Goeie reis!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:48 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, mensen ik ga er vandoor, even de trein, vliegtuig, trein en bus pakken en dan ben ik over een uurtje of 7 wel weer online![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:48 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, mensen ik ga er vandoor, even de trein, vliegtuig, trein en bus pakken en dan ben ik over een uurtje of 7 wel weer online![]()
![]()
![]()
* BONG4002 dusquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:50 schreef melke het volgende:
Wie is er nog online?
Yep, wel mooi maar niet mijn smaak, ik hou van ruigquote:
Ik niet, want ik slaap, of ik moet slapen, daar ben ik nog niet helemaal uitquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:50 schreef melke het volgende:
Wie is er nog online?
Dag Melke, fijne jaarwisseling. Het is 12 hoog en ik heet Yolandequote:Op zaterdag 31 december 2005 05:48 schreef melke het volgende:
Daag Henk en Yolanda! Maak er morgen een leuke avond van en geniet van het vuurwerk op 10 (?) hoog!
Just wait a sec dan knalt er wat zoquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, wel mooi maar niet mijn smaak, ik hou van ruig![]()
*schudt aan Tarzan.....kutkutkutquote:
Excusesquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:51 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dag Melke, fijne jaarwisseling. Het is 12 hoog en ik heet Yolande![]()
![]()
Yolande, wat ik aan Henk schreef geldt natuurlijk voor jullie allebei, dat daar geen misverstanden over gaan bestaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:51 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dag Melke, fijne jaarwisseling. Het is 12 hoog en ik heet Yolande![]()
![]()
Is goed, mocht er wat zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:48 schreef Arliator het volgende:
Ik zal het aanbod van de oudere broer in gedachte houden![]()
Hahahahahaah, jij hebt nog een tarzan, is zo oudbollig, ik heb iets veel beters, ik als man ben bijna overbodig, die gaat er ook snel uit!quote:
leer er van danquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
You can't always get what you want... Story of my life!
Hier heb je RUIGquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, wel mooi maar niet mijn smaak, ik hou van ruig![]()
toen ik het las vatte ik het ook zo op hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Yolande, wat ik aan Henk schreef geldt natuurlijk voor jullie allebei, dat daar geen misverstanden over gaan bestaan
quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ehm eh eh eh ik wil wel wat tikken maar mag niet![]()
Mwahquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahahaah, jij hebt nog een tarzan, is zo oudbollig, ik heb iets veel beters, ik als man ben bijna overbodig, die gaat er ook snel uit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |