Ik drink alleen maar durf echt niks te eten nogquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:25 schreef JaWi het volgende:
Nou, dat betwijfel ik. Er is nog niets binnen gebleven.
Gewoon een paar oliebollen naar binnen werkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:25 schreef JaWi het volgende:
Nou, dat betwijfel ik. Er is nog niets binnen gebleven.
Die zijn er vannacht als een ballenkanon weer uitgekomenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Gewoon een paar oliebollen naar binnen werken
Maar geen vette oliebollen dan als bodempje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Juist wel eten man, bodempje leggen.
quote:
*Visualiseertquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die zijn er vannacht als een ballenkanon weer uitgekomen!
4e! En 3 vestenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveelste is dat van dit jaar die je nu alweer kwijt bent?
Minder drinkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:50 schreef clauwheee het volgende:
Jawi ik weet wel een goed voornemen voor je!
Of je jas altijd aanhouden/niet meenemen. Minder drinken lukt je toch nietquote:
En hoe kom ik dan gisteravond met -4 naar de kroegquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Of je jas altijd aanhouden/niet meenemen.
quote:Minder drinken lukt je toch niet![]()
Zonnet, nu draait ie weer als een tierelier. Maar het kan te maken hebben met het downloaden op een andere computer op het netwerkje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:42 schreef pascalheister het volgende:
welke provider heb je vaduz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |