We hebben 34 potjes gedaan... en daar heb je er inderdaad 2 (twee) van gewonnen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
patience?!!
ik heb je een paar keer ingemaakt he!!!
![]()
heb je het hier al verteld?! zal wel niet hahaha![]()
niet liegen!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
We hebben 34 potjes gedaan... en daar heb je er inderdaad 2 (twee) van gewonnen...
Nee nee Mike, nou horen we het eens van een anderquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
We hebben 34 potjes gedaan... en daar heb je er inderdaad 2 (twee) van gewonnen...
zeg..... moest jij niet naar de effenaar!?quote:
hoezo.. komen er dan sappige verhalen naarboven?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef Parleur het volgende:
Ik vind dat er in de reglementen moet komen te staan dat als Ang3l dronken is... ze geen nieuwe topics meer mag aanmaken!
Ja je was er te laat mee!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zeg..... moest jij niet naar de effenaar!?
heb ik voor niks heel die weg sneeuw vrij zitten maken?!
Ik heb geen sappige verhalenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo.. komen er dan sappige verhalen naarboven?![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet liegen!!kom maar met bewijs!
![]()
hoho dat heb ik niet gezegt, het koste me wel moeite moet ik eerlijk toegeven maar heb duidelijk een paar keer gewonnen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef Ang3l het volgende:
KP zegt eigenlijk dat jij er slecht in bent.
Eindelijk gerechtigheid?
Dit verdient een bééééélletje, een béééélletje!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Wees blij dat ik niet aan jou vraag die twee potjes die jij gewonnen hebt te bewijzen... en dat ik dat gewoon openlijk toegeef!
Ang3l was om even na zevenen al te dronken om wat dan ook te vereffenen KP! Maar ik moedig je wel krachtig aan Ang3l helemaal kapot te procederen om al je kosten verhaald te krijgen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zeg..... moest jij niet naar de effenaar!?
heb ik voor niks heel die weg sneeuw vrij zitten maken?!
http://upload.server8.org/quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
daar heb ik express een screenshot van gemaakt!! omdat ik wist dat je daar over zou gaan kutten maar heb geen site waar ik hem kan plaatsen heb je weer geluk bij he!
![]()
No prob! Stuur maar ff via MSN.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
daar heb ik express een screenshot van gemaakt!! omdat ik wist dat je daar over zou gaan kutten maar heb geen site waar ik hem kan plaatsen heb je weer geluk bij he!
![]()
Ne niet via jou. Jij photoshopt er dan vast weer iets anders vanquote:
de koste?! ik moest wat nuttigs doen van Ang3l!!!quote:
Verrassend dat ze je allemaal zo aanmoedigen en helpen, nietwaar KP? Ik dnek dat ze allemaal vól ongeloof zijn dat je er toch nog twee potjes uit hebt weten te slepenquote:
Nee, dat screenshotje van patience.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
de koste?! ik moest wat nuttigs doen van Ang3l!!!
ZE vond mijn werk niet nuttig genoeg!![]()
moment nu ga ik hem zoeken ook!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:32 schreef Parleur het volgende:
[..]
Verrassend dat ze je allemaal zo aanmoedigen en helpen, nietwaar KP? Ik dnek dat ze allemaal vól ongeloof zijn dat je er toch nog twee potjes uit hebt weten te slepen![]()
oh dat hahahaquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat screenshotje van patience.
die pest mij alquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
de koste?! ik moest wat nuttigs doen van Ang3l!!!
ZE vond mijn werk niet nuttig genoeg!![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef Ang3l het volgende:
Nee nee Mike, nou horen we het eens van een ander
Leuke openbaringen vandaag. XMN8R zegt dat ik goed ben in spelletjes en KP zegt eigenlijk dat jij er slecht in bent.
Eindelijk gerechtigheid?
heeey tehfuckster, mot je nie slapfen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef TehRockstar het volgende:
Uhuh.
zo is dat!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Typisch weer voor Ang3l om dat te zeggen! Maar voor mij ben je geweldig! Wacht maar tot Ang3l een keer wat heeft. Dan doe jij volkomen NIKS met een witte jas en ik ga als cliniclown! En dan pakken we hem keihard terug!
Wat voor spelletjes spel je dan met XMN8R? Smerige spelletjes zeker? Van die doortrapte vuiligheid. Valsspelletjes! En KP zei helemaal niet dat ik slecht ben... maar dat hij inderdaad door onoplettendheid van mij... twee potjes Patience heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee Mike, nou horen we het eens van een ander
Leuke openbaringen vandaag. XMN8R zegt dat ik goed ben in spelletjes en KP zegt eigenlijk dat jij er slecht in bent.
Eindelijk gerechtigheid?
Shht. Ik heb je geblocktquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes spel je dan met XMN8R? Smerige spelletjes zeker? Van die doortrapte vuiligheid. Valsspelletjes! En KP zei helemaal niet dat ik slecht ben... maar dat hij inderdaad door onoplettendheid van mij... twee potjes Patience heeft gewonnen.
ik heb de verkeerde gescreensaved!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
die pest mij al
en ik help alleen maar heur
gewoon uploaden daar en de link hier plakken tussen [[url=]afbeelding[/url]]
speelt Ang3l vuil spel met XMN8R ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes spel je dan met XMN8R? Smerige spelletjes zeker? Van die doortrapte vuiligheid. Valsspelletjes! En KP zei helemaal niet dat ik slecht ben... maar dat hij inderdaad door onoplettendheid van mij... twee potjes Patience heeft gewonnen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeey tehfuckster, mot je nie slapfen?
morgen laat en lang wakkel enzo..
en dan bij je chineezje oid vuulwelk kijken
en je volploppen met oliebollen en kloepoekjes en dim summetjes en sushijongetjes etc
Lief doen! NU!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Parleur het volgende:
hahhaquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Parleur het volgende:
En KP zei helemaal niet dat ik slecht ben... maar dat hij inderdaad door onoplettendheid van mij... twee potjes Patience heeft gewonnen.
NOT !!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef petre86 het volgende:
speelt Ang3l vuil spel met XMN8R ?
tell me all the detailzz please
HE!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Het waterhoofdje is dronken?
DE PRESIDENT2quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef Parleur het volgende:
En ik heb gelijk ook weer slecht nieuws! Ang3l heeft me weer ontblokt!
Ik wist wel dat je niet zonder mij kon!![]()
doeiquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga tim bijstaan bij Youp van 't Hek
(voor het geval hij een grap niet snapt)
Ang3l is keigoed in klunzen! Of je moet sms'en een geweldig ingewikkeld proces vinden. Maar dan is minder alcohol naast je glas kieperen dan in het glas ook moeilijk en dat lukt Ang3l ook best aardig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Lief doen! NU!
Angel is echt kei-goed, toevallig! En nee, niet met smerige spelletjes (tenminste niet dat ik weet). maar met echt kei-moeilijke dingen en zo! dus, lief doen tegen Angel!
*proest*quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:46 schreef Parleur het volgende:
Ang3l is keigoed in klunzen! Of je moet sms'en een geweldig ingewikkeld proces vinden. Maar dan is minder alcohol naast je glas kieperen dan in het glas ook moeilijk en dat lukt Ang3l ook best aardig.
NEEEE!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:54 schreef XMN8R het volgende:
en het is hier aan het dooien, verdorie.
geen sneeuwballengevecht morgen dus.
Morgenmiddag is alle sneeuw weer weg...quote:
IK hoooOOooOOOr je nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Morgenmiddag is alle sneeuw weer weg...![]()
harrrrrrde pronquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CSI 6x10 Still Life of Firefly 1x04 Bushwhacked ?
nee Skaterboy blijft i/d map staan vannachtquote:
De NS-site is nu ook van de rails afquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:00 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen en een goed uiteinde iedereen. Ik ga eens kijken hoe het staat met het OV.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De NS-site is nu ook van de rails af.
Mag vandaag ook nog hoorquote:
doe dan maar morgenquote:
ook goed... wat jij wilquote:
joepiequote:Op zaterdag 31 december 2005 10:29 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
ook goed... wat jij wiltis jou feestje
![]()
iets enthousiaster mag ook hoorquote:
joepiequote:Op zaterdag 31 december 2005 10:37 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
iets enthousiaster mag ook hoor
Waar het hart van vol is... lezen de ogenquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik las geil boekje geil boekje geil boekje. Maar dat ligt misschien aan mij..
quote:
Van hetzelfdequote:
hier is het nog zo stil... je kan hier een kanonskogel afschietenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:19 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Van hetzelfde
't lijkt wel oorlog buiten met al dat carbid![]()
Ik kom daar wonenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:21 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
hier is het nog zo stil... je kan hier een kanonskogel afschieten![]()
quote:RIJSWIJK - Doordat de aarde nu eens langzamer en dan weer sneller om haar as draait, ontstaan er (minieme) verschillen in de lengtes van de dagen. Daardoor moeten eens in de zoveel tijd de atoomklokken - die als referentie dienen voor alle tijden op aarde - worden bijgesteld. Tijdens de komende jaarwisseling is het weer zover. Voor de 23e keer sinds 1972 hebben we te maken met een schrikkelseconde.
Aan de standaardtijd UTC wordt op 31 december om 23.59,59 uur een seconde toegevoegd. De klokken zullen alvorens op 00.00,00 uur te springen eerst 23.59,60 aangeven. Omdat we echter in Nederland in een andere tijdzone zitten (UTC+1) dan in de standaardtijd zal bij ons 1 januari iets langer duren. In de nieuwjaarsnacht om 01.00,59 komt er een seconde bij.
Voor Nederland wordt het jaar 2006 dus een seconde langer oftewel in totaal 31.536.001 seconden. In landen ten westen van ons duurt het jaar 2005 langer omdat daar al voor de jaarwisseling de schrikkelseconde is verwerkt. In de Verenigde Staten bijvoorbeeld zal het jaar 2006 de gebruikelijke 31.536.000 seconden tellen.
Ik ben toch blij dat ik het weet hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:24 schreef Just-Dennis het volgende:
Oh zal ik is iets totaal oninteressants posten?
[..]
Ja dat het jaar 2006 in Nederland zomaar een seconde langer duurtquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:27 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik het weet hoor![]()
alleen wonen heeft toch zijn voordelen, merk ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:35 schreef Just-Dennis het volgende:
Nou ik wil douchen maar hoor steeds andere mensen in de douche
Nog een maandje of 3quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:41 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
alleen wonen heeft toch zijn voordelen, merk ik![]()
quote:
Owja dank je welquote:
Lastig als je geen zoveel keus hebtquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:15 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Owja dank je wel
Ik moet eerst nog een keuze maken uit 7 appartementjes![]()
heet dat daar niet gewoon een stal?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:15 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Owja dank je wel
Ik moet eerst nog een keuze maken uit 7 appartementjes![]()
Sorryquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:35 schreef Just-Dennis het volgende:
Nou ik wil douchen maar hoor steeds andere mensen in de douche
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
heet dat daar niet gewoon een stal?
ohnee, dat waren wig wammen he
moguh trouwens eenieder!
quote:
Jeej kom je dan ook nog op msn vandaagquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
en u ga ik kijken of ik die laatste twee dingen nog even kan aanpassen en dan is "Wat Wil Je Doen Slut" af
laterz
Doe je 't dan wel ff vóór 15:00u, want anders ben ik weg heurquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
en u ga ik kijken of ik die laatste twee dingen nog even kan aanpassen en dan is "Wat Wil Je Doen Slut" af
laterz
Ja ik was op zoek naar een geitje bokje en toen zag ik ineens een douche. Ik kon 't niet laten ...quote:
Dan pas?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je 't dan wel ff vóór 15:00u, want anders ben ik weg heur![]()
Da's wel erg sneuquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:49 schreef TehRockstar het volgende:
Er gaan hier toch geen mensen om 12 uur posten he?
Ga je een kadootje voor me halen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:43 schreef Just-Dennis het volgende:
ik heb het alweer gezien
ik MOET naar de winkel![]()
Ik zie al die 12-uurs topics al voor me.quote:
Ik heb werkelijk geen idee..quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef TehRockstar het volgende:
Meneer..
CDP wat ga jij vanavond voor fratsen uithalen ^^
Get in touch with your feminine side.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee..
Ik weet dat ik in Almere zit met rond de 15 meiden en dat het meestal uitdraait op ultieme meligheid!
Sowieso gaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Get in touch with your feminine side.
Feestelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sowieso gaanElisa
en ik pancakes bakken
![]()
Kijk..wij hebben nu al zeker 6 flessen champagne gefixed en ons kennende gaat er flink wat wijn en baileys doorheenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Feestelijk.
Ik ga jip en janneke sjampanje lurken en smarties eten en vuurwerruk kijken in Amsterdam.
Hema-kinderchampagne en vodka met appelsapquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk..wij hebben nu al zeker 6 flessen champagne gefixed en ons kennende gaat er flink wat wijn en baileys doorheen
quote:
.... OMG .........quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Feestelijk.
Ik ga jip en janneke sjampanje lurken en smarties eten en vuurwerruk kijken in Amsterdam.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:11 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon niet eens lezen![]()
Kheb mquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:35 schreef Cybart het volgende:
nou dat voor 3 uur heb ik wel gehaald getuige de "verborgen" link in deze post
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:35 schreef Cybart het volgende:
ff luisterenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:35 schreef Cybart het volgende:
Oeh... kusjes EN geitjesquote:
even beetje ontbijten enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:39 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ff luisteren
kom je niet op msn?
hij is wel superquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
even beetje ontbijten enzo
dadelijk!
waar heb je die dan verstoptquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
even beetje ontbijten enzo
dadelijk!
moet je zn berichie ff quotenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar heb je die dan verstopt![]()
ik kan hem niet vinden![]()
thankxquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:44 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
moet je zn berichie ff quoten
Goed ideequote:
Rattengifquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Hoe maak je je huismuizen duidelijk dat ze niet meer aan je worstenbroodjes mogen knabbelen?!
*verplaatst met een zucht alle beknabbelbare etenswaren van de onderste naar de bovenste kast*
Tupperware bakjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Hoe maak je je huismuizen duidelijk dat ze niet meer aan je worstenbroodjes mogen knabbelen?!
*verplaatst met een zucht alle beknabbelbare etenswaren van de onderste naar de bovenste kast*
Ja het konijnenvoer in de schuur zit al in zo'n ding. Maar nu ze daar niet meer aankunnen trkken ze de keuken inquote:
Ik heb vorig jaar al een hele familie uitgemoordquote:
Hier hetzelfde hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al een hele familie uitgemoord
Maar nu is't weer koud en sneeuwerig en nu is d'r weer een nieuwe familie.
En volgens mij een turkse familie want het zijn er een boel en ik hoor ze overal (in de schuur, op zolder, in de keuken en in de muren)
Neen een paar poezenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al een hele familie uitgemoord
Maar nu is't weer koud en sneeuwerig en nu is d'r weer een nieuwe familie.
En volgens mij een turkse familie want het zijn er een boel en ik hoor ze overal (in de schuur, op zolder, in de keuken en in de muren)
Tim is allergischquote:
ook al geprobeerd, maar die zijn weggelopenquote:
Ja maar dan moet je die poezen ook niet in huis halen, en d'r huisbeesten van maken maar gewoon de natuur zijn gang laten gaan en poezen in schuur laten, en zelf op zoek naar eten laten gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tim is allergisch
En ik denk dat Fuzz het dan ook niet overleefd.
Jamaar de schuur is niet zo heel groot, dus da's sneuquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je die poezen ook niet in huis halen, en d'r huisbeesten van maken maar gewoon de natuur zijn gang laten gaan en poezen in schuur laten, en zelf op zoek naar eten laten gaan.
Ja weet dat ik hier nu volop Fokkers op hun tenen ga staan die het liefst lopen te knuffelen met een poes
Nee je moet ze d'r ook niet in opsluiten maar ze dan gewoon niet in huis halenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar de schuur is niet zo heel rgoot, dus da's sneu
Ik vind dat ze Natascha en Boris heten, met een zoontje, Fievelquote:
Nee die had ik helaas gemistquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:12 schreef tech het volgende:
[..]
Heb jij de film 'The Witches' zitten kijken, of zo?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee je moet ze d'r ook niet in opsluiten maar ze dan gewoon niet in huis halen
op die manier ontwikkel je hun jachtinstinct
Maar dan moet je inderdaad wel Fuzz nooit meer los laten, want die is dan ook inderdaad niet meer veilig![]()
Doet me denken aan die film met die muizen op een boot ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat ze Natascha en Boris heten, met een zoontje, Fievel
Ja die gaan dan naar Amerika.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Doet me denken aan die film met die muizen op een boot ofzo![]()
Ja, hij was leuk... Een van de laatste Jim Henson Productions van de hand van de meester zelf.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die had ik helaas gemist
Maar ik heb 'm wel ooit gezien. Leuk
Ja bij schuur denk ik aan losstaand gebouw en niet aan een berghokquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar de schuur is niet zo heel groot, dus da's sneu
Berghok linksonder. Da's de schuur.
Da's toch zielig!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa diequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die gaan dan naar Amerika.
"Fievel: een verhaal met een staartje"
An American Tailquote:
Ja beestje is natuurlijk elk jaar al weer blij dat Kerst achter de rug is, en dan haal jij alsnog een bedreiging voor h'm in huisquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zou wel erg zielig zijn he .........
Ja daaaaaaaag. Van die gillende keukenmeiden over de vloer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tupperware party bij Ang3l ?
Heb je hem toevalligquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
An American Tail
In de bios gezienDeel 2 in het wilde westen is minder leuk.
Ja hij bibbert al als ie poets&kookhomo ziet binnenkomen in decemberquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja beestje is natuurlijk elk jaar al weer blij dat Kerst achter de rug is, en dan haal jij alsnog een bedreiging voor h'm in huis
........... shit. Neequote:
Wij begrijpen elkaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
........... shit. Nee
Dat was natuurlijk perfect voor bij de geitjesknuffeldag
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb m op video!
Jullie mogen m wel lenen?
Als mn neefje m niet al heeft ingepikt ga ik over 1.5 week eventjes zoeken bij mn oma!quote:
hier benne de winkels al dichtquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ maakt last-minute boodschappen lijssie
hier om 17 uur volgens mij..naja de AH is openquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
hier benne de winkels al dicht
GMTA.quote:
Ga je wegquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:31 schreef Ang3l het volgende:
*gooit lievelingsbroek aan*
*gooit longsleeve aan in lievelingskleur*
*gooit gatenkaas trui aan*
*gooit lievelingsschoenen aan*
*gooit lenzen in ogen* (ja nou ja, gooien...)
Ben d'r bijna klaar voor!
Over een half uur jaquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:34 schreef Cybart het volgende:
nou voor dat ik mezelf ga pimpen voor vanavond
kan ik het niet na laten om te vermelden hoe *kwijl* Junior van Pimp My Ride UK is
Hahahquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Soms kom je oude mails tussen jezelf en je collega's tegen .....
Geachte mevrouw van de Goor-Leenaerts geboren met ae,
Wilt u zich voortaan onthouden van gesprekken omtrent mijn penisgrootte?
Wanneer mevrouw Toprak mij aanmoedigd tot het openen van mijn gulp en het deponeren van mijn bevallige lid op haar werkplek dan ga ik er van uit dat u uw beschrijvingen in geuren en kleuren uit de doeken hebt gedaan en daar zijn wij niet van gediend!
en ik doe nooit meer een witte linnen broek aan!!!!!!!!!!!!!
M.vr.gr.
Stephan
Wheheheheh. Hoeren zijn 't, allemaal!
Valt zo iets nu onder gewenste intimiteiten op de werkvloerquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Geachte mevrouw van de Goor-Leenaerts geboren met ae,
Wilt u zich voortaan onthouden van gesprekken omtrent mijn penisgrootte?
Wanneer mevrouw Toprak mij aanmoedigd tot het openen van mijn gulp en het deponeren van mijn bevallige lid op haar werkplek dan ga ik er van uit dat u uw beschrijvingen in geuren en kleuren uit de doeken hebt gedaan en daar zijn wij niet van gediend!
M.vr.gr.
Stephan
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar er gaat natuurlijk niets boven JD
tot 2006!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:57 schreef Ang3l het volgende:dames, heren, jongens, meisjes, bokjes, geitjes ... IK GA
Heel veel plezier vanavond allemaal en tot in 2006.
Ja heel veel plezier vanavond/vannacht en dat 2006 maar een BETER jaar mag zijn voor jou!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:57 schreef Ang3l het volgende:dames, heren, jongens, meisjes, bokjes, geitjes ... IK GA
Heel veel plezier vanavond allemaal en tot in 2006.
hahahaquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:39 schreef Ang3l het volgende:
M.vr.gr.
Stephan
dtquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kleed zich om*
doeiquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren.
Ik ga de pc hier afsluiten en inpakken...
Dus mij zien jullie vandaag en morgen niet verschijnen, hopelijk daarna wel weer snel!
Ga een paar nachtjes bij een vriendin in Almere doorbrengen..
Ik wens iedereen hier een goed begin van 2006!![]()
Baaibaai.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren.
Dus mij zien jullie vandaag en morgen niet verschijnen, hopelijk daarna wel weer snel!
Daahaag CDPquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren.
Ja jullie ook goede jaarwisseling en een voorspoedig 2006quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:36 schreef petre86 het volgende:
heren, dames, tot morgen, tot 2006, ook namens Des![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh..![]()
Vriendin belt..word een uurtje later..nou dan nog maar ffkes FOKken he ?
en je zou speciaal wakker blijven om me een gelukkig nieuwjaar te smsenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:20 schreef Just-Dennis het volgende:
![]()
Daar heb ik nu zin in en dan morgen wakker worden![]()
Owjaquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
en je zou speciaal wakker blijven om me een gelukkig nieuwjaar te smsen
dat kan ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:25 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Owja
nou dan zet ik mn wekker![]()
Gelukkig nog nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat kan ook
en heb je al oliebollen gehad ?
ik ga zometeen voor mn 4de dag op rij
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij bent ok nergens warm voor te maken he
Samen posten?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:
Loop ik iedereen misMisschien had ik beter iets eerder naar bed kunnen gaan vandaag. Mja.
Zal ik om twallf uur posten of is dat triest?
Ik weet niet eens op ik thuis ben vanavond, maar ik sleep mijn laptop wel mee, is vast wel ergens een onbeschermd netwerkjequote:
Das mooi want anders had je dus mijn beste wensen voor het nieuwe jaar misgelopenquote:
haha ongetwijfeldquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens op ik thuis ben vanavond, maar ik sleep mijn laptop wel mee, is vast wel ergens een onbeschermd netwerkjeWhehe...
Yesyesyesyesquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Das mooi want anders had je dus mijn beste wensen voor het nieuwe jaar misgelopen![]()
Maardus ook voor TRS alle goede voor 2006 en dat je nog maar even mag genieten van de eretitel topicpuber![]()
nee hoor leuk!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:
Loop ik iedereen misMisschien had ik beter iets eerder naar bed kunnen gaan vandaag. Mja.
Zal ik om twallf uur posten of is dat triest?
dielquote:
Oh mijn God.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze dvd gekocht van de cd/dvd bonnen die ik voor kerst had gehad!
EN HIJ IS ZOOOOO LEUK!!!![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Ja ik het het ook ZOOOOOOO LEUKquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:15 schreef keizerpinguin het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
KP, RTL4-huisvrouw in het lichaam van een homo.
Gelukkig nieuw jaar KP.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en wat heeft dat met mij te maken!
Smakelijk danquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:47 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik ga wijn drinken en oliebollen eten
Wat??quote:
als je inelkaar rossen zijn zin geven vind ok count me in!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat??
KP ga je hem op het einde van het jaar dan toch nog z'n zin geven
daar krijgt het woord een zalig uiteinde toch een hele andere betekenis van hoor![]()
Da's kut voor jequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:20 schreef Vlarp het volgende:
De pinautomaat heeft m'n pinpas opgegeten!
Ik heb m'n creditcard nogquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's kut voor je
maar wel goed voor je budget voor 2006![]()
Ja fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2006 Weemzquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef Weemz het volgende:
Goedenavond allemaal, alvast een erg gezellig 2006! Tot volgend jaar!
GSM al uitgeschakeld,?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanaf een uur of half één zal het hier wel vol lopen, ik had er de humor wel van ingezien als ik alleen zou gaan gourmetten, zo met 1 pannetje en zo.
Maar die waren op, nu heb ik beenham, veel cabaret, wie verpest mijn avond nu nog?
ach die kids zitten nu allemaal thuis bij moedersquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
GSM al uitgeschakeld,?
de bel buiten werking gezet?
Knip op de buitendeur?
en hang d'r dan ook direct een do not disturb label aan![]()
Zo kan kan TheaterMaMa ook echt eens een avond tot zichzelf komen![]()
nee ik krijg hier omstreeks 21.00 uur nog iemand op visite die mij komt helpen om flessen wijn leeg te maken. Dus als ik hem dan dronken gevoerd heb, kan ik hem wellicht hier nog wel laten posten, als is hij niet van onze doelgroepquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach die kids zitten nu allemaal thuis bij moeders
ben jij ook alleen vanaaf?
en wonderer
Ik zit bij mijn ouders op de bank.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach die kids zitten nu allemaal thuis bij moeders
ben jij ook alleen vanaaf?
en wonderer
halloquote:
Hik Burp nog meer wijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt je nu weer hier of ga je nu definitief nadat je de wijn en de oliebollen opgemaakt hebt![]()
Jeuj, de geitenhouder blijft ons ook gezelschap houdenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hik Burp nog meer wijn![]()
Owja ik moet mn ex nog bellen want die is jarig, maar dat kan straks ook natuurlijk
Heet ie Derek?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hik Burp nog meer wijn![]()
Owja ik moet mn ex nog bellen want die is jarig, maar dat kan straks ook natuurlijk
En niemand die even met een soepje langskwam?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het nog steeds gezellig, ik weet nog vorig jaar was ik ziek, dat was kut, had ik s'middags ook nog een kindervoorstelling gespeeld met koorts, was al lang blij dat ik in bed lag, maar wat voelde ik me toen zielig
Joe toeeeeeeeeequote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef LuQas het volgende:
Hoi lieve homo's!
Al het beste voor 2006!
Ik ga de stad in vanavond, nog meer mensen in Amsterdam?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
En niemand die even met een soepje langskwam?
Veel plezier! Pas op met terroristen vuurwerk!quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef LuQas het volgende:
Hoi lieve homo's!
Al het beste voor 2006!
Ik ga de stad in vanavond, nog meer mensen in Amsterdam?
na 0.00 uur uiteindelijk welquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
En niemand die even met een soepje langskwam?
Ook flauw.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
na 0.00 uur uiteindelijk wel
ik denk ook niet dat ik daar toen ook niet echt behoefte aan hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |