genoeg water drinken helpt veelquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
TIP:
Zuip je nooit klem voor Oudjaars avond, de kater de dag erna is niet leuk
Jep, oudjaarsborrel en toen de stad in, ben rond 1:30 niet lekker geworden in een cafe en dat ben ik nu nog steeds nietquote:
hoe oud was de goede man?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:31 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees net dat de tekenaar van Kick Wilstra is overleden![]()
Hier geen problemen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n internetverbinding laat me om de paar minuten in de steek, of loopt Fok ook niet helemaal lekker?
Er is vooruitgang te bespeurenquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:34 schreef Eilanden het volgende:
86 jaar ... toch wel een respectabele leeftijd
en ja ik ken de deadline, maar mijn vriendin haalt de deadline niet!Ze is er al wel mee begonnen om haar recept op te schrijven en te vertalen, maar ze redt het niet ... sorry! Maar ze is er wel mee bezig!
ja ik had het vanmiddag ook al gemeldquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:31 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees net dat de tekenaar van Kick Wilstra is overleden![]()
OK sorry! Had het niet gezien!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ik had het vanmiddag ook al gemeld
[Hools] Het VBL Cafe #1027 Met een knallend uiteinde
Ik drink alleen maar durf echt niks te eten nogquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:25 schreef JaWi het volgende:
Nou, dat betwijfel ik. Er is nog niets binnen gebleven.
Gewoon een paar oliebollen naar binnen werkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:25 schreef JaWi het volgende:
Nou, dat betwijfel ik. Er is nog niets binnen gebleven.
Die zijn er vannacht als een ballenkanon weer uitgekomenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Gewoon een paar oliebollen naar binnen werken
Maar geen vette oliebollen dan als bodempje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Juist wel eten man, bodempje leggen.
quote:
*Visualiseertquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die zijn er vannacht als een ballenkanon weer uitgekomen!
4e! En 3 vestenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveelste is dat van dit jaar die je nu alweer kwijt bent?
Minder drinkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:50 schreef clauwheee het volgende:
Jawi ik weet wel een goed voornemen voor je!
Of je jas altijd aanhouden/niet meenemen. Minder drinken lukt je toch nietquote:
En hoe kom ik dan gisteravond met -4 naar de kroegquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Of je jas altijd aanhouden/niet meenemen.
quote:Minder drinken lukt je toch niet![]()
Zonnet, nu draait ie weer als een tierelier. Maar het kan te maken hebben met het downloaden op een andere computer op het netwerkje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:42 schreef pascalheister het volgende:
welke provider heb je vaduz?
dat zegt genoegquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zonnet, nu draait ie weer als een tierelier. Maar het kan te maken hebben met het downloaden op een andere computer op het netwerkje.
Fotooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:56 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee gaat d'r feestoutfit maar eens aantrekken...
Ja ik dus ook ik dacht dat het aan mijn eigen pc lag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:39 schreef Noca het volgende:
Ik krijg op FOK! steeds een melding over een of ander certificaat, dom gedoe.
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:55 schreef tong80 het volgende:
Zo nu cultureel verantwoord Idols kijken.
Shouf, shouf habibi kijken gaat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:55 schreef tong80 het volgende:
Zo nu cultureel verantwoord Idols kijken.
Inderdaad, die moet wel door naar de volgende ronde vind ikquote:
idd verrot irritant. gewoon niet accepterenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:39 schreef Noca het volgende:
Ik krijg op FOK! steeds een melding over een of ander certificaat, dom gedoe.
ik blijf stug op cancel drukkenquote:
quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:29 schreef golfer het volgende:
"Ik zit hier eenzaam en verlaten in de kroehoeg....."
Have fun, Bos.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar afsluiten en me bij de rest van het gezin voegen.
Prettige jaarwisseling iedereen en tot morgen![]()
'quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zonnet, nu draait ie weer als een tierelier. Maar het kan te maken hebben met het downloaden op een andere computer op het netwerkje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |