, maar goed dat zijn kleinigheden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef Kleintje het volgende:
Ben nog maar een newbie.
Goed.... komt ie:
[afbeelding]
Die is leuk. Prettige DOF. Detail in de veren netjes vastgelegd, maar het oog lijkt me niet helemaal scherp. Wist je dat als je een foto verkleint, je m daarna nog een keer moet verscherpen? Verder is ie eigenlijk gewoon netjes.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef Kleintje het volgende:
En nog eentje...
[afbeelding]
Hij vloog net weg toen ik de tuindeur zacht open deed, bleef op het randje zitten.
Iets gecropt waardoor ie meer links valt, formaat aangepast en de kleuren iets duidelijker gemaakt (contrast en wat warmere kleuren)
filter --> verscherpen --> verscherpenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef Kleintje het volgende:
Thanks. Ik zal zo de foto van Treas zonder de blur even laten zien.
En nee, dat van dat verscherpen wist ik niet. Waar moet ik dat doen????
hij ziet er ziekjes uit... hopelijk geen griepje...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef Kleintje het volgende:
En nog eentje...
[afbeelding]
Hij vloog net weg toen ik de tuindeur zacht open deed, bleef op het randje zitten.
Iets gecropt waardoor ie meer links valt, formaat aangepast en de kleuren iets duidelijker gemaakt (contrast en wat warmere kleuren)
Dankjewel! dit bedoelde ik! Ik heb het origineel bij de HEMA laten afdrukken, en de afdruk ziet er net zo uit als jouw bewerking. Erg mooi vind ik het.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik neem aan dat je bedoeld dat je de kleuren flets vind
voor:
[afbeelding]
na:
[afbeelding]
ook met levels gedaan maar dan zonder de afzonderlijke keurkanalen aan te passen
in photoshop IMAGE > ADJUSTMENTS > LEVELS
en dan
37
1,00
217
kortom linkerschuifje iets naar rechts trekken en het rechterschuifje iets naar links
die foto van die kliko bakken is leuk wat betreft de kleurvlakken
alleen jammer dat ze zo vies zijn
Ik vind het een leuke fotoquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Xboxer het volgende:
[afbeelding]
hallo deze foto heb ik net gemaakt en wat vinden julie er van???
(ik ben 11 )
Ik vind het een leuke foto, alleen wel wat grauw, misschien dat je er met wat contrast/brightness aanpassingen nog wat aan kan doenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:23 schreef Ricy het volgende:
hoi ik heb deze foto een tijdje geleden gemaakt toen ik 12 was me zus Esto vond het wel een coele foto en ik wil weten wat jullie ervan vinden.
Er gebeurd niet zoveel op de foto waar ik mijn aandacht op focus. Daarom vind ik hem een beetje saai.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:32 schreef minolta het volgende:
[[url=http://xs68.xs.to/pics/06070/PICT0392-1.JPG]afbeelding][/url]
Wat vinden jullie van deze foto ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |