hahahaquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Soms kom je oude mails tussen jezelf en je collega's tegen .....
en ik doe nooit meer een witte linnen broek aan!!!!!!!!!!!!!
M.vr.gr.
Stephan
Wheheheheh. Hoeren zijn 't, allemaal!
dtquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kleed zich om*
doeiquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren.
Ik ga de pc hier afsluiten en inpakken...
Dus mij zien jullie vandaag en morgen niet verschijnen, hopelijk daarna wel weer snel!
Ga een paar nachtjes bij een vriendin in Almere doorbrengen..
Ik wens iedereen hier een goed begin van 2006!![]()
Baaibaai.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren.
Dus mij zien jullie vandaag en morgen niet verschijnen, hopelijk daarna wel weer snel!
Daahaag CDPquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren.
Ja jullie ook goede jaarwisseling en een voorspoedig 2006quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:36 schreef petre86 het volgende:
heren, dames, tot morgen, tot 2006, ook namens Des![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh..![]()
Vriendin belt..word een uurtje later..nou dan nog maar ffkes FOKken he ?
en je zou speciaal wakker blijven om me een gelukkig nieuwjaar te smsenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:20 schreef Just-Dennis het volgende:
![]()
Daar heb ik nu zin in en dan morgen wakker worden![]()
Owjaquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
en je zou speciaal wakker blijven om me een gelukkig nieuwjaar te smsen
dat kan ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:25 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Owja
nou dan zet ik mn wekker![]()
Gelukkig nog nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat kan ook
en heb je al oliebollen gehad ?
ik ga zometeen voor mn 4de dag op rij
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij bent ok nergens warm voor te maken he
Samen posten?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:
Loop ik iedereen misMisschien had ik beter iets eerder naar bed kunnen gaan vandaag. Mja.
Zal ik om twallf uur posten of is dat triest?
Ik weet niet eens op ik thuis ben vanavond, maar ik sleep mijn laptop wel mee, is vast wel ergens een onbeschermd netwerkjequote:
Das mooi want anders had je dus mijn beste wensen voor het nieuwe jaar misgelopenquote:
haha ongetwijfeldquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens op ik thuis ben vanavond, maar ik sleep mijn laptop wel mee, is vast wel ergens een onbeschermd netwerkjeWhehe...
Yesyesyesyesquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Das mooi want anders had je dus mijn beste wensen voor het nieuwe jaar misgelopen![]()
Maardus ook voor TRS alle goede voor 2006 en dat je nog maar even mag genieten van de eretitel topicpuber![]()
nee hoor leuk!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:
Loop ik iedereen misMisschien had ik beter iets eerder naar bed kunnen gaan vandaag. Mja.
Zal ik om twallf uur posten of is dat triest?
dielquote:
Oh mijn God.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze dvd gekocht van de cd/dvd bonnen die ik voor kerst had gehad!
EN HIJ IS ZOOOOO LEUK!!!![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Ja ik het het ook ZOOOOOOO LEUKquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:15 schreef keizerpinguin het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:20 schreef TehRockstar het volgende:
KP, RTL4-huisvrouw in het lichaam van een homo.
Gelukkig nieuw jaar KP.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en wat heeft dat met mij te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |