abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33582714
De kamaz kan je net zo goed nu al latne winnen, wat een politiek gezeur weer zeg
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_33582987
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
weer een rede om NOOIT meer naar frankrijk te gaan.... sjonge jonge wat een amateuristische teringzooi daar zeg, ik kijk GEEN dakar 2006......
als ik het goed begrepen heb ligt het probleem aan de FIA.
27 december hebben de DAF teams mondeling te horen gekregen dat ze van de FIA mochten starten, maar nu doen ze (FIA) alsof ze van niets weten
pi_33583130
het is erg simpel, er is elk jaar wel iets dus die rally moet geboycot worden
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 31 december 2005 @ 16:10:50 #54
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33583335
quote:
Het ongelooflijke is gebeurd. Het team mag niet meerijden in Le dakar 2006. De rallyleiding heeft de rallytrucks niet toegelaten tot de rally omdat men stelt dat de homologatie niet in orde is. Tot op het laatste moment is er naar oplossingen gezocht met de FIA, FFSA en ASO. Ook de trucks van team De Rooij zijn naar huis gestuurd. Daarmee valt voor de tweede keer in één jaar het doek. Deze keer nog voordat de race zelfs maar begonnen is. ,,In feite is de ellende gewoon doorgegaan waar we in januari mee geëindigd zijn,’’ aldus een emotionele Hans Bekx direct na de beslissing.

Wat is er precies gebeurd?
Hans: ,,na het debacle van vorig jaar was ik op 10 februari zover dat ik weer een beetje helder kon denken en de gebeurtenissen van de afgelopen rally kon analyseren. Samen met Edwin ben ik toen begonnen om de hele papierwinkel minutieus door te nemen om zo alle punten boven water te krijgen waar we administratief de mist mee in zijn gegaan. In maart hadden we dat rond. Aansluitend zijn we met DAF om de tafel gaan zitten om te kijken hoe verder te gaan. We hebben van het begin af aan overal de FIA (de Internationale Autosport Bond) bij betrokken. Die adviseerde ons om een heel nieuwe homologatie te maken en in te dienen voor de auto’s.’’
Marcel van Vliet, voor wie het de eerste keer zou worden dat hij in het Bekxteam zou rijden, vult Hans verder aan: ,,we hebben die auto’s echt gebouwd met het FIA boek er naast in de werkplaats. We wilden tenslotte op een eerlijke manier te gaan rijden en wilden niet nog een keer zo’n debacle meemaken als afgelopen keer. Het gaat hier dan ook puur om een administratieve kwestie en niet op de manier waarop de auto’s geprepareerd zijn.’’

Alles leek goed te gaan en voor het team was er dus de hele zomer geen vuiltje aan de lucht. De auto"s werden voorgekeurd door FFSA (de Franse Autosport Bond).
Op 7 december en alles leek oké op wat kleine punten na die werden aangepast. Team Bekx is op geen enkele manier te kennen gegeven dat er iets niet in orde zou zijn met de homologatie van de nieuwe trucks. Zo ging het team opgewekt de introductie op 8 december jl. in. Er was immers geen vuiltje aan de lucht. Tot er op 23 december plotseling een fax kwam van de FFSA, dat de homologatie niet werd geaccepteerd. Er volgde koortsachtig overleg tussen DAF, De Rooij, Bekx en de organisatie. Uiteindelijk stelde de rally organisatie dat het met de nieuwe homologatie nooit goed zou komen en dus greep het team terug op de oude homologatie en diende die in. Dat betekende dat er weer een aantal dingen moesten worden terug gebouw. Hans: ,,daarbij gingen het om zaken als aandrijfassen, dakluiken en zo. Ook de intercooler, vorig jaar ook al punt van discussie, kwam weer ter sprake. Uiteindelijk meenden en menen wij nog steeds een auto te hebben die voldoet aan de FIA regels. Maar de organisatie zegt nu dat de auto volgens hen niet voldoet en dat we wel mochten rijden als de FIA zijn handtekening er onder zet. En dat kregen we zo vlak voor de rally niet meer voor elkaar. Dat betekent dus voor ons einde verhaal.’’
Het team gaat nu naar Nederland. Hans en Marcel: ,,dit is wel een heel zwarte dag"". Niet alleen voor het team dat de afgelopen maanden keihard heeft gewerkt aan de voorbereiding en soms zelfs nachten heeft doorgehaald om optimaal aan de start te komen. Ook onze de sponsors en fans hadden zich een heel andere afloop voorgesteld.’’
dit las ik op de site van Hans Bekx

en ik vind dat de organisatie echt fout zit, maarja dat geven ze niet toe nu.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_33583708
natuurlijk geven ze dat niet toe, het komt volgens mij gewoon omdat de rooy en bekx geen fabrieksteam zijn en van de kamazzen wel, gewoon politiek spelletje wat ze spelen, gaat gewoon om de euro's... de kamazzen zijn bang voor concurrentie....
pi_33584783
Ik zit net te kijken bij dakar.com naar het tracking-systeem.
Toets ik Anne Kies in, krijg ik de positie van de truck te zien maar met foto's van Kamaz en z'n berijders achter de namen van het "Kies-team"......ook leuk voor de Nederlanders
pi_33585006
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef komrad het volgende:
het is erg simpel, er is elk jaar wel iets dus die rally moet geboycot worden
Zoiets gebeurt al zolang de Dakar rally bestaat, het hoort er in feite bij.
Het is alleen wel balen als het Nederlandse teams overkomt.
Peugeot/citroën werden toendertijd door de organisatie ook een hand(je) geholpen om op het podium te komen.
pi_33585334
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:50 schreef blieblie het volgende:

[..]

Daar was het Michelin die de boel afblies omdat hun het onverantwoordelijk vonden (als het goed is tenminste)
Michelin had inderdaad een fout gemaakt, kwam met een paar mogelijke oplossingen maar de FIA bleef stug vasthouden aan de regeltjes, zodat er 6 van de 20 wagens reden.
pi_33588371
quote:
De eerste special voor de trucks over 83 kilometer is gewonnen door Vladimir Tchaguine. De viervoudig Russisch winnaar van de woestijnrally klokte met 1:12.59' de snelste tijd.

Top drie
De voorsprong op de nummer twee, oud-wereldkampioen rally Miki Biasion (Ita), bedroeg slechts twee seconden. Op een derde plaats eindigde Andre de Azevedo. De Braziliaan gaf 3.15' toe op Tchaguine.

Achterstand
Titelverdediger Firdaus Kabirov (Rus) kreeg een grote klap te verwerken. Hij kwam binnen op ruim een halfuur van Tchaguine. De Nederlander Hans Stacey (MAN) verloor meer dan vijftig minuten tijdens de eerste special.
Stacey, wat doe je.
Ik kan het toch niet laten om het te blijven volgen
pi_33589136
quote:
De Rooy en Bekx willen nog niet over toekomst nadenken

Terwijl de Dakar-rally van start is gegaan, zijn de teams van De Rooy en Hans Bekx Teamsport op weg naar huis. Of ze volgend jaar meedoen aan de rally is nog onzeker.

Terwijl de Dakar-rally van start is gegaan, zijn de teams van De Rooy en Hans Bekx Teamsport op weg naar huis. Of ze volgend jaar meedoen aan de rally is nog onzeker.

Nadenken
"Eerst tot rust komen", zei Jan de Rooy op de persconferentie. "Het is te vroeg om naar de komende jaren te kijken. We gaan nu naar huis om alles te bezinken. Daarna moeten we eens goed nadenken wat we de komende jaren gaan doen", aldus De Rooy in het Algemeen Dagblad.

Geen zin
"Als de politiek erin blijft, heb ik geen zin meer in een Dakar-rally", stelt Gerard de Rooy in de Telegraaf.
Groot gelijk zou Gerard hebben.
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:49:51 #61
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33589727
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 18:59 schreef jochem8 het volgende:

[..]

Stacey, wat doe je.
Ik kan het toch niet laten om het te blijven volgen
Ik weet het ook niet ik ga zo even ons mam bellen wat er gebeurd is

EDIT:
Ze hebben vastgezeten in de modder, zo'n beetje elk team trouwens

[ Bericht 13% gewijzigd door JosvG op 31-12-2005 19:56:26 ]
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33591980
Yeah , penalties voor teams 378, 557 & 520.
pi_33592806
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 21:40 schreef CrazyCavia het volgende:
Yeah , penalties voor teams 378, 557 & 520.
Even in de deelnemerslijst kijken...

378 LEYDS CHRIS KIDD JODIE BMW HOL RALLY RAID UK
557 VERHEYDEN PAUL JANS FONS VERHOEVEN PETER GINAF BEL AD SPORT
520 KIES ANNE TIJSTERMAN WILLEM VAN VEENENDAAL GERARD HOL SUNWEB HUTTEN RALLY TEAM
pi_33593388
Hmm Jodie Kidd, dan heb jij de oude lijst gekopieerd. Later is er een verbeterde lijst verschenen op de Dakar site.
  zondag 1 januari 2006 @ 11:50:53 #65
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_33598324
Team de Rooy en co mogen wel uit de OP
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
  zondag 1 januari 2006 @ 12:33:21 #66
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33598865
quote:
Op zondag 1 januari 2006 11:50 schreef Gianluca het volgende:
Team de Rooy en co mogen wel uit de OP
Check de poll
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33599013
en weer terug uit lissabon
het hele debakel van de rooy en bekx meegemaakt
veel keren in de persruimnte geweest hier bericht daar bericht
dan ligt het hier aan dan daar
maar gauloises is nog steeds druk bezig met advocaten
het laatste is hier nog niet overgezegt

maar ja

heb toch 3100 foto's van de deelnemers
mooie wagens gigantise hummer van gordon beest van een auto
die toch de hele laatste keurings dag in parc ferme heeft staan sleutellen?????????????

maarja vandaag even wat bij slapen en zal in loop van de dag enkele foto's plaatsen

groeten en de beste wensen voor iedereen voor 2006
pi_33599281
Om half 12 is de eerste deelnemer gefinisht.
Dan nog een goeie 380 km rijden naar Malaga. Dus ik kan ze hier rond 14:30 verwachten.
pi_33599496
hee jochem
heb je bericht net pas weet niet waar precies de parc ferme is
maar alleen de rally rijders komen daar aan alle service voertuigen gaan via een andere weg naar een andere boot en dan naar marroco

groeten roger
pi_33599878
Hm, er ligt hier wel een grote boot voor m'n huis. Maar dat kan dus voor de rallywagens of voor de servicevoertuigen zijn.

Godverdomme.

Je weet dus niet of ze direct de boot op gaan?
pi_33600362
Misschien is het parc ferme wel in de haven zelf. Anyway, ik ga nu naar Antequera, via de snelweg, omdraaien en ze daar opwachten en met ze op rijden tot Malaga.
  zondag 1 januari 2006 @ 13:55:00 #72
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_33600467
En de race is dus al van start gegaan ...

Ik ben wel eens benieuwd naar wat ex-wk rally rijders en debutanten als Carlos Sainz en Freddy Loix ervan kunnen bakken. Sainz won in elk geval al de eerste proef in portugal.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 1 januari 2006 @ 14:32:42 #73
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33601382
Ik zal maar rustig doorgaan met nieuwsberichten posten
quote:

Geplaatst: 01-01-2006 (13:16)
De kop is eraf!!!!
Foto: www.exact-man.com
Op 31 december was het zover; de eerste etappe in een rijtje van vijftien naar finishplaats Dakar. Hans Stacey en Frans Echter begonnen veelbelovend aan de eerste etappe, maar strandden helaas na vijftig kilometer achter een Unimog.

Na exact 51 minuten aanmodderen wisten de mannen met behulp van dezelfde Unimog weer los te komen en vervolgden zij de etappe.Hans Stacey (524) eindigde door deze omstandigheden op een 43ste plaats in het klassement, Franz Echter (530) op een 42ste en de servicetruck van Geert Verhoeven (549) op een 36ste plaats.

De route van vandaag bleek allerminst gemakkelijk. De 83 kilometer lange route was bochtig, smal en vooral nat. Kort voor de proef was er flink wat regen gevallen, waardoor hier en daar enorme modderpoelen ontstonden. Frans Echter: “We zaten heel dicht bij elkaar, toen er voor ons een Unimog vastliep in een diep gat. Toen trof ons hetzelfde lot en kwamen wij er ook niet meer uit”. De enige die aan de modder wist te ontkomen was de wedstrijdtruck van Geert Verhoeven. Hij verklaarde net op tijd aan de modder te zijn ontkomen. “Ineens zagen we een rijtje trucks vast in de modder. Al snel was duidelijk dat ook onze racetrucks vast stonden. We hebben even gekeken of we wat konden doen en daarna ging het gas er weer op. Voor ons is de dag uitstekend verlopen.” Voor de mannen van Exact-MAN eindigde de dag dus minder positief dan gehoopt. Belangrijker is echter dat de trucks meer dan competitief waren in het vrachtwagenklassement. De wagens voelden volgens de rijders uitstekend aan en beloven mooie prestaties voor de komende dagen.

Stacey’s dagquote: “Het ging perfect. We haalden een aantal mannen in, de auto reed uitstekend. Na een kilometer of dertig voelde ik me echt één met de auto. Helaas kwamen we rond de vijftig kilometer vast te zitten. Ik denk dat we daar een dikke drie kwartier mee verspeeld hebben.”

Bron: www.exact-man.com
Ik heb heb van Trucks from Holland gehaald, maar zo te zien komt hij van exact-man.com af
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  zondag 1 januari 2006 @ 15:03:11 #74
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33602223
Ligt het Iritrack systeem eruit? Iedereen staat volgens dat ding al een uur stil
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33602869
Nog ff over de Rooy en Beckx affaire

Ik denk niet dat we Beckx terug zien in een Dakar nadat ie verleden jaar uit de uitlag werd geschrapt..En dan die verhalen dat de Fransen hun eigen merken en mensen voortrekken elk jaar weer!

Fransen
Forza Alfa Romeo!
pi_33603107
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:33 schreef Dracar het volgende:

Fransen
pi_33603166
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:42 schreef dakarspecialist het volgende:
heb toch 3100 foto's van de deelnemers
mooie wagens gigantise hummer van gordon beest van een auto
die toch de hele laatste keurings dag in parc ferme heeft staan sleutellen?????????????
Pics
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 1 januari 2006 @ 16:39:24 #78
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33604168
Er ligt nu een Tatra van Andre de Azevedo op zijn kant.. Alle trucks op 3 na zijn geblokkeerd en kunnen dus niet verder.

Mijn vader heeft net met Allard Kalff gesproken en die zegt dat de rit van vandaag verder geannulleerd is, dus de tijd die verloren is voor de trucks telt vandaag niet mee.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33604239
van Dakar.com

But the race only saw a few trucks make it to the finish line. Indeed Tomas Tomecek (TAT – n°518) suffered a major crash and his big Tatra blocked the path to all the following trucks. The unlucky competitors behind the Czech vehicle will all be given a same time.
  zondag 1 januari 2006 @ 16:55:55 #80
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33604482
Het is idd schijnbaar geen de Azevedo, maar Tomacek. Er was ook nog een andere truck die blokkeerde en dat was die van Barilla schijnbaar.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33605276
Iemand foto's of video van het volgende:
"Gordon wowed the Lisbon starting line crowd with an
unconventional move on the raised starting platform, where the drivers are
introduced to the public. This allows an even 2 minute spacing between the
racers in Gordon’s competition group. After taking the applause from the
appreciative Portuguese fans, Gordon backed down the starting ramp and came
over the top with his wheels in the air!"
  zondag 1 januari 2006 @ 17:51:21 #82
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33605764
lol Daar zou ik ook wel een filmpje van willen zien

Stel je voor hoe voor lul je staat als je dan crasht en je Hummer total-loss is
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33606651
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:39 schreef JosvG het volgende:
Er ligt nu een Tatra van Andre de Azevedo op zijn kant.. Alle trucks op 3 na zijn geblokkeerd en kunnen dus niet verder.

Mijn vader heeft net met Allard Kalff gesproken en die zegt dat de rit van vandaag verder geannulleerd is, dus de tijd die verloren is voor de trucks telt vandaag niet mee.
Vandaaaaar! Stond een uur of 3 te wachten aan de kant van de snelweg. Een tiental motoren en wat auto's rijden nu de boot op (zie ik vanuit mijn appartement). Even de foto's op mijn laptop gooien, geheugenkaartje leegmaken, en NU ga ik naar de haven om nog meer foto's te maken.
pi_33606698
Waar blijven die foto's nou
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 1 januari 2006 @ 18:44:56 #85
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_33606770
Alle andere vrachtwagens zijn omgedraaid en via een snellere en makkelijkere route naar de haven gegaan in Malaga, ze krijgen allemaal dezelfde tijd toegewezen.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_33607481
ben druk bezig met de foto's ja 12 cfcards leeg maken gaat niet snel

nu de crash van de tatra van tomecek is niet zonder gevolgen alle 3 de rijders zijn naar hte ziekenhuis
de truck is alleen recht te zetten door een kraan maar die kan er niet komen
iedereen moet terug achteruit dus kan wel even duren voor het weer verder kan gaan
pi_33607620
Wat is dat Engels op die Dakar website toch weer triest slecht zeg. Nondejuh. Zijn zeker amateuristische Fransen die het in elkaar flatsen.
pi_33608614
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:44 schreef JosvG het volgende:
Alle andere vrachtwagens zijn omgedraaid en via een snellere en makkelijkere route naar de haven gegaan in Malaga, ze krijgen allemaal dezelfde tijd toegewezen.
Arghh!!! M'n batterijen zijn leeg, nét toen ik 3 vrachtwagens aan zag komen!! KUUUUUUTTTT!!!
Ik ben ze nu op aan het laden, foto's weer op mn laptop zetten. Even bij de mac wat eten en dan mn batterijen weer ophalen.

Zou iemand me AUB willen smsen wanneer de grote groep vrachtautoos binnenkomt?
Ik probeer zo snel even de camera van iemand anders te pakken te krijgen, ik hoop dat het lukt.

Please iemand sms me ff wanneer ze hier in Malaga zijn.

Thanks!

EDIT: Tel.nummer weg.

[ Bericht 3% gewijzigd door jochem8 op 01-01-2006 22:45:50 (telnr weg.) ]
pi_33611160
hier de eerste foto's van lissabon



pi_33612099
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:59 schreef dakarspecialist het volgende:
hier de eerste foto's van lissabon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldig Supervet die hummer, ik benieuwd naar actie filmpjes in de woestijn van die hummer
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 1 januari 2006 @ 22:38:28 #91
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_33612192
Ik ook ja. vraag me af heo die Hummer gaat presteren. Overigens, het lijkt dezelfde, maar de tweede foto heeft ie een draager en een band op het dak? Toch 2 stuks of is dat er ff later opgelegd? locatie is zo te zien wel het zelfde
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_33612310
In 1999 was de Hummer in ieder geval de grote flop van de Dakar....
  zondag 1 januari 2006 @ 22:50:15 #93
37305 BushRanger
in Wellington
pi_33612546
Weet iemand waar je op internet de uitzendingen van rtl7 kan vinden? Vorig jaar kon je mooi alles terugkijken, maar nu kan ik het niet vinden! Ik zit namelijk in Canada en ik wil graag kijken!
  zondag 1 januari 2006 @ 22:50:35 #94
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_33612559
Ik vraag mij wel af hoe die Bowler Wildcats gaan presteren in de Dakar. Het schijnen fantastische wagens te zijn voor dit soort werk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_33612565
Waarom ben ik nu aan het kijken naar een samenvatting van Dakar 2005
Zijn er geen beelden van vandaag ofzo
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_33612616
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:38 schreef stinkie het volgende:
Ik ook ja. vraag me af heo die Hummer gaat presteren. Overigens, het lijkt dezelfde, maar de tweede foto heeft ie een draager en een band op het dak? Toch 2 stuks of is dat er ff later opgelegd? locatie is zo te zien wel het zelfde
De 2e lijkt me een standaard uitvoering (supportvehicle??) en de eerste foto de race uitvoering.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_33612760
Alles is toch nog goedgekomen

Batterijtjes opgehaald en eenmaal terug in de haven was er vrij weinig meer te doen. Ik dacht dus dat alles al geweest was en legde de laatste paar verloren vrachtwagens vast....althans, dat dacht ik!
Ik liep terug naar het stempelhokje (was ik eerder nog niet geweest omdat het daar stervensdruk was) om daar nog ff een foto te maken. Tot ik opeens wat vrachtwagens aan hoorde komen stomen. Woppa!

Om 21:32 kwam Hans Stacey binnen, en binnen het half uur kwamen ook Jan en Nico Hoogendijk en Rob Wesselink binnen, daarna een paar Kamazzen, toen Gerard Verhoeven, Anne Kies met z'n Friese vlaggetje voor z'n naam en even later ook grote vriend Kabirov.

Roger, hoe ga ik de foto's bij jou krijgen?
  zondag 1 januari 2006 @ 23:03:34 #98
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_33612913
Net terug uit Brussel, alwaar ik een vermoeide, maar terdege gezellige jaarwisseling mocht meemaken. Ik dacht (en hoopte) dat mensen in Brussel meer talen spreken dan alleen Frans, maar helaas, schijnt lastig te zijn... Ja sorry, kep een btje een hekel aan Franse mentaliteit en zo...

Ff op Fok! kijken hoe het ervoor staat met de Daf-helden van de Dakar....

Had ik al gezegd dat ik een hekel had aan Fransen? GVD!!!
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
  zondag 1 januari 2006 @ 23:10:04 #99
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_33613127
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:03 schreef Taxi het volgende:
Net terug uit Brussel, alwaar ik een vermoeide, maar terdege gezellige jaarwisseling mocht meemaken. Ik dacht (en hoopte) dat mensen in Brussel meer talen spreken dan alleen Frans, maar helaas, schijnt lastig te zijn... Ja sorry, kep een btje een hekel aan Franse mentaliteit en zo...

Ff op Fok! kijken hoe het ervoor staat met de Daf-helden van de Dakar....

Had ik al gezegd dat ik een hekel had aan Fransen? GVD!!!
In Broekzele (sorry, Bruxelles zoals de Walen ervan gemaakt hebben) spreken ze inderdaad enkel nog Frans of Brussels (dat laatste klinkt ook als Frans)
Maar het zijn geen Fransen daar hé , wel Brusselaars of Walen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 1 januari 2006 @ 23:21:27 #100
37305 BushRanger
in Wellington
pi_33613457
Weet iemand toevallig waar je op internet de videobeelden van de Dakar rally kan vinden. Zowel op de site van RTL7 als eurosport kan ik niks bruikbaars vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')