tja what can I say.. ik dacht echt dat ik een schaapje wasquote:Deze kaart brengt een oud zen-verhaal in herinnering, over een leeuw die was grootgebracht door schapen en dacht dat hij zelf een schaap was totdat een oude leeuw hem greep en meenam naar een vijver, waar hij hem zijn eigen spiegelbeeld liet zien.
Heftig. Met voorkennis getrokken of...?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:56 schreef -Delta- het volgende:
[afbeelding]
XX: De Aeon:
Deze kaart, die in traditionele tarotspellen de verrijzenis afbeeldt, betekent verlossing en bevrijding en staat op het diepste niveau voor het mysterie van de transsubstantie en het te voorschijn komen van het wezenlijke.
Het duidt ze op het begin van een nieuw tijdperk. Daarmee benadrukt ze dat er iets nieuws is, belangrijks, wezenlijks en mogelijk ook heerlijks ter wereld is gekomen, dat in de toekomst van grote betekenis zal zijn, maar nu nog misschien te zwak is om het zonder steun te redden en daarom aandachtige verzorging en hulp van buiten nodig heeft.
Relaties: Grote zekerheid, dat je voor de juiste levenspartner gekozen hebt - in alle rust en kalmte je aan het liefdevolle samenzijn toewijden - eerlijk je gevoelens uiten - je zwakheden niet beoordelen en veroordelen, maar accepteren.
Volgens mij las ik een tijdje terug dat je een leuke nieuwe meid getroffen had...quote:
Het blijven kaartjes he, ben geen voorspellerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:39 schreef VD het volgende:
[..]
'She's all I ever wanted' lijkt ook weer zo overdreven.
Maar toch..
Delta ik wil je nogmaals bedanken voor die kaart!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb toch maar een kaartje voor je getrokken Anitra![]()
De kaart:
[afbeelding]
Staven 6: Overwinning:
De behulpzame en verbindende kwaliteit van het getal 6 staat in de kleur Staven voor een gunstige samenloop, voor een samenkomen dat naar de zege en het succes leidt.
Het accent ligt ook op vreugde en de geestdrift die de overwinnigsstemming losmaakt en die de vrager ertoe aanmoedigen zijn weg te vervolgen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef Anitra het volgende:
Delta ik wil je nogmaals bedanken voor die kaart!!
Ik heb er zoveel aan gehad en geestelijk heb ik een grote overwinning gehaald, echt super!
Natuurlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:13 schreef Saleheim het volgende:
-Delta-, kun je misschien een kaartje trekken voor mij m.b.t. liefde? Zou tof zijn en ik zou het erg waarderen.
Dank je wel. Ik kan hem nog niet helemaal plaatsen omdat dit mijn persoonskaart is. Als ik het Keltisch Kruis leg of ik leg andere patronen stelt deze kaart altijd mijzelf voor. Daarom voor mij beetje moeilijk te plaatsen. Tenzij het betekent van teruggeworpen worden op jezelf. Dan kan ik hem wel plaatsen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
NatuurlijkDe kaart die ik voor jou getrokken heb:
[afbeelding]
Bekers Prins:
Prinsen staan voor een stemming, een atmosfeer, waarin iets gebeurt.
Daarbij belichaamt Bekers Prins de zachte Westenwind, de lauwe lentelucht of de lichte avondbries, die een goede stemming verspreidt en gevoelens van genegenheid laat ontstaan en gedijen.
De kaart benadrukt dat de liefdevolle gevoelens de vrager de vleugels geven om zich uit het oude moeras te bevrijden en omhoog te vliegen naar grote hoogten van geluk.
Relaties:
De verandering van hartstochten en driftmatige seksualiteit in liefde voor jezelf en voor de mensen om je heen - verleiding tot dweperijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |