Bron: VIquote:Winston Bogarde was de weg naar het voetbalveld, waar hij ooit zoveel indruk maakte als onverzettelijke beul, al vijf jaar kwijt. En omdat hij geen nieuwe geschikte arena kon vinden om zichzelf nogmaals te bewijzen, zette hij een punt achter zijn actieve carričre.
Maar vrees niet, Bogarde is geen milde voetbalpensionado geworden, hij buigt nog altijd voor niemand. Het vuur brandt als nooit tevoren. Vooral de achterstelling van donkere spelers zit hem vreselijk dwars. En daar maakt ook bondscoach Marco van Basten zich schuldig aan, meent Bogarde.
Want waarom zijn Kluivert, Davids, Seedorf, Reiziger, Melchiot, Hasselbaink, Boateng en Zenden geen vaste waarden of zelfs überhaupt geen international meer? 'Ze zijn, op Zenden na, in elk geval een stuk donkerder dan de spelers die nu geselecteerd worden. Ik zie dat niet los van elkaar. Wie dat niet inziet, is blind. Schei toch uit!'
quote:Winston Bogarde was de weg naar het voetbalveld, waar hij ooit zoveel indruk maakte als onverzettelijke beul, al vijf jaar kwijt. En omdat hij geen nieuwe geschikte arena kon vinden om zichzelf nogmaals te bewijzen, zette hij een punt achter zijn actieve carričre.
Maar vrees niet, Bogarde is geen milde voetbalpensionado geworden, hij buigt nog altijd voor niemand. Het vuur brandt als nooit tevoren. Vooral de achterstelling van donkere spelers zit hem vreselijk dwars. En daar maakt ook bondscoach Marco van Basten zich schuldig aan, meent Bogarde.
Want waarom zijn Kluivert, Davids, Seedorf, Reiziger, Melchiot, Hasselbaink, Boateng en Zenden geen vaste waarden of zelfs überhaupt geen international meer? 'Ze zijn, op Zenden na, in elk geval een stuk donkerder dan de spelers die nu geselecteerd worden. Ik zie dat niet los van elkaar. Wie dat niet inziet, is blind. Schei toch uit!'
Dus het is niet zo dat hij denkt dat Zenden een neger is. Verder hele trieste uitspraken van Bogarde. Die gast komt echt gefrustreerd over. Dat hij lekker in het oerwoud in Suriname gaat wonen en daar boeken gaat schrijven.quote:'Ze zijn, op Zenden na, in elk geval een stuk donkerder dan de spelers die nu geselecteerd worden.
Toch knap gezien van hemquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over Zenden zegt hij wel dit:
[..]
Dus het is niet zo dat hij denkt dat Zenden een neger is. Verder hele trieste uitspraken van Bogarde. Die gast komt echt gefrustreerd over. Dat hij lekker in het oerwoud in Suriname gaat wonen en daar boeken gaat schrijven.
Wie?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:12 schreef VoreG het volgende:
Ow en die lobby voor die neger uit Ivoorkust dan he!
Zenden is in dit geval de excuusblanke natuurlijk.quote:
dat is ook alleen maar omdat het zijn zoon is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:17 schreef Mike het volgende:
En daarom verkiest van Basten natuurlijk altijd Maduro boven van Bommel.
behalve voor zijn eigen domheidquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar hij buigt voor niemand.
Ok, dan mag je bij deze nooit meer lobbyen voor van Bommel in Oranje ( als je dat al deed )quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Seedorf heeft in Oranje nog nauwelijks wat gepresteerd, terwijl hij vaak genoeg de kans heeft gehad. Niet zo raar dat hij er niet meer bij zit natuurlijk.:)
Waarom nou weer Rotterdam? Mag die gouden kneus alsjeblieft ergens anders zijn rotzooi vertonen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bron: VI
Wat is het ook een gefrustreerde kneus zeg en ook nog eens het domste jongetje van de klas. Kan hij niet gewoon met een getunede BMW rond gaan rijden in Rotterdam en in foute barren hangen in plaats van af en toe wat te roepen?
Laten we t over Bogarde hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
In Rotterdam wonen nou eenmaal veel negerts die achtergesteld worden. Dat laatste vinden ze overigens alleen zelf.
Ik bepaal zelf wel wat ik wel mag en wat ik niet mag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ok, dan mag je bij deze nooit meer lobbyen voor van Bommel in Oranje ( als je dat al deed )
Davids werd vorig jaar niet selecteerd omdat ie te weinig zou spelen. Hij speelt nu alles ( Op schorsingen na) en is zeer belangrijk voor Tottenham.
Zonder Davids geen Beker. Klootzakken heb je nodig. Cocu is geen klootzak die flipt gewoon van al die valium.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik wel mag en wat ik niet mag.Overigens kan ik best begrijpen dat Van Bommel er niet bij is, ik kan me weinig goede duels van hem voor het Nederlands elftal voor de geest halen en ook op cruciale momenten in wedstrijden van PSV maakte hij kostbare fouten (tegen AC Milan bijvoorbeeld).
Dat Davids er niet bij is kan ik ook begrijpen. Heeft vorig seizoen weinig gespeeld en is een onruststoker. Ook bij de Spurs heeft hij alweer iemand op zijn gezicht geslagen op de training. Dat soort spelers kun je beter thuislaten als je ze niet heel dringend nodig hebt. Slovenië teerde helemaal op Zahovic, dus dan zullen ze zijn gedrag moeten pikken, Nederland teert niet volledig op Davids natuurlijk.
Is goed, swaquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we t over Bogarde hebbenDat jij een hekel aan buitenlanders hebt weten we nu ook wel
Hij zal dan ook echt wel mee naar Duitsland gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:27 schreef Jajong het volgende:
Davids werd vorig jaar niet selecteerd omdat ie te weinig zou spelen. Hij speelt nu alles ( Op schorsingen na) en is zeer belangrijk voor Tottenham.
Lekker inhoudelijk allemaal.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zonder Davids geen Beker. Klootzakken heb je nodig. Cocu is geen klootzak die flipt gewoon van al die valium.
Z'n boek verkopen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de vraag is wat wil hij hiermee bereiken?
Van SK Beverenquote:
Ah, dat was niet alleen mij opgevallen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is ook alleen maar omdat het zijn zoon is.
Ik heb het over lang geleden he, jaar of 10 geleden alweer?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Een koningskoppel nog wel.
je merkt het een beetje dat je er geen verstand van hebt
Hoe moeilijk is het om te bedenken dat je met dit soort bullshit uitspraken precies het tegenovergestelde resultaat boekt dan je wilt bereiken. Hij geeft toch een mooie voorzet op alle mensen die sowieso al iets tegen zwarte voetballers hebben.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:10 schreef kamagurka het volgende:
Hij doet niet veel meer dan wat hele groepen blérende kutjochies uit achterstandswijken lopen doen iedere dag... wentelen in hun slachtofferrol en contraproductief bezig zijn.
Verbannen dat soort sukkels
Dus niet, want hij wil Kalou erbij .quote:Op zondag 1 januari 2006 16:06 schreef Napalm het volgende:
Weet je wat het is, voetbaltechnisch horen veel spelers waar Winston op doelt erbij maar het zijn niet topevallig wel de spelers die al het gezeik veroorzaakten de laatste jaren. De spelers die de supporters zich safvoregen waarom ze nog voor Oranje waren.
Liever kwartfinale eruit op het WK met een elftal waar je trots op kan zijn dan een WK-kampioen waar ik me voor schaam! Van Basten is goed bezig.![]()
Geaardheid? Er zijn sowieso weinig homo's in de voetballerijquote:Op zondag 1 januari 2006 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk. Het lijkt wel of hij selecteert op geaardheid, al die homo's selecteert hij niet.˛
Die zijn er wel maar durven er niet voor uit te komen.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Geaardheid? Er zijn sowieso weinig homo's in de voetballerij
Lul niet man, gewoon kampioen worden op wat voor manier dan ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:06 schreef Napalm het volgende:
Liever kwartfinale eruit op het WK met een elftal waar je trots op kan zijn dan een WK-kampioen waar ik me voor schaam! Van Basten is goed bezig.![]()
Hij bedoelt "koningsketting" natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Een koningskoppel nog wel.
je merkt het een beetje dat je er geen verstand van hebt
of koningskabelquote:Op maandag 2 januari 2006 14:12 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Hij bedoelt "koningsketting" natuurlijk.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:51 schreef bluzh het volgende:
Check trouwens dit eens http://www.icons.com/WB/![]()
quote:Ja... En nu??
Daar heeft Bogarde er tig vanquote:Op maandag 2 januari 2006 14:12 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Hij bedoelt "koningsketting" natuurlijk.
quote:I'm currently without a club, but I'm looking forward to getting my career back on track.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |