abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35108345
En dan heb ik er nog 1. Eigenlijk vind ik die wel leuk, maar ik vroeg me af wat anderen er van vinden.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_35113713
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:48 schreef Jelleee het volgende:
Geprobeerd om het met een tekst te maken, zo van.. ''Balance'' ofzo, iemand tips?

[afbeelding]
Mijn tip is om het bovenste deel van de foto af te snijden, tot net onder het rood, zodat je een liggende foto overhoudt. En die vind ik dan wel heel goed
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_35114276
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef Quinazoline het volgende:
[afbeelding]

Ik ben nog niet helemaal tevreden over deze foto. Ik vind de kleuren onder andere wat mat. Wat zou ik daar aan kunnen doen? Of zijn er nog andere tips?
ik neem aan dat je bedoeld dat je de kleuren flets vind

voor:

na:

ook met levels gedaan maar dan zonder de afzonderlijke keurkanalen aan te passen
in photoshop IMAGE > ADJUSTMENTS > LEVELS

en dan
37
1,00
217

kortom linkerschuifje iets naar rechts trekken en het rechterschuifje iets naar links

die foto van die kliko bakken is leuk wat betreft de kleurvlakken
alleen jammer dat ze zo vies zijn
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_35115837
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:01 schreef Quinazoline het volgende:
En dan heb ik er nog 1. Eigenlijk vind ik die wel leuk, maar ik vroeg me af wat anderen er van vinden.
[afbeelding]
Ik vind dit een leuke foto, voor bijvoorbeeld een artikel of paper over kliko's of afval. Voor een foto zonder zo'n "doel" vind ik het onderwerp niet interssant genoeg.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_35150980
Wees niet te hard voor me
Ben nog maar een newbie.

Goed.... komt ie:

Mijn paard Treasure, eens een keer vanuit een ander oogpunt op de foto.
Kom maar op met het commentaar...
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:07:28 #256
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35151185
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef Kleintje het volgende:
Ben nog maar een newbie.

Goed.... komt ie:

[afbeelding]
Ze krijgt iets heel Aliens over zich nu. Ik kan niet zeggen dat ik het standpunt erg flatteus vind voor d'r maar het is zeker een aparte foto. Je hebt mooi gebruik gemaakt van scherptediepte
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_35151230
Ik zou geprobeerd hebben de foto ietsje lichter te maken en het hoofd meer in het dakraam gedaan.
Ik denk dat je neus wat beter was uitgekomen. Maar zo zie jij dus normaal paarden Kleintje?
pi_35151297
hahaha... zo klein ben ik ook weer niet.
Maar ik wilde eens echt een ander standpunt. Maar er zullen er nog vele volgen van haar.

Enne Puckz... is ook een beetje photoshop scherptediepte
pi_35151668
En nog eentje...

Hij vloog net weg toen ik de tuindeur zacht open deed, bleef op het randje zitten.
Iets gecropt waardoor ie meer links valt, formaat aangepast en de kleuren iets duidelijker gemaakt (contrast en wat warmere kleuren)
pi_35151911
quote:
Ben nog maar een newbie.

Goed.... komt ie:

[afbeelding]
leuke verrassende foto
is weer eens wat anders

beetje jammer dat haar snuit in het lichte vlak valt, als je een heel klein stukje naar links had gegaan met je camera had het wat mooier uitgekomen
felle lichte vlakken hebben de neiging om een beetje over te vloeien en de donkere delen aan te tasten
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
pi_35154757
quote:
Ben nog maar een newbie.

Goed.... komt ie:

[afbeelding]
Apart, bijzonder, niet de manier waarop je normaal tegen paarden aankijkt. Echt mooi vind ik het camerastandpunt niet, maar dat weet je pas als je t geprobeerd hebt. De compositie vind ik wel goed, en kan nog iets beter met de tip van Rubberduckey. Die kunstmaitge scherptediepte zou ik niet gedaan hebben. Je leert er niets van en het is verrekte moeilijk om het onzichtbaar te doen (de rand van de neus ziet er nu niet echt lekker uit). Het licht is lekker, paard komt goed los van de achtergrond. Het zwart loopt op 1 plek wat dicht, maar ik denk dat je te dichtbij was voor een mooi flistresultaat. Een reflectieschermpje had gekund, maar goed dat zijn kleinigheden.
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef Kleintje het volgende:
En nog eentje...
[afbeelding]

Hij vloog net weg toen ik de tuindeur zacht open deed, bleef op het randje zitten.
Iets gecropt waardoor ie meer links valt, formaat aangepast en de kleuren iets duidelijker gemaakt (contrast en wat warmere kleuren)
Die is leuk. Prettige DOF. Detail in de veren netjes vastgelegd, maar het oog lijkt me niet helemaal scherp. Wist je dat als je een foto verkleint, je m daarna nog een keer moet verscherpen? Verder is ie eigenlijk gewoon netjes.

Persoonlijk ben ik wel een beetje terug aan het komen van croppen in andere verhoudingen dan 1x1,5 of 1x1 (vierkant dus), maar dat is echt een kwestie van smaak.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_35154891
Thanks. Ik zal zo de foto van Treas zonder de blur even laten zien.

En nee, dat van dat verscherpen wist ik niet. Waar moet ik dat doen????
pi_35155111
Hmm, de volgende keer neem ik egaal behang, en niet met een vague patroon erin

1.

2.

de crops konden beter
Nee.
pi_35155664
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:58 schreef Kleintje het volgende:
Thanks. Ik zal zo de foto van Treas zonder de blur even laten zien.

En nee, dat van dat verscherpen wist ik niet. Waar moet ik dat doen????
filter --> verscherpen --> verscherpen

@Jellee. Die crops zijn idd niet zo. Het effect van die belichting in combi met die waterdruppels (mn foto 1) vind ik wel wat hebben. Zeker iets om nog eens verder mee te spelen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_35156091
Kleintje: Het blijft leuk om foto's te maken van je beestje he Moet zelf binennkort ook weer eens aan de gang ! Ik vind het standpunt wel verrassend, weer eens iets anders! Ik vind het zo als alleenstaande foto niet het allerbeste wat je kunt maken, ik denk dat dit een foto is die in een serie wel erg goed tot zijn recht komt.
De bewerking vind ik wat minder; je ziet nu erg goed scherpe randen rond het hoofd lopen. Dus dat zou ik iets achterwege laten, of nog wat meer oefenen hoe het minder opvallend kan.

Jelleee: Ik vind de eerste foto wel aardig, alleen wat je zelf al zegt, de achtergrond dus niet zo. Ik ben het wel met Vliegvrager eens dat het effect erg leuk is van de druppels en het licht, daar zou ik zeker nog even mee door gaan! Tweede foto vind ik wat minder interessant, met een andere achtergrond en alleen de druppel in beeld (dus echt een macro foto) zou ik denk ik mooier vinden.
pi_35162927

hallo deze foto heb ik net gemaakt en wat vinden julie er van???

(ik ben 11 )
pi_35163017
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef Kleintje het volgende:
En nog eentje...
[afbeelding]

hij ziet er ziekjes uit... hopelijk geen griepje...
<hr>
pi_35221937
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef lostminds het volgende:

[..]

ik neem aan dat je bedoeld dat je de kleuren flets vind

voor:
[afbeelding]

na:
[afbeelding]

ook met levels gedaan maar dan zonder de afzonderlijke keurkanalen aan te passen
in photoshop IMAGE > ADJUSTMENTS > LEVELS

en dan
37
1,00
217

kortom linkerschuifje iets naar rechts trekken en het rechterschuifje iets naar links

die foto van die kliko bakken is leuk wat betreft de kleurvlakken
alleen jammer dat ze zo vies zijn
Dankjewel! dit bedoelde ik! Ik heb het origineel bij de HEMA laten afdrukken, en de afdruk ziet er net zo uit als jouw bewerking. Erg mooi vind ik het.

Kheb ook nog een volgende foto. Gemaakt in het kader van een opdracht waarbij ik kaars(en) als enige lichtbron mocht gebruiken. De sfeer moest duidelijk op de foto te zien zijn.
Wat vinden jullie ervan?

of is deze beter?

Ik vind zelf de tweede te licht en de uitsnede niet goed, maar de eerste is juist weer aan de donkere kant. Kan ik dat nog verbeteren?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:13:26 #269
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35222064
Iemand tips voor het (nog mooier ) maken van dit soort foto's?

"Grote versie "

(1 tip had ik zelf al bedacht, niet fotograferen door glas heen terwijl je een spotje aan hebt staan )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_35222853
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Xboxer het volgende:
[afbeelding]

hallo deze foto heb ik net gemaakt en wat vinden julie er van???

(ik ben 11 )
Ik vind het een leuke foto , alleen vind ik die bloem op de voorgrond een beetje in de weg zitten. Ik ging proberen om er langsaf te kijken zegmaar.
pi_35249839
hoi ik heb deze foto een tijdje geleden gemaakt toen ik 12 was me zus Esto vond het wel een coele foto en ik wil weten wat jullie ervan vinden.

zondag 19 februari 2006 @ 12:26:52 #272
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35249925
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:23 schreef Ricy het volgende:
hoi ik heb deze foto een tijdje geleden gemaakt toen ik 12 was me zus Esto vond het wel een coele foto en ik wil weten wat jullie ervan vinden.

Ik vind het een leuke foto, alleen wel wat grauw, misschien dat je er met wat contrast/brightness aanpassingen nog wat aan kan doen .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_35250120

Wat vinden jullie van deze foto ?
  zondag 19 februari 2006 @ 13:53:33 #274
53305 Fish_
Gek op lomo's
pi_35252878
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:32 schreef minolta het volgende:
[[url=http://xs68.xs.to/pics/06070/PICT0392-1.JPG]afbeelding][/url]
Wat vinden jullie van deze foto ?
Er gebeurd niet zoveel op de foto waar ik mijn aandacht op focus. Daarom vind ik hem een beetje saai.
Vaak is het interresant om iets te fotograferen wat je aandacht trekt.

Technisch gezien is de foto wel scherp, alleen de kleuren mogen iets feller.

Wellicht brengt scherpte diepte eventueel wat meer spanning?
Lomo camera scoren? Bij www.fotowereld.com/ natuurlijk!
pi_35256563

Ik heb vanmiddag deze foto gemaakt. Ik wil alleen graag de kozijnen weg hebben, zonder dat de afmetingen van de foto veranderen. Hoe kan ik dat doen met photoshop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')