And mine 2quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
You can't always get what you want... Story of my life!
Me too, maar heb wel het meeste weten te bereikenquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
Me tooquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Me to, maar heb wel het meeste weten te bereiken![]()
retourvlucht 50 euro, Liverpool (als je op tijd boekt)quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
29 euro ben je in Engeland Melke![]()
Ik doe je maar 2 keer quoten, je zult moeten vechten voor de dingen die je wilt bereiken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
Allways look at the bright side of life, that's the story of my life.quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
Dan moet je ook nog weten wat je wilt bereiken he... Wist ik dat maar..quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik doe je maar 2 keer quoten, je zult moeten vechten voor de dingen die je wilt bereiken.![]()
![]()
![]()
Doe je dat niet kom je er ook niet![]()
Ik dan ook maar een keer 2 keerquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik doe je maar 2 keer quoten, je zult moeten vechten voor de dingen die je wilt bereiken.![]()
![]()
![]()
Doe je dat niet kom je er ook niet![]()
Wat scheelt het, Melke hier of Melke daarquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
retourvlucht 50 euro, Liverpool (als je op tijd boekt)
Dat komt wel, afdwingen is het laatste wat je moet doen.....I Know.....quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:34 schreef melke het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog weten wat je wilt bereiken he... Wist ik dat maar..
En hier: afdwingenquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat komt wel, afdwingen is het laatste wat je moet doen.....I Know.....
Ik zie niksquote:
Ik zal het aanbod van de oudere broer in gedachte houdenquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tuurlijk
[..]
Ja de mensen vertellen dat er na 21:00uur geen openbaar vervoer meer isen de nachtbussen miscchien gaan rijden
![]()
[..]
Ik ga lekker naar huis na mijn/ons werk en van 12 hoog vuurwerk kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het aanbod, heel lief en leuk![]()
![]()
Just klikquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie niks![]()
Of is het een liedje?
Ik hoor het al, beetje efteling-achtig
Kom je nog???quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Me too![]()
If You Try, You might get what you need![]()
Goeie reis!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:48 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, mensen ik ga er vandoor, even de trein, vliegtuig, trein en bus pakken en dan ben ik over een uurtje of 7 wel weer online![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:48 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, mensen ik ga er vandoor, even de trein, vliegtuig, trein en bus pakken en dan ben ik over een uurtje of 7 wel weer online![]()
![]()
![]()
* BONG4002 dusquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:50 schreef melke het volgende:
Wie is er nog online?
Yep, wel mooi maar niet mijn smaak, ik hou van ruigquote:
Ik niet, want ik slaap, of ik moet slapen, daar ben ik nog niet helemaal uitquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:50 schreef melke het volgende:
Wie is er nog online?
Dag Melke, fijne jaarwisseling. Het is 12 hoog en ik heet Yolandequote:Op zaterdag 31 december 2005 05:48 schreef melke het volgende:
Daag Henk en Yolanda! Maak er morgen een leuke avond van en geniet van het vuurwerk op 10 (?) hoog!
Just wait a sec dan knalt er wat zoquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, wel mooi maar niet mijn smaak, ik hou van ruig![]()
*schudt aan Tarzan.....kutkutkutquote:
Excusesquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:51 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dag Melke, fijne jaarwisseling. Het is 12 hoog en ik heet Yolande![]()
![]()
Yolande, wat ik aan Henk schreef geldt natuurlijk voor jullie allebei, dat daar geen misverstanden over gaan bestaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:51 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dag Melke, fijne jaarwisseling. Het is 12 hoog en ik heet Yolande![]()
![]()
Is goed, mocht er wat zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:48 schreef Arliator het volgende:
Ik zal het aanbod van de oudere broer in gedachte houden![]()
Hahahahahaah, jij hebt nog een tarzan, is zo oudbollig, ik heb iets veel beters, ik als man ben bijna overbodig, die gaat er ook snel uit!quote:
leer er van danquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef melke het volgende:
Hier heb je RUIGquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, wel mooi maar niet mijn smaak, ik hou van ruig![]()
toen ik het las vatte ik het ook zo op hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Yolande, wat ik aan Henk schreef geldt natuurlijk voor jullie allebei, dat daar geen misverstanden over gaan bestaan
quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ehm eh eh eh ik wil wel wat tikken maar mag niet![]()
Mwahquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahahaah, jij hebt nog een tarzan, is zo oudbollig, ik heb iets veel beters, ik als man ben bijna overbodig, die gaat er ook snel uit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |