Dat is inderdaad wel genoeg lelijkheid om alle genomineerden voor Miss Universe te compenseren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:17 schreef Baleog het volgende:
feministen zijn standaard lelijk, dat is wetenschappelijk bewezen
check dat lelijke morme maar eensl dat redacteur van de opzij is..
"jow man, ik heb een probleem"quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoezo vrouwen zijn er toch alleen om op te geilen en voor de seks? Als ik goede gesprekken wil hebben ga ik wel naar m'n vrienden toe.
"He dude, heb je dat mokkeltje gezien, lekker manquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoezo vrouwen zijn er toch alleen om op te geilen en voor de seks? Als ik goede gesprekken wil hebben ga ik wel naar m'n vrienden toe.
Homo's moeten hier wegblijvenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"jow man, ik heb een probleem"
"eey dude, zeg het es.."
"ja... mijn beertender.... hij is stuk..."
"duuuuude.... the horror!"
"ja he... ik ben er helemaal kapot van"
"ik had ook zo gezegd, neem de perfect draaaaft"
"ja maar gozer, 20 euro meer is veel heur"
"och, je vrouwtje gaat maar lijnen hoor, spaar je zo 20 euro uit op bonbonbloc"
"ja true, maar goed, ik voel me alweer wat beter, thanx pal"
"jow graag gedaan, dude"
Post eerst maar een foto voordat je feministisch gaat doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:20 schreef silverpearl het volgende:
[..]
"He dude, heb je dat mokkeltje gezien, lekker man"
Goed gesprek tussen mannen.![]()
Prachtig toch, gesprekken die zo nauw verwant zijn aan de bron van het bestaan des menselijkheids, zo puur.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:20 schreef silverpearl het volgende:
[..]
"He dude, heb je dat mokkeltje gezien, lekker man"
Goed gesprek tussen mannen.![]()
scandybabe, wanneer krijg ik weer mijn portie scandyboobs?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:20 schreef Scandalous het volgende:
Inderdaad schandalig, ik walg ervan![]()
goede gesprekkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Heterowannabequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
scandybabe, wanneer krijg ik weer mijn portie scandyboobs?
uhuquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:14 schreef -Angel- het volgende:
wat vinden jullie nu van het forumonderdeel "Babes & Hunks"? Waar vrouwen als lustobjecten worden afgebeeld. Stuit je dat nu niet verschrikkelijk tegen de borst. Al die mannen die reacties plaatsen als "", "lekker", ... Kortom waar de buitenkant alleen van belang is. Schandalig is het niet.
Maakt dat je meer hetero?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
at least heb ik ze aangeraakt.
zo en nu jij weer...
bah van die tuindragende dingen met kort stekeltjeshaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:25 schreef P8 het volgende:
feministen zijn lelijk idd.
lesbische feministen echter, dat zijn de echte duivelse creaturen
waar ben je hetero voor als je niet het mooiste op heterogebied kan overkomen?quote:
tieten aangeraakt het allermooistequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waar ben je hetero voor als je niet het mooiste op heterogebied kan overkomen?
Homo's hebben duidelijk geen smaak.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:28 schreef Baleog het volgende:
[..]
tieten aangeraakt het allermooiste![]()
Ik zou er niet trots op zijn als ik veel mannenpiemels had aangeraakt als hetero zijnde.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waar ben je hetero voor als je niet het mooiste op heterogebied kan overkomen?
nevermind, niemand ziet hier een bepaald belang, behalve te laten zien hoe homo ik schijnbaar benquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:28 schreef Baleog het volgende:
[..]
Ook dat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:28 schreef Baleog het volgende:
[..]
Duh, niks leukers dan een beetje potenrammen op zijn tijdquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nevermind, niemand ziet hier een bepaald belang, behalve te laten zien hoe homo ik schijnbaar ben.
tja, jij gaat er van uit dat ik homo benquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zou er niet trots op zijn als ik veel mannenpiemels had aangeraakt als hetero zijnde.
begin dan eens met echte poten te rammenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:30 schreef the900 het volgende:
[..]
Duh, niks leukers dan een beetje potenrammen op zijn tijd
Ik ben stiekem bang voor homo's, dus doe ik het maar online. Daar kunnen ze me niet in de kont nemen als ik even niet oplet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
begin dan eens met echte poten te rammen.
ik ben niet eens homoquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:31 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ben stiekem bang voor homo's, dus doe ik het maar online. Daar kunnen ze me niet in de kont nemen als ik even niet oplet.
Wat doe je dan in al die HOMO-reeksen in ONZ? Als je een kasthomo bent, ben je zeker niet een erg goede.quote:
Nee ik hoef niet te bewijzen dat ik lekker ben.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:21 schreef the900 het volgende:
[..]
Post eerst maar een foto voordat je feministisch gaat doen.
Jawel. Hier geldt de regel dat je lelijk bent tot het tegendeel bewezen is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:34 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet te bewijzen dat ik lekker ben.![]()
lieve schat, ik kom er al een jaar nauwelijksquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat doe je dan in al die HOMO-reeksen in ONZ? Als je een kasthomo bent, ben je zeker niet een erg goede.
Of ben je zo een van 'ik ben geen homo, ik ben bi'.
En vooral bij feministen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jawel. Hier geldt de regel dat je lelijk bent tot het tegendeel bewezen is.
Je gaat trouwen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
lieve schat, ik kom er al een jaar nauwelijks.
en jerre heeft een zeer groot geheim momenteel.
waarom nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:33 schreef the900 het volgende:
ik dacht trouwens serieus van wel
waarom?
das vaak de eerste stapquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat doe je dan in al die HOMO-reeksen in ONZ? Als je een kasthomo bent, ben je zeker niet een erg goede.
Of ben je zo een van 'ik ben geen homo, ik ben bi'.
dat was wel een leuke geweest...quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:36 schreef the900 het volgende:
[..]
En vooral bij feministen.
[..]
Je gaat trouwen?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Je bent kasthetero?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah geen idee, maar ik had altijd het idee dat jij juist een van de Fok!Homo's wasquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:17 schreef Baleog het volgende:
feministen zijn standaard lelijk, dat is wetenschappelijk bewezen
check dat lelijke mormel maar eensl dat redacteur van de opzij is..
Is is ook. Niet dat ik er wat op tegen heb overigens. Hoe meer homo's hoe beter; meer vrouwen voor mij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:38 schreef the900 het volgende:
[..]
jah geen idee, maar ik had altijd het idee dat jij juist een van de Fok!Homo's was
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:38 schreef the900 het volgende:
[..]
jah geen idee, maar ik had altijd het idee dat jij juist een van de Fok!Homo's was
Moet je dat niet op Fok doen, want dan zitten hier alleen een paar vriendenloze zielige kneusjes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, en vanavond om 24:00 kom ik uit de kast
"ja mensen, ik ben hetero".
ik doe het ook vanachter de bar waar ik werkquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Moet je dat niet op Fok doen, want dan zitten hier alleen een paar vriendenloze zielige kneusjes.
Zeker zo'n vieze heterobarquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik doe het ook vanachter de bar waar ik werk.
www.derechter.comquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Zeker zo'n vieze heterobar
Je hebt dus geen respect voor feministen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:41 schreef Sadar het volgende:
Ik heb alleen respect voor feministen met grote borsten![]()
idd, te eng gewoon! ik zie nou trouwens ook dat ze op die beesten van de film "Dark Crystal" lijktquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:39 schreef fratsman het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
Je zou er je hond nog vanaf schoppen.
Stratummmm! Lang geleden dat ik daar geweest ben maar die kroeg ken ik niet.quote:
Fijn dat ik jou respect heb.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:41 schreef Sadar het volgende:
Ik heb alleen respect voor feministen met grote borsten![]()
is ook een club, samen met de danssalon de enige van eindhoven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Stratummmm! Lang geleden dat ik daar geweest ben maar die kroeg ken ik niet.
We beginnen meestal zo vroeg dat ik rond 03.00 wel bezopen ben.. de laatste keer is wel ruim een half jaar geleden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is ook een club, samen met de danssalon de enige van eindhoven.
dus je bent al 5 jaar niet in eindhoven uitgeweest.
whehe, doe je goed...quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
We beginnen meestal zo vroeg dat ik rond 03.00 wel bezopen ben.. de laatste keer is wel ruim een half jaar geleden.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:14 schreef -Angel- het volgende:
wat vinden jullie nu van het forumonderdeel "Babes & Hunks"? Waar vrouwen als lustobjecten worden afgebeeld. Stuit je dat nu niet verschrikkelijk tegen de borst.
Er zijn er genoeg hoor, ze reageren gewoon niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:24 schreef -Angel- het volgende:
Blijkbaar zijn er maar weinig feministen op Fok.
leg je nader uit.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:14 schreef Scepsis het volgende:
Wat een triest geblaat hier, en met name van de homoseksuele Jerry.
At last!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, en vanavond om 24:00 kom ik uit de kast
"ja mensen, ik ben hetero".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |