Aha okequote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:10 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Heb maar een simpele gehaald omdat ik er net mee begin zeg maar. Het is de Cresta WX-880M.
[afbeelding]
Ik zag het ook gisteren, erg interessant om eens zoiets in een weerbericht te melden ookal heeft het eigenlijk niets met het weer te maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aha okemooi dingentje hoor
veel plezier ermee
Gister had Reinier van den Berg (of zow![]()
) over het gedrag van de vogels voor oud en nieuw en na oud en nieuw. Hierbij heb ik even screens van gemaakt.
Die witte punten zijn de vogels die vertrekken naar het noordoosten, dat blauwe is regen. Als je goed kijkt zie je links onder een stukje van NoordHolland, dan de waddeneilanden en stukje van Friesland.
Deze foto was van 23:45.
[afbeelding]
Deze dus op 0:45.
[afbeelding]
Je ziet dus dat er een flink aantal vogels naar het noordoosten vliegen.
Was wel even leuk om dit even melden
Klopt, maar ik vond het zelf ook erg interessantquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zag het ook gisteren, erg interessant om eens zoiets in een weerbericht te melden ookal heeft het eigenlijk niets met het weer te maken.
zou me niets verbazen, de ondergrond is nog erg koud en er is wat regen voorspeld....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanavond zelfs kans op ijzel!
ik gooi vast spijkerbanden onder mijn fietsquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik gooi vast spijkerbanden onder mijn fiets
In deze tijd moeten dat sneeuwbuien zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:07 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier waren lekkere buieen.
Inderdaad. Maarja, het vriest hier nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:13 schreef it_was_me het volgende:
[..]
In deze tijd moeten dat sneeuwbuien zijn![]()
Hier wel maar wij hebben geen neerslagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Maarja, het vriest hier niet
Jij hebt ook altijd gelukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hier wel maar wij hebben geen neerslag
Zal vanavond eens gaan kijken als ik tijd hebquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef Frutsel het volgende:
SpeedyGJ
als je es tijd heb kan je hier dan nog es naar kijken en een keer de openingspost vernieuwen op je site? Thx
Hurricane Season 2006
Had ut al een paar keer gevraagd hahaquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal vanavond eens gaan kijken als ik tijd hebbedankt voor het melden
hoeveel mm was hetquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:00 schreef FRaGMaN het volgende:
Mijn weerstation heeft de geest gegeven. Laatste neerslag die gemeten werd was 1 kop koffie...
Het hangt er vanaf waar je die sensor hebt geplaastquote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:31 schreef Keiichi het volgende:
Gisteren bleef de tempratuur heel vaag steken op 1.3graden en kwam er niet vanaf.
[afbeelding]
Ik dacht dat de tempsensor kapot zou zijn, dus die heb ik even binnengehaald. Maar de meting steeg toen ook gewoon zoals het zou moeten. Kan het wel zijn dat de tempratuur zo stabiel zo lang blijft zoals in de grafiek?
Ik heb het gezien. Wel leuk om te zien hoe ze daar in de studio zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:23 schreef -chefke- het volgende:
tis saai weergraad of 2 3 en grijs erug grijs.
wie heeft gister dat stuk voor het journaal gezien over het weer ? ik vondt het wel grapig alleen jammer dat het KNMI zelf niet in the picture kwam.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Wel leuk om te zien hoe ze daar in de studio zitten.
Die beelden van Marjon de Hond op 17 juli
Friesland wordt witquote:
in een weerhutquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf waar je die sensor hebt geplaast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |