quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:45 schreef M-en-A het volgende:
Mensen, ik ga mijn bedje opzoeken, straks weer een vermoeiende dag![]()
Veel plezier en voor straks slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
Doei, en bedankt voor de streamverslagen he!quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:45 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:45 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ontmoeten, leuk! Maarrrrrrrrrrrr ze is mijn vrouw niet, wil ze wel, maar ik niet, die alimentatie kost zoveel![]()
Een lange slungelige bezopen Male-Morwenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bedden zat, neem die ook maar mee!!
Er is 1 jongen van 15 aanwezig, het kind van dizzy
Dus kinderen geen excuus
Ehh..toen was mijn bootloader geupdatequote:Op zaterdag 31 december 2005 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
Bong, ik denk dat je jaartal een beetje verkeerd is
*del del del del del del del delquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh..toen was mijn bootloader geupdate
* BONG4002 is geen mens maar een BIOS
I am protectedquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*del del del del del del del del![]()
Dat is de persoon die ik zoek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een lange slungelige bezopen Male-Morwen![]()
Die wil je echt niet erbij hoor, die gaat oude grapjes tappen, je vrouw versieren, je hamster vrijlaten en je auto 3 blokken verderop duwen........mits genoeg drank![]()
Jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:49 schreef melke het volgende:
[..]
Heb jij serieus aan Linda gevraagd hoe lang de slang van Roel is?!
Goh, wat ben ik daar blij mee!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:49 schreef Stereotomy het volgende:
melke is op dezelfde dag jarig als Jos Verstappen
THE FINAL COUNTDOWN![]()
![]()
Geweldig nummer vond ik dat toen ik klein was.
Niks mis met ons Joske hequote:Op zaterdag 31 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Goh, wat ben ik daar blij mee!!![]()
Final Countdown, die clip vind ik wel erg cool!
Zo gaan we met elkaar om, kunnen we allebei goed hebben, vandaar dat we het goed kunnen vindenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]gemeen
![]()
Maar gaat zeker een keer gebeuren (de ontmoeting)![]()
Zo zeg , sneekweek lang lang gelee, en de kroeg in en dan dit nummerquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:50 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
Final Countdown.....
![]()
![]()
![]()
![]()
damn die gasten waren cool toen ik op de brugklas zat...
Waarom ben jij zo geinteresseerd in dat antwoord?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Tjonge jonge jonge....
Wat was haar antwoord?
Oh ik dacht al, maar goed ik update nooit ik pleur ouwe rotzooi in de prullenbak, ook recyclen doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh..toen was mijn bootloader geupdate
* BONG4002 is geen mens maar een BIOS
Sophie Verstappen lijkt ook op Angelina Jolie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:52 schreef melke het volgende:
[..]
Nee inderdaad, de king onder de losers!
Dat is mooiquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zo gaan we met elkaar om, kunnen we allebei goed hebben, vandaar dat we het goed kunnen vinden![]()
Wat mij betreft opzekerquote:Maar die ontmoeting, oke, niet morgen, maar in 2006 zeker!!! (als het aan mij ligt dan tenminste)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |