Je bent me net voorquote:
quote:
Bij mij dark en geen Koekiemonster. Koekiemonster bij mij alleen via lightquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:52 schreef rubbereend het volgende:
Wytske
[..]
ik heb fokforum_dark en had dat dingetje al tijdenkoekiemonster
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent me net voor.
TV zonder geluid op Wiets, radio snoeihard op radio 2.
Insgelijksquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:00 schreef DIGGER het volgende:
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05526/PC300029.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
En sportief en succesvol nieuwjaar voor allen* namens deze 2 Mascottes (en hun ouders naturlijk).
* neuzenfans uitgezonderd, die wensen we simpelweg een gezond nieuwjaar
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij dark en geen Koekiemonster. Koekiemonster bij mij alleen via light![]()
Dan is het erg vaag inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]vaag, al sinds dark weer beschikbaar is heb ik hem en al die tijd heb ik koekiemonster
slams??? zal wel niet veel zijn dan ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik zap tussen 3FM met de Top serious Request en SlamFM met de grandslams van het afgelopen jaar
Zo was jij ook hoor vorig jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:01 schreef VoreG het volgende:vuurwerk
van die jochies die met een gigantisch pak rotjes continu die dingen voorzich uitgooien en de volgende gelijk weer aansteken, alsof ze gedwongen worden om die dingen aan te steken....
Neem dan echte knallers en ga niet de hele dag met die *poefjes* rondlopen
Wel eerst eten hè Golfertquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:04 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Nog een paar uurtjes en we kunnen weer aan de champagne.
Het is inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ouderwets veldrijden op de Belg, na één rondje zijn ze al onherkenbaar.
Komt wel goed.quote:
Welke krant wordt het nu?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:13 schreef tong80 het volgende:
Vandaag voor het laatst de Volkskrant ontvangen.Na 20 jaar m'n abonnement opgezegd.
Internet.quote:
eind januari weer wk veldrijden in Zeddam, misschien eens gaan kijken, toch in de buurtquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ouderwets veldrijden op de Belg, na één rondje zijn ze al onherkenbaar.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:00 schreef pascalheister het volgende:
sientje zit al in het nieuwe jaar
had ik al gelezen een paar topics verderquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog een keer proberen:
Maandag 2 januari mn OV maar es ophalen, een nieuw persoonlijk record
Koefnoen nemen wij op. Youp gaan we wel kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:22 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar Lebbis en jansen. Valt me tegen. Vanavond Koefnoen. Zal wel leuker worden.
Ja het blijft sensationeelquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:11 schreef VoreG het volgende:
Sport terugblik van dit jaar. Die CL-finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |