abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 april 2006 @ 10:33:21 #101
133321 Burner82
Speedo fan
pi_36999474
wie zou voor mij een kaartje kunnen trekken met betrekking tot de liefde? b.v.d.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_37100734
Zou iemand aub een kaart voor mij willen trekken met betrekking tot de liefde?

Bij voorbaat dank
  donderdag 20 april 2006 @ 17:24:41 #103
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_37133126
quote:
Op zondag 16 april 2006 10:33 schreef Burner82 het volgende:
wie zou voor mij een kaartje kunnen trekken met betrekking tot de liefde? b.v.d.
Sorry dat het even op zich heeft laten wachten. Ik had helaas m'n kaarten niet eerder bij me...

Bij deze dan alsnog de kaart voor jou:

Troeven XV: De duivel:

De duivel symboliseert onze donkere kant en daarmee alles wat we niet van onszelf willen toegeven. Verder staat de kaart voor situaties waarin we in de verleiding worden gebracht om tegen onze overtuigingen te zondigen en ons aan onmatigheid over te geven. Ze maant ons zodoende bij het bewandelen van ons pad steeds op de gevaren te blijven letten. Daar, waar we de Duivel ontmoeten, dienen we goed uit te kijken. Maar hier kunnen we ook het meeste over onze zwakten te weten komen..
Hij is het in de diepte omlaag gestorte kind van het goede en de nacht, dat het licht brengt. Als Lucifer, de lichtbrenger, dwingt hij ons te erkennen van menige ongewenste schaduwkant, die we liever alleen bij anderen hadden waargenomen.

Relaties:
Subtiele macht- en afhankelijkheidsstructuren - jezelf bij conflicten als slachtoffer beschouwen - anderen iedere zwakheid voorhouden, die je bij jezelf verdrongen hebt - wilde hartstocht - verzoeking en verleiding.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Delta- op 20-04-2006 17:31:22 ]
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 20 april 2006 @ 17:30:25 #104
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_37133300
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:20 schreef stephanie_xx het volgende:
Zou iemand aub een kaart voor mij willen trekken met betrekking tot de liefde?

Bij voorbaat dank
De kaart voor jou :

Schijven Koningin:

In de regel vertegenwoordigt een Koningin een vrouw, in uitzonderingsgevallen echter ook wel een man.
De Koningin van Schijven staat voor een persoon die de vrouwelijke kant van het element aarde vertegenwoordigt. Dat betekent een warmbloedig, soms misschien ook enigzins dikbloedig temperament in combinatie met realistische zin, betrouwbaarheid en een uitgesproken behoefte aan zekerheid.
Zij is een "patente" vrouw, die gemakkelijk de eisen van alledag aankan.

Relaties:
Levensvreugde en zinnelijkheid - gelijkwaardige partners in de relatie - door beproevingen gerijpte liefde - mededogen en het accepteren van de zwakheden van andere mensen - trouw - het stichten van een gezin.
And know what you want,
pi_37133368
Als iemand weer eens zin heeft dan zou ik graag een legging/kaart willen qua liefde. .
pi_38019853
Delta: hoe heet het tarotdeck wat jij gebruikt en is het nog verkrijgbaar in de winkels?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:57:44 #107
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38020441
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Delta: hoe heet het tarotdeck wat jij gebruikt en is het nog verkrijgbaar in de winkels?
Ja zeker Is de Aleister Crowley Thoth.
Naast de Rider Waite het meest bekende deck. En gewoon overal verkrijgbaar, zowel in winkels als online shops.

And know what you want,
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:58:18 #108
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38020459
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:32 schreef VD het volgende:
Als iemand weer eens zin heeft dan zou ik graag een legging/kaart willen qua liefde. .
VD; zal ik nog een kaartje voor je trekken of zeg je van laat maar zitten?
And know what you want,
pi_38023277
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:57 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ja zeker Is de Aleister Crowley Thoth.
Naast de Rider Waite het meest bekende deck. En gewoon overal verkrijgbaar, zowel in winkels als online shops.

[afbeelding]
En persoonlijk vind ik het ook stukken mooier en dieper dan de Rider Waite.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:53:24 #110
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38024859
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:53 schreef Saleheim het volgende:

En persoonlijk vind ik het ook stukken mooier en dieper dan de Rider Waite.
Ik vind Rider Waite te simpel getekent... Heb hem wel, maar meer voor de heb. Omdat ik graag allerlei Decks met elkaar vergelijk, voor de interpretatie.

Maar zo houdt de een weer van simpel en de ander van meer getekent. Of juist met een heel ander thema.
And know what you want,
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:43:00 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38026486
-Delta-, het is inmiddels erg lang geleden, dus ik weet niet of je nog steeds zit te wachten op een kaart?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:25:26 #112
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38027889
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:43 schreef Alicey het volgende:
-Delta-, het is inmiddels erg lang geleden, dus ik weet niet of je nog steeds zit te wachten op een kaart?
Als jij er een zou kunnen trekken, heel erg graag Alicey
And know what you want,
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:27:37 #113
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38027962
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:25 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Als jij er een zou kunnen trekken, heel erg graag Alicey
Heb je nog een bepaald onderwerp in gedachten?
pi_38028202
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:53 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik vind Rider Waite te simpel getekent... Heb hem wel, maar meer voor de heb. Omdat ik graag allerlei Decks met elkaar vergelijk, voor de interpretatie.

Maar zo houdt de een weer van simpel en de ander van meer getekent. Of juist met een heel ander thema.
Ik vind de Aleister Crowley Thoth ook erg mooi getekend en net wat diepgaander dan de gewone tarot. Ik ben aan het overwegen om hem aan te schaffen, maar omdat ik verder niet zo heel bekend ben met de 'reguliere' tarotkaarten vraag ik me af of die van Aleister niet wat te moeilijk zijn om mee te beginnen?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:19:19 #115
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38030104
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:27 schreef Alicey het volgende:

Heb je nog een bepaald onderwerp in gedachten?
Relaties / Liefde
And know what you want,
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:27:10 #116
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38030458
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:33 schreef Geartsjuh het volgende:

Ik vind de Aleister Crowley Thoth ook erg mooi getekend en net wat diepgaander dan de gewone tarot. Ik ben aan het overwegen om hem aan te schaffen, maar omdat ik verder niet zo heel bekend ben met de 'reguliere' tarotkaarten vraag ik me af of die van Aleister niet wat te moeilijk zijn om mee te beginnen?
Dat vond ik jaren geleden wel, maar ik ben er gewoon mee begonnen, omdat dat deck me het meeste aansprak. En ze zeggen toch ook, dat je iets moet kiezen wat je aanspreekt.
Ik denk dat als ik met Rider waite was begonnen, het nagenoeg net zo "moeilijk" was geweest.
Het blijft in het begin gewoon wat vager.
Heel cliché, maar des te vaker je ze gebruikt, des te beter begrijp je het, het wordt veel meer eigen.
En natuurlijk altijd een goed boek erbij gebruiken (ik had er meerdere).
Kijk ook meerdere boeken door in de winkel / of / online en kijk wat voor jou het meest duidelijke is.

Dat setje van Tarot voor dummies, waar het boek en de Rider waite bij zit, vind ik zelf niet echt duidelijk. De bladzijde's over tarot zijn heel interessant, maar de kaartenuitleg vind ik weer zo beknopt, dat het er alleen maar vager op word.
Maar de een vindt het ene deck goed werden en zo ook met boeken die je kunt kopen.
And know what you want,
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:52:00 #117
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38031417
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:19 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Relaties / Liefde
De Hogepriester

Liefde komt zoals ze is, en doet zoals haar behaagt. De liefde kan slechts gekend worden door haar te ervaren. Volg je hart, en doe wat je moet doen. Relaties betekenen veel voor je, en daarom ben je geneigd er veel energie in te steken, wat je een ideale partner maakt. Let er wel op niet jezelf te verliezen..

Het is voor het eerst sinds een paar maanden dat ik weer een kaartje leg, en het is volgens mij ook niet helemaal mijn dag.. Desondanks hoop ik dat je er iets aan hebt....
  zondag 21 mei 2006 @ 10:01:53 #118
134264 VD
Fin.
pi_38039635
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:58 schreef -Delta- het volgende:
VD; zal ik nog een kaartje voor je trekken of zeg je van laat maar zitten?
Ik heb geduld.
  zondag 21 mei 2006 @ 21:00:13 #119
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38059324
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef Alicey het volgende:

De Hogepriester

Liefde komt zoals ze is, en doet zoals haar behaagt. De liefde kan slechts gekend worden door haar te ervaren. Volg je hart, en doe wat je moet doen. Relaties betekenen veel voor je, en daarom ben je geneigd er veel energie in te steken, wat je een ideale partner maakt. Let er wel op niet jezelf te verliezen..

Het is voor het eerst sinds een paar maanden dat ik weer een kaartje leg, en het is volgens mij ook niet helemaal mijn dag.. Desondanks hoop ik dat je er iets aan hebt....
Thanks meis, heel erg bedankt
And know what you want,
  zondag 21 mei 2006 @ 21:01:34 #120
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38059400
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:01 schreef VD het volgende:

Ik heb geduld.
Ik ga er vanavond een voor je trekken, ben net thuis, pak straks m'n kaarten
And know what you want,
  maandag 22 mei 2006 @ 11:24:21 #121
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_38077918
Zou je er ook 1tje voor mij kunnen trekken? thx
  maandag 22 mei 2006 @ 16:56:41 #122
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38089618
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:01 schreef VD het volgende:

[..]

Ik heb geduld.
De kaart die ik voor jou getrokken heb VD

XX: De Aeon:

Deze kaart, die in traditionele tarotspellen de verrijzenis afbeeldt, betekent verlossing en bevrijding en staat op het diepste niveau voor het mysterie van de transsubstantie en het te voorschijn komen van het wezenlijke.

Het duidt ze op het begin van een nieuw tijdperk. Daarmee benadrukt ze dat er iets nieuws is, belangrijks, wezenlijks en mogelijk ook heerlijks ter wereld is gekomen, dat in de toekomst van grote betekenis zal zijn, maar nu nog misschien te zwak is om het zonder steun te redden en daarom aandachtige verzorging en hulp van buiten nodig heeft.

Relaties: Grote zekerheid, dat je voor de juiste levenspartner gekozen hebt - in alle rust en kalmte je aan het liefdevolle samenzijn toewijden - eerlijk je gevoelens uiten - je zwakheden niet beoordelen en veroordelen, maar accepteren.
And know what you want,
  maandag 22 mei 2006 @ 17:00:58 #123
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38089822
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:24 schreef Darklight het volgende:
Zou je er ook 1tje voor mij kunnen trekken? thx

Troeven XIX: De Zon:

De Zon staat voor alles wat we ook talig met dit woord in verbinding brengen: een zonnig karakter, de zonnige kant van iets, en zodoende voor een goede stemming, warmte, levensvreugde, optimisme en grootmoedigheid.
Op een dieper niveau symboliseert De Zon een beslissende stap in ons rijpingsproces: de terugkeer naar de eenvoud (van verklaringen, leefwijze enz.).
Om deze reden zijn nagenoeg alle tarotspellen op de Zon altijd kinderen te zien, die onbekommerdheid, eenvoud en oer-levensvreugde vertegenwoordigen.

De kaart trekt de levensvreugde en onbekommerdheid door naar een beleving van hoog bewustzijn. De paradijselijke tuin - als het hoogst onbereikbare goed - is binnen ons blikveld gekomen. Wel wordt hij voorlopig nog door een ogenschijnlijk onpasseerbare muur omgeven. Het zal niet gemakkelijk zijn om daar overheen te geraken.
And know what you want,
pi_38094969
Ik pak het even heel anders aan!

Ik pak een kaartje voor HEEL FOK!
quote:
Osho Zen Tarot: Kleine Arcana
Schildknaap van Wolken

Dit gebeurt er als we vergeten dat het denken bedoeld is om ons te dienen en gaan toestaan dat het ons leven bepaalt. Het hoofd zit vol automatismen, de mond raast en tiert en de hele omgeving wordt verontreinigd door deze fabriek van argumenten en meningen. 'Maar wacht eens even', zeg je. 'Het denken maakt ons tot mensen, het is de bron van alle vooruitgang, van alle grote waarheden.
' Als je dat gelooft, doe dan eens het volgende experiment: ga in je kamer zitten met de deur dicht, zet een bandrecorder aan en geef jezelf de vrijheid alles te zeggen wat je 'aan je hoofd' hebt.
Als je echt alles eruit laat komen zonder het te censureren of te veranderen, zul je versteld staan van de hoeveelheid rotzooi die eruitspuit.

De Schildknaap van Wolken vertelt je dat er ergens iemand vastzit 'in zijn hoofd'.
Kijk eens goed; weet je zeker dat jij het niet bent?

Dit is de situatie waarin je hoofd verkeert: ik zie fietssturen en pedalen en vreemde voorwerpen die je overal vandaan hebt. Zo'n klein hoofd... en geen leefruimte! En die rotzooi blijft maar ronddraaien in je hoofd; je hoofd blijft maar spinnen en weven--het houdt je bezig. Sta er eens bij stil wat voor gedachten er allemaal door je hoofd spelen.

>Ga op een dag eens zitten, doe je deur op slot en schrijf een half uur lang op wat zich in je hoofd afspeelt. Dan zul je begrijpen wat ik bedoel en je zult versteld staan wat er allemaal in je hoofd gebeurt. Het blijft op de achtergrond, maar het is er altijd, het hangt als een wolk om je heen.
Door die wolk kun je de werkelijkheid niet kennen; de spirituele waarneming valt buiten je gezichtsveld. Die wolk moet je laten gaan. En je hoeft alleen maar te besluiten dat je ervan af wilt; dan verdwijnt ze meteen. Jij klampt je eraan vast--de wolk interesseert zich niet voor jou, bedenk dat wel.
Hoe toepasselijk! Erg mooi en ook wel waar denk ik
Zeg me maar als je er iets aan hebt gehad mensen

[ Bericht 0% gewijzigd door Boswachtertje op 23-05-2006 18:37:25 ]
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_38095197
En op de vraag wat mijn komende tijd gaat brengen:
quote:
Osho Zen Tarot: Grote Arcana
3. Creativiteit

De figuur op deze kaart is letterlijk 'bezeten' door scheppingsdrang, aan de onderkant door de alchemie van water en vuur en aan de bovenkant door het goddelijke licht dat op haar neerdaalt.
Het ervaren van creativiteit betekent in feite dat men het mysterieuze binnengaat.
Techniek, vakmanschap en kennis zijn maar instrumenten; de sleutel is dat men zich overgeeft aan de energie die de geboorte van alle dingen mogelijk maakt.
Deze energie heeft zelf geen vorm of structuur, maar alle vormen en structuren worden eruit geboren.

• Het maakt niet uit in welke vorm je creativiteit zich manifesteert - schilderen of zingen, een tuin aanleggen of een maaltijd koken.
Het belangrijkste is dat je openstaat voor datgene wat zich via jou wil uiten.
Bedenk dat we onze creaties niet bezitten; ze behoren ons niet toe.
De ware creativiteit ontstaat uit een eenwording met het goddelijke, met het mystieke en het onkenbare.
Dan is ze een vreugde voor de schepper en een zegen voor anderen.

Creativiteit is de kwaliteit die je in je bezigheden stopt.
Ze is een levensopvatting, een innerlijke benadering--hoe je de dingen bekijkt...
Niet iedereen kan een schilder zijn--en dat hoeft ook niet.
Als iedereen schilder was zou het er lelijk uitzien in de wereld; in zo'n wereld kun je bijna niet leven.
En niet iedereen kan een danser zijn, en dat hoeft ook niet. Maar iedereen kan creatief zijn.
Wat je ook doet, als je het met vreugde doet, als je het met liefde doet, als je doen niet uitsluitend gebaseerd is op winstbejag, dan is het creatief.
Als er binnen in je iets uit groeit, als het jou laat groeien, dan is het spiritueel, dan is het creatief, dan is het goddelijk.

Hoe creatiever je wordt, hoe goddelijker.
Alle religies ter wereld hebben gezegd dat God de schepper is.
Ik weet niet of hij de schepper is of niet, maar één ding weet ik wel: hoe creatiever je wordt, hoe goddelijker.
Als je creativiteit haar hoogtepunt bereikt, als je hele leven creatief wordt, leef je in God.
Dan moet hij wel de schepper zijn, want mensen die creatief zijn geweest, zijn het dichtst bij hem gekomen.

Houd van wat je doet.
Wees meditatief terwijl je het doet--wat het ook is!
Beide komen van deze site
pi_38096326
Ik trok ook een kaart van Osho, een soort "momentopname" in mijn ontwikkeling zegmaar :-)
Hij klopt nog redelijk ook

quote:
Deze kaart brengt een oud zen-verhaal in herinnering, over een leeuw die was grootgebracht door schapen en dacht dat hij zelf een schaap was totdat een oude leeuw hem greep en meenam naar een vijver, waar hij hem zijn eigen spiegelbeeld liet zien.
tja what can I say.. ik dacht echt dat ik een schaapje was beetje arrogant klinkt het dan weer wel

:edit: hmm ik stelde nog wat vragen... gaan al die kaarten over zen ofzo Ik ben eigenlijk niet zo Osho-erig. De liefde van mijn leven kan ik iig voorlopig wel ff vergeten

[ Bericht 6% gewijzigd door The_Shining op 22-05-2006 20:05:04 ]
pi_38100942
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:56 schreef -Delta- het volgende:
[afbeelding]

XX: De Aeon:

Deze kaart, die in traditionele tarotspellen de verrijzenis afbeeldt, betekent verlossing en bevrijding en staat op het diepste niveau voor het mysterie van de transsubstantie en het te voorschijn komen van het wezenlijke.

Het duidt ze op het begin van een nieuw tijdperk. Daarmee benadrukt ze dat er iets nieuws is, belangrijks, wezenlijks en mogelijk ook heerlijks ter wereld is gekomen, dat in de toekomst van grote betekenis zal zijn, maar nu nog misschien te zwak is om het zonder steun te redden en daarom aandachtige verzorging en hulp van buiten nodig heeft.

Relaties: Grote zekerheid, dat je voor de juiste levenspartner gekozen hebt - in alle rust en kalmte je aan het liefdevolle samenzijn toewijden - eerlijk je gevoelens uiten - je zwakheden niet beoordelen en veroordelen, maar accepteren.
Heftig. Met voorkennis getrokken of...?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 00:17:30 #128
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38108594
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:42 schreef VD het volgende:

Heftig. Met voorkennis getrokken of...?
Volgens mij las ik een tijdje terug dat je een leuke nieuwe meid getroffen had...
And know what you want,
pi_38109657
Mwa... .
  dinsdag 23 mei 2006 @ 01:02:39 #130
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38109704
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 00:59 schreef VD het volgende:
Mwa... .
Mwa?
And know what you want,
pi_38109861
mwa = niet mooi... maar wel aardig
pi_38110367
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 01:02 schreef -Delta- het volgende:
Mwa?
'She's all I ever wanted' lijkt ook weer zo overdreven.

Maar toch. .
pi_38115839
-Delta-, kun je misschien een kaartje trekken voor mij m.b.t. liefde? Zou tof zijn en ik zou het erg waarderen.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:56:17 #134
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38121329
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 01:39 schreef VD het volgende:

[..]

'She's all I ever wanted' lijkt ook weer zo overdreven.

Maar toch. .
Het blijven kaartjes he, ben geen voorspeller
And know what you want,
pi_38121582
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:45 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik heb toch maar een kaartje voor je getrokken Anitra

De kaart:

[afbeelding]

Staven 6: Overwinning:

De behulpzame en verbindende kwaliteit van het getal 6 staat in de kleur Staven voor een gunstige samenloop, voor een samenkomen dat naar de zege en het succes leidt.

Het accent ligt ook op vreugde en de geestdrift die de overwinnigsstemming losmaakt en die de vrager ertoe aanmoedigen zijn weg te vervolgen.
Delta ik wil je nogmaals bedanken voor die kaart!!
Ik heb er zoveel aan gehad en geestelijk heb ik een grote overwinning gehaald, echt super!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:14:39 #136
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38121964
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:03 schreef Anitra het volgende:

Delta ik wil je nogmaals bedanken voor die kaart!!
Ik heb er zoveel aan gehad en geestelijk heb ik een grote overwinning gehaald, echt super!
Wat onwijs leuk om te horen Anitra Fijn dat je zelf ook vooruitgang hebt geboekt, super En graag gedaan
And know what you want,
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:04:32 #137
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_38128647
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:13 schreef Saleheim het volgende:
-Delta-, kun je misschien een kaartje trekken voor mij m.b.t. liefde? Zou tof zijn en ik zou het erg waarderen.
Natuurlijk De kaart die ik voor jou getrokken heb:

Bekers Prins:

Prinsen staan voor een stemming, een atmosfeer, waarin iets gebeurt.
Daarbij belichaamt Bekers Prins de zachte Westenwind, de lauwe lentelucht of de lichte avondbries, die een goede stemming verspreidt en gevoelens van genegenheid laat ontstaan en gedijen.

De kaart benadrukt dat de liefdevolle gevoelens de vrager de vleugels geven om zich uit het oude moeras te bevrijden en omhoog te vliegen naar grote hoogten van geluk.

Relaties:
De verandering van hartstochten en driftmatige seksualiteit in liefde voor jezelf en voor de mensen om je heen - verleiding tot dweperijen.
And know what you want,
pi_38131060
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:04 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Natuurlijk De kaart die ik voor jou getrokken heb:

[afbeelding]

Bekers Prins:

Prinsen staan voor een stemming, een atmosfeer, waarin iets gebeurt.
Daarbij belichaamt Bekers Prins de zachte Westenwind, de lauwe lentelucht of de lichte avondbries, die een goede stemming verspreidt en gevoelens van genegenheid laat ontstaan en gedijen.

De kaart benadrukt dat de liefdevolle gevoelens de vrager de vleugels geven om zich uit het oude moeras te bevrijden en omhoog te vliegen naar grote hoogten van geluk.

Relaties:
De verandering van hartstochten en driftmatige seksualiteit in liefde voor jezelf en voor de mensen om je heen - verleiding tot dweperijen.
Dank je wel. Ik kan hem nog niet helemaal plaatsen omdat dit mijn persoonskaart is. Als ik het Keltisch Kruis leg of ik leg andere patronen stelt deze kaart altijd mijzelf voor. Daarom voor mij beetje moeilijk te plaatsen. Tenzij het betekent van teruggeworpen worden op jezelf. Dan kan ik hem wel plaatsen.

Thanks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')