quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:52 schreef melke het volgende:
[..]
Nee inderdaad, de king onder de losers!
Omdat ik een meisje ben en zelf geen slang hebquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geinteresseerd in dat antwoord?![]()
Ehh...bedoel je IRL of op je PC? In het laatste geval denk ik dat de boel dan behoorlijk verzuipt en traag wordquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, maar goed ik update nooit ik pleur ouwe rotzooi in de prullenbak, ook recyclen doe ik niet aan.![]()
HET ANTWOORD EN DE REPLY VAN HET JAARquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:53 schreef melke het volgende:
[..]
Omdat ik een meisje ben en zelf geen slang heb
Sophie, mooie naamquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sophie Verstappen lijkt ook op Angelina Jolie.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is de persoon die ik zoek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe laat? 19:00 uur?
Oke, afgesproken!!!!!!!!!!!!!!!
Edit: dit is dus serieus!!!![]()
![]()
Roel had in slappe toestand niet zoveel om te showen, maar volgens Dido was het in erectie zeker wel wat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:53 schreef melke het volgende:
[..]
Het jaar is nog niet voorbij he!quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
HET ANTWOORD EN DE REPLY VAN HET JAAR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:53 schreef melke het volgende:
[..]
Nog niet helemaal nee, maar dit kan echt te boek gaan reken maarquote:
Was dat haar antwoord?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roel had in slappe toestand niet zoveel om te showen, maar volgens Dido was het in erectie zeker wel wat.![]()
nou ja zeg!quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Je mag hem ook zo wel hebben hoor![]()
Verzendkosten betaal ik wel![]()
Daar ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal nee, maar dit kan echt te boek gaan reken maar
Je komt zo droog en scherp uit de hoek, geweldig![]()
Vrije relatie, tot op zekere hoogte, ik ben haar mannetje, en zij is mijn vrouwtje, we delen niks met niemand. Wij hebben elkaar, en daar hebben we onze handen vol genoeg aan (wil nog een grap maken, maar die kan niet door de policy ben ik bangquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is mooi
Een vrije relatie
[..]
Wat mij betreft opzeker![]()
Zekerquote:
En ofquote:Melke is leuk![]()
Sorry, ik zag een snelle manier om hem te dumpen, maar dan heb jij er 2quote:
Nee uiteraard nietquote:
Welke grap?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vrije relatie, tot op zekere hoogte, ik ben haar mannetje, en zij is mijn vrouwtje, we delen niks met niemand. Wij hebben elkaar, en daar hebben we onze handen vol genoeg aan (wil nog een grap maken, maar die kan niet door de policy ben ik bang)
Mooiquote:Maar qua opmerkingen zijn we wel vrij.
Zij mag zeggen wat ze wil, en ik ookWant we kennen elkaar!!!! *verliefde modus* Ik houd van haar!!!!!!
![]()
![]()
, maar ik kan haar ook weleens
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft zeker een leuke vernieuwende insteek met een hoop droge humorquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:58 schreef BONG4002 het volgende:
Mss wel een van de beste BB users dit jaar![]()
Haha dankjewel. Maar zeg zulke dingen maar niet te hardquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker
[..]
En of
Mss wel een van de beste BB users dit jaar![]()
Hahahahahaah, maar moet wel via upc, anders is hij er nooit op tijdquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Je mag hem ook zo wel hebben hoor![]()
Verzendkosten betaal ik wel![]()
En jullie zijn niet eens klonen van ons of andersomquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vrije relatie, tot op zekere hoogte, ik ben haar mannetje, en zij is mijn vrouwtje, we delen niks met niemand. Wij hebben elkaar, en daar hebben we onze handen vol genoeg aan (wil nog een grap maken, maar die kan niet door de policy ben ik bang) Maar qua opmerkingen zijn we wel vrij.
Zij mag zeggen wat ze wil, en ik ookWant we kennen elkaar!!!! *verliefde modus* Ik houd van haar!!!!!!
![]()
![]()
, maar ik kan haar ook weleens
![]()
![]()
![]()
![]()
4quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sorry, ik zag een snelle manier om hem te dumpen, maar dan heb jij er 2![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:00 schreef melke het volgende:
[..]
Haha dankjewel. Maar zeg zulke dingen maar niet te hard![]()
dan moeten jullie wel de clonen zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jullie zijn niet eens klonen van ons of andersom![]()
![]()
![]()
Omdat ze geil was en vanwege de kijkcijfers denk ik. Roel zal ook wel meer gedaan hebben dan bekend isquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet
Zoals het een nette dame betaamt, besloot ze na een vies gezicht getrokken te hebben om mijn vraag wijselijk te negeren.![]()
Neemt niet weg dat het uiteraard nog een mysterie is waarom ze zomaar Roel's slang een zwengel gaf op de bewuste avond.![]()
Reminds me of this songquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
Even een ambachtelijk slechte fake zo tussen de nummers door:
[afbeelding]
Daarom begin ik er niet aan, niet te veel persoonlijk worden, niet te veel vertellen en helemaaaaaal geen foto plaatsen of je wordt ter plekke afgebrandquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wil er wel een plaatsen maar ken de reactie's van de gemiddelde fokker. Een foto plaatsen is hier hetzelfde als je eigen ruiten in gooien
Niet bij Linda, slechts bij Dido. Dido was wel onder de indruk daarvan overigens, een van de redenen waarom ze het toch uit huis wil proberen met Roel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:03 schreef melke het volgende:
[..]
Omdat ze geil was en vanwege de kijkcijfers denk ik. Roel zal ook wel meer gedaan hebben dan bekend is
Als een echte stoere man moet ik dan de grap maken dat zij haar handen vol heeft aan mijn ***quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke grap?
Ik denk dat je het gerust kan posten hoor
Hij telt voor 4, dat klopt wel jaquote:
Ecco the Dolphin is toch nooit op NES uitgebracht?quote:
Tja... ben kort van stof he..quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oke, qua wat er gebeurde op de streams was je niet al te uitgebreid maar je commentaar was heerlijk om te lezen
Is waar (ten dele), het is op eigen risico en dat risico op FOK is wat groter dan op andere sites, maar dat moet je zelf bepalenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daarom begin ik er niet aan, niet te veel persoonlijk worden, niet te veel vertellen en helemaaaaaal geen foto plaatsen of je wordt ter plekke afgebrand
Tja, idd...niet dat het mijn reden is om mn foto te plaatsen, waarom ik hem niet plaats heeft een andere reden en dat kan ik pas na lange tijd zeggen, secret missie ongeveerquote:en das jammer eigenlijk
Qua leeftijd niet maar goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dan moeten jullie wel de clonen zijn![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daarom begin ik er niet aan, niet te veel persoonlijk worden, niet te veel vertellen en helemaaaaaal geen foto plaatsen of je wordt ter plekke afgebrand
en das jammer eigenlijk
Ruud vroeg nog aan Linda of er meer gebeurd was. Toen moest ze lachen en zei ze dat ze dat dat prive was en dat ook prive met Dido zou bespreken. Zegt misschien ook wel genoeg he..quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet bij Linda, slechts bij Dido. Dido was wel onder de indruk daarvan overigens, een van de redenen waarom ze het toch uit huis wil proberen met Roel.
je mag het nu wel onthullen hoor scanmanquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is waar (ten dele), het is op eigen risico en dat risico op FOK is wat groter dan op andere sites, maar dat moet je zelf bepalen
[..]
Tja, idd...niet dat het mijn reden is om mn foto te plaatsen, waarom ik hem niet plaats heeft een andere reden en dat kan ik pas na lange tijd zeggen, secret missie ongeveer
Ja, doe maar.......een drankjequote:
Nopequote:Op zaterdag 31 december 2005 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ecco the Dolphin is toch nooit op NES uitgebracht?
Just give a gil en ik geef je een NES soundquote:Vind het wel cool dat je dit soort dingen hebt
Hilarischquote:Ik had ooit een filmpje van een japanner die Super Mario op de elektrische gitaar kon spelen.
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ruud vroeg nog aan Linda of er meer gebeurd was. Toen moest ze lachen en zei ze dat ze dat dat prive was en dat ook prive met Dido zou bespreken. Zegt misschien ook wel genoeg he..
Welk spel was het dan, Bong?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope
[..]
Just give a gil en ik geef je een NES sound
[..]
Hilarisch
Lijkt me erg cool![]()
Tja ik ben scanman en ik wil zeggen dat ik toch wel het forum een beetje mis eigenlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
je mag het nu wel onthullen hoor scanman
http://www.filedump.nl/quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:10 schreef SuperMOM het volgende:
hoe plaats ik ik hier een link van een song?
Ja best zonde.. Je leert sommige mensen toch kennen. De etters beperken dat toch op een of andere manierquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
en das jammer eigenlijk
Tetrisphere (een N64 game) en daar zaten toevallig NES muziekjes tussenquote:
Moet je nagaan als we dat wel zouden zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jullie zijn niet eens klonen van ons of andersom![]()
![]()
![]()
*neemt strohrum met UPquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Neem wat je wilt er staat genoeg![]()
http://www.ebaumsworld.com/marioguitar.htmlquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope
[..]
Just give a gil en ik geef je een NES sound
[..]
Hilarisch
Lijkt me erg cool![]()
Ah, omdat Naat als achtergrondplaatje achter een muur (van water) verdween?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tetrisphere (een N64 game) en daar zaten toevallig NES muziekjes tussen
* BONG4002 gaat er naartoequote:Op zaterdag 31 december 2005 04:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.ebaumsworld.com/marioguitar.html
Bong, dit *MOET* je zien.
Je moet precies doen wat je wilt, waar je je goed bij voelt, doe ik al heel lang zo en dat bevalt me bestquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Ja best zonde.. Je leert sommige mensen toch kennen. De etters beperken dat toch op een of andere manier
Het had iets NES achtigs met die visjes (MARIO) enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, omdat Naat als achtergrondplaatje achter een muur (van water) verdween?
dizzy heeft er al 3, dus met die van jou worden het er 7quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij telt voor 4, dat klopt wel ja![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:13 schreef henk.jansen het volgende:
Dadelijk een voor de ouwetjes onder ons de alltime hit van Peter Maffay - DU [afbeelding]
Gezienquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.ebaumsworld.com/marioguitar.html
Bong, dit *MOET* je zien.
Zelfs ik als niet oudje ken dat liedje! Queen niveau!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:13 schreef henk.jansen het volgende:
Dadelijk een voor de ouwetjes onder ons de alltime hit van Peter Maffay - DU [afbeelding]
thnxxxxxx kom eraanquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.filedump.nl/
Hier dumpen
Ja maar er zitten altijd opgefokte fokkers hierquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je moet precies doen wat je wilt, waar je je goed bij voelt, doe ik al heel lang zo en dat bevalt me best![]()
Mijn dochtertje heeft bij de Sims 2 een familie met 7 personen aangemaakt. Wensdroom? Ik stuur haar wel met de buurtkinderen naar jullie toequote:Op zaterdag 31 december 2005 04:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
dizzy heeft er al 3, dus met die van jou worden het er 7![]()
![]()
Neeeehheeeeeee!!!!
![]()
Hmmmm schuifelquote:
Vandaar de naam FOKquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:17 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar er zitten altijd opgefokte fokkers hier
Puisterige Pubertjes met rondvliegende hormonen die uit pure frustratie van zich afbijten. Misschien niet helemaal waar je je iets van aan zou moeten trekkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:17 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar er zitten altijd opgefokte fokkers hier
Ik wordt steeds nieuwsgieriger, hier zijn ook de sims aanwezig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn dochtertje heeft bij de Sims 2 een familie met 7 personen aangemaakt. Wensdroom? Ik stuur haar wel met de buurtkinderen naar jullie toe![]()
op dit nummer kan het ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmmmm schuifelHmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
![]()
Ik wil met je mee doen maar hoor hier de Stones met Tumblin Dicequote:Op zaterdag 31 december 2005 04:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmmmm schuifelHmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
Hmmmm schuifel
![]()
Nee dat weet ik wel, maar irriteert me wel en ze verpesten het wel voor sommigequote:Op zaterdag 31 december 2005 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Puisterige Pubertjes met rondvliegende hormonen die uit pure frustratie van zich afbijten. Misschien niet helemaal waar je je iets van aan zou moeten trekken![]()
Geweldige game!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wordt steeds nieuwsgieriger, hier zijn ook de sims aanwezig.
Dus kom maar op!
Doe eens gek, gooi je haar los!!
Ikke wel, ik ben altijd op zoek naar foto's [hijgstem modus] waar zijn die foto's, ik houd van foto's, zeker foto's van vieze zakdoeken, *hijg hijg, slurp slurp* [/einde hijgstem modus] Dit was dus vrij naar de vieze man van kooten en de biequote:Op zaterdag 31 december 2005 04:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vandaar de naam FOK
Maar die heb je idd in grote getalen, ik behoor daar niet bij wees dus gerust
Ik niet, ze doen nooit wat ik wilquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geweldige game!![]()
Nooit zo gelachen
Best eng veel toeval vanavond, maar ik heb idd ook een staatslot, eindigend met nummer 3quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:22 schreef melke het volgende:
Ik heb trouwens een staatslot! Nog meerdere mensen hier? Stel je voor dat we morgen winnen zeg!
Nou ik heb een Kraslot (December geval met elke dag een vakje) and guess what ik heb 9 'kerstmannen' dus nog één te gaan en dat is morgen en in dat geval ben ik zwaar zeker onwaarschijnlijk ¤ 100.000 rijkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:22 schreef melke het volgende:
Ik heb trouwens een staatslot! Nog meerdere mensen hier? Stel je voor dat we morgen winnen zeg!
Ik ben er eindelijk achter hoe ik een stinkende peuter kan reinigenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geweldige game!![]()
Nooit zo gelachen
Of vieze oude mannetjes zoals ik?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Puisterige Pubertjes met rondvliegende hormonen die uit pure frustratie van zich afbijten. Misschien niet helemaal waar je je iets van aan zou moeten trekken![]()
Wat ga jij doen met de miljoenen die je kan gaan winnen?!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Best eng veel toeval vanavond, maar ik heb idd ook een staatslot, eindigend met nummer 3
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:23 schreef SuperMOM het volgende:
She superMOM's the one.....................
Zoiets als ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik niet, ze doen nooit wat ik wil![]()
Vriend!!! Gabber!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou ik heb een Kraslot (December geval met elke dag een vakje) and guess what ik heb 9 'kerstmannen' dus nog één te gaan en dat is morgen en in dat geval ben ik zwaar zeker onwaarschijnlijk ¤ 100.000 rijker![]()
![]()
Op de bank pleuren en mijn studie afmakenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:24 schreef melke het volgende:
[..]
Wat ga jij doen met de miljoenen die je kan gaan winnen?!
Erg veel succes!! Wat als je geen kerstman krast? Win je dan ook iets of is het alles of niets?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou ik heb een Kraslot (December geval met elke dag een vakje) and guess what ik heb 9 'kerstmannen' dus nog één te gaan en dat is morgen en in dat geval ben ik zwaar zeker onwaarschijnlijk ¤ 100.000 rijker![]()
![]()
En jij?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:24 schreef melke het volgende:
[..]
Wat ga jij doen met de miljoenen die je kan gaan winnen?!
We zijn er nog niet...dat ene vakje....zucht.....word natuurlijk iets andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |