Die braken een aantal jaartjes eerder door.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:11 schreef Berkery het volgende:
Is ze een Bangle?
Ik zat te denken aan the Monochrome Set maar dat klopt niet gezien de tijd, en daar zat geen dame bij...quote:Op maandag 2 januari 2006 11:06 schreef MadMaster het volgende:
Black & White Picture
Als dat überhaupt bestaat, het betere gokwerk is begonnen...
Dat niet, maar zo onbekend is ze/haar bekendste band nou ook weer niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:48 schreef Z het volgende:
Is het niet 'gewoon' Kirstin Hersh?
ik denk het wel.......quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:27 schreef ranja het volgende:
(zou de vraag volgend jaar nog staan?)
Ja, en we halen 2007 ook wel denk ik zoquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:39 schreef peaceman het volgende:
Ranja had geen goede voornemens?
Dat zeg ik: geen voornemens dus....quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef cafca het volgende:
[..]een vraag open laten staan tot volgend jaar
Ik heb ranja door. Hij staat in de tussenstand van 2006 bovenaan. Geen nieuwe vragen meer en ranja wint dit jaar...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zeg ik: geen voornemens dus....![]()
It's the same old song.....![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:54 schreef Neleos het volgende:
Ik heb ranja door. Hij staat in de tussenstand van 2006 bovenaan. Geen nieuwe vragen meer en ranja wint dit jaar...
Dan eindig ik weer in de top 10quote:Op maandag 2 januari 2006 14:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb ranja door. Hij staat in de tussenstand van 2006 bovenaan. Geen nieuwe vragen meer en ranja wint dit jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |