quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:06 schreef Manu82 het volgende:
goedemorgen, ben er weer
was even in slaap gevallen
Jonge blijf toch nog ff. Waarom zou je nu al gaan slapen? Slapen kun je doen als je dood bent!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Onze relatie is nog niet dusdanig dat ik je meevraag naar bed
Heequote:Op zaterdag 31 december 2005 05:06 schreef Manu82 het volgende:
goedemorgen, ben er weer
was even in slaap gevallen
En ik zou een paar schroefjes missen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:07 schreef melke het volgende:
[..]
Jonge blijf toch nog ff. Waarom zou je nu al gaan slapen? Slapen kun je doen als je dood bent!
Tuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:02 schreef Arliator het volgende:
Oke, dus als ik vragen heb die ik niet aan mijn vader wil vragen, of mijn jongere broertje mee wil belasten, dan kan ik naar jou toe?
Ja de mensen vertellen dat er na 21:00uur geen openbaar vervoer meer isquote:Oh ja, heb je morgen wat te doen?
Ik ga lekker naar huis na mijn/ons werk en van 12 hoog vuurwerk kijkenquote:We hebben morgen een BB meeting hier bij mij thuis, niet dat er iemand komt, maar het klinkt wel leuk.
Deal. Jij van mij een Big Mac. Zie je morgen wel in de stadquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik zou een paar schroefjes missen.
Trusten allemaal
En alvast een gelukkig nieuwjaar als ik jullie niet meer spreek.Oh en Mel je krijgt van mij een doosje wokkelchocolaatjes als ik de oudejaarsloterij win.
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:09 schreef teamlead het volgende:trusten Stereo.. goeie jaarwisseling en tot volgend jaar
Op mijn leeftijd heb ik de slaap hard nodig hoorquote:
Body Harvestquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
grrr, nu wil ik het weten ook, welk spel is dit?![]()
quote:
Nee, je kunt ook overdrijven he. Saaie!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In het vliegtuig naar de Caribbean?![]()
Slaap lekker en tot 2006!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:11 schreef teamlead het volgende:slaap lekker allemaal, als ik jullie morgen niet meer zou spreken alvast een heel gelukkig nieuwjaar...
en keep BB alive!
Slaap lekker denk ik dan en tot vanavond en anders alvast een gelukkig nieuwjaar!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:11 schreef teamlead het volgende:slaap lekker allemaal, als ik jullie morgen niet meer zou spreken alvast een heel gelukkig nieuwjaar...
en keep BB alive!
Weltrusten en een goede jaarwisseling tot 2006quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:11 schreef teamlead het volgende:slaap lekker allemaal, als ik jullie morgen niet meer zou spreken alvast een heel gelukkig nieuwjaar...
en keep BB alive!
Ah welke scriptie?quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt teveel als mijn scriptie die ik nu aan het schrijven ben
quote:Okee, nu ben ik echt naar bed
Die mag er ook zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:13 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn favoriet is nr. 9!!
* Stereotomy rent heel hard weg naar bed nu
Blijf nou nog ff!! Jij ook Team!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:13 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn favoriet is nr. 9!!
* Stereotomy rent heel hard weg naar bed nu
Check de site eens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:14 schreef Manu82 het volgende:
Welke nummers komen dit uur nog???
Ik ben er nog dus dat is het belangrijkste (zie TT)quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:16 schreef melke het volgende:
Team en Palm gaan samen slapen. Hmn dat zet je aan het denken toch?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben er nog dus dat is het belangrijkste (zie TT)
Je gaat toch niet zeggen dat je denkt dat ze samen slapenquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:16 schreef melke het volgende:
Team en Palm gaan samen slapen. Hmn dat zet je aan het denken toch?
Voor een goed doel ben ik stil...wait and seequote:Op zaterdag 31 december 2005 05:17 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is waar! Maar jij bent zo stil..
Gedwongen feesten.. Thuis, kroeg, bij vrienden, thuis. Jij?quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:19 schreef Manu82 het volgende:
Wat gaan jullie vanavond doen eigenlijk?
jij bent zelf ook niet echt spraakzaamquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:17 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is waar! Maar jij bent zo stil..
Ik doe met je mee, Iedereen die gaat slapen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:13 schreef Morwen het volgende:
En truste voor iedereen die gaat slapen![]()
![]()
Eerst naar de stad lopen en dan aftellen bij de St. Albert Square en dan naar een kroeg denk ik even, alhoewel ik geen idee heb of er daar wat te doen is....quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:20 schreef melke het volgende:
[..]
Gedwongen feesten.. Thuis, kroeg, bij vrienden, thuis. Jij?
Fijn en gelukkig 2006 Henkquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, Iedereen die gaat slapen!
Eeen heel gezellig en gezond uiteinde, wees vooorzichtig met vuurwerk want we willen allemaal met 10 vingers kunnen typen![]()
![]()
![]()
Ik heb alle 10 mijn vingers nogen kan nog niet typen met alle 10
![]()
Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerst naar de stad lopen en dan aftellen bij de St. Albert Square en dan naar een kroeg denk ik even, alhoewel ik geen idee heb of er daar wat te doen is....
Dat is voor niets!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
29 euro ben je in Engeland Melke![]()
And mine 2quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
You can't always get what you want... Story of my life!
Me too, maar heb wel het meeste weten te bereikenquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
Me tooquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Me to, maar heb wel het meeste weten te bereiken![]()
retourvlucht 50 euro, Liverpool (als je op tijd boekt)quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
29 euro ben je in Engeland Melke![]()
Ik doe je maar 2 keer quoten, je zult moeten vechten voor de dingen die je wilt bereiken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
Allways look at the bright side of life, that's the story of my life.quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
Dan moet je ook nog weten wat je wilt bereiken he... Wist ik dat maar..quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik doe je maar 2 keer quoten, je zult moeten vechten voor de dingen die je wilt bereiken.![]()
![]()
![]()
Doe je dat niet kom je er ook niet![]()
Ik dan ook maar een keer 2 keerquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik doe je maar 2 keer quoten, je zult moeten vechten voor de dingen die je wilt bereiken.![]()
![]()
![]()
Doe je dat niet kom je er ook niet![]()
Wat scheelt het, Melke hier of Melke daarquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
retourvlucht 50 euro, Liverpool (als je op tijd boekt)
Dat komt wel, afdwingen is het laatste wat je moet doen.....I Know.....quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:34 schreef melke het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog weten wat je wilt bereiken he... Wist ik dat maar..
En hier: afdwingenquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat komt wel, afdwingen is het laatste wat je moet doen.....I Know.....
Ik zie niksquote:
Ik zal het aanbod van de oudere broer in gedachte houdenquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tuurlijk
[..]
Ja de mensen vertellen dat er na 21:00uur geen openbaar vervoer meer isen de nachtbussen miscchien gaan rijden
![]()
[..]
Ik ga lekker naar huis na mijn/ons werk en van 12 hoog vuurwerk kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het aanbod, heel lief en leuk![]()
![]()
Just klikquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie niks![]()
Of is het een liedje?
Ik hoor het al, beetje efteling-achtig
Kom je nog???quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Me too![]()
If You Try, You might get what you need![]()
Goeie reis!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:48 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, mensen ik ga er vandoor, even de trein, vliegtuig, trein en bus pakken en dan ben ik over een uurtje of 7 wel weer online![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:48 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, mensen ik ga er vandoor, even de trein, vliegtuig, trein en bus pakken en dan ben ik over een uurtje of 7 wel weer online![]()
![]()
![]()
* BONG4002 dusquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:50 schreef melke het volgende:
Wie is er nog online?
Yep, wel mooi maar niet mijn smaak, ik hou van ruigquote:
Ik niet, want ik slaap, of ik moet slapen, daar ben ik nog niet helemaal uitquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:50 schreef melke het volgende:
Wie is er nog online?
Dag Melke, fijne jaarwisseling. Het is 12 hoog en ik heet Yolandequote:Op zaterdag 31 december 2005 05:48 schreef melke het volgende:
Daag Henk en Yolanda! Maak er morgen een leuke avond van en geniet van het vuurwerk op 10 (?) hoog!
Just wait a sec dan knalt er wat zoquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, wel mooi maar niet mijn smaak, ik hou van ruig![]()
*schudt aan Tarzan.....kutkutkutquote:
Excusesquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:51 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dag Melke, fijne jaarwisseling. Het is 12 hoog en ik heet Yolande![]()
![]()
Yolande, wat ik aan Henk schreef geldt natuurlijk voor jullie allebei, dat daar geen misverstanden over gaan bestaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:51 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dag Melke, fijne jaarwisseling. Het is 12 hoog en ik heet Yolande![]()
![]()
Is goed, mocht er wat zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:48 schreef Arliator het volgende:
Ik zal het aanbod van de oudere broer in gedachte houden![]()
Hahahahahaah, jij hebt nog een tarzan, is zo oudbollig, ik heb iets veel beters, ik als man ben bijna overbodig, die gaat er ook snel uit!quote:
leer er van danquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
Hier heb je RUIGquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, wel mooi maar niet mijn smaak, ik hou van ruig![]()
toen ik het las vatte ik het ook zo op hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Yolande, wat ik aan Henk schreef geldt natuurlijk voor jullie allebei, dat daar geen misverstanden over gaan bestaan
quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ehm eh eh eh ik wil wel wat tikken maar mag niet![]()
Mwahquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahahaah, jij hebt nog een tarzan, is zo oudbollig, ik heb iets veel beters, ik als man ben bijna overbodig, die gaat er ook snel uit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |