Graag gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:00 schreef melke het volgende:
[..]
Haha dankjewel. Maar zeg zulke dingen maar niet te hard![]()
dan moeten jullie wel de clonen zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jullie zijn niet eens klonen van ons of andersom![]()
![]()
![]()
Omdat ze geil was en vanwege de kijkcijfers denk ik. Roel zal ook wel meer gedaan hebben dan bekend isquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet
Zoals het een nette dame betaamt, besloot ze na een vies gezicht getrokken te hebben om mijn vraag wijselijk te negeren.![]()
Neemt niet weg dat het uiteraard nog een mysterie is waarom ze zomaar Roel's slang een zwengel gaf op de bewuste avond.![]()
Reminds me of this songquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
Even een ambachtelijk slechte fake zo tussen de nummers door:
[afbeelding]
Daarom begin ik er niet aan, niet te veel persoonlijk worden, niet te veel vertellen en helemaaaaaal geen foto plaatsen of je wordt ter plekke afgebrandquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wil er wel een plaatsen maar ken de reactie's van de gemiddelde fokker. Een foto plaatsen is hier hetzelfde als je eigen ruiten in gooien
Niet bij Linda, slechts bij Dido. Dido was wel onder de indruk daarvan overigens, een van de redenen waarom ze het toch uit huis wil proberen met Roel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:03 schreef melke het volgende:
[..]
Omdat ze geil was en vanwege de kijkcijfers denk ik. Roel zal ook wel meer gedaan hebben dan bekend is
Als een echte stoere man moet ik dan de grap maken dat zij haar handen vol heeft aan mijn ***quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke grap?
Ik denk dat je het gerust kan posten hoor
Hij telt voor 4, dat klopt wel jaquote:
Ecco the Dolphin is toch nooit op NES uitgebracht?quote:
Tja... ben kort van stof he..quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oke, qua wat er gebeurde op de streams was je niet al te uitgebreid maar je commentaar was heerlijk om te lezen
Is waar (ten dele), het is op eigen risico en dat risico op FOK is wat groter dan op andere sites, maar dat moet je zelf bepalenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daarom begin ik er niet aan, niet te veel persoonlijk worden, niet te veel vertellen en helemaaaaaal geen foto plaatsen of je wordt ter plekke afgebrand
Tja, idd...niet dat het mijn reden is om mn foto te plaatsen, waarom ik hem niet plaats heeft een andere reden en dat kan ik pas na lange tijd zeggen, secret missie ongeveerquote:en das jammer eigenlijk
Qua leeftijd niet maar goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dan moeten jullie wel de clonen zijn![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daarom begin ik er niet aan, niet te veel persoonlijk worden, niet te veel vertellen en helemaaaaaal geen foto plaatsen of je wordt ter plekke afgebrand
en das jammer eigenlijk
Ruud vroeg nog aan Linda of er meer gebeurd was. Toen moest ze lachen en zei ze dat ze dat dat prive was en dat ook prive met Dido zou bespreken. Zegt misschien ook wel genoeg he..quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet bij Linda, slechts bij Dido. Dido was wel onder de indruk daarvan overigens, een van de redenen waarom ze het toch uit huis wil proberen met Roel.
je mag het nu wel onthullen hoor scanmanquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is waar (ten dele), het is op eigen risico en dat risico op FOK is wat groter dan op andere sites, maar dat moet je zelf bepalen
[..]
Tja, idd...niet dat het mijn reden is om mn foto te plaatsen, waarom ik hem niet plaats heeft een andere reden en dat kan ik pas na lange tijd zeggen, secret missie ongeveer
Ja, doe maar.......een drankjequote:
Nopequote:Op zaterdag 31 december 2005 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ecco the Dolphin is toch nooit op NES uitgebracht?
Just give a gil en ik geef je een NES soundquote:Vind het wel cool dat je dit soort dingen hebt
Hilarischquote:Ik had ooit een filmpje van een japanner die Super Mario op de elektrische gitaar kon spelen.
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ruud vroeg nog aan Linda of er meer gebeurd was. Toen moest ze lachen en zei ze dat ze dat dat prive was en dat ook prive met Dido zou bespreken. Zegt misschien ook wel genoeg he..
Welk spel was het dan, Bong?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope
[..]
Just give a gil en ik geef je een NES sound
[..]
Hilarisch
Lijkt me erg cool![]()
Tja ik ben scanman en ik wil zeggen dat ik toch wel het forum een beetje mis eigenlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
je mag het nu wel onthullen hoor scanman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |