* Z maakt mental notequote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:51 schreef MadMaster het volgende:
Als je een deel van mijn website bekijkt (http://www.madmaster.nl/u2), dan begrijp je waarom ik dit 'moet' weten...![]()
Niet te snel antwoorden, dan krijg je te horen dat je continue op F5 zit te drukken...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:52 schreef schaap001 het volgende:
Daniel Lanois, producer U2 ?
Ik had m ook geweten, maar mijn f5 knop zit al dagen niet op de goede plek geloof ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:53 schreef Z het volgende:
[..]
* Z maakt mental note
geen U2 vragen meer als Madmaster er is.
peaceman + 1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:31 schreef peaceman het volgende:
Guus Meeuwis - Geef me je angst
James Blunt - You're Beautiful
Racoon - Love you more
?
Correct!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:26 schreef ranja het volgende:
Popcorn
Popcorn makers
Anarchic system
Hot butter
Welke CD kocht Leo Blokhuis gisteren???quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:10 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb een leuke...! (Wel moeilijk!)
Doe maar!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:10 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb een leuke...! (Wel moeilijk!)
Niet gezien! Hij was aan het rondsnuffelen, maar ± 3 uur later zag ik 'm weer op Nederland 3 in dat Media-programma (met Matthijs weer) en toen moest ie een prognose voor 2006 doen. Kwam ie aan met de nieuwe CD van Neil Diamond. Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij dat zelf moet gaan kopen, die muziek. Maar hij was 't echt, haha!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke CD kocht Leo Blokhuis gisteren???![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:24 schreef ranja het volgende:
Kyuss?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:02 schreef ranja het volgende:
Suicidal tendecees?
Het is ook wel een héél bekende naam.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef ranja het volgende:
die zanger komt me wel bekend voor....
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:13 schreef Z het volgende:
Is het niet een dude van Slayer?
Camper Van Beethoven is het niet..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:13 schreef belsen het volgende:
[..]
Het is ook wel een héél bekende naam.
Deed mij denken aan een klassieke componist.
quote:In the year of our lord, 1997, Chicago's legendary— America's premier, and perhaps only Christian doom band — had finally ground to a halt due to years of slogging it out on the underground circuit with ever-diminishing returns to show for their, ahem, troubles.
Nee, Allmusic wist het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |