RTL5 bracht het erg diplomatiek correct, waarschijnlijk bang voor de FIA.... Ze vertelde geen fuck van het probleem/verhaal.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Getver wat verschrikkelijk jammer dat de DAF's er niet bijzijn. Maakt het een stuk minder leuk. Wel weer mooi hoe RTL5 het brengt. Ik blijf wel trouw kijken.
Ik denk dat dat nog wel volgt, met reacties van de betrokkenen. Anders zou ik dat wel dubieus vinden.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:26 schreef existenz het volgende:
[..]
RTL5 bracht het erg diplomatiek correct, waarschijnlijk bang voor de FIA.... Ze vertelde geen fuck van het probleem/verhaal.
Die kregen ze, maar die waren (logisch) nog politiek correcter.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel volgt, met reacties van de betrokkenen. Anders zou ik dat wel dubieus vinden.
quote:De rooy
Als ik ga en ik zeg ALS, want daarvoor gaan we in februari beslissen, bouw ik zelf vijfitien trucks volgens onze eigen homologatie
Maar dat worden dan wel wegens waar wij een en twee gaan worden. Ik zal terugkomen op een manier die zijn weerga niet kent. Wat dat voor trucks gaan worden? Misschien wel De Rooy-specials of zoiets. Het hoeven niet per se DAF`s te zijn. Ik heb niets met DAF te maken, er is geen contract. Hoewel ik DAF niet uitsluit kan het ook zijn dat we met een nieuwe motor komen. Volvo heeft een heel geschikte Dakar-motor. Ook Iveco zou kunnen.
Nou toch best wel wat Volvo`s en Renaults ook hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:14 schreef blieblie het volgende:
Je moet er wel ff rekening mee houden dat het niet perongeluk is dat De Rooy met DAF rijdt he.
Want dat "Ik heb niets met DAF te maken" valt behoorlijk tegen. Hij is onder andere zo rijk geworden omdat hij de hele distributie van DAF verzorgt.
Ben benieuwd of De Rooy DAF aan de kant zet. Kan me bijna niet voorstellen, Iveco in ieder geval niet, want in het gehele wagenpark van de Rooy kom je voor zover ik weet geeneen Iveco tegen. Voornamelijk DAF's en een "paar" Volvo's.
Vergeleken met de DAF's zijn er een stuk minder Volvo's. Renaults heb ik nog niet rond zien rijden van de Rooy. Heb je een plaatje? En zijn die blauw of oranje?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou toch best wel wat Volvo`s en Renaults ook hoor
Oranje.. Vrijdag gezien in de documentaire over de Rooy op RTL7.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vergeleken met de DAF's zijn er een stuk minder Volvo's. Renaults heb ik nog niet rond zien rijden van de Rooy. Heb je een plaatje? En zijn die blauw of oranje?
De vrachtwagens van de Rooy die de DAF bevoorraden zijn toch allemaal blauw?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:55 schreef JosvG het volgende:
De Rooy heeft altijd DAF's gehad, maar de laatste jaren komen er steeds andere merken voor, zo rijden er nu voor de Rooy DAF's, MAN's, Volvo's en Renaults. Ze zijn allemaal oranje gekleurd
Als hij wil mag hij op de servicewagen gaan zitten voor Stacey en Echter![]()
![]()
![]()
De trucks zullen rondstreeks 16:00 in Mariaheide (veghel) aankomen.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:02 schreef JosvG het volgende:
Hehe mijn broer heeft net alle 4 de vrachtwagens van Bekx in Boxtel gezien, ze zitten hier dus mooi dicht bij huis.. Ik ga straks eens even een rondje rijden om te kijken of ik ze kan vinden
Ze stonden net alle 5 bij Brusselers in Boxtel, ik ben er langsgereden en ik heb 10 foto's ofzo, beetje brakke telefoonkwaliteit maar toch, ik zal ze zo uploadenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:12 schreef dorpsgek het volgende:
[..]
De trucks zullen rondstreeks 16:00 in Mariaheide (veghel) aankomen.
Men hoopt op een groote opkomst om zo de mannen een hart onder de riem te steken
Nog geen 10% van zijn omzet komt van DAF, zijn broer Harrie ja die wel, en bovendien is het in dit geval zo dat DAF de homologatie moet verzorgen omdat hun naam op het kentekenbewijs staat, en DAF de zaak aardig heeft laten versloffen, door te denken - het zal wel goed komen - de zogenaamde "typisch DAF methode" iedereen die er ooit gewerkt heeft weet wel wat ik daar mee bedoel.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:14 schreef blieblie het volgende:
Je moet er wel ff rekening mee houden dat het niet perongeluk is dat De Rooy met DAF rijdt he.
Want dat "Ik heb niets met DAF te maken" valt behoorlijk tegen. Hij is onder andere zo rijk geworden omdat hij de hele distributie van DAF verzorgt.
Ben benieuwd of De Rooy DAF aan de kant zet. Kan me bijna niet voorstellen, Iveco in ieder geval niet, want in het gehele wagenpark van de Rooy kom je voor zover ik weet geeneen Iveco tegen. Voornamelijk DAF's en een "paar" Volvo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |